quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
U moet de niemand geloven...het zijn maar geruchten...die douche is totaal ongevaarlijk...echt waar...
Dat dus en de aanstichster van wat allang zou gaan gebeuren!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef shomila het volgende:
[..]
Die moeder spoort zowiezo niet op twitter gooien dat de relatie van je dochter over is.
grow upquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend nog meer van die complot theorieenIk stem zelf sowieso nooit vind het namelijk harstikke zonde van mijn geld en vind het ook jammer dat Geer eruit is maar zie er gewoon niet het nut van in waarom net 5 bewoners met veel stemmers eruit zouden gooien
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Day het volgende:
Ben niet verbaasd dat Jo door is, was allang duidelijk. En ik ga heel erg blij met haar zijn, sterker nog, ik gun haar die finale als ze Mo aanpakt komende week.
Nee, ook van iemand die achter de schermen heb gewerkt bij RLS programma"squote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend nog meer van die complot theorieenIk stem zelf sowieso nooit vind het namelijk harstikke zonde van mijn geld en vind het ook jammer dat Geer eruit is maar zie er gewoon niet het nut van in waarom net 5 bewoners met veel stemmers eruit zouden gooien
dat dus! van mij mochten ze alle 3 blijven ... als die Mo maar oprotquote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Day het volgende:
Ben niet verbaasd dat Jo door is, was allang duidelijk. En ik ga heel erg blij met haar zijn, sterker nog, ik gun haar die finale als ze Mo aanpakt komende week.
Ook voor Karim neem ik aan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Roguee het volgende:
[..]
Met pijn in het hart: Gefeliciteerd
Inkoppertje over het gehele programma als teleurstellendquote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef bull-sjitt het volgende:
ze kondigde een spannende exitavond aan
ik vond er niks spannends aan
niets onverwachts gebeurd
ik vond de avond eerder teleurstellend
Complot-theorieen? Je hebt er duidelijk niet eens naar gekeken want er word echt geen poep gepraat door mensen die ervaring hebben achter de schermen bij soortgelijke shows.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, en hard ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Day het volgende:
Elke dag kondigen ze iets spannends aan en gebeurt er geen ruk in de utzendingquote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef bull-sjitt het volgende:
ze kondigde een spannende exitavond aan
ik vond er niks spannends aan
niets onverwachts gebeurd
ik vond de avond eerder teleurstellend
Vanzelfsprekend, maar jou favoriet zit er nog in en die van mij niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |