Jaquote:
Waarom ben je dan 1 keer in de 4 weken zenuwachtig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja.
@ Neen, ik word met de minuut minder chill, maar vanmiddag komt het helemaal goed. Hoe is het met jou?
Zwanger of niet zwanger!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan 1 keer in de 4 weken zenuwachtig?.
Mirenaquote:
Behalve dat ik last van mn rug heb en serieus probeer thuis te werken, gaat het hier wel.quote:
Ik wel ja. Maar de bedrijfsovername verloopt niet helemaal soepeltjes dan? Nou ja, als het komt dan komt het. Komt wel goed toch, net als dat tentamen van Rituals.quote:
Oh daar ga ik eens naar kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie "plukfruit snoep"? Ik zag het gister bij de Plus en heb er wat van gekocht (om aan liefste mee te geven met alle lekkernijen in z'n werk-eet-trommeltjes)
[..]
Ook nog in een paar andere smaakjes.
Misschien wat voor de snoepers onder ons?
Ik weet het niet ik doe wel gewoon kleren aan. Hoe is het met de verbouwing?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef sigme het volgende:
Iets oranjes aan op koninginnedag? Is dat weer een nieuwe afspraak die me ontgaan is?
Verbouwing vordert gestaag. Nu bezig met de laatste grote rotklus: graven van een 15 meter lange geul om nieuw gas/water/licht door te laten aanleggen. Daarna begint opbouwwerk, dat is altijd leuker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet het niet ik doe wel gewoon kleren aan. Hoe is het met de verbouwing?
Viking nog geen baan las ik, jammer natuurlijk maar je bent wel goed bezig met sollicitaties dacht ik. Goed bezig, die baan komt eraan.
Dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg toch altijd wat last van plaatsvervangende schaamte, van al die in het oranje geklede mensen..
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef Syrena het volgende:
Mijn collega kijkt Het Huwelijk via stream. Met commentaar. Kill me now.
Leuk! Heb jij daar de benen en billen voor?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh daar ga ik eens naar kijken
Koninginnedag ehhh durps laat ik het daar maar op houden en no way dat ik iets oranjigsaantrek.
Net deze besteld;
[ afbeelding ]
Nee, die komt pas om 10.51 naar buiten geloof ik.quote:
Ach ja, wat dom werk dat graven maar wel snel resultaat en met dit weer toch ook wel fijn. Opbouwen is inderdaad wel leuk, hoewel.... daar zit ook veel werk in wat je niet zietquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Verbouwing vordert gestaag. Nu bezig met de laatste grote rotklus: graven van een 15 meter lange geul om nieuw gas/water/licht door te laten aanleggen. Daarna begint opbouwwerk, dat is altijd leuker.
Hoe is het met je enkel? En met je rest?
Met die Kate is helemaal niets mis trouwens, wat jij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Hier staat de bruiloft ook op.
Ik vind het een knappe vent, maar wel jammer van z'n haar. Miss moet 'ie eens met Gerard J. bellen?.
Ehh heb er nog zo één (met lange broekspijpen) en iedereen roept altijd dat het zo leuk staat..quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Heb jij daar de benen en billen voor?![]()
Ohquote:
Vergeet niet om extra veel groente te kopen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu iedere huismoedert voor de tv zit, ga ik mooi ff boodschappen doen.
Same here. Als je me dat had verteld had ik je voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik word hier gewoon een beetje emo van, erg hè?.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb weer Club Powahhh gedaanEn instructrice zei dat ik beter werd al
Toch prettig om te horen! Het is best wel zwaar maar gelukkig vind ik het ook nog best leuk!
![]()
Ik krijg nu intussen beter door wat ik op welke zwaarte kan doen ongeveer, dus ik kan mezelf op bepaalde punten (squats enzo) uitdagen, terwijl ik met andere (een bepaalde arm-oefening) meer techniek oefen nog, omdat het me daar vooral gaat om het volhouden.
</Rocky out>
Wortels, oranje paprika's...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vergeet niet om extra veel groente te kopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |