Jaquote:
Waarom ben je dan 1 keer in de 4 weken zenuwachtig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja.
@ Neen, ik word met de minuut minder chill, maar vanmiddag komt het helemaal goed. Hoe is het met jou?
Zwanger of niet zwanger!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan 1 keer in de 4 weken zenuwachtig?.
Mirenaquote:
Behalve dat ik last van mn rug heb en serieus probeer thuis te werken, gaat het hier wel.quote:
Ik wel ja. Maar de bedrijfsovername verloopt niet helemaal soepeltjes dan? Nou ja, als het komt dan komt het. Komt wel goed toch, net als dat tentamen van Rituals.quote:
Oh daar ga ik eens naar kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie "plukfruit snoep"? Ik zag het gister bij de Plus en heb er wat van gekocht (om aan liefste mee te geven met alle lekkernijen in z'n werk-eet-trommeltjes)
[..]
Ook nog in een paar andere smaakjes.
Misschien wat voor de snoepers onder ons?
Ik weet het niet ik doe wel gewoon kleren aan. Hoe is het met de verbouwing?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef sigme het volgende:
Iets oranjes aan op koninginnedag? Is dat weer een nieuwe afspraak die me ontgaan is?
Verbouwing vordert gestaag. Nu bezig met de laatste grote rotklus: graven van een 15 meter lange geul om nieuw gas/water/licht door te laten aanleggen. Daarna begint opbouwwerk, dat is altijd leuker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet het niet ik doe wel gewoon kleren aan. Hoe is het met de verbouwing?
Viking nog geen baan las ik, jammer natuurlijk maar je bent wel goed bezig met sollicitaties dacht ik. Goed bezig, die baan komt eraan.
Dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg toch altijd wat last van plaatsvervangende schaamte, van al die in het oranje geklede mensen..
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef Syrena het volgende:
Mijn collega kijkt Het Huwelijk via stream. Met commentaar. Kill me now.
Leuk! Heb jij daar de benen en billen voor?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh daar ga ik eens naar kijken
Koninginnedag ehhh durps laat ik het daar maar op houden en no way dat ik iets oranjigsaantrek.
Net deze besteld;
[ afbeelding ]
Nee, die komt pas om 10.51 naar buiten geloof ik.quote:
Ach ja, wat dom werk dat graven maar wel snel resultaat en met dit weer toch ook wel fijn. Opbouwen is inderdaad wel leuk, hoewel.... daar zit ook veel werk in wat je niet zietquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Verbouwing vordert gestaag. Nu bezig met de laatste grote rotklus: graven van een 15 meter lange geul om nieuw gas/water/licht door te laten aanleggen. Daarna begint opbouwwerk, dat is altijd leuker.
Hoe is het met je enkel? En met je rest?
Met die Kate is helemaal niets mis trouwens, wat jij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Hier staat de bruiloft ook op.
Ik vind het een knappe vent, maar wel jammer van z'n haar. Miss moet 'ie eens met Gerard J. bellen?.
Ehh heb er nog zo één (met lange broekspijpen) en iedereen roept altijd dat het zo leuk staat..quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Heb jij daar de benen en billen voor?![]()
Ohquote:
Vergeet niet om extra veel groente te kopen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu iedere huismoedert voor de tv zit, ga ik mooi ff boodschappen doen.
Same here. Als je me dat had verteld had ik je voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik word hier gewoon een beetje emo van, erg hč?.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb weer Club Powahhh gedaanEn instructrice zei dat ik beter werd al
Toch prettig om te horen! Het is best wel zwaar maar gelukkig vind ik het ook nog best leuk!
![]()
Ik krijg nu intussen beter door wat ik op welke zwaarte kan doen ongeveer, dus ik kan mezelf op bepaalde punten (squats enzo) uitdagen, terwijl ik met andere (een bepaalde arm-oefening) meer techniek oefen nog, omdat het me daar vooral gaat om het volhouden.
</Rocky out>
Wortels, oranje paprika's...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vergeet niet om extra veel groente te kopen!
quote:
Mweh dat vind ik dan weer minderquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:12 schreef Mini. het volgende:
Ze trouwt met William, dat lijkt mij inderdaad goede smaak.
Al had 'ie dezelfde kop als z'n pa zou ze nog met 'm trouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:12 schreef Mini. het volgende:
Ze trouwt met William, dat lijkt mij inderdaad goede smaak.
Zo te zien een 80s feestjequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een onlogisch pakje van die Pippa op die foto hier!![]()
Jurken check ik achteraf wel op het interwebzVolgens mij heeft mademoiselle Kate best een puike smaak, dat blauwe jurkje was echt awesome
En dat vond geloof ik het merendeel van Engeland, met alle spoofs die er uitgekomen waren
![]()
Hij is toch één van de minder lelijke troonopvolgers op dit moment.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mweh dat vind ik dan weer minderSmaken verschillen he!
Klopt, maar dat maakt hem nog niet fysiek aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hij is toch één van de minder lelijke troonopvolgers op dit moment.Beter dan die van ons...
Kate of de bisschop?quote:
Ze hebben het net over zijn worldly possessions...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt hem nog niet fysiek aantrekkelijkerWel economisch aantrekkelijker
![]()
Hij lijkt wat op de baas van het Engelse bedrijf waarvoor ik werk. Cannot unsee.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zou best grappig wezen:
"Neem jij, Kate, William tot je wettige echtgenoot bladiebla?"
"Nehh toch maar niet".
Wereldwijd![]()
![]()
Ja, een soort Todd in een bananahammockquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja of als er gevraagd wordt of er bezwaren zijn, dat er dan een jeugdliefde van W. zich losmaakt uit de aanwezigen en zegt: "Ja! Hij moet met mij trouwen!![]()
"
* High five ! *quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, een soort Todd in een bananahammock"Will! Je hield toch van mij
"
Gaat dat nog gebeuren, any time soon? Anders kan ik eindelijk eens gaan douchen.quote:
Nee, dat doen ze pas op het balkon en dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gaat dat nog gebeuren, any time soon? Anders kan ik eindelijk eens gaan douchen..
Ze zijn nu even 'achter' om e.e.a. te tekenen. Kan me niet voorstellen dat ze nu niet even zoenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Mini. het volgende:
Aww, moeten ze zo lang wachten...
Wat die vent net zei over niet mogen scheiden is ook leuk voor Charles trouwens.
Da's niet zo mooi.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boodschappen binnen en ik heb gewoon niks slechts gehaald!
SPOILER: Zoiets is de bedoelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar m'n zus brengt van het weekend 't boek 'Grip op koolhydraten' langs, dus dan kan ik ideeën opdoen.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Slank worden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef Mini. het volgende:
Tjee V1z0R, jij neemt geen halve maatregelen.Wat is je doel precies?
Onder de 10, is dat niet heel laag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik moest ook opzoeken wat Primark was
Wel trots op Coco met d'r niet snoepen! Hoe gaat dat bij jou eigenlijk Maria, nog vol te houden?
[..]
Slank worden!
Heb een poosje wat meer gelet op spiermassa kweken, beetje uitvinden wat nou het beste werkt enzo. Nu is het doel om m'n vetpercentage onder die 10% te krijgen.
Is afwachten Maria, nog nooit echt zo 'low-carb' gegeten dus we zullen het zien. Denk wel dat het beter te doen is dan het hongerdieet van een aantal jaar terug
Plan Jätje gaat gestaag door! Nog steeds geen cola doordeweeks, heb laatst wel bij een bbq in het weekend een glas op en een glaasje bij het wokrestaurant twee weken oids terug. Maar ik kan het nu iig bij 1 glas houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik moest ook opzoeken wat Primark was
Wel trots op Coco met d'r niet snoepen! Hoe gaat dat bij jou eigenlijk Maria, nog vol te houden?
[..]
Slank worden!
Heb een poosje wat meer gelet op spiermassa kweken, beetje uitvinden wat nou het beste werkt enzo. Nu is het doel om m'n vetpercentage onder die 10% te krijgen.
Is afwachten Maria, nog nooit echt zo 'low-carb' gegeten dus we zullen het zien. Denk wel dat het beter te doen is dan het hongerdieet van een aantal jaar terug
Welke, die in Luik? Ik wil een verslag!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Ik ga vanavond met een paar vriendinnen naar de Primark. Maar eerst nog even werken.
Oh, en het is nu al 2 weken dat ik niet heb gesnoept (op een heel klein beetje na in het weekend, maar dan mag ik).
8-16% is normaal voor mannen, voor vrouwen is het veel te laag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef Mini. het volgende:
Knap hoor Coco!
[..]
Onder de 10, is dat niet heel laag?Nou ja, je doet het wel gezond. Ik hoop voor je dat dat low-carb een beetje te combineren valt met al dat sporten. Succes!
Selfcontrol FTW! Netjes hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Plan Jätje gaat gestaag door! Nog steeds geen cola doordeweeks, heb laatst wel bij een bbq in het weekend een glas op en een glaasje bij het wokrestaurant twee weken oids terug. Maar ik kan het nu iig bij 1 glas houden![]()
Verders ontzeg ik mezelf niet alles. Met Pasen mocht ik 1 zakje choco-eitjes halen, en samen met vriendje opetenDat is ook volgens plan gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |