abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96133397
ik heb het 'ja-woord' in de auto gehoord, op 3FM :')
Ja doei.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:26:58 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96133410
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben ze nou al gekust of wat?
Nee :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96133578
trainen ging niet helemaal lekker, hardloopstukjes niet afgemaakt, want licht in m'n hoofd.. toch nog niet genoeg kunnen eten de afgelopen dagen vrees ik.. fietsen ging een stuk beter!
Ja doei.
pi_96133659
Eigenlijk wel raar, straks hebben Engeland en Nederland allebei weer een koning Willem. Lekker verwarrend...

Ik krijg toch wel zin in Koninginnedag zo. :@
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96133725
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee :P.
Gaat dat nog gebeuren, any time soon? Anders kan ik eindelijk eens gaan douchen. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:33:34 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96133761
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Gaat dat nog gebeuren, any time soon? Anders kan ik eindelijk eens gaan douchen. :@.
Nee, dat doen ze pas op het balkon en dat duurt nog wel even.
The love you take is equal to the love you make.
pi_96134490
Aww, moeten ze zo lang wachten...

Wat die vent net zei over niet mogen scheiden is ook leuk voor Charles trouwens. :+
Everything has changed
pi_96134560
Hmm, ik heb geen warm water.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:58:27 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96135029
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Mini. het volgende:
Aww, moeten ze zo lang wachten...

Wat die vent net zei over niet mogen scheiden is ook leuk voor Charles trouwens. :+
Ze zijn nu even 'achter' om e.e.a. te tekenen. Kan me niet voorstellen dat ze nu niet even zoenen. :9

Maar in het openbaar kussen gebeurde pas voor het eerst bij Charles en Diana, op het balkon.

quote:
8s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, ik heb geen warm water.
Da's niet zo mooi.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:03:11 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96135252
Boodschappen binnen en ik heb gewoon niks slechts gehaald! :o
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96135692
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boodschappen binnen en ik heb gewoon niks slechts gehaald! :o
_O_
Wel veel lekkers toch? :D

Net m'n portie vlammetjes op, m'n laatste tot de zomer :'(
Maar het resultaat, dat gaat er wezen! :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96135912
Hoezo je laatste Vaaaizor?

Hoe gaan je eetschemas er nu eigenlijk uitzien?
pi_96136775
Ongezond, transvetten...
Blijf mezelf nog wel verwennen hoor, maar dan met lekker gekruid rundergehakt ofzo :9
Doel is om koolhydraten alleen na de training te nemen, transvetten geheel te vermijden, en minder verzadigd vet proberen binnen te krijgen.

Eetschema weet ik nog niet precies, zal eerst een paar dagen moeten kijken hoe het bevalt.
SPOILER: Zoiets is de bedoeling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar m'n zus brengt van het weekend 't boek 'Grip op koolhydraten' langs, dus dan kan ik ideeën opdoen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96136999
Tjee V1z0R, jij neemt geen halve maatregelen. :) Wat is je doel precies?
Everything has changed
pi_96137037
Oh hai!

Ik ga vanavond met een paar vriendinnen naar de Primark. Maar eerst nog even werken.

Oh, en het is nu al 2 weken dat ik niet heb gesnoept (op een heel klein beetje na in het weekend, maar dan mag ik).
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:41:12 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96137129
Primark? Da's toch een kledingwinkel? :o

Zoo hee V1z0R! Dat klinkt wel lekker maar ook alsof het niet makkelijk gaat wezen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_96137502
Ik moest ook opzoeken wat Primark was :@
Wel trots op Coco met d'r niet snoepen! Hoe gaat dat bij jou eigenlijk Maria, nog vol te houden?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef Mini. het volgende:
Tjee V1z0R, jij neemt geen halve maatregelen. :) Wat is je doel precies?
Slank worden! :D
Heb een poosje wat meer gelet op spiermassa kweken, beetje uitvinden wat nou het beste werkt enzo. Nu is het doel om m'n vetpercentage onder die 10% te krijgen.

Is afwachten Maria, nog nooit echt zo 'low-carb' gegeten dus we zullen het zien. Denk wel dat het beter te doen is dan het hongerdieet van een aantal jaar terug :')
pi_96137619
Knap hoor Coco!
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Wel trots op Coco met d'r niet snoepen! Hoe gaat dat bij jou eigenlijk Maria, nog vol te houden?

[..]

Heb een poosje wat meer gelet op spiermassa kweken, beetje uitvinden wat nou het beste werkt enzo. Nu is het doel om m'n vetpercentage onder die 10% te krijgen.

Is afwachten Maria, nog nooit echt zo 'low-carb' gegeten dus we zullen het zien. Denk wel dat het beter te doen is dan het hongerdieet van een aantal jaar terug :')
Onder de 10, is dat niet heel laag? :o Nou ja, je doet het wel gezond. Ik hoop voor je dat dat low-carb een beetje te combineren valt met al dat sporten. Succes!
Everything has changed
pi_96137652
ah joh, geen vlammetjes, easy! :P

:+

succes Vaaiz!
Ja doei.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:52:53 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96137685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Plan Jätje gaat gestaag door! Nog steeds geen cola doordeweeks, heb laatst wel bij een bbq in het weekend een glas op en een glaasje bij het wokrestaurant twee weken oids terug. Maar ik kan het nu iig bij 1 glas houden O+
Verders ontzeg ik mezelf niet alles. Met Pasen mocht ik 1 zakje choco-eitjes halen, en samen met vriendje opeten :9 Dat is ook volgens plan gegaan.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:53:36 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96137720
Coco _O_ Had zomaar over je 2 weken niet snoepen heen gelezen :@ Hoe is het nu met je keel?
pi_96137740
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!

Ik ga vanavond met een paar vriendinnen naar de Primark. Maar eerst nog even werken.

Oh, en het is nu al 2 weken dat ik niet heb gesnoept (op een heel klein beetje na in het weekend, maar dan mag ik).
Welke, die in Luik? Ik wil een verslag! :9
En _O_ voor het niet snoepen. Ik heb dinsdag een wortelcake gebakken en die in twee dagen in mijn eentje opgevroten. Er zat wel 250 gram wortel in 8-) En 50 gram walnoten 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96137749
zit ik toch nog BBC te kijken :')
Ja doei.
pi_96137947
Ok ik heb alweer een zakje maltesers op. planning was fruit maar mijn collega had dat niet meegenomen maar chocolade :')
pi_96137987
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef Mini. het volgende:
Knap hoor Coco!

[..]

Onder de 10, is dat niet heel laag? :o Nou ja, je doet het wel gezond. Ik hoop voor je dat dat low-carb een beetje te combineren valt met al dat sporten. Succes!
8-16% is normaal voor mannen, voor vrouwen is het veel te laag.

Thx Mo! Gaat vast net zo'n succes worden als jouw triatlon! :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Plan Jätje gaat gestaag door! Nog steeds geen cola doordeweeks, heb laatst wel bij een bbq in het weekend een glas op en een glaasje bij het wokrestaurant twee weken oids terug. Maar ik kan het nu iig bij 1 glas houden O+
Verders ontzeg ik mezelf niet alles. Met Pasen mocht ik 1 zakje choco-eitjes halen, en samen met vriendje opeten :9 Dat is ook volgens plan gegaan.
Selfcontrol FTW! Netjes hoor.

pssst, Perr, superfruit! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')