Ik keek al amper meer en zat eigenlijk alleen nog op Fok. Maar nu is het echt klaar voor mij. Fok blijf ik wel komen hoor maar ik vertik t nog 1 uitzending of 1 stream te kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie stoppen er nu allemaal met kijken?
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard was mijn favo nr. 1, hij heeft het spel gespeeld en leuke beelden neergezet met in zijn voetspoor Karim. Ik baal enorm dat Geer eruit ligt omdat ik bijna zeker weet dat hij, als hij de pot had gewonnen, Karim de mogelijkheid had geboden zijn droom te verzelijken.
Met dit stel wat over blijft, Mo. Jo en Flip moet het nog maar blijken dat Karim in de finale kan komen en zijn kluis kan behouden.
Ik niet en dat vanwege dat Geer echt blij was om naar huis te gaan, hij was er nu zelf ook aan toe, het was denk ik voor hem ook 50/50 hij was met allebei blijquote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie stoppen er nu allemaal met kijken?
Bollo, LS wilde de OP aanpassen, we zien je over 30 min. wel weer in de SC, kan LS je vertellen wat je aan moet passenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag ik volgende openen om OP aan te passen?
veel! en dan ook nog melden, dat alle kaarten voor de live-shows zijn uitverkocht. Ja MaJo heeft alles in beslag genomen. Vies wijf!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
ben benieuwd hoeveel er echt af gaan haken
Geloof dat Karim maar 10000 nodig had.. Hij gaat toch al met Karim zeilen ofzo? Denk dat dat wel goed komtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard was mijn favo nr. 1, hij heeft het spel gespeeld en leuke beelden neergezet met in zijn voetspoor Karim. Ik baal enorm dat Geer eruit ligt omdat ik bijna zeker weet dat hij, als hij de pot had gewonnen, Karim de mogelijkheid had geboden zijn droom te verzelijken.
Met dit stel wat over blijft, Mo. Jo en Flip moet het nog maar blijken dat Karim in de finale kan komen en zijn kluis kan behouden.
merde iet aan gedacht, LS je hebt een DMquote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo, LS wilde de OP aanpassen, we zien je over 30 min. wel weer in de SC, kan LS je vertellen wat je aan moet passen
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo, LS wilde de OP aanpassen, we zien je over 30 min. wel weer in de SC, kan LS je vertellen wat je aan moet passen
ik denk als mo 1 keer op de bank komt dan ist exit voor der hopen dus maar en rede om te blijven kijken hahhahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
Geloof dat Karim maar 10000 nodig had.. Hij gaat toch al met Karim zeilen ofzo? Denk dat dat wel goed komt
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef diditje64 het volgende:
ik ga racoon luisteren op kink fm daag
Heel veel sterkte en gecondoleerd....Lekker belangrijk...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef diditje64 het volgende:
ik ga racoon luisteren op kink fm daag
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
wat een lachertje eigenlijk dat hele progamma maar ja ik zit het wel uit hoor die 2 weken dat het nog duurt.
Dat denk ik ook maar ik denk dat Karim ze veel liever zelf verdiend.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
Geloof dat Karim maar 10000 nodig had.. Hij gaat toch al met Karim zeilen ofzo? Denk dat dat wel goed komt
Ik boycot vanaf nu in ieder geval de tv-uitzendingen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Nee geen doorgestoken kaart, gewoon domme actie van de productie.
Nee voor mij is dat geen reden meer om te kijken. Ik lees hier wel wat de volgende wanprestatie nu weer geweest is, ik ga er mn tijd niet meer aan verdoen in ieder geval.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
ik denk als mo 1 keer op de bank komt dan ist exit voor der hopen dus maar en rede om te blijven kijken hahhahaha
Ga volgende week op vakantie en heb daar geen tv en alleen internet op mijn telefoon en de laatste week volg ik dan wel (hoop dat ze een BB6 actie doen een alle oud bewoners terug brengen ze hebben al zoveel idee uit de BB'squote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
wat een lachertje eigenlijk dat hele progamma maar ja ik zit het wel uit hoor die 2 weken dat het nog duurt.
Ik sluit me hier volledig bij aan!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef evaxsis het volgende:
Ik kijk het nog ff aan of ik door ga met volgen.
Alleen nu moet ik afkoelen van mijn boosheid.
De gewenste winnaar voor mij wordt Karim.
Hopelijk heb ik doorzettingsvermogen genoeg om het tot het einde af te kijken.
Ja en zijn een jaar hun telefoonrekening aan het afbetalen en mamajo ligt in een deuk.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Flashbox het volgende:
Alle Breezer en Flugel sletjes lopen volgende week allemaal weer in nieuwe flop kleding gekocht tegen omkoop praktijken
Voel je je nou niet eenzaam om zo praktisch alleen tegen de rest te moeten opboksen? En dat gezegd hebbende, ga je dan niet een klein beetje twijfelen dat je misschien een beetje vreemde mening hebt in dit geval? Ik zou in ieder geval goed gaat twijfelen als ik als enige anders denkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef akveor het volgende:
Gerard kreeg ook nog eens 3 minuten extra promotie voor de lijnen werden gesloten... waarschijnlijk konden de stemmers door hun tranen de juiste knoppen op een telefoon cq afstandsbediening niet meer vinden. Terecht verloren dus.
Dat zelfde heb ik, stop dan met kijken, klaar. Gerard eruit, kom op.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan!
de volgende genomineerden zijn Karim, Sharon en Jo ..... Mo en Flip werken die er wel uitquote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Weg Gerard dus, jammer, maar liever hij dan Karim want die heeft 15K nodig voor zijn droom. Misschien lukt dat nu nog.
Ik hoop dat er een sateliet naar beneden valt vanacht en dan als een wonder dat er een groot stuk niet verbrandt in de atmosfeer maar rechtstreeks op die gore Dominique haar hoofd komt. En haar niet dood maakt hoor, een coma is een goed.
Doorgestoken kaart ga ik het niet over hebben met mensen die weten dat een RLS gescript is.
Ik ga helemaal geen live shows meer kijken ( niet dat die paar afhakers hun ook maar enigszins interesseert) en alleen heel af en toe naar de streams. Ik blijf hier wel Cossen omdat dat nog leuk is maar die hele redactie kan in de stront zakken ( en mamajo erbijquote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef diditje64 het volgende:
ik lees fok wel maar geen uitzendingen meer misschien nog af en toe streams maar alleen op de uren dat er missies zijn ofzo
Dat dus, ben bang dat het een plastic lege inhoud toneelstuk word vanaf nu.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik boycot vanaf nu in ieder geval de tv-uitzendingen.
Hoogst waarschijnlijk zal ik ook nog maar heel weinig streams gaan kijken. Want met uitzondering van Karim, zit er niemand meer in die me kan boeien.
En het wordt voor Karim moeilijk om een zinnig gesprek in zijn eentje te hebben.
Die heeft een witte achtergrondquote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
@ Bollokus
Dit dus AUB
Ik zet zo ff de foto van Gerard in een bericht en de kluisstanden van Philip en Jo omdraaien en op goede volgorde zetten. Genomineerd achter de naam weghalen en update datum/tijd aanpassen, als je dat wilt doen.
[ afbeelding ]
en dan maar klagen over hun schulden! Ouders maar weer dokken,.... wat een afkoopmaatschappij en daar is o,a, Moeder van Joanna een enorm walgelijk voorbeeld van,quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja en zijn een jaar hun telefoonrekening aan het afbetalen en mamajo ligt in een deuk.
De enige die ik het echt gun na Geer is Karim verder kan ik niemand bedenken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Dat zelfde heb ik, stop dan met kijken, klaar. Gerard eruit, kom op.
Zet een punt en kijk niet meer.
Janken en kroelen, daar zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat dus, ben bang dat het een plastic lege inhoud toneelstuk word vanaf nu.
Haha er is ECHT niet zoveel voor Jo gestemd hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo gaat Joanna nog winnen ook van Sharon (en de rest). Al die breezersletjes sms-en voor fakking 2000% niet normaal Joanna.
dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Niki.P het volgende:
Aan de ene kant wil ik graag streams aan de andere kant wil ik echt Mo niet zien...
Eenzaam? Minderheid? Joannaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Voel je je nou niet eenzaam om zo praktisch alleen tegen de rest te moeten opboksen? En dat gezegd hebbende, ga je dan niet een klein beetje twijfelen dat je misschien een beetje vreemde mening hebt in dit geval? Ik zou in ieder geval goed gaat twijfelen als ik als enige anders denk
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef marjolleke het volgende:
Enige positieve aan deze avond is dat Mo's kluis op nul staat en ook op nul blijft....
Anders ik welquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Candyfreak het volgende:
ik wil mamma jo wel op der bek slaan
Kutshow! Om het op zijn Brabants te zeggenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef rilumaan4 het volgende:
WAAR DELOOS ik vind dit echt naadje die ### zit daar gewoon weer met heel veel stemmen
vanaf nu stop ik met kijken op mischien de finale na dan
ik lees nog graag mee maar dit gaat te ver
ik gun het karim echt maar ze laten hem er alleen maar in om te laten zien dat hij het moeilijk krijgt
BAH BAH BAH
Kijk nu wil ik wel met je mee gaan!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Candyfreak het volgende:
ik wil mamma jo wel op der bek slaan
goed voor jou ieder haar meningquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef koffieleutjuh het volgende:
nou durf het bijna niet te tikken maar ik ben wel blij met jo
![]()
kom maar op
Kunnen ze Mo niet verplichten om een zak over haar hoofd te doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Niki.P het volgende:
Aan de ene kant wil ik graag streams aan de andere kant wil ik echt Mo niet zien...
Nou en? Zal wel een SL zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef aloe_vera het volgende:
streams doen het nog niet.... of doe ik wat verkeerd?
Hell Yeah!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef angelico66 het volgende:
we gaan karim steunen toch
all hands on deck!!!!!
fuck the rest
Ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan!
Ach kom toch!!! tienermeisjes hebben niet zo veel te besteden dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef ToughLove het volgende:
Doorgestoken kaart geloof ik niet. Tienermeisjes en Net 5 publiek stemmen gewoon meer op types zoals Jo en Flip. Daar draait net 5 toch ook om, mooie mensen en liefdesdramas.
done, heb de grote van het plaatje wel aan moeten passenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
@ Bollokus
Dit dus AUB
Ik zet zo ff de foto van Gerard in een bericht en de kluisstanden van Philip en Jo omdraaien en op goede volgorde zetten. Genomineerd achter de naam weghalen en update datum/tijd aanpassen, als je dat wilt doen.
[ afbeelding ]
wel van karim en philipquote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Levitas het volgende:
De zus van Gerard was al in Portugal? Waren er ook andere familieleden voor Joanne en Karim dan? Anders valt het wel heel erg op :S
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef marjolleke het volgende:
Enige positieve aan deze avond is dat Mo's kluis op nul staat en ook op nul blijft....
hahahahaha das waar ech kut jongequote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kutshow! Om het op zijn Brabants te zeggen
Wel voor Karim en niet voor Joquote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Levitas het volgende:
De zus van Gerard was al in Portugal? Waren er ook andere familieleden voor Joanne en Karim dan? Anders valt het wel heel erg op :S
Dan moet ik nog altijd naar der luisteren en dat is eigenlijk het ergste!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Kunnen ze Mo niet verplichten om een zak over hoofd te doen?
Voor Karim en Flip, 1 van de mannen kon een familielid zien/spreken..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Levitas het volgende:
Die smsen gewoon de rekening komt een maand later.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ach kom toch!!! tienermeisjes hebben niet zo veel te besteden dus dat valt wel mee.
hell yeahquote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef ikke79 het volgende:
mo zit volgende week op de bank,en dan kan ze meteen naar huis.zeker weten
ja denk dat dit gaat gebeuren inddquote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef liqrich het volgende:
En nu gaat waarschijnlijk sharon weer keihard in de kont van Jo en laat ze karim links liggen
Ja duh!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef liqrich het volgende:
En nu gaat waarschijnlijk sharon weer keihard in de kont van Jo en laat ze karim links liggen
Ja meesten in rouwmodus hierquote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Chuckster het volgende:
WAAAAAAAAAAT GEEREBEER NAAR HUIS?
* Chuckster is net thuis en enorm verbaasd
mo gaat er twee keer uit nuquote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef ToughLove het volgende:
Hoeveel mensen komen er nou in de finale? Er zijn nog twee liveshows te gaan zeiden ze net. Toch vier? Of gaan er aankomende donderdag twee uit...
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janken en kroelen, daar zit ik niet op te wachten.
Mo mag -hoe vreselijk ik haar ook vind- wel in de finale van mij. Van haar kan Karim nog wel winnen denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef livvie het volgende:
Gerard weg, ben echt flabbergasted nu! Ik snap er helemaal niks van.
En nu Mo Flip en Jo weg!!
Voor de mannen die het niet kunnen vinden hier een linkje!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
we zijn boos...maar in de CS gaan we toch omwille van gerard een feesie bouwen om toch positief te blijvengeer gaat ook stappen met zn zusje vanavond zei hij...
ok.....heel leuk allemaal, maar......we komen mannen tekort in de CS en we willen dansen
er is drank genoeg ,dus wie oh wie?
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef tanjalies het volgende:
Ik heb de reguliere avonduitzending bekeken en was NIET verrast om te zien dat Joann in de tussenstand van EndeMol ver voor staat. Gerard staat 2e en dat duid op de klassieke wijze om maximaal het aantal stemmers te trekken. Al met al zou ik in mijn tijd Gerard nu op donderdag uit het spel verwijderen. Hij is niet spannend als het om het winnen gaat. Hij heeft geld genoeg en wordt steeds brutaler en de productie tot last met zijn gedrag. Dit nog los van de te grote stempel die hij op het geheel drukt, en wanneer hij weg is kan je ja afvragen hoe Karim verder gaat. Gerard er nu uit geeft een totale verandering aan de groep en dat is goed voor de kijkcijfers. Ook al zijn die niet meer te redden. Vervolgens zou Joann er volgende week al dan niet met een koffertje met geld uit gelokt kunnen worden. Al met al komt er een een leuke week met door de productie gestuurde ontwikkelingen aan. Ik vind het wel jammer dat het nog steeds is zoals 10 jaar geleden Big Brother ook werd gestuurd. Of laat ik het beter stellen. Zo als dit soort programmaas al 10tallen jaren gestuurd(gescript) wordt. Erken dat en kijk dan met andere ogen naar iets wat van uit die invals hoek aardig is om te zien.
TNXquote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
n
[..]
done, heb de grote van het plaatje wel aan moeten passen
het bel team van Nep 5 dat achter zatquote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef shomila het volgende:
Misschien wordt mamajo nu aangevallen door 60 boze fans.
Hoop hetquote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef shomila het volgende:
Misschien wordt mamajo nu aangevallen door 60 boze fans.
Mo zal wel proberen om bij hem in de kamer te komen, kan ze zich weer ff inlikkenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef IamCurious het volgende:
Karim heeft wel een ruime kamer inmiddels
Sharon wint helemaal niets! Ja een retourticket EHAM.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef Mylene het volgende:
Sharon wint
Karim
Philip of Joanna
Monique
Ik denk dat dat de uitslag zal worden. Ik hoop zelf dat Joanna wint en Philip tweede.
karim heeft ze allemaal weggepestquote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef IamCurious het volgende:
Karim heeft wel een ruime kamer inmiddels
Neuh, nog een weekje langer laten zitten en in de finale met een kluis van 0 eruit. Iedereen week langer is des te beter, laat maar lijden dat kreng.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef flintekind het volgende:
Moneuk mag nu wel 4e worden wat mij betreft, gewoon net buiten de pot pissen en met ¤ 0 naar huis!
Zou goed kunnen zou ook Karim niet en Flip en Jo...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef Mylene het volgende:
Sharon wint
Karim
Philip of Joanna
Monique
Ik denk dat dat de uitslag zal worden. Ik hoop zelf dat Joanna wint en Philip tweede.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mag ik daar een ui van ? pleaaaaaaaaaase?
Nee Mo gaat zich inlikken bij Jo en Flip. Karim is totaal onbelangrijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo zal wel proberen om bij hem in de kamer te komen, kan ze zich weer ff inlikken
Ik ook nu en had mezelf beloofd tot het einde te blijven kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel een btje klaar mee.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Neuh, nog een weekje langer laten zitten en in de finale met een kluis van 0 eruit. Iedereen week langer is des te beter, laat maar lijden dat kreng.
Jo is ook ontwikkeld. Alleen zijn ze vergeten om haar lang genoeg in de fixeer te laten liggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik wil ontwikkelde bewoners zien dat is meer mijn smaak
Kijk in het topic wat daar voor is?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Psychecn het volgende:
Heeft iemand een overzichtje van de kijkcijfers van de laatste dagen van sst??
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Jo is ook ontwikkeld. Alleen zijn ze vergeten om haar lang genoeg in de fixeer te laten liggen.
Vandaar die vlekken.
Ik blijf ook tot het einde hier. De live utzendingen laat ik voor wat ze zijn en kijk alleen als ik tijd heb nog naar de streams. De rest lees ik hier wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook nu en had mezelf beloofd tot het einde te blijven kijken.
Morgen Gerard in Daily en kap in iedergeval met de live uitzendingen.
[Kijkcijfers] Waar de streamlock het aantal kijkers halveert! #11quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Psychecn het volgende:
Heeft iemand een overzichtje van de kijkcijfers van de laatste dagen van sst??
haaaaaaaa die is goedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Jo is ook ontwikkeld. Alleen zijn ze vergeten om haar lang genoeg in de fixeer te laten liggen.
Vandaar die vlekken.
Hoop dat ook! Zou ook een beetje sneu zijn voor die mensen. Helemaal voor niks naar Portugal.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik voorspelde al een lange SL.
Karim en Flip mogen nu ook vast de familie zien.
Ja, die gaat heel diep in de reten van Mo, Flip en Jo zitten. Vergeefse moeite want als ze de kans krijgen pleuren ze haar op de bank. Alhoewel, Jo misschien niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja duh!Ze accepteerde Karim alleen maar omdat ie een maat van Geer was maar zelf had ze niet zoveel met hem hoor.
En toch....juist omdat Geer het spel de meest oprechte persoon was, gun ik hem zo een eerlijk spel. Maarja, dat was het van het begin af aan natuurlijk al niet!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef willem67 het volgende:
Relax het is maar een spelletje, niemand neemt deze soap toch serieus.
Het is van voor tot achter geregisseerd en de bewoners zijn gewoon 2e rang acteurs, die een beetje erg media geil zijn.
doorgestoken kaart begon al met op Mo in te praten om te blijven .... om daarna met een spelletje te komen waar de groepen werden gesplitst in de groepen Mo, Flip en Jo ..en Karim, Gerard en Sharon .... dan ook nog eens een spelletje wie de meeste woorden kon onthouden ...iedereen begon gelijk hier al te zuchten en wist dat de groep van Mo ging winnen ... Mo ook nog eens de goede sleutel en wel nomineren terwijl ze zogenaamd niet wilde .... en het zuchten van Mo toen de sleutel paste! terwijl ze niet eens (zogenaamd) had moeten weten wat er in de kast zat! voor hetzelfde geld had er een kans op een bezoekje van iemand naar keuze .. of iets persoonlijks in gezeten .... neen Mo wist allang wat er in zat ..... zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef ToughLove het volgende:
Doorgestoken kaart geloof ik niet. Tienermeisjes en Net 5 publiek stemmen gewoon meer op types zoals Jo en Flip. Daar draait net 5 toch ook om, mooie mensen en liefdesdramas.
Denk het nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef ToughLove het volgende:
Misschien dat Karim en Flip hun familie nu ook wel te zien krijgen, of toch nog een boodschap of iets dergelijks.
Hoop dat Jo daar niet intrapt en Flip eindelijk ook eens gaat inzien was Mo soms mee bezig is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee Mo gaat zich inlikken bij Jo en Flip. Karim is totaal onbelangrijk.
Hij kan met opgeheven hoofd het huis verlaten! Itt tot sommige niet te noemen anderenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Noelle06 het volgende:
Denk dat Gerard hier op FOK! alles gaat terug lezen.
Met een lach en een traan.
Ah joh, het is maar een spelletjequote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, die gaat heel diep in de reten van Mo, Flip en Jo zitten. Vergeefse moeite want als ze de kans krijgen pleuren ze haar op de bank. Alhoewel, Jo misschien niet.
En een mededeling: ik ben echt in een kutbui en ga elk moment aangrijpen om Mo de grond in de boren. Als je daar niet tegen kan: boeiuh!
Ik.ben.niet.verbaasdquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
Ze weet niet beter...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
Nog geen botox in dr lip? geen hardcorefanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Vandaar die vlekken.
Ik geloof echt helemaal niks van dat doorgestoken kaart gezeur. Vind het zelf ook harstikke jammer dat Geer weg is maar waarom zou net 5 als er meer op Geer gestemd zou zijn hem eruit gooien. Dat kost ze dan toch stemmers en kijkers? Geer zelf nam zijn verlies ook goed op en dat moeten wij misschien ook gewoon doen!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef snetje het volgende:
[..]
doorgestoken kaart begon al met op Mo in te praten om te blijven .... om daarna met een spelletje te komen waar de groepen werden gesplitst in de groepen Mo, Flip en Jo ..en Karim, Gerard en Sharon .... dan ook nog eens een spelletje wie de meeste woorden kon onthouden ...iedereen begon gelijk hier al te zuchten en wist dat de groep van Mo ging winnen ... Mo ook nog eens de goede sleutel en wel nomineren terwijl ze zogenaamd niet wilde .... en het zuchten van Mo toen de sleutel paste! terwijl ze niet eens (zogenaamd) had moeten weten wat er in de kast zat! voor hetzelfde geld had er een kans op een bezoekje van iemand naar keuze .. of iets persoonlijks in gezeten .... neen Mo wist allang wat er in zat ..... zo kan ik nog wel even doorgaandoorgestoken kaart dus
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog geen botox in dr lip? geen hardcorefan
Ze heeft een pennyrekening geopend om ervoor te sparen...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog geen botox in dr lip? geen hardcorefan
Jo wil nu eerst Mo eruit hebben, die is te close met Flip. Dus Jo gaat Mo en Karim nomineren (als er nominaties komen) Niemand nomineert Jo want niemand wil naast haar komen te staan. win win situatie. En Mo mag je zo zwartmaken als je zelf wilt, ze verdient niet beter.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, die gaat heel diep in de reten van Mo, Flip en Jo zitten. Vergeefse moeite want als ze de kans krijgen pleuren ze haar op de bank. Alhoewel, Jo misschien niet.
En een mededeling: ik ben echt in een kutbui en ga elk moment aangrijpen om Mo de grond in de boren. Als je daar niet tegen kan: boeiuh!
Borstvergroting en botox en het komt helemaal goed met haar.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
Soit, maar ze hebben gewoon een guidoo'tje gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik geloof echt helemaal niks van dat doorgestoken kaart gezeur. Vind het zelf ook harstikke jammer dat Geer weg is maar waarom zou net 5 als er meer op Geer gestemd zou zijn hem eruit gooien. Dat kost ze dan toch stemmers en kijkers? Geer zelf nam zijn verlies ook goed op en dat moeten wij misschien ook gewoon doen!
wat zit daar in ? nieuwe borstprotheses ???quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
PB in het kleinquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
ze lijkt een beetje op Moquote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef md89 het volgende:
[..]
Borstvergroting en botox en het komt helemaal goed met haar.
Zal wel weer één of ander dom spelletje komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef berna1981 het volgende:
denk niet dat er nominaties komen.. zal regie wel uitmaken wie er genomineerd staan
Mijn sms (ja 1 hele!) kwam er wel door...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef beppies het volgende:
Dit stond op faceboek
klopt helemaal niks van heb me suf gesmst voor gerard en niet 1 sms kwam erdoor
Iddquote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Fenneke bedankt alle stemmers voor Gerard op twitter![]()
Op twitter is iedereen echt verbaasd en vele zeggen nu te gaan afhaken.
Alsof dat nog uitmaakt. sst is toch al geflopt maken die Gerard fans die niet meer kijken ook niet meer uit. Wel mooi dat Fenneke dat nu doetquote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Ik weet wel beter. En toch blijf ik nieuwsgierig naar wie er nu weer uitmoet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
We moeten toch eigenlijk beter weten en toch trappen we er elke keer weer in!
Dat dus. Verslavend dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
We moeten toch eigenlijk beter weten en toch trappen we er elke keer weer in!
Dat wordt al weken geroepenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
hopen op rechtvaardigheid.......zinloos joh..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik weet wel beter. En toch blijf ik nieuwsgierig naar wie er nu weer uitmoet.
Het spijt me van je ogen, kan ik het goed maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
gast......, gebruik een spoiler tag
ik vind jouw UI echt zo cool!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
gast......, gebruik een spoiler tag
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Roguee het volgende:
@SjoerdtsjeS Gvd!voor niks nr studio #sstnl gekomen..de ma van jo had wel 50mensen uitgenodigd ipv 10....beetje lullig!
Zij kregen ook allemaal 20% korting?
Ja..... ik weet 't......quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
hopen op rechtvaardigheid.......zinloos joh..
En beltegoedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Roguee het volgende:
@SjoerdtsjeS Gvd!voor niks nr studio #sstnl gekomen..de ma van jo had wel 50mensen uitgenodigd ipv 10....beetje lullig!
Zij kregen ook allemaal 20% korting?
Weinig kans! hahahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het spijt me van je ogen, kan ik het goed maken?
yep maar dat was toch al op voorhand duidelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
het word dus 1 van de kindjes van god
Neemt niet weg dat Karim een gevaarlijke tegenstander is om tegenover te staan bij de exit. Hij zal ook gesteund worden door de Gerard achterbanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee Mo gaat zich inlikken bij Jo en Flip. Karim is totaal onbelangrijk.
Ja ze krijgen nu allemaal een script voorgeschoteld die ze uit hun hoofd moeten leren..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Flashbox het volgende:
als we al beeld terug krijgen liggen ze allemaal op bed
yp, jo de ton en flip een goed gevulde kluisquote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
het word dus 1 van de kindjes van god
Ja dat denk ik dus ook... denk dat ook de achterban van Flip vandaag voor Jo gestemd heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Karim een gevaarlijke tegenstander is om tegenover te staan bij de exit. Hij zal ook gesteund worden door de Gerard achterban
Stem bepaald en niet de stemmers dat is wel duidelijk nu toch ?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Karim een gevaarlijke tegenstander is om tegenover te staan bij de exit. Hij zal ook gesteund worden door de Gerard achterban
nou ,denk dat geer als geen ander weet dat stemmen totaal zinloos isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Denk dat de Gerard achterban er nu ook wel van overtuigd is dat stemmen zinloos is. Ze doen toch wat ze zelf willen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zo klopt iequote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Alphons Stem bepaald en niet de stemmers dat is wel duidelijk nu toch ?
Dat zou toch heel dom zijn van net 5? of ligt dit nu aan mij? Stel Geer zou meer stemmen hebben gehad dan Jo dan zou het toch harstikke dom zijn Geer eruit te gooien? want dan zou net 5 toch veel stemmers verliezenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Stem bepaald en niet de stemmers dat is wel duidelijk nu toch ?
Na het huis krijgen die twee vaste een Real Live Strip in de Tinaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook... denk dat ook de achterban van Flip vandaag voor Jo gestemd heeft.
sommigen zullen het nooit snappen of willen zien...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Stem bepaald en niet de stemmers dat is wel duidelijk nu toch ?
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks. Ik had geen andere reactie van je verwacht
Lees deze even Redactie wil Gerard of karim kwijt!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat zou toch heel dom zijn van net 5? of ligt dit nu aan mij? Stel Geer zou meer stemmen hebben gehad dan Jo dan zou het toch harstikke dom zijn Geer eruit te gooien? want dan zou net 5 toch veel stemmers verliezen
En Jo maar denken dat het geveild zou worden voor Pink Ribbon.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
Er wordt überhaupt niet zoveel gestemd als ze zouden willen, de kijkcijfers blijven dalen. Ze hebben de scheit aan wat "de kijker" wil.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat zou toch heel dom zijn van net 5? of ligt dit nu aan mij? Stel Geer zou meer stemmen hebben gehad dan Jo dan zou het toch harstikke dom zijn Geer eruit te gooien? want dan zou net 5 toch veel stemmers verliezen
En een belediging naar de manquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
En zeggen dat als je dochter 3x met haar kont schud het dan weer goed is, je dochter zo verkopen???
Ben je dan een Moeder???
Nee dan ben je een smerig, manipulatief wijf!!
ja idd helaasquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef ZaZoe het volgende:
Maar belangrijkste is, Jo is dooooorrrrr
Zo goedkoop idd...En ze vinden zichzelf so geweldig...Yak vies wijf die moederquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
En zeggen dat als je dochter 3x met haar kont schud het dan weer goed is, je dochter zo verkopen???
Ben je dan een Moeder???
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef ZaZoe het volgende:
WTFquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef waxmask het volgende:
Ik zie dat het Niet-Kijk leger weer nieuwe recruten heeft...mensen die blijven luren in de COS...rechts zijn de barakken..Mess open om 8:00 en 17:00...succes...quitters...aka deserteurs...gelieve nog even een desinfecterende douche te nemen alvorens U het kamp verlaat...
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik boycot vanaf nu in ieder geval de tv-uitzendingen.
Hoogst waarschijnlijk zal ik ook nog maar heel weinig streams gaan kijken. Want met uitzondering van Karim, zit er niemand meer in die me kan boeien.
En het wordt voor Karim moeilijk om een zinnig gesprek in zijn eentje te hebben.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef ZaZoe het volgende:
Die moeder spoort zowiezo niet op twitter gooien dat de relatie van je dochter over is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ben je dan een Moeder???
Ja lekker boeiend nog meer van die complot theorieenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lees deze even Redactie wil Gerard of karim kwijt!
U moet de niemand geloven...het zijn maar geruchten...die douche is totaal ongevaarlijk...echt waar...quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
U moet de niemand geloven...het zijn maar geruchten...die douche is totaal ongevaarlijk...echt waar...
Dat dus en de aanstichster van wat allang zou gaan gebeuren!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef shomila het volgende:
[..]
Die moeder spoort zowiezo niet op twitter gooien dat de relatie van je dochter over is.
grow upquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend nog meer van die complot theorieenIk stem zelf sowieso nooit vind het namelijk harstikke zonde van mijn geld en vind het ook jammer dat Geer eruit is maar zie er gewoon niet het nut van in waarom net 5 bewoners met veel stemmers eruit zouden gooien
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Day het volgende:
Ben niet verbaasd dat Jo door is, was allang duidelijk. En ik ga heel erg blij met haar zijn, sterker nog, ik gun haar die finale als ze Mo aanpakt komende week.
Nee, ook van iemand die achter de schermen heb gewerkt bij RLS programma"squote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend nog meer van die complot theorieenIk stem zelf sowieso nooit vind het namelijk harstikke zonde van mijn geld en vind het ook jammer dat Geer eruit is maar zie er gewoon niet het nut van in waarom net 5 bewoners met veel stemmers eruit zouden gooien
dat dus! van mij mochten ze alle 3 blijven ... als die Mo maar oprotquote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Day het volgende:
Ben niet verbaasd dat Jo door is, was allang duidelijk. En ik ga heel erg blij met haar zijn, sterker nog, ik gun haar die finale als ze Mo aanpakt komende week.
Ook voor Karim neem ik aan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Roguee het volgende:
[..]
Met pijn in het hart: Gefeliciteerd
Inkoppertje over het gehele programma als teleurstellendquote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef bull-sjitt het volgende:
ze kondigde een spannende exitavond aan
ik vond er niks spannends aan
niets onverwachts gebeurd
ik vond de avond eerder teleurstellend
Complot-theorieen? Je hebt er duidelijk niet eens naar gekeken want er word echt geen poep gepraat door mensen die ervaring hebben achter de schermen bij soortgelijke shows.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, en hard ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Day het volgende:
Elke dag kondigen ze iets spannends aan en gebeurt er geen ruk in de utzendingquote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef bull-sjitt het volgende:
Vanzelfsprekend, maar jou favoriet zit er nog in en die van mij niet meer.quote:
Ik vind de daily ook ontzettend tegen vallen. En dan roept die Bart maar dat de daily niet goed bekeken word door de streams maar de daily word gewoon niet goed bekeken omdat hij niet kan presenteren en de daily echt een heel ander beeld neerzet dan wat er in werkelijkheid soms gebeurd of gezegd word.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Roguee het volgende:
Jullie kennen lullen wat jullie willen, maar ik ben op een hele natuurlijke manier al gestopt met kijken naar die showhier meelezen is leuk, af en toe een stream maar op tv kan het me gewoon al weken niet meer boeien
Mee eensquote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef bull-sjitt het volgende:
Ach...ik ben van het goede rasquote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
voor je het weet zit je op het verkeerde spoor....
gecondoleerd gaat veel te ver, maar sterktequote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef Roguee het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar jou favoriet zit er nog in en die van mij niet meer.
Ik was overigens wel verbaasd dat die uitspraak van Mo ("Ik hoop zo dat ie morgen vertrekt...") over Karim in de daily zat!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik vind de daily ook ontzettend tegen vallen. En dan roept die Bart maar dat de daily niet goed bekeken word door de streams maar de daily word gewoon niet goed bekeken omdat hij niet kan presenteren en de daily echt een heel ander beeld neerzet dan wat er in werkelijkheid soms gebeurd of gezegd word.
FLIP????!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Nu nog even Flip en Mo eruit en klaar is de finale
ik ook niet, met haar Ibiza en meer van die zgn jet-set dingen, van mij mag ze in de stront zakken,quote:
19 zelfs!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha iemand van 20/21?? Die zijn nog zo heerlijk naief
Ach we overleven het wel....quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
gecondoleerd gaat veel te ver, maar sterkte![]()
Ik ga morgen de bruiloft van William en Kate kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef waxmask het volgende:
Zal ik hem maar eens erin gooien...welke natte mutsen gaan morgen daadwerkelijk naar Schiphol?
K neem aan dat er nog iets moet gebeuren...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Haha je zou bijna anders denken met die grafsfeer, thanks!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
gecondoleerd gaat veel te ver, maar sterkte![]()
ughquote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga morgen de bruiloft van William en Kate kijken
ik bedoelde jou ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ach...ik ben van het goede ras
Jaaaaa lekker glijen op schiphol, als je me zoekt: volg het kwijlspoor!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef waxmask het volgende:
Zal ik hem maar eens erin gooien...welke natte mutsen gaan morgen daadwerkelijk naar Schiphol?
nee joh! die 2 komen juist in de finale... die gaan heel geniepig met zijn tweetjes iedereen eruit werken ... Mo gaat verder met Flip omdat hij haar nummero 1 is en Flip wil verder met Mo omdat hij allang aanvoeld dat heel Nederland haar nu wel zat is .... makkelijk winnen dusquote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |