Even gegoogled, maar da's wel een leuke route om eens een keer met de camera langs te gaan. Als ik via Kruisland naar mijn werk in Steenbergen rij kom ik ook langs mooie plekjes waar ik binnenkort eens wat mooie foto's ga maken.quote:
Ik moet echt wennen aan dat bord op de snelwegquote:
Dat is toch een mooi bordje, niks mis mee hoorquote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet echt wennen aan dat bord op de snelweg
Dat dachten inbrekers ook. Afgelopen week vijf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef KaBuf het volgende:
Brabantse Wal is zeker wel een tochtje waard!
Omdat hij eerst in Halsteren woonde en nu in Veldhoven, staat hij er nog bij?quote:Op zondag 24 april 2011 14:51 schreef teknomist het volgende:
Over de OP gesproken, sinds wanneer ligt Veldhoven in West-Brabant? Ik kom dagelijks in Veldhoven, maar ik ben toch meer dan een uur onderweg.
Yep, en wie is die persoon uit Cuijk dan?quote:Omdat hij eerst in Halsteren woonde en nu in Veldhoven, staat hij er nog bij?
Dan heeft iemand waarschijnlijk de Wiki niet geupdate.quote:Op maandag 25 april 2011 13:55 schreef dockx het volgende:
Edit; en mensen uit Sint Willebrord weren jullie uit de OP of wat?Vorige keer stond ik er nog gewoon netjes in..
![]()
Je kunt jezelf weer toevoegen he?quote:Op maandag 25 april 2011 13:55 schreef dockx het volgende:
Edit; en mensen uit Sint Willebrord weren jullie uit de OP of wat?Vorige keer stond ik er nog gewoon netjes in..
![]()
quote:
Nog steeds gestopt man, afgezien van een jointje hier en daar in de weekendenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef Gutz het volgende:
It's alive!!!
Eddddieee! Hoe staat t met je rookstop?
Hier ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb zo'n goed weekend gehad dat ik vandaag niet vooruit te branden ben.
Kijk, dat is morgen al!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:38 schreef Gutz het volgende:
Ik mis m'n weekend.
Achja, a.s. donderdag beginnen we weer t/m zaterdag!
Fuck, je kent m'n familie ook al... Nu wordt ik bang Eddiequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:45 schreef EDMAN- het volgende:
Heet jouw vader Jos trouwens? en heb je een zus die Cindy heet? Ik heb namelijk voor Jos gewerkt bij DHL, 8 jaar lang nachtdienstjes/avonddienstjes
Klinkt lekker vrij!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef teknomist het volgende:
In het donker over de Oesterdam rijden met oldschool hardtrance loeihard op.
Maaskantje is de andere kant op hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef teknomist het volgende:
In het donker over de Oesterdam rijden met oldschool hardtrance loeihard op.
Ja schoot me ineens te binnen, je lijkt trouwens niet op ja paquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef Gutz het volgende:
[..]
Fuck, je kent m'n familie ook al... Nu wordt ik bang Eddie
Kom je vanavond biertje doen in de Tuin? 1- jarig bestaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja schoot me ineens te binnen, je lijkt trouwens niet op ja pa
Nog 1,5 daaaaaagggggggggggg
wat gaat men hier doen met koninginnedag?
Ik rijd geen Opel Manta en draai geen happy hardcore (hoewel early hardtrance er soms wel op lijkt), dus daar gaat je vergelijking.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maaskantje is de andere kant op hoor
Trouwens, bij de Putse en Huijbergseweg richting België moet je ook uitkijken. Staan de laatste tijd steeds agenten achter een busje te laseren. Sinds de nieuwe rondweg is het daar veel rustiger geworden en rijdt men lekker door. Makkelijk cashen voor ze.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef teknomist het volgende:
Over vage camera's gesproken die bij de grensovergang A4/A12 hangen, die hangen sinds vandaag ook op de A67 tussen Eindhoven en Turnhout. Ook al meten ze ws geen snelheid toch maar voorzichtig zijn.
quote:
Je mag met mij mee naar Bergen op Zoom, maar dan doe ik wel drugs in je drankje!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef Boembaski het volgende:
Zijn er nog mensen die morgen naar Eindhoven gaan en er niet tegenop zien om een jongen van 24 mee te nemen voor een dagje feesten? Man of vrouw boeit me niet, leeftijd niet hoger dan 26 want ik zelf ben pas 24.
Wegens omstandigheden zoek ik nog een lastminutetje voor morgen. Wie voelt zich zo vriendelijk en geroepen? Stuur een PM en we onderhandelen verder! Ik wil desnoods gerust trakteren(ben maandag jarig geweest)
Alvast bedankt
En later iets hards in je poepertje...quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je mag met mij mee naar Bergen op Zoom, maar dan doe ik wel drugs in je drankje!
Ja, mijn vuist.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En later iets hards in je poepertje...![]()
Hier nog één, ik had vanmorgen zoveel nadorst dat ik met een fles cola onder de douche stond...quote:Op maandag 2 mei 2011 10:24 schreef EDMAN- het volgende:
Heb genoten, daar pluk ik nu de vruchten van
We hadden vrijdag een bruiloft van een vriend van ons, dus we waren sowieso al niet in staat geweest om ver weg te gaan. En net als voorgaande jaren hebben we dus weer lekker staan bbq'en en dat alles natuurlijk weer met pallets bier weg gespoeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:58 schreef EDMAN- het volgende:
Eindhoven was super afgelopen weekend trouwens. Lekker naar een afgelegen festivalletje geweest, goeie sfeer, alleen liefhebbers, goeie muziek \o/
Nog mensen lokaal gevierd?
Bergen op Zoom.quote:
Zijn dat ook de spelling nazi's? Anders zou ik graag mijn afdelingsmanager willen verlinken, die het presteert om akkoord met dubbel c en t op het eind te schrijven...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef teknomist het volgende:
Normaliter ga ik naar Amsterdam en dan veel techno, drank en drugs, maar daar had ik dit jaar niet zoveel zin an. Mijn favoriete podium (TWSTD) ging niet door, alles zou eerder stoppen en een bijna fascistisch evenementenbeleid ("mechanische muziek verboten").
Het was vroeger ook "accoord". Ik weet niet hoe oud je manager is, want die taalregel is in 1955 omgezetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zijn dat ook de spelling nazi's? Anders zou ik graag mijn afdelingsmanager willen verlinken, die het presteert om akkoord met dubbel c en t op het eind te schrijven...
Wel lekker popi jopi doen met zijn managersbaantje, maar kunnen schrijven, ho maar![]()
quote:Akkoord of accoord? Tot 1955 was het accoord en accorderen. In 1955 is dat 'verbeterd' in akkoord en accorderen. Daarna is periodiek door taalaanvegers gejammerd dat er 'inkonsekwensies' in onze spelling zitten en dat het ook akkorderen moet zijn. Nooit hadden ze de moed de cie-55 te bekritiseren doordat die verantwoordelijk was voor deze zinloze ontregeling. Het schijnt zo te zijn dat in 1995 de argumentatie voor het niet-herstellen van oktober in october ook voor akkoord is gebruikt.
Mijn manager was in 1955 nog een zaadje in de balzak van zijn vader, hij is rond de 35 geloof ik, dus hij zou het toch moeten weten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het was vroeger ook "accoord". Ik weet niet hoe oud je manager is, want die taalregel is in 1955 omgezet
[..]
Over spellings gesproken.quote:
Ach, liever archaïsch taalgebruik dan de huidige Breezah-verkrachting van de Nederlandse taal. "Ik ga zowiezo is slapen in me bed."quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het was vroeger ook "accoord". Ik weet niet hoe oud je manager is, want die taalregel is in 1955 omgezet
[..]
Haha. Ik moest eerst van 7.30 tot 16.30 & nu van 16.00 tot 23.00quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
Das een rottijd, dan hoop ik net naar huis te gaan.
Verdomme zo'n beetje iedereen die ik ken is gewoon vrij, en morgen ook maar meteen.
Ik dacht dat sleur alleen in relaties voorkomt...quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef EDMAN- het volgende:
Dan liever van half 8 tot half 5
Nog eventjes mensen! En dan morgen nog eventjes, en dan weer eventjes weekend \o/
Sleur? Neeeeeeeeeuh joh
De juiste instelling met dit weer!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:29 schreef Gutz het volgende:
Ik zou vandaag tot 5 moeten, maar taai 'm om 4 af. wel leuk geweest
Stage geldt niet als werkquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:29 schreef Gutz het volgende:
Ik zou vandaag tot 5 moeten, maar taai 'm om 4 af. wel leuk geweest
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Hier kan ik zeer slecht tegen![]()
http://www.bndestem.nl/re(...)n-Bergen-op-Zoom.ece
BERGEN OP ZOOM - Uit dierenasiel H'Onderdak in Bergen op Zoom zijn woendagmiddag twee jonge hondjes gestolen.
Els Marits van het asiel vermoedt dat de dieven met een ladder over de omheining zijn geklommen.
"Toen we de puppy 's om een uur 's middags eten gingen geven, waren er ineens nog maar vijf in plaats van zeven", zegt een verdrietige Marits. "Wannus en Warempel waren verdwenen."
De daders, zo weten de medewerkers van H'Onderdak bijna zeker, zijn twee Engelssprekende mannen die rond het middaguur langskwamen. 'Een beetje ongure types' noemt Marits ze. "Ze zeiden tegen een van onze medewerkers dat ze een kleine jack russell kwijt waren. Omdat ze hem zogezegd al hoorden blaffen, liepen ze meteen brutaal door naar achter."
Het asiel had echter helemaal geen pup van dat ras in huis. De medewerkster verzocht het tweetal na de middagpauze terug te komen, hetgeen ze beloofden te doen. Ze reden weg in een auto met een ladder op het dak, maar keerden vermoedelijk kort daarna terug.
Door stom toeval was tussen half een en één uur niemand aanwezig, legt Marits uit. "Ik was elders met een dier bezig, mijn collega had een lunchafspraak buiten de deur. Van dat halfuurtje is op deze verschrikkelijke manier misbruik gemaakt."
De hondjes, beide niet-raszuivere Duitse Herders, werden zeven weken geleden geboren in een ander asiel. Al toen ze een paar dagen oud waren zijn ze naar H'Onderdak gebracht. Alle puppies uit het nest kregen een naam beginnend met een W. Voor de nu ontvreemde reutjes Warempel en Wannus waren al nieuwe baasjes gevonden. "Die hebben we nu moeten vertellen dat iemand ermee vandoor is. Dat is toch treurig?"
De reactie van de plaatselijke politie maakte het H'Onderdak-team naar eigen zeggen ook niet vrolijker. "We mogen aangifte doen", zegt Marits ontstemd. "Maar dan wel pas vrijdag, op het bureau in Roosendaal."
En dat terwijl zij weliswaar geen kenteken van de auto, maar wel een signalement van de vermoedelijke daders kan geven. "Deze heren waren een hele poos geleden al eens langsgeweest. Ook toen zochten ze hun jack russeltje. Met het verschil dat dat beestje toen wél naar ons was gebracht."
Marits heeft het vermoeden ('al kan ik dat niet hard maken') dat het duo tot een groep rondtrekkende Ierse klussers behoort. In maart bivakkeerde die groep illegaal in Bergen op Zoom, tot ze onder dwang van politie en gemeente het land verliet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net weer een hele drukke periode achter de rug gehad, gelukkig morgen een relaxte dag op werk en dan lekker weekend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef EDMAN- het volgende:
Dan liever van half 8 tot half 5
Nog eventjes mensen! En dan morgen nog eventjes, en dan weer eventjes weekend \o/
Sleur? Neeeeeeeeeuh joh
Ooo nee, dit was een heerlijke dienst, haha.quote:
Columbus zou trots op je zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef EDMAN- het volgende:
Zo, wat een weekend. Heb de oesterdam ontdekt, kan je gvd goed BBQ'en!
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet weten hoe het met RBC zit. Maar ik weet wel, RBC is ergens zonder Henk Vos.
Geen idee... Maar hij zei toen; Hallo, mijn vader is Henk Vos hoor!quote:
Ik kan me voorstellen dat dit wel heel veel indruk op jou heeft gemaakt...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee... Maar hij zei toen; Hallo, mijn vader is Henk Vos hoor!
Nou, inderdaad. Laten we zeggen dat Henk niet zo hoog aangeschreven staat in Heerle/Wouw, dus dat was ook niet bij ons thuisquote:Op maandag 9 mei 2011 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dit wel heel veel indruk op jou heeft gemaakt...
Noem 1 plek waar Henk wel hoog aangeschreven staat...quote:Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Laten we zeggen dat Henk niet zo hoog aangeschreven staat in Heerle/Wouw, dus dat was ook niet bij ons thuis
In zijn eigen huis?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Noem 1 plek waar Henk wel hoog aangeschreven staat...
Ik mag hopen van wel, maar aan de andere kant, hoeveel mannen hebben er thuis nog de broek aan?quote:
Weinig natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 16:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, maar aan de andere kant, hoeveel mannen hebben er thuis nog de broek aan?
Het is (vaak/soms) ook makkelijker als thuis je broek uit is natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 17:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelukkig behoor ik niet tot die categorie
Wat bij mij veel scheelt is dat er niet zo'n vrouwmens rondhuppelt. Zelfs mijn katten zijn mannenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is (vaak/soms) ook makkelijker als thuis je broek uit is natuurlijk
Wauw of Wouw?quote:Henk Vos
Geboren: 5 juni 1968 in Wauw (Nederland).
Positie: Spits.
Amateurclubs: Cluzona (Wouw).
Mwah, niet allemaal hoor.quote:
Moet ik ook nog een keer doen, alleen uit ervaring weet ik dat ik precies hetzelfde ga krijgen, ik weet niet of GTA IV dan nog voldoende is om mijn frustraties op te botvieren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:35 schreef EDMAN- het volgende:
Goeeedemorgen.
Serieus, nu 5 weken gestopt met roken, en nog steeds zwaar snel geïrriteerd. Zit hier met een ochtendhumeur, nou.. ik zou iedereen kapot willen schieten hier op de afdeling.
Inderdaad, dat hoeft hier nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:15 schreef EDMAN- het volgende:
We kunnen een discussie gaan houden over alcohol vs. drugs. Maar dat doen ze in UVT al genoeg
Dussss, nog eventjes. Hier schijnt de zon inmiddels weer.. houdt dit weer nou aan?
Morgenavond weet ik meerquote:
Ik meld me wel ziek, ik voel nu al dat ik tegen die tijd een buikgriepje hebquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:02 schreef automatic_ het volgende:
Is goed! Heb je wel tijd voor 10 dagen en dan vanaf 16/17/18 augustus?
Okidoki!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik meld me wel ziek, ik voel nu al dat ik tegen die tijd een buikgriepje heb
Of een normaal pijpje...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is zeker wel heel rlxd, je wordt er niet stoned van maar high, dus niet dat lamme gevoel dat alles teveel is, maar gewoon heel chill, lekker high. Ideaal voor te gamen bijvoorbeeld. En de prijs, ja, die van mij koste iets van 120 Euro, maar je hebt er ook van 4 tientjes, die kan je overal mee naartoe nemen.
Ik stuur je wel ff een linkje via PM.
Parijs is mooi, alleen jammer van de vele Franse mensen die er rondlopenquote:
Werk jij bij weeronline toevallig?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben bang dat wanneer het echt zomer is het weer helemaal tegen gaat vallen, net vorig jaar augustus...
Toevallig niet, maar ik hou het maar op ervaring. Remember last year?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Werk jij bij weeronline toevallig?
http://www.nu.nl/binnenla(...)-en-eindigt-nat.html
Haha, die wijsheid heb ik al meegekregen... We hebben een hotelletje in Montmartre, lijkt me erg gezellig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Parijs is mooi, alleen jammer van de vele Franse mensen die er rondlopen![]()
En nooit op een terrasje op de Champ d'Elysee een biertje bestellen, 8 Euro voor een 200cl glas![]()
Gelukkig hoef je daarvoor niet in Griekenland te zijn.quote:
Ik leid je wel rond door de bar street in Rhodos stad. Als je nog in the Red Lion komt daar, doe de eigenaar maar de groeten!quote:
Prima!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik leid je wel rond door de bar street in Rhodos stad. Als je nog in the Red Lion komt daar, doe de eigenaar maar de groeten!
Dat ga ik in juni doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef teknomist het volgende:
Zo, morgen richting Almelo voor een weekend kansloos zuipen en eten @ Preston Palace.
Zijn de hechtingen er al uit?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef teknomist het volgende:
Nou, hij gaat alles behalve lief en teder te werk hoor.
Dat heb ik een keer in een film gezien, een gangsterbaas met aambeien die op de bank op zo'n zwembandje zatquote:
51st Statequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer in een film gezien, een gangsterbaas met aambeien die op de bank op zo'n zwembandje zat
Ahh, wat lief!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De volgende film waar ik de titel niet meer van weet vraag ik ook maar aan jou denk
Ik heb waarschijnlijk mijn reputatie enquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Waarom geloof ik dat niet helemaal?
Weet je hoelang ik al droog sta?quote:
Het kwam vooral door de smileyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb waarschijnlijk mijn reputatie entegen...
Ahhhh! Moet je daar niet eens iets aan doen dan?quote:Weet je hoelang ik al droog sta?
Ja, eigenlijk wel, maar ik ben nogal kieskeurig in het uitzoeken van een geschikte kandidaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef automatic_ het volgende:
Ahhhh! Moet je daar niet eens iets aan doen dan?
Je zou denken dat het op den duur niet meer uitmaakt....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar ik ben nogal kieskeurig in het uitzoeken van een geschikte kandidaat.
Klopt, maar ik wil mijn standaarden nou ook weer niet teveel omlaag brengenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je zou denken dat het op den duur niet meer uitmaakt....
Dat klinkt wel heeeeel erg!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil mijn standaarden nou ook weer niet teveel omlaag brengen
Ooit...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef EDMAN- het volgende:
haha die kieskeurigheid ken ik. en ik ga bijna nooit meer naar een normale uitgaansgelegenheid.
Illegale feestjes kom ik m'n droompartner denk ik niet tegen. En op een normaal feest ben ik teveel bezig met losgaan.
Zucht, het komt wel goed
"Met jullie te doen hebben" is ook niet hetzelfde als iemand zielig vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ik vind mezelf niet zielig hoorben intens gelukkig, behalve op zondag. Zondag is normaal 'in bed blijf met vriendin'-dag.
Ja, sociale achtergrond hèquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind me ook totaal niet zielig, sterker nog, ik voel me stikgelukkig als vrijgezel. Wat bij mij ook speelt is dat ik absoluut geen kinderen wil. Maar ben wel blij dat je met ons meeleeft hoor auto!![]()
Weet waar je aan begint...quote:Nu eerst automatic_ eens pm'en voor een date![]()
![]()
Misschien vond ik mezelf dan ergens toch zielig?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Met jullie te doen hebben" is ook niet hetzelfde als iemand zielig vinden
Dat zal vast wel meevallenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Misschien vond ik mezelf dan ergens toch zielig?
Niet miepen. Het is bijna weekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef EDMAN- het volgende:
Jawel, ik vind mezelf zielig want heb geen zin meer in deze middag
Je hebt je tijd goed ingehaald!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
16:00 gaan we niet redden helaas, maar 17:00 moet te doen zijn gelukkig
Daarom wordt dat bij ons ook altijd 's nachts gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Nice nice,
ja automatic, ik was afhankelijk van het systeem (systeem genereert en print betalingsherinneringen/aanmaningen voor klanten. dit is'op z'n zachts gezegd nogal een performancevretend procesje. Maar vandaag (OP VRIJDAG DE 13e!) gaat het goed!)
Ja sorry, ik kan echt niet vanavondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:09 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Ik had een leuk idee voor vanavond, maar het komt niet uit
Niet grappigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan echt niet vanavond
Het spijt mequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet grappig
Ik steun jullie de hele dag en dan doe je zo![]()
Ik heb de dag van te voren een verjaardag, dus ik zal wel te rot zijn. En ik denk dat er bij ons in de groep ook niet echt veel interesse is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef automatic_ het volgende:
Gaat er trouwens iemand naar Roosendaal Zingt?
Dan ga je alleen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb de dag van te voren een verjaardag, dus ik zal wel te rot zijn. En ik denk dat er bij ons in de groep ook niet echt veel interesse is.
Begrijpelijk. Daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan, maar ik ben niet zo van het in mijn eentje ergens naartoe gaan eigenlijk
No wai.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef automatic_ het volgende:
Gaat er trouwens iemand naar Roosendaal Zingt?
Is het vreselijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef teknomist het volgende:
Tering, ik voel me met mijn 80 kg echt mager hier @ Preston Palace... en het gaat idd nergens over hier.
Eerder vleselijk.quote:
Ah, feestje van de familie van Osta?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:14 schreef EDMAN- het volgende:
Beste vriendin was jarig. Vrijdag vierde ze het voor familie, maar dat was om 01:00 aan het leeglopen. Toen zijn we met een paar mensen nog langsgegaan tot 06:00.
Helaas had ik blijkbaar iemand de volgende dag om 11:00 een lift beloofd naar de garage.
Zaterdag was het feestje dan uiteindelijk. Kwam gisteren om 23:00 thuis
Nu moe
Maarja, eigen schuld dikke bult.
Roosendaalzingt ga ik nog wel ff heen ja. Toevallig presenteert de vader van die vriendin dat
Liever niet.quote:
1. Omdat ik geen tijd heb om naar het zwembad te gaan met deze hitte door drukte op werk.quote:
Akkoord.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
1. Omdat ik geen tijd heb om naar het zwembad te gaan met deze hitte door drukte op werk.
2. Hittegolven in Nederland zijn nooit een pretje - vooral niet als er een onweersbui op volgt.
3. De hitte in mijn slaapkamer na een tijdje ondraaglijk benauwd, klam en vies wordt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
1. Omdat ik geen tijd heb om naar het zwembad te gaan met deze hitte door drukte op werk.
2. Hittegolven in Nederland zijn nooit een pretje - vooral niet als er een onweersbui op volgt.
3. De hitte in mijn slaapkamer na een tijdje ondraaglijk benauwd, klam en vies wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt weer een paar daagjes poepen zonder te persen dan...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:42 schreef EDMAN- het volgende:
eindelijk een hectisch dagje vandaag, lijk gvd wel een callcenter. maar dan ben ik wel op m'n best
Na een weekend zonder slaap (no drugs, to be clear, ik kan nogal lang zonder slaap en het bleef maar gezellig) besloten dit niet nogmaals te doen. Maandag en dinsdag door een hel gegaan
(als in: zoveeeeel te doen, maar niet na kunnen denken, geen motivatie hebben), waardoor ik nu met de gebakken peren zit en de halve directie vuistdiep in mn aarsje heb.
YAY BIJNA WEEKEND! Morgenmiddag vrij![]()
Wat verwoord je dat weer mooi!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat wordt weer een paar daagjes poepen zonder te persen dan...
quote:
Edman-, jij moet op Cape Canaveral gaan werken, kan je iedere dag aftellen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef EDMAN- het volgende:
blijft stinken
zoooo, nog een half uurtje en 1 ochtendje en ik ben schlusssssssss
Valt mee, maar maandag breekt de hel los. In één week tijd zo'n 360 miljoen euro binnen harken en ik als controller verantwoordelijk of alles accounting-technisch ordentelijk verloopt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Iedereen weer hard aan het werk zeker?
hahaha, ik zie het jou ook vaak genoeg doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Edman-, jij moet op Cape Canaveral gaan werken, kan je iedere dag aftellen...
dat zijn bedragenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Valt mee, maar maandag breekt de hel los. In één week tijd zo'n 360 miljoen euro binnen harken en ik als controller verantwoordelijk of alles accounting-technisch ordentelijk verloopt.En daarna nog de maandafsluiting.
quote:
Niet op de zaken vooruit lopen hoor.quote:
Ik zie het helaas niet terug op mijn salarisstrookje.quote:
Ik spreek over het hier en nu bij mijzelfquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Niet op de zaken vooruit lopen hoor.
RP nog wel een paar leuke dates mee gescoord in het verleden, niet dat het wat geworden is, maar goed, af en toe wat lichaamsbeweging is ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:50 schreef teknomist het volgende:
automatic_, hoe heet die datingsite waar jij op zit? Niet die klotesites als Lexa en Relatieplanet (volgens mij hetzelfde bedrijf) ...
En audio.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, ik geef Charlie Sheen ook groot gelijk hoor, als ik zijn geld had zouden er ook pornosterren in huis lopen,maar nu geef ik mijn geld liever uit aan dingen die ik echt nodig heb, bier, en satésaus enzo.
Oh ja!quote:
Zal ik er speciaal een facebook account voor aanmaken? Met mijn Hyves doe ik toch niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:02 schreef teknomist het volgende:
Hebben jullie ook facebook? Dan mogen jullie in mijn FOK! vriendengroep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |