Gaat dat nog gebeuren, any time soon? Anders kan ik eindelijk eens gaan douchen.quote:
Nee, dat doen ze pas op het balkon en dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gaat dat nog gebeuren, any time soon? Anders kan ik eindelijk eens gaan douchen..
Ze zijn nu even 'achter' om e.e.a. te tekenen. Kan me niet voorstellen dat ze nu niet even zoenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Mini. het volgende:
Aww, moeten ze zo lang wachten...
Wat die vent net zei over niet mogen scheiden is ook leuk voor Charles trouwens.
Da's niet zo mooi.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boodschappen binnen en ik heb gewoon niks slechts gehaald!
SPOILER: Zoiets is de bedoelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar m'n zus brengt van het weekend 't boek 'Grip op koolhydraten' langs, dus dan kan ik ideeën opdoen.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Slank worden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef Mini. het volgende:
Tjee V1z0R, jij neemt geen halve maatregelen.Wat is je doel precies?
Onder de 10, is dat niet heel laag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik moest ook opzoeken wat Primark was
Wel trots op Coco met d'r niet snoepen! Hoe gaat dat bij jou eigenlijk Maria, nog vol te houden?
[..]
Slank worden!
Heb een poosje wat meer gelet op spiermassa kweken, beetje uitvinden wat nou het beste werkt enzo. Nu is het doel om m'n vetpercentage onder die 10% te krijgen.
Is afwachten Maria, nog nooit echt zo 'low-carb' gegeten dus we zullen het zien. Denk wel dat het beter te doen is dan het hongerdieet van een aantal jaar terug
Plan Jätje gaat gestaag door! Nog steeds geen cola doordeweeks, heb laatst wel bij een bbq in het weekend een glas op en een glaasje bij het wokrestaurant twee weken oids terug. Maar ik kan het nu iig bij 1 glas houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik moest ook opzoeken wat Primark was
Wel trots op Coco met d'r niet snoepen! Hoe gaat dat bij jou eigenlijk Maria, nog vol te houden?
[..]
Slank worden!
Heb een poosje wat meer gelet op spiermassa kweken, beetje uitvinden wat nou het beste werkt enzo. Nu is het doel om m'n vetpercentage onder die 10% te krijgen.
Is afwachten Maria, nog nooit echt zo 'low-carb' gegeten dus we zullen het zien. Denk wel dat het beter te doen is dan het hongerdieet van een aantal jaar terug
Welke, die in Luik? Ik wil een verslag!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Ik ga vanavond met een paar vriendinnen naar de Primark. Maar eerst nog even werken.
Oh, en het is nu al 2 weken dat ik niet heb gesnoept (op een heel klein beetje na in het weekend, maar dan mag ik).
8-16% is normaal voor mannen, voor vrouwen is het veel te laag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef Mini. het volgende:
Knap hoor Coco!
[..]
Onder de 10, is dat niet heel laag?Nou ja, je doet het wel gezond. Ik hoop voor je dat dat low-carb een beetje te combineren valt met al dat sporten. Succes!
Selfcontrol FTW! Netjes hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Plan Jätje gaat gestaag door! Nog steeds geen cola doordeweeks, heb laatst wel bij een bbq in het weekend een glas op en een glaasje bij het wokrestaurant twee weken oids terug. Maar ik kan het nu iig bij 1 glas houden![]()
Verders ontzeg ik mezelf niet alles. Met Pasen mocht ik 1 zakje choco-eitjes halen, en samen met vriendje opetenDat is ook volgens plan gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |