Jawel hoor, in R&P.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:06 schreef Boembaski het volgende:
Beste mensen, omdat ik niet precies weet in welk dit topic thuis hoort, plaats ik hem maar niet in één van de subfora.
Het is niet mijn vriendin, het is een vriendin. Ik kan wel meegaan met haar, maar zij gaat met mensen die ik A niet ken en B niet helemaal in mijn straatje liggen. Niet dat ik verlegen aangelegen ben maar als ik een feestje vier, dan doe ik dat wel t liefst met mensen die mij liggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:09 schreef Sapstengel het volgende:
Kan je niet met je vriendin en die mensen met wie zij gaat meegaan?
Maakt dat wat uit als je wat gedronken hebt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:11 schreef Boembaski het volgende:
Ik kan wel meegaan met haar, maar zij gaat met mensen die ik A niet ken en B niet helemaal in mijn straatje liggen.
Gewoon beetje zuipen en zien hoelang je met ze mee blijft lopen, misschien kom je na een uur wel andere mensen tegen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:11 schreef Boembaski het volgende:
[..]
Het is niet mijn vriendin, het is een vriendin. Ik kan wel meegaan met haar, maar zij gaat met mensen die ik A niet ken en B niet helemaal in mijn straatje liggen. Niet dat ik verlegen aangelegen ben maar als ik een feestje vier, dan doe ik dat wel t liefst met mensen die mij liggen
Nee ik bedoel:quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Cactus1 het volgende:
Je bent een beetje dubbel. Je wil alleen Qday vieren met mensen die in je straatje liggen, maar je vraagt hier om een random meisje uit Brabant die je niet eens kent?
Wat is daar mis mee? Bovendien heb ik hier al eerder een acount gehad op FOK(Remsjo) Ik zat voornamelijk in KLB destijdsquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:17 schreef Staal het volgende:
Ik hoop dat niemand hier op ingaat.
Registratiedatum: vrijdag 29 april 2011 @ 16:47
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:15 schreef Boembaski het volgende:
[..]
Nee ik bedoel:
Die mensen met wie zij mee gaat, die zijn een beetje...... asociaal zeg maar. Het type hangjeugd met kale kop en half doorgesnoven neus terwijl ik een keurige jongen van 24 ben. Ik zie het niet zitten om met hen mee te gaan. Bovendien kan ik er nu al vanuit gaan dat ze drugs gaan gebruiken.
Sorry, maar je maakt hier een kloon voor aan. Dat moet je zelf weten maar niemand kent jou.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:19 schreef Boembaski het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Bovendien heb ik hier al eerder een acount gehad op FOK(Remsjo) Ik zat voornamelijk in KLB destijds
Omdat dat net zo gezellig als een gast kan zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:22 schreef dabadbass het volgende:
Waarom moet het perse een meisje zijn eigenlijk?
Omdat Q-day + alcohol = dronken sletjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:22 schreef dabadbass het volgende:
Waarom moet het perse een meisje zijn eigenlijk?
Dus waarom liefst een meisje en niet gewoon schijt hebben aan wie er bij je aanbelt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:23 schreef Boembaski het volgende:
[..]
Omdat dat net zo gezellig als een gast kan zijn
http://forum.fok.nl/user/history/246952quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:19 schreef Boembaski het volgende:
Wat is daar mis mee? Bovendien heb ik hier al eerder een acount gehad op FOK(Remsjo) Ik zat voornamelijk in KLB destijds
Dan een kerel joh, kan mij het schelen. Wie voelt zich geroepen om mij mee te nemen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dus waarom liefst een meisje en niet gewoon schijt hebben aan wie er bij je aanbelt.
Kloon van gebande dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/246952
Vrij lullig. Kan hij morgen ook niet FOK!ken.quote:
Dat...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Koninginnenacht/dag is juist zo'n moment waar je prima in je eentje uit kan gaan om andere mensen te ontmoeten?
Dus ga je maar met iemand die je helemaal niet kentquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:11 schreef Boembaski het volgende:
Het is niet mijn vriendin, het is een vriendin. Ik kan wel meegaan met haar, maar zij gaat met mensen die ik A niet ken en B niet helemaal in mijn straatje liggen. Niet dat ik verlegen aangelegen ben maar als ik een feestje vier, dan doe ik dat wel t liefst met mensen die mij liggen
Beter dan met iemand gaan aan wie je een pestpokkehekel hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dus ga je maar met iemand die je helemaal niet kent
Ik wil gerust jou drankje betalen, eventueel jou treinkaartje en ik wil gerust nog een keer trakteren omdat ik jarig ben geweestquote:
In dat geval kan ik ook nog wel wat vrouwelijkschoon in de auto gebruikenquote:
Heu, ik drink nu energy drinkquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:41 schreef Boembaski het volgende:
[..]
Beter dan met iemand gaan aan wie je een pestpokkehekel hebt.
Overigens heb ik wel een uitnodiging gehad om mee te gaan van een meisje van 16 jaar maar dat vind ik echt te jong. Zij gaat waarschijnlijk met van die pubertjes die heel de dag aan de bullit energydrink staan. Drinkend met een rietje wel te verstaan.
Sorry hoor maar ik was niet eens zo heel actief destijds. Afentoe in KLB, Vrijetijd en Uitgaan en Onzin kijken, thats it. Om mij nou gelijk voor kneus uit te maken gaat wel heel ver niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:40 schreef BrandX het volgende:
Wat is iedereen hier lief voor Remsjo...
Laat ik het dan maar eens n keer zeggen: hier hebben we weer eens zo'n stoere KLB internet held die irl niets zelfstandig durft of kan en triest op het forum om gezelschap komt vragen
Jongen, ga morgen lekker de stad in, pak een biertje in de hand en laat je vervoeren door de gezelligheid om je heen en je hebt een topdag.
Trouwens ook triest van je vrienden dat je niet alsnog met een van hun (groepjes) mee kan.
Maar ik ga wel vanavond feesten in Eindje en morgen ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb er nog 5 in de auto liggen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:44 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Maar ik ga wel vanavond feesten in Eindje en morgen ook
Je hebt de OP zeker niet gelezenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:43 schreef Boembaski het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik was niet eens zo heel actief destijds. Afentoe in KLB, Vrijetijd en Uitgaan en Onzin kijken, thats it. Om mij nou gelijk voor kneus uit te maken gaat wel heel ver niet?
Ja hoor is goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:43 schreef Boembaski het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik was niet eens zo heel actief destijds. Afentoe in KLB, Vrijetijd en Uitgaan en Onzin kijken, thats it. Om mij nou gelijk voor kneus uit te maken gaat wel heel ver niet?
Vraag het anders in de Brabantreeks. Zie je in de OP ook nog waar mensen vandaan komen. Kun je vragen waar zij heen gaan. Maar doe dat niet als kloon of leg het uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:43 schreef Boembaski het volgende:
[..]
kneusquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:43 schreef Boembaski het volgende:
[..]
jeetje wat ergquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:15 schreef Boembaski het volgende:
[..]
Nee ik bedoel:
Die mensen met wie zij mee gaat, die zijn een beetje...... asociaal zeg maar. Het type hangjeugd met kale kop en half doorgesnoven neus terwijl ik een keurige jongen van 24 ben. Ik zie het niet zitten om met hen mee te gaan. Bovendien kan ik er nu al vanuit gaan dat ze drugs gaan gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |