quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef Syrena het volgende:
Koffie gehad, nu hyper. En er is niks meer te doen, dus ik hups op mijn stoel![]()
Coco: ik durf niet mee![]()
Die plekjes heb je er ook nog wel. Gewoon naar de ring nét buiten het opgeknapte stadscentrum gaan. Of naar de industrieterreinen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef sigme het volgende:
Ik vond Luik leuker toen het nog een grauwe mistroostige stad was.
Wat een lekker dag heb jij! Vrij genomen en lekker je ding aan het doen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van RPMen sauna.
Nog even de bakken doen en dan zijn al mijn taakjes gedaan
Nee hoor, 1x in de twee weken ben ik vrijdags vrijquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een lekker dag heb jij! Vrij genomen en lekker je ding aan het doen?
Lekker en zie veel leuke dingenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, 1x in de twee weken ben ik vrijdags vrij.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker en zie veel leuke dingen
Iemand enig idee of de post morgen bezorgd?
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er hélemaal klaar mee..
Wil eerst een foto van de zijkant zien want volgens mij sta je niet rechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Niet recht? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil eerst een foto van de zijkant zien want volgens mij sta je niet recht
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er hélemaal klaar mee..
Met zo'n figuurtje zou ik me ook niet meer druk maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Know that while you sleep
Everything has changed
Holle rug?quote:
Bekken gekanteld, hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Holle rug?
Maar kan zijn dat ik me vergis hoorhet ziet er gewoon prima uit.
Ik teken voor zulke heupen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |