Dat heb ik een keer in een film gezien, een gangsterbaas met aambeien die op de bank op zo'n zwembandje zatquote:
51st Statequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer in een film gezien, een gangsterbaas met aambeien die op de bank op zo'n zwembandje zat
Ahh, wat lief!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De volgende film waar ik de titel niet meer van weet vraag ik ook maar aan jou denk
Ik heb waarschijnlijk mijn reputatie enquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Waarom geloof ik dat niet helemaal?
Weet je hoelang ik al droog sta?quote:
Het kwam vooral door de smileyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb waarschijnlijk mijn reputatie entegen...
Ahhhh! Moet je daar niet eens iets aan doen dan?quote:Weet je hoelang ik al droog sta?
Ja, eigenlijk wel, maar ik ben nogal kieskeurig in het uitzoeken van een geschikte kandidaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef automatic_ het volgende:
Ahhhh! Moet je daar niet eens iets aan doen dan?
Je zou denken dat het op den duur niet meer uitmaakt....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar ik ben nogal kieskeurig in het uitzoeken van een geschikte kandidaat.
Klopt, maar ik wil mijn standaarden nou ook weer niet teveel omlaag brengenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je zou denken dat het op den duur niet meer uitmaakt....
Dat klinkt wel heeeeel erg!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil mijn standaarden nou ook weer niet teveel omlaag brengen
Ooit...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef EDMAN- het volgende:
haha die kieskeurigheid ken ik. en ik ga bijna nooit meer naar een normale uitgaansgelegenheid.
Illegale feestjes kom ik m'n droompartner denk ik niet tegen. En op een normaal feest ben ik teveel bezig met losgaan.
Zucht, het komt wel goed
"Met jullie te doen hebben" is ook niet hetzelfde als iemand zielig vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ik vind mezelf niet zielig hoorben intens gelukkig, behalve op zondag. Zondag is normaal 'in bed blijf met vriendin'-dag.
Ja, sociale achtergrond hèquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind me ook totaal niet zielig, sterker nog, ik voel me stikgelukkig als vrijgezel. Wat bij mij ook speelt is dat ik absoluut geen kinderen wil. Maar ben wel blij dat je met ons meeleeft hoor auto!![]()
Weet waar je aan begint...quote:Nu eerst automatic_ eens pm'en voor een date![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |