quote:Op maandag 9 mei 2011 11:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet weten hoe het met RBC zit. Maar ik weet wel, RBC is ergens zonder Henk Vos.
Geen idee... Maar hij zei toen; Hallo, mijn vader is Henk Vos hoor!quote:
Ik kan me voorstellen dat dit wel heel veel indruk op jou heeft gemaakt...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee... Maar hij zei toen; Hallo, mijn vader is Henk Vos hoor!
Nou, inderdaad. Laten we zeggen dat Henk niet zo hoog aangeschreven staat in Heerle/Wouw, dus dat was ook niet bij ons thuisquote:Op maandag 9 mei 2011 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dit wel heel veel indruk op jou heeft gemaakt...
Noem 1 plek waar Henk wel hoog aangeschreven staat...quote:Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Laten we zeggen dat Henk niet zo hoog aangeschreven staat in Heerle/Wouw, dus dat was ook niet bij ons thuis
In zijn eigen huis?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Noem 1 plek waar Henk wel hoog aangeschreven staat...
Ik mag hopen van wel, maar aan de andere kant, hoeveel mannen hebben er thuis nog de broek aan?quote:
Weinig natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 16:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, maar aan de andere kant, hoeveel mannen hebben er thuis nog de broek aan?
Het is (vaak/soms) ook makkelijker als thuis je broek uit is natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 17:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelukkig behoor ik niet tot die categorie
Wat bij mij veel scheelt is dat er niet zo'n vrouwmens rondhuppelt. Zelfs mijn katten zijn mannenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is (vaak/soms) ook makkelijker als thuis je broek uit is natuurlijk
Wauw of Wouw?quote:Henk Vos
Geboren: 5 juni 1968 in Wauw (Nederland).
Positie: Spits.
Amateurclubs: Cluzona (Wouw).
Mwah, niet allemaal hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |