wat zit daar in ? nieuwe borstprotheses ???quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
PB in het kleinquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
ze lijkt een beetje op Moquote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef md89 het volgende:
[..]
Borstvergroting en botox en het komt helemaal goed met haar.
Zal wel weer één of ander dom spelletje komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef berna1981 het volgende:
denk niet dat er nominaties komen.. zal regie wel uitmaken wie er genomineerd staan
Mijn sms (ja 1 hele!) kwam er wel door...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef beppies het volgende:
Dit stond op faceboek
klopt helemaal niks van heb me suf gesmst voor gerard en niet 1 sms kwam erdoor
Iddquote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Fenneke bedankt alle stemmers voor Gerard op twitter![]()
Op twitter is iedereen echt verbaasd en vele zeggen nu te gaan afhaken.
Alsof dat nog uitmaakt. sst is toch al geflopt maken die Gerard fans die niet meer kijken ook niet meer uit. Wel mooi dat Fenneke dat nu doetquote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Ik weet wel beter. En toch blijf ik nieuwsgierig naar wie er nu weer uitmoet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
We moeten toch eigenlijk beter weten en toch trappen we er elke keer weer in!
Dat dus. Verslavend dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
We moeten toch eigenlijk beter weten en toch trappen we er elke keer weer in!
Dat wordt al weken geroepenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
hopen op rechtvaardigheid.......zinloos joh..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik weet wel beter. En toch blijf ik nieuwsgierig naar wie er nu weer uitmoet.
Het spijt me van je ogen, kan ik het goed maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
gast......, gebruik een spoiler tag
ik vind jouw UI echt zo cool!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
gast......, gebruik een spoiler tag
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Roguee het volgende:
@SjoerdtsjeS Gvd!voor niks nr studio #sstnl gekomen..de ma van jo had wel 50mensen uitgenodigd ipv 10....beetje lullig!
Zij kregen ook allemaal 20% korting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |