Even gegoogled, maar da's wel een leuke route om eens een keer met de camera langs te gaan. Als ik via Kruisland naar mijn werk in Steenbergen rij kom ik ook langs mooie plekjes waar ik binnenkort eens wat mooie foto's ga maken.quote:
Ik moet echt wennen aan dat bord op de snelwegquote:
Dat is toch een mooi bordje, niks mis mee hoorquote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet echt wennen aan dat bord op de snelweg
Dat dachten inbrekers ook. Afgelopen week vijf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef KaBuf het volgende:
Brabantse Wal is zeker wel een tochtje waard!
Omdat hij eerst in Halsteren woonde en nu in Veldhoven, staat hij er nog bij?quote:Op zondag 24 april 2011 14:51 schreef teknomist het volgende:
Over de OP gesproken, sinds wanneer ligt Veldhoven in West-Brabant? Ik kom dagelijks in Veldhoven, maar ik ben toch meer dan een uur onderweg.
Yep, en wie is die persoon uit Cuijk dan?quote:Omdat hij eerst in Halsteren woonde en nu in Veldhoven, staat hij er nog bij?
Dan heeft iemand waarschijnlijk de Wiki niet geupdate.quote:Op maandag 25 april 2011 13:55 schreef dockx het volgende:
Edit; en mensen uit Sint Willebrord weren jullie uit de OP of wat?Vorige keer stond ik er nog gewoon netjes in..
![]()
Je kunt jezelf weer toevoegen he?quote:Op maandag 25 april 2011 13:55 schreef dockx het volgende:
Edit; en mensen uit Sint Willebrord weren jullie uit de OP of wat?Vorige keer stond ik er nog gewoon netjes in..
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |