ja, ik snap het nu allemaal niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Perruche het volgende:
is dat alles?je kreeg toch al erasmusbeurs?
Yup, kledingwinkel. Er ligt er een in Luik, da's een half uurtje rijden ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Primark? Da's toch een kledingwinkel?![]()
Zoo hee V1z0R! Dat klinkt wel lekker maar ook alsof het niet makkelijk gaat wezen
Ja, wat dat snoepen betreft: ik heb echt een knop omgezet. Deal met een vriend van mij. Hij is cold turkey gestopt met roken. Nou, als hij dát kan (en hij rookte een pakje per dag!), dan kan ik ook wel niet snoepen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
CocoHad zomaar over je 2 weken niet snoepen heen gelezen
Hoe is het nu met je keel?
Ja, Luik dus! Ga je mee?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke, die in Luik? Ik wil een verslag!![]()
Awww, ook last van je keel? Beterschap <3quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
En tussendoor thee met honing voor de keel![]()
Primark: heul veel heul goedkope klerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Liège.
Wat is Primark?.
Ik ga even nieuw leesvoer + eten halen.
Gemaakt door goedkope kinderhandjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Primark: heul veel heul goedkope klerenThat about sums it up
Niet! Wel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gemaakt door goedkope kinderhandjes.
Njaa! Weet niet hoe het komt, misschien omdat ik gisteren ongeveer de hele dag af en aan de hik heb gehad XDquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww, ook last van je keel? Beterschap <3
Reken maar!quote:
Ze beweren zelf van niet, op hun website ende zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, heb je die hik de hele tijd nog gehad? Heb je zeker dat anti-hik-rijmpje niet opgezegdquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Njaa! Weet niet hoe het komt, misschien omdat ik gisteren ongeveer de hele dag af en aan de hik heb gehad XD
Grazie bella!
Er is een webshop die zich richt op fatsoenlijk geproduceerde kledij: http://www.watmooi.nl/shop/about.phpquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Perruche het volgende:
primark heeft een "ethical production policy" maar was toen ik in Ierland zat in het nieuws dat het inderdaad door 6-10 jaar oude chinese en indiase meisjes gemaakt wordt.
-edit: wat coco zegt, dat is dus niet waar. ga wel even googled.
Maar goed, ik denk zo dat dat ook geld voor Steps, Mango, H&M en al die andere kledingzaken. Made in Europe krijg je niet zo vaak.
De US is geen haar beter, met sweat-shops net over de Mexicaanse grens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |