Beste mensen, omdat ik niet precies weet in welk dit topic thuis hoort, plaats ik hem maar niet in één van de subfora. Mijn excuses hiervoor. Ik zit met serieuze stress en dit topic is serieus bedoelt dus de grappenmakers onder ons mogen lekker in KLB gaan liggen baggeren.
Morgen is het Koninginnedag en iedereen in mijn directe omgeving gaat er morgen op uit. Dit zou ik eigenlijk ook moeten doen en dit was ook aanvankelijk de bedoeling maar het is compleet uit de klauwen gelopen. 4 weken geleden had ik al een plan uitgestippeld om morgen uit mijn dak te gaan in Eindhoven met een vriendin. 3 weken voor de dag van morgen, kreeg ik te horen dat ik moet werken op queensday. Ik baalde als een stekker en ik kon wel een koe met me blote handen slachten. Uiteindelijk accepteerde ik het dat ik moest werken(collega die normaal werkt is op vakantie) en had me eigen er helemaal op ingesteld. Gisterenavond zoals gewoonlijk gewerkt en mijn leidinggevende kwam met het prachtige bericht dat ik morgen toch niet hoef te werken en lekker vrij ben. Leuk zou je denken maar degene met wie ik zou gaan, had ondertussen dus al andere plannen met andere mensen gemaakt. Dit met gevolg dat ik morgen dus lekker thuis zit terwijl iedereen los gaat. Ik heb vandaag geprobeerd om andere mensen te benaderen met wie ik eventueel mee zou kunnen maar die personen konden mij niets anders melden dat ze ook al plannen hadden en al vol zitten.
Is er misschien iemand op dit forum(liefst vrouwelijk) met wie ik morgen toch nog een last-minute feestje kan boeken? Elkaar leren kennen komt vanzelf wel tijdens de dag. Ze moet echter wel uit Brabant komen, In de buurt van Den Bosch, Breda of Eindhoven wonen en niet ouder dan 24(ik ben zelf 24 geworden afgelopen maandag) Het komt misschien heel knullig over om dit zo te doen(nogmaals: Dit is een serieuze oproep) maar ik heb zeer weinig zin om morgen met het mooie weer en op koninginnedag thuis te gaan zitten in me eentje. Dus mocht je er iets voor voelen, dan zie ik dat graag terug in een PM.
Ik hoop dat dit helpt en dat ik morgen alsnog los kan gaan!