Moet ik ook nog een keer doen, alleen uit ervaring weet ik dat ik precies hetzelfde ga krijgen, ik weet niet of GTA IV dan nog voldoende is om mijn frustraties op te botvieren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:35 schreef EDMAN- het volgende:
Goeeedemorgen.
Serieus, nu 5 weken gestopt met roken, en nog steeds zwaar snel geïrriteerd. Zit hier met een ochtendhumeur, nou.. ik zou iedereen kapot willen schieten hier op de afdeling.
Inderdaad, dat hoeft hier nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:15 schreef EDMAN- het volgende:
We kunnen een discussie gaan houden over alcohol vs. drugs. Maar dat doen ze in UVT al genoeg
Dussss, nog eventjes. Hier schijnt de zon inmiddels weer.. houdt dit weer nou aan?
Morgenavond weet ik meerquote:
Ik meld me wel ziek, ik voel nu al dat ik tegen die tijd een buikgriepje hebquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:02 schreef automatic_ het volgende:
Is goed! Heb je wel tijd voor 10 dagen en dan vanaf 16/17/18 augustus?
Okidoki!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik meld me wel ziek, ik voel nu al dat ik tegen die tijd een buikgriepje heb
Of een normaal pijpje...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is zeker wel heel rlxd, je wordt er niet stoned van maar high, dus niet dat lamme gevoel dat alles teveel is, maar gewoon heel chill, lekker high. Ideaal voor te gamen bijvoorbeeld. En de prijs, ja, die van mij koste iets van 120 Euro, maar je hebt er ook van 4 tientjes, die kan je overal mee naartoe nemen.
Ik stuur je wel ff een linkje via PM.
Parijs is mooi, alleen jammer van de vele Franse mensen die er rondlopenquote:
Werk jij bij weeronline toevallig?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben bang dat wanneer het echt zomer is het weer helemaal tegen gaat vallen, net vorig jaar augustus...
Toevallig niet, maar ik hou het maar op ervaring. Remember last year?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Werk jij bij weeronline toevallig?
http://www.nu.nl/binnenla(...)-en-eindigt-nat.html
Haha, die wijsheid heb ik al meegekregen... We hebben een hotelletje in Montmartre, lijkt me erg gezellig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Parijs is mooi, alleen jammer van de vele Franse mensen die er rondlopen![]()
En nooit op een terrasje op de Champ d'Elysee een biertje bestellen, 8 Euro voor een 200cl glas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |