abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96114133
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Meer heb ik nu even niet te melden :( :( :( :( :( :(
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_96114141
Misschien dat Karim en Flip hun familie nu ook wel te zien krijgen, of toch nog een boodschap of iets dergelijks.
We are all going to hell, and I am driving the bus.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:31:23 #153
58921 Day
You can fly!
pi_96114161
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Ja duh! :Y Ze accepteerde Karim alleen maar omdat ie een maat van Geer was maar zelf had ze niet zoveel met hem hoor.
Ja, die gaat heel diep in de reten van Mo, Flip en Jo zitten. Vergeefse moeite want als ze de kans krijgen pleuren ze haar op de bank. Alhoewel, Jo misschien niet.

En een mededeling: ik ben echt in een kutbui en ga elk moment aangrijpen om Mo de grond in de boren. Als je daar niet tegen kan: boeiuh!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_96114185
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef willem67 het volgende:
Relax het is maar een spelletje, niemand neemt deze soap toch serieus.
Het is van voor tot achter geregisseerd en de bewoners zijn gewoon 2e rang acteurs, die een beetje erg media geil zijn.
En toch....juist omdat Geer het spel de meest oprechte persoon was, gun ik hem zo een eerlijk spel. Maarja, dat was het van het begin af aan natuurlijk al niet!
Dat zou jij wel willen weten.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:31:35 #155
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_96114186
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef ToughLove het volgende:
Doorgestoken kaart geloof ik niet. Tienermeisjes en Net 5 publiek stemmen gewoon meer op types zoals Jo en Flip. Daar draait net 5 toch ook om, mooie mensen en liefdesdramas.
doorgestoken kaart begon al met op Mo in te praten om te blijven .... om daarna met een spelletje te komen waar de groepen werden gesplitst in de groepen Mo, Flip en Jo ..en Karim, Gerard en Sharon .... dan ook nog eens een spelletje wie de meeste woorden kon onthouden ...iedereen begon gelijk hier al te zuchten en wist dat de groep van Mo ging winnen ... Mo ook nog eens de goede sleutel en wel nomineren terwijl ze zogenaamd niet wilde .... en het zuchten van Mo toen de sleutel paste! terwijl ze niet eens (zogenaamd) had moeten weten wat er in de kast zat! voor hetzelfde geld had er een kans op een bezoekje van iemand naar keuze .. of iets persoonlijks in gezeten .... neen Mo wist allang wat er in zat ..... zo kan ik nog wel even doorgaan }:| doorgestoken kaart dus }:|
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_96114191
:r vuilniszak van jo

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 22:31:55 ]
pi_96114201
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef ToughLove het volgende:
Misschien dat Karim en Flip hun familie nu ook wel te zien krijgen, of toch nog een boodschap of iets dergelijks.
Denk het niet :N
pi_96114207
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Nee Mo gaat zich inlikken bij Jo en Flip. Karim is totaal onbelangrijk.
Hoop dat Jo daar niet intrapt en Flip eindelijk ook eens gaat inzien was Mo soms mee bezig is.
pi_96114219
Denk dat Gerard hier op FOK! alles gaat terug lezen.
Met een lach en een traan.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_96114220
Dit stond op faceboek

klopt helemaal niks van heb me suf gesmst voor gerard en niet 1 sms kwam erdoor
pi_96114245

meisje die fan van jo is
pi_96114249
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Noelle06 het volgende:
Denk dat Gerard hier op FOK! alles gaat terug lezen.
Met een lach en een traan.
Hij kan met opgeheven hoofd het huis verlaten! Itt tot sommige niet te noemen anderen :9
pi_96114260
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, die gaat heel diep in de reten van Mo, Flip en Jo zitten. Vergeefse moeite want als ze de kans krijgen pleuren ze haar op de bank. Alhoewel, Jo misschien niet.

En een mededeling: ik ben echt in een kutbui en ga elk moment aangrijpen om Mo de grond in de boren. Als je daar niet tegen kan: boeiuh!
Ah joh, het is maar een spelletje })
pi_96114262
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]

meisje die fan van jo is
Ik.ben.niet.verbaasd :D
pi_96114268
quote:
[ afbeelding ]

meisje die fan van jo is
Ze weet niet beter...
Allemaal cabaretteketet!
pi_96114279
quote:
[ afbeelding ]

meisje die fan van jo is
Nog geen botox in dr lip? geen hardcorefan
  donderdag 28 april 2011 @ 22:33:04 #167
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_96114299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Coos het volgende:

[..]

Jo is ook ontwikkeld. Alleen zijn ze vergeten om haar lang genoeg in de fixeer te laten liggen.
Vandaar die vlekken. (8>
_O- zo kan je het ook bekijken >:O
pi_96114309
dat bedoel ik, jaar of 13/14
pi_96114312
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef snetje het volgende:

[..]

doorgestoken kaart begon al met op Mo in te praten om te blijven .... om daarna met een spelletje te komen waar de groepen werden gesplitst in de groepen Mo, Flip en Jo ..en Karim, Gerard en Sharon .... dan ook nog eens een spelletje wie de meeste woorden kon onthouden ...iedereen begon gelijk hier al te zuchten en wist dat de groep van Mo ging winnen ... Mo ook nog eens de goede sleutel en wel nomineren terwijl ze zogenaamd niet wilde .... en het zuchten van Mo toen de sleutel paste! terwijl ze niet eens (zogenaamd) had moeten weten wat er in de kast zat! voor hetzelfde geld had er een kans op een bezoekje van iemand naar keuze .. of iets persoonlijks in gezeten .... neen Mo wist allang wat er in zat ..... zo kan ik nog wel even doorgaan }:| doorgestoken kaart dus }:|
Ik geloof echt helemaal niks van dat doorgestoken kaart gezeur. Vind het zelf ook harstikke jammer dat Geer weg is maar waarom zou net 5 als er meer op Geer gestemd zou zijn hem eruit gooien. Dat kost ze dan toch stemmers en kijkers? Geer zelf nam zijn verlies ook goed op en dat moeten wij misschien ook gewoon doen!
pi_96114318
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_96114324
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ze heeft een pennyrekening geopend om ervoor te sparen...
pi_96114327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Day het volgende:

[..]

Jo wil nu eerst Mo eruit hebben, die is te close met Flip. Dus Jo gaat Mo en Karim nomineren (als er nominaties komen) Niemand nomineert Jo want niemand wil naast haar komen te staan. win win situatie. En Mo mag je zo zwartmaken als je zelf wilt, ze verdient niet beter.
pi_96114336
quote:
[ afbeelding ]

meisje die fan van jo is
Borstvergroting en botox en het komt helemaal goed met haar.
pi_96114370
denk niet dat er nominaties komen.. zal regie wel uitmaken wie er genomineerd staan
pi_96114379
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Ik geloof echt helemaal niks van dat doorgestoken kaart gezeur. Vind het zelf ook harstikke jammer dat Geer weg is maar waarom zou net 5 als er meer op Geer gestemd zou zijn hem eruit gooien. Dat kost ze dan toch stemmers en kijkers? Geer zelf nam zijn verlies ook goed op en dat moeten wij misschien ook gewoon doen!
Soit, maar ze hebben gewoon een guidoo'tje gedaan :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')