quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar toen was ik nog een klein Vikje (puber, zij was een lerares) en ik wist in eerste instantie niet wat er aan de hand was, alleen dat ik samen met haar in een tentje in Frankrijk wilde kamperen. En Marks zus heb ik ook een tijdje leuk gevonden, maar nu niet meer, al blijft dat een mooie vrouw
.
Dit!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Relax Maria! Is veel beter voor je.
En focus en zen enzo.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik vind het ook wel leuk allemaal hoor! Maar ik maak me al snel drukAls in: "Oei ik moet nog zoveel en er komt een deadline voor een hoofdstuk aan
" en *FLOEP*, insert blowfish!
![]()
Mooi, jij ziet voor me wat ik probeerde te beschrijven!quote:
lolquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Blurred86 het volgende:
mijn zus doet voortaan trouwens aan bikram yogamaar ze snapte niet waarom ik dat grappig vind
Er zijn wel wat middeltjes in de handel (spuitspul) wat zo'n plek onaantrekkelijker moet maken. Dierenwinkel. Ik zou er geen wonderen van verwachten. Je zou ook twee potjes kattegras kunnen kopen en links & rechts van de deur zetten. Dat lokt 'm, maar mogelijk weerhoudt het hem ook van gezeik daar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:24 schreef loveli het volgende:
Een van de buren heeft een kat die "vrij"rons mag lopen en de laatste tijd ook in het trappenhuis zit. Geen problemen mee, behalve dat het een kater is en het er nu stinkt naar kattepis (tegen de muur bij de deurmat zie je sporen). Is er een middeltje behalve opvoeden om ém daar niet te laten plassen? Klagen hoeft niet, laat ik aan de buuf over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door anna82 op 29-04-2011 10:11:29 ]
Ah zo...quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:35 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ja ik moet tegen maandag terug op dagritme zitten...
Inderdaad, volgens mij moet je dit helemaal niet persoonlijk nemen, maar dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. Gewoon genieten van je vriendje, en volgende keer weer dolle pret met je vriendinnen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:42 schreef Rituals het volgende:
@ anna, kan me voorstellen dat het rot is, maar het is heus niet zo gelopen omdat ze je niet leuk vinden!Gewoon lekker genieten van je mini-vakantie met je vriendje
.
Thanks! Het voelt dan wel meteen zo he : Ha! We zeggen lekker niets tegen anna82!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:42 schreef Rituals het volgende:
@ anna, kan me voorstellen dat het rot is, maar het is heus niet zo gelopen omdat ze je niet leuk vinden!Gewoon lekker genieten van je mini-vakantie met je vriendje
.
Ja! Jouw tijd komt nog wel straks in Italiëquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:47 schreef Rituals het volgende:
Macaroni op de camping: eerst je macaroni koken en afgieten, dit zet je dan in een pan + deksel in je slaapzak en daarna maak je je saus.
Kamperen. Leuk!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:39 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen!
Ik vind onderstaande niet zo leuk:Volgens mij zijn er twee opties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Je "vriendinnen" zijn hele vuige rotwijven waarvoor een valse nicht nog op de loop zou gaan
• Je vriendinnen zijn niet zo van de plannerige, in elk geval deze keer niet, er organiseerde zich toch iets en ze vonden het lullig als jij daar achteraf van zou horen dus laten ze het even weten.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Globaal, maar niets ligt vastquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja! Jouw tijd komt nog wel straks in Italië! Is de reis al helemaal uitgestippeld?
Oh, heerlijk relaxed, dan is het ook echt vakantie (ipv hotspots najagen) Wij willen dit jaar kamperen in Frankrijk en dan nog een weekje naar een appartement in Barcelona, maar Italië is toch ook wel erg tof.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Globaal, maar niets ligt vast. Tips als de jouwe nemen we bijv. zeker mee. We kijken onderweg/ter plekke wat we willen zien en hoe lang we ergens blijven e.d. Heb er echt zin in!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee opties:
• Je "vriendinnen" zijn hele vuige rotwijven waarvoor een valse nicht nog op de loop zou gaan
Ook een goeie uitlegquote:• Je vriendinnen zijn niet zo van de plannerige, in elk geval deze keer niet, er organiseerde zich toch iets en ze vonden het lullig als jij daar achteraf van zou horen dus laten ze het even weten.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee opties:
• Je vriendinnen zijn niet zo van de plannerige, in elk geval deze keer niet, er organiseerde zich toch iets en ze vonden het lullig als jij daar achteraf van zou horen dus laten ze het even weten.
Waar kwamen dan al die mensen vandaan bij je vrijgezellenfeestje en bruiloft?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik zou meteen bullet 1 kiezen...maargoed, daarom heb ik dus geen vriendinnen!
"De dames van het internet"quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waar kwamen dan al die mensen vandaan bij je vrijgezellenfeestje en bruiloft?
Dat waren toch niet alleen maar vage kennissen?
Ook nog in een paar andere smaakjes.quote:
16% aardbeiensapconcentraat, 15% mandarijnsapconcentraat, fructose, glucose, plantaardige vezels, gelatine, rijstebloem, voedingszuur: citroenzuur
Op het vrijgezellenfeestje niet hoor!quote:
Oi, ik las niet goed wat er stond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Op het vrijgezellenfeestje niet hoor!
Jij bent stiekem Koreaans?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van de kapper en ik heb een oranje boa en een broche. Best. Shirtjes waren vreselijk tacky en stonden me ook niet.
En mn rechtermondhelft voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven.
To do nog vandaag:
Kapper
Oranje iets scoren
Sporten
Kattenbakken
Boodschappen
Ik las te snel en dacht even dat je je haar oranje had laten verven bij de kapperquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van de kapper en ik heb een oranje boa en een broche. Best. Shirtjes waren vreselijk tacky en stonden me ook niet.
En mn rechtermondhelft voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven.
To do nog vandaag:
Kapper
Oranje iets scoren
Sporten
Kattenbakken
Boodschappen
quote:
Leven, ja?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht even dat je je haar oranje had laten verven bij de kapper.
Straks alle vragen op het tentamen maar even rustig leven.
Katten bakkenquote:
Zo oud ben je toch nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht even dat je je haar oranje had laten verven bij de kapper.
Straks alle vragen op het tentamen maar even rustig leven.
Oh, maar ik had het niet los geschreven vizortje!quote:
Ik ben oost-Indisch dyslectischquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, maar ik had het niet los geschreven vizortje!Maar als je het exact wilt weten: ik moet de kattenbakken nog ontdoen van poep en plas
.
Goede tip!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij de Bijoux Brigitte zijn de veren boa's 2 euro. Dat vond ik nog wel te doen.
Quote ipv edit?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zag het, wilde het verbeteren, maar ook dat ging mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |