Ja meesten in rouwmodus hierquote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Chuckster het volgende:
WAAAAAAAAAAT GEEREBEER NAAR HUIS?
* Chuckster is net thuis en enorm verbaasd
mo gaat er twee keer uit nuquote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef ToughLove het volgende:
Hoeveel mensen komen er nou in de finale? Er zijn nog twee liveshows te gaan zeiden ze net. Toch vier? Of gaan er aankomende donderdag twee uit...
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janken en kroelen, daar zit ik niet op te wachten.
Mo mag -hoe vreselijk ik haar ook vind- wel in de finale van mij. Van haar kan Karim nog wel winnen denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef livvie het volgende:
Gerard weg, ben echt flabbergasted nu! Ik snap er helemaal niks van.
En nu Mo Flip en Jo weg!!
Voor de mannen die het niet kunnen vinden hier een linkje!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
we zijn boos...maar in de CS gaan we toch omwille van gerard een feesie bouwen om toch positief te blijvengeer gaat ook stappen met zn zusje vanavond zei hij...
ok.....heel leuk allemaal, maar......we komen mannen tekort in de CS en we willen dansen
er is drank genoeg ,dus wie oh wie?
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef tanjalies het volgende:
Ik heb de reguliere avonduitzending bekeken en was NIET verrast om te zien dat Joann in de tussenstand van EndeMol ver voor staat. Gerard staat 2e en dat duid op de klassieke wijze om maximaal het aantal stemmers te trekken. Al met al zou ik in mijn tijd Gerard nu op donderdag uit het spel verwijderen. Hij is niet spannend als het om het winnen gaat. Hij heeft geld genoeg en wordt steeds brutaler en de productie tot last met zijn gedrag. Dit nog los van de te grote stempel die hij op het geheel drukt, en wanneer hij weg is kan je ja afvragen hoe Karim verder gaat. Gerard er nu uit geeft een totale verandering aan de groep en dat is goed voor de kijkcijfers. Ook al zijn die niet meer te redden. Vervolgens zou Joann er volgende week al dan niet met een koffertje met geld uit gelokt kunnen worden. Al met al komt er een een leuke week met door de productie gestuurde ontwikkelingen aan. Ik vind het wel jammer dat het nog steeds is zoals 10 jaar geleden Big Brother ook werd gestuurd. Of laat ik het beter stellen. Zo als dit soort programmaas al 10tallen jaren gestuurd(gescript) wordt. Erken dat en kijk dan met andere ogen naar iets wat van uit die invals hoek aardig is om te zien.
TNXquote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
n
[..]
done, heb de grote van het plaatje wel aan moeten passen
het bel team van Nep 5 dat achter zatquote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef shomila het volgende:
Misschien wordt mamajo nu aangevallen door 60 boze fans.
Hoop hetquote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef shomila het volgende:
Misschien wordt mamajo nu aangevallen door 60 boze fans.
Mo zal wel proberen om bij hem in de kamer te komen, kan ze zich weer ff inlikkenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef IamCurious het volgende:
Karim heeft wel een ruime kamer inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |