Dat.quote:
Nee, ik weet zeker van niet..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker en zie veel leuke dingen
Iemand enig idee of de post morgen bezorgd?
Wat goed om te horen, het belangrijkste is dat je goed in je vel zit uiteindelijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry, ik heb de foto al helemaal verwijderd..
Bedankt dames. Ik ben vooral erg blij dat m'n weegschaal al een hele poos stuk is en ik 'm nauwelijks mis. Geen idee meer wat ik weeg, maar dat vind ik ook niet zo belangrijk.
Zag het al aan de opmerking van Muisquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker van niet..
Maar misschien bezorgt de post wel.
Even lekker in het parkje gelegen. Maar ik voel me leeg en rusteloos, dus ik kan er nu niet echt van genieten. Hopelijk verdwijnt dat gevoel snel weer, maar ik vrees dat dat pas gebeurt als ik een baan heb. Bleh.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat goed om te horen, het belangrijkste is dat je goed in je vel zit uiteindelijk!
Oveirgens heb je wel een bijzonder mooi lichaam.
Nou, dat ik het heel fijn vind dat de dame die ik quote goed in dr vel zit en dat dat er ook nog eens geweldig uitziet!quote:
Boterham extra en een grapefruit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even zien..
O: kom havermoutpap (200 ml melk, geen idee hoeveel havermout, ik schud er altijd maar wat in)
L: 2 bth, 1x kaas, 1x pindakaas
S: RPM
D: volkorenpasta (75 gr ongekookt) met een bak voorgesneden groente (450 gr) en een pot arrabiata saus (64 kcals per 100 gr / 400 gr totaal)
Mag nog wel wat bij he?
Rammsteinquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:57 schreef Mini. het volgende:
Wat is er met je pols gebeurd, MarMar?
Duitse muziek kan eigenlijk best mooi zijn.
"Mooi" is nou niet direct het eerste woord dat in me opkomt, maar okee...quote:
Peesontsteking, kan dus een tijdje niets met mn krukken en handbewogen rolstoelquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:57 schreef Mini. het volgende:
Wat is er met je pols gebeurd, MarMar?
Duitse muziek kan eigenlijk best mooi zijn.
Oh, wat vervelend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Peesontsteking, kan dus een tijdje niets met mn krukken en handbewogen rolstoel![]()
Ik ga er wel een tijdje zoet mee zijn volgens dok.
Dat het in Aziatische landen wordt gemaakt, wil niet gelijk zeggen dat er sprake is van uitbuiting of kinderarbeid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Kleding van Nike wordt ook in Aziatische landen gemaakt, volgens mij, ook door kindervingertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |