quote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks. Ik had geen andere reactie van je verwacht
Lees deze even Redactie wil Gerard of karim kwijt!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat zou toch heel dom zijn van net 5? of ligt dit nu aan mij? Stel Geer zou meer stemmen hebben gehad dan Jo dan zou het toch harstikke dom zijn Geer eruit te gooien? want dan zou net 5 toch veel stemmers verliezen
En Jo maar denken dat het geveild zou worden voor Pink Ribbon.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
Er wordt überhaupt niet zoveel gestemd als ze zouden willen, de kijkcijfers blijven dalen. Ze hebben de scheit aan wat "de kijker" wil.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat zou toch heel dom zijn van net 5? of ligt dit nu aan mij? Stel Geer zou meer stemmen hebben gehad dan Jo dan zou het toch harstikke dom zijn Geer eruit te gooien? want dan zou net 5 toch veel stemmers verliezen
En een belediging naar de manquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
En zeggen dat als je dochter 3x met haar kont schud het dan weer goed is, je dochter zo verkopen???
Ben je dan een Moeder???
Nee dan ben je een smerig, manipulatief wijf!!
ja idd helaasquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef ZaZoe het volgende:
Maar belangrijkste is, Jo is dooooorrrrr
Zo goedkoop idd...En ze vinden zichzelf so geweldig...Yak vies wijf die moederquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
En zeggen dat als je dochter 3x met haar kont schud het dan weer goed is, je dochter zo verkopen???
Ben je dan een Moeder???
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef ZaZoe het volgende:
WTFquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef waxmask het volgende:
Ik zie dat het Niet-Kijk leger weer nieuwe recruten heeft...mensen die blijven luren in de COS...rechts zijn de barakken..Mess open om 8:00 en 17:00...succes...quitters...aka deserteurs...gelieve nog even een desinfecterende douche te nemen alvorens U het kamp verlaat...
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik boycot vanaf nu in ieder geval de tv-uitzendingen.
Hoogst waarschijnlijk zal ik ook nog maar heel weinig streams gaan kijken. Want met uitzondering van Karim, zit er niemand meer in die me kan boeien.
En het wordt voor Karim moeilijk om een zinnig gesprek in zijn eentje te hebben.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef ZaZoe het volgende:
Die moeder spoort zowiezo niet op twitter gooien dat de relatie van je dochter over is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ben je dan een Moeder???
Ja lekker boeiend nog meer van die complot theorieenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lees deze even Redactie wil Gerard of karim kwijt!
U moet de niemand geloven...het zijn maar geruchten...die douche is totaal ongevaarlijk...echt waar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |