Je hebt je tijd goed ingehaald!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
16:00 gaan we niet redden helaas, maar 17:00 moet te doen zijn gelukkig
Daarom wordt dat bij ons ook altijd 's nachts gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Nice nice,
ja automatic, ik was afhankelijk van het systeem (systeem genereert en print betalingsherinneringen/aanmaningen voor klanten. dit is'op z'n zachts gezegd nogal een performancevretend procesje. Maar vandaag (OP VRIJDAG DE 13e!) gaat het goed!)
Ja sorry, ik kan echt niet vanavondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:09 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Ik had een leuk idee voor vanavond, maar het komt niet uit
Niet grappigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan echt niet vanavond
Het spijt mequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet grappig
Ik steun jullie de hele dag en dan doe je zo![]()
Ik heb de dag van te voren een verjaardag, dus ik zal wel te rot zijn. En ik denk dat er bij ons in de groep ook niet echt veel interesse is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef automatic_ het volgende:
Gaat er trouwens iemand naar Roosendaal Zingt?
Dan ga je alleen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb de dag van te voren een verjaardag, dus ik zal wel te rot zijn. En ik denk dat er bij ons in de groep ook niet echt veel interesse is.
Begrijpelijk. Daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan, maar ik ben niet zo van het in mijn eentje ergens naartoe gaan eigenlijk
No wai.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef automatic_ het volgende:
Gaat er trouwens iemand naar Roosendaal Zingt?
Is het vreselijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef teknomist het volgende:
Tering, ik voel me met mijn 80 kg echt mager hier @ Preston Palace... en het gaat idd nergens over hier.
Eerder vleselijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |