Ah, feestje van de familie van Osta?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:14 schreef EDMAN- het volgende:
Beste vriendin was jarig. Vrijdag vierde ze het voor familie, maar dat was om 01:00 aan het leeglopen. Toen zijn we met een paar mensen nog langsgegaan tot 06:00.
Helaas had ik blijkbaar iemand de volgende dag om 11:00 een lift beloofd naar de garage.
Zaterdag was het feestje dan uiteindelijk. Kwam gisteren om 23:00 thuis
Nu moe
Maarja, eigen schuld dikke bult.
Roosendaalzingt ga ik nog wel ff heen ja. Toevallig presenteert de vader van die vriendin dat
Liever niet.quote:
1. Omdat ik geen tijd heb om naar het zwembad te gaan met deze hitte door drukte op werk.quote:
Akkoord.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
1. Omdat ik geen tijd heb om naar het zwembad te gaan met deze hitte door drukte op werk.
2. Hittegolven in Nederland zijn nooit een pretje - vooral niet als er een onweersbui op volgt.
3. De hitte in mijn slaapkamer na een tijdje ondraaglijk benauwd, klam en vies wordt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
1. Omdat ik geen tijd heb om naar het zwembad te gaan met deze hitte door drukte op werk.
2. Hittegolven in Nederland zijn nooit een pretje - vooral niet als er een onweersbui op volgt.
3. De hitte in mijn slaapkamer na een tijdje ondraaglijk benauwd, klam en vies wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt weer een paar daagjes poepen zonder te persen dan...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:42 schreef EDMAN- het volgende:
eindelijk een hectisch dagje vandaag, lijk gvd wel een callcenter. maar dan ben ik wel op m'n best
Na een weekend zonder slaap (no drugs, to be clear, ik kan nogal lang zonder slaap en het bleef maar gezellig) besloten dit niet nogmaals te doen. Maandag en dinsdag door een hel gegaan
(als in: zoveeeeel te doen, maar niet na kunnen denken, geen motivatie hebben), waardoor ik nu met de gebakken peren zit en de halve directie vuistdiep in mn aarsje heb.
YAY BIJNA WEEKEND! Morgenmiddag vrij![]()
Wat verwoord je dat weer mooi!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat wordt weer een paar daagjes poepen zonder te persen dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |