Waar kwamen dan al die mensen vandaan bij je vrijgezellenfeestje en bruiloft?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik zou meteen bullet 1 kiezen...maargoed, daarom heb ik dus geen vriendinnen!
"De dames van het internet"quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waar kwamen dan al die mensen vandaan bij je vrijgezellenfeestje en bruiloft?
Dat waren toch niet alleen maar vage kennissen?
Ook nog in een paar andere smaakjes.quote:
16% aardbeiensapconcentraat, 15% mandarijnsapconcentraat, fructose, glucose, plantaardige vezels, gelatine, rijstebloem, voedingszuur: citroenzuur
Op het vrijgezellenfeestje niet hoor!quote:
Oi, ik las niet goed wat er stond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Op het vrijgezellenfeestje niet hoor!
Jij bent stiekem Koreaans?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van de kapper en ik heb een oranje boa en een broche. Best. Shirtjes waren vreselijk tacky en stonden me ook niet.
En mn rechtermondhelft voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven.
To do nog vandaag:
Kapper
Oranje iets scoren
Sporten
Kattenbakken
Boodschappen
Ik las te snel en dacht even dat je je haar oranje had laten verven bij de kapperquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van de kapper en ik heb een oranje boa en een broche. Best. Shirtjes waren vreselijk tacky en stonden me ook niet.
En mn rechtermondhelft voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven.
To do nog vandaag:
Kapper
Oranje iets scoren
Sporten
Kattenbakken
Boodschappen
quote:
Leven, ja?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht even dat je je haar oranje had laten verven bij de kapper.
Straks alle vragen op het tentamen maar even rustig leven.
Katten bakkenquote:
Zo oud ben je toch nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht even dat je je haar oranje had laten verven bij de kapper.
Straks alle vragen op het tentamen maar even rustig leven.
Oh, maar ik had het niet los geschreven vizortje!quote:
Ik ben oost-Indisch dyslectischquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, maar ik had het niet los geschreven vizortje!Maar als je het exact wilt weten: ik moet de kattenbakken nog ontdoen van poep en plas
.
Goede tip!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij de Bijoux Brigitte zijn de veren boa's 2 euro. Dat vond ik nog wel te doen.
Quote ipv edit?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zag het, wilde het verbeteren, maar ook dat ging mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |