Even gegoogled, maar da's wel een leuke route om eens een keer met de camera langs te gaan. Als ik via Kruisland naar mijn werk in Steenbergen rij kom ik ook langs mooie plekjes waar ik binnenkort eens wat mooie foto's ga maken.quote:
Ik moet echt wennen aan dat bord op de snelwegquote:
Dat is toch een mooi bordje, niks mis mee hoorquote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet echt wennen aan dat bord op de snelweg
Dat dachten inbrekers ook. Afgelopen week vijf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef KaBuf het volgende:
Brabantse Wal is zeker wel een tochtje waard!
Omdat hij eerst in Halsteren woonde en nu in Veldhoven, staat hij er nog bij?quote:Op zondag 24 april 2011 14:51 schreef teknomist het volgende:
Over de OP gesproken, sinds wanneer ligt Veldhoven in West-Brabant? Ik kom dagelijks in Veldhoven, maar ik ben toch meer dan een uur onderweg.
Yep, en wie is die persoon uit Cuijk dan?quote:Omdat hij eerst in Halsteren woonde en nu in Veldhoven, staat hij er nog bij?
Dan heeft iemand waarschijnlijk de Wiki niet geupdate.quote:Op maandag 25 april 2011 13:55 schreef dockx het volgende:
Edit; en mensen uit Sint Willebrord weren jullie uit de OP of wat?Vorige keer stond ik er nog gewoon netjes in..
![]()
Je kunt jezelf weer toevoegen he?quote:Op maandag 25 april 2011 13:55 schreef dockx het volgende:
Edit; en mensen uit Sint Willebrord weren jullie uit de OP of wat?Vorige keer stond ik er nog gewoon netjes in..
![]()
quote:
Nog steeds gestopt man, afgezien van een jointje hier en daar in de weekendenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef Gutz het volgende:
It's alive!!!
Eddddieee! Hoe staat t met je rookstop?
Hier ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb zo'n goed weekend gehad dat ik vandaag niet vooruit te branden ben.
Kijk, dat is morgen al!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:38 schreef Gutz het volgende:
Ik mis m'n weekend.
Achja, a.s. donderdag beginnen we weer t/m zaterdag!
Fuck, je kent m'n familie ook al... Nu wordt ik bang Eddiequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:45 schreef EDMAN- het volgende:
Heet jouw vader Jos trouwens? en heb je een zus die Cindy heet? Ik heb namelijk voor Jos gewerkt bij DHL, 8 jaar lang nachtdienstjes/avonddienstjes
Klinkt lekker vrij!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef teknomist het volgende:
In het donker over de Oesterdam rijden met oldschool hardtrance loeihard op.
Maaskantje is de andere kant op hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef teknomist het volgende:
In het donker over de Oesterdam rijden met oldschool hardtrance loeihard op.
Ja schoot me ineens te binnen, je lijkt trouwens niet op ja paquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef Gutz het volgende:
[..]
Fuck, je kent m'n familie ook al... Nu wordt ik bang Eddie
Kom je vanavond biertje doen in de Tuin? 1- jarig bestaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja schoot me ineens te binnen, je lijkt trouwens niet op ja pa
Nog 1,5 daaaaaagggggggggggg
wat gaat men hier doen met koninginnedag?
Ik rijd geen Opel Manta en draai geen happy hardcore (hoewel early hardtrance er soms wel op lijkt), dus daar gaat je vergelijking.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maaskantje is de andere kant op hoor
Trouwens, bij de Putse en Huijbergseweg richting België moet je ook uitkijken. Staan de laatste tijd steeds agenten achter een busje te laseren. Sinds de nieuwe rondweg is het daar veel rustiger geworden en rijdt men lekker door. Makkelijk cashen voor ze.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef teknomist het volgende:
Over vage camera's gesproken die bij de grensovergang A4/A12 hangen, die hangen sinds vandaag ook op de A67 tussen Eindhoven en Turnhout. Ook al meten ze ws geen snelheid toch maar voorzichtig zijn.
quote:
Je mag met mij mee naar Bergen op Zoom, maar dan doe ik wel drugs in je drankje!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef Boembaski het volgende:
Zijn er nog mensen die morgen naar Eindhoven gaan en er niet tegenop zien om een jongen van 24 mee te nemen voor een dagje feesten? Man of vrouw boeit me niet, leeftijd niet hoger dan 26 want ik zelf ben pas 24.
Wegens omstandigheden zoek ik nog een lastminutetje voor morgen. Wie voelt zich zo vriendelijk en geroepen? Stuur een PM en we onderhandelen verder! Ik wil desnoods gerust trakteren(ben maandag jarig geweest)
Alvast bedankt
En later iets hards in je poepertje...quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je mag met mij mee naar Bergen op Zoom, maar dan doe ik wel drugs in je drankje!
Ja, mijn vuist.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En later iets hards in je poepertje...![]()
Hier nog één, ik had vanmorgen zoveel nadorst dat ik met een fles cola onder de douche stond...quote:Op maandag 2 mei 2011 10:24 schreef EDMAN- het volgende:
Heb genoten, daar pluk ik nu de vruchten van
We hadden vrijdag een bruiloft van een vriend van ons, dus we waren sowieso al niet in staat geweest om ver weg te gaan. En net als voorgaande jaren hebben we dus weer lekker staan bbq'en en dat alles natuurlijk weer met pallets bier weg gespoeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:58 schreef EDMAN- het volgende:
Eindhoven was super afgelopen weekend trouwens. Lekker naar een afgelegen festivalletje geweest, goeie sfeer, alleen liefhebbers, goeie muziek \o/
Nog mensen lokaal gevierd?
Bergen op Zoom.quote:
Zijn dat ook de spelling nazi's? Anders zou ik graag mijn afdelingsmanager willen verlinken, die het presteert om akkoord met dubbel c en t op het eind te schrijven...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef teknomist het volgende:
Normaliter ga ik naar Amsterdam en dan veel techno, drank en drugs, maar daar had ik dit jaar niet zoveel zin an. Mijn favoriete podium (TWSTD) ging niet door, alles zou eerder stoppen en een bijna fascistisch evenementenbeleid ("mechanische muziek verboten").
Het was vroeger ook "accoord". Ik weet niet hoe oud je manager is, want die taalregel is in 1955 omgezetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zijn dat ook de spelling nazi's? Anders zou ik graag mijn afdelingsmanager willen verlinken, die het presteert om akkoord met dubbel c en t op het eind te schrijven...
Wel lekker popi jopi doen met zijn managersbaantje, maar kunnen schrijven, ho maar![]()
quote:Akkoord of accoord? Tot 1955 was het accoord en accorderen. In 1955 is dat 'verbeterd' in akkoord en accorderen. Daarna is periodiek door taalaanvegers gejammerd dat er 'inkonsekwensies' in onze spelling zitten en dat het ook akkorderen moet zijn. Nooit hadden ze de moed de cie-55 te bekritiseren doordat die verantwoordelijk was voor deze zinloze ontregeling. Het schijnt zo te zijn dat in 1995 de argumentatie voor het niet-herstellen van oktober in october ook voor akkoord is gebruikt.
Mijn manager was in 1955 nog een zaadje in de balzak van zijn vader, hij is rond de 35 geloof ik, dus hij zou het toch moeten weten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het was vroeger ook "accoord". Ik weet niet hoe oud je manager is, want die taalregel is in 1955 omgezet
[..]
Over spellings gesproken.quote:
Ach, liever archaïsch taalgebruik dan de huidige Breezah-verkrachting van de Nederlandse taal. "Ik ga zowiezo is slapen in me bed."quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het was vroeger ook "accoord". Ik weet niet hoe oud je manager is, want die taalregel is in 1955 omgezet
[..]
Haha. Ik moest eerst van 7.30 tot 16.30 & nu van 16.00 tot 23.00quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
Das een rottijd, dan hoop ik net naar huis te gaan.
Verdomme zo'n beetje iedereen die ik ken is gewoon vrij, en morgen ook maar meteen.
Ik dacht dat sleur alleen in relaties voorkomt...quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef EDMAN- het volgende:
Dan liever van half 8 tot half 5
Nog eventjes mensen! En dan morgen nog eventjes, en dan weer eventjes weekend \o/
Sleur? Neeeeeeeeeuh joh
De juiste instelling met dit weer!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:29 schreef Gutz het volgende:
Ik zou vandaag tot 5 moeten, maar taai 'm om 4 af. wel leuk geweest
Stage geldt niet als werkquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:29 schreef Gutz het volgende:
Ik zou vandaag tot 5 moeten, maar taai 'm om 4 af. wel leuk geweest
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Hier kan ik zeer slecht tegen![]()
http://www.bndestem.nl/re(...)n-Bergen-op-Zoom.ece
BERGEN OP ZOOM - Uit dierenasiel H'Onderdak in Bergen op Zoom zijn woendagmiddag twee jonge hondjes gestolen.
Els Marits van het asiel vermoedt dat de dieven met een ladder over de omheining zijn geklommen.
"Toen we de puppy 's om een uur 's middags eten gingen geven, waren er ineens nog maar vijf in plaats van zeven", zegt een verdrietige Marits. "Wannus en Warempel waren verdwenen."
De daders, zo weten de medewerkers van H'Onderdak bijna zeker, zijn twee Engelssprekende mannen die rond het middaguur langskwamen. 'Een beetje ongure types' noemt Marits ze. "Ze zeiden tegen een van onze medewerkers dat ze een kleine jack russell kwijt waren. Omdat ze hem zogezegd al hoorden blaffen, liepen ze meteen brutaal door naar achter."
Het asiel had echter helemaal geen pup van dat ras in huis. De medewerkster verzocht het tweetal na de middagpauze terug te komen, hetgeen ze beloofden te doen. Ze reden weg in een auto met een ladder op het dak, maar keerden vermoedelijk kort daarna terug.
Door stom toeval was tussen half een en één uur niemand aanwezig, legt Marits uit. "Ik was elders met een dier bezig, mijn collega had een lunchafspraak buiten de deur. Van dat halfuurtje is op deze verschrikkelijke manier misbruik gemaakt."
De hondjes, beide niet-raszuivere Duitse Herders, werden zeven weken geleden geboren in een ander asiel. Al toen ze een paar dagen oud waren zijn ze naar H'Onderdak gebracht. Alle puppies uit het nest kregen een naam beginnend met een W. Voor de nu ontvreemde reutjes Warempel en Wannus waren al nieuwe baasjes gevonden. "Die hebben we nu moeten vertellen dat iemand ermee vandoor is. Dat is toch treurig?"
De reactie van de plaatselijke politie maakte het H'Onderdak-team naar eigen zeggen ook niet vrolijker. "We mogen aangifte doen", zegt Marits ontstemd. "Maar dan wel pas vrijdag, op het bureau in Roosendaal."
En dat terwijl zij weliswaar geen kenteken van de auto, maar wel een signalement van de vermoedelijke daders kan geven. "Deze heren waren een hele poos geleden al eens langsgeweest. Ook toen zochten ze hun jack russeltje. Met het verschil dat dat beestje toen wél naar ons was gebracht."
Marits heeft het vermoeden ('al kan ik dat niet hard maken') dat het duo tot een groep rondtrekkende Ierse klussers behoort. In maart bivakkeerde die groep illegaal in Bergen op Zoom, tot ze onder dwang van politie en gemeente het land verliet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net weer een hele drukke periode achter de rug gehad, gelukkig morgen een relaxte dag op werk en dan lekker weekend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef EDMAN- het volgende:
Dan liever van half 8 tot half 5
Nog eventjes mensen! En dan morgen nog eventjes, en dan weer eventjes weekend \o/
Sleur? Neeeeeeeeeuh joh
Ooo nee, dit was een heerlijke dienst, haha.quote:
Columbus zou trots op je zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef EDMAN- het volgende:
Zo, wat een weekend. Heb de oesterdam ontdekt, kan je gvd goed BBQ'en!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |