Ja meesten in rouwmodus hierquote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Chuckster het volgende:
WAAAAAAAAAAT GEEREBEER NAAR HUIS?
* Chuckster is net thuis en enorm verbaasd
mo gaat er twee keer uit nuquote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef ToughLove het volgende:
Hoeveel mensen komen er nou in de finale? Er zijn nog twee liveshows te gaan zeiden ze net. Toch vier? Of gaan er aankomende donderdag twee uit...
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janken en kroelen, daar zit ik niet op te wachten.
Mo mag -hoe vreselijk ik haar ook vind- wel in de finale van mij. Van haar kan Karim nog wel winnen denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef livvie het volgende:
Gerard weg, ben echt flabbergasted nu! Ik snap er helemaal niks van.
En nu Mo Flip en Jo weg!!
Voor de mannen die het niet kunnen vinden hier een linkje!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
we zijn boos...maar in de CS gaan we toch omwille van gerard een feesie bouwen om toch positief te blijvengeer gaat ook stappen met zn zusje vanavond zei hij...
ok.....heel leuk allemaal, maar......we komen mannen tekort in de CS en we willen dansen
er is drank genoeg ,dus wie oh wie?
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef tanjalies het volgende:
Ik heb de reguliere avonduitzending bekeken en was NIET verrast om te zien dat Joann in de tussenstand van EndeMol ver voor staat. Gerard staat 2e en dat duid op de klassieke wijze om maximaal het aantal stemmers te trekken. Al met al zou ik in mijn tijd Gerard nu op donderdag uit het spel verwijderen. Hij is niet spannend als het om het winnen gaat. Hij heeft geld genoeg en wordt steeds brutaler en de productie tot last met zijn gedrag. Dit nog los van de te grote stempel die hij op het geheel drukt, en wanneer hij weg is kan je ja afvragen hoe Karim verder gaat. Gerard er nu uit geeft een totale verandering aan de groep en dat is goed voor de kijkcijfers. Ook al zijn die niet meer te redden. Vervolgens zou Joann er volgende week al dan niet met een koffertje met geld uit gelokt kunnen worden. Al met al komt er een een leuke week met door de productie gestuurde ontwikkelingen aan. Ik vind het wel jammer dat het nog steeds is zoals 10 jaar geleden Big Brother ook werd gestuurd. Of laat ik het beter stellen. Zo als dit soort programmaas al 10tallen jaren gestuurd(gescript) wordt. Erken dat en kijk dan met andere ogen naar iets wat van uit die invals hoek aardig is om te zien.
TNXquote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
n
[..]
done, heb de grote van het plaatje wel aan moeten passen
het bel team van Nep 5 dat achter zatquote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef shomila het volgende:
Misschien wordt mamajo nu aangevallen door 60 boze fans.
Hoop hetquote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef shomila het volgende:
Misschien wordt mamajo nu aangevallen door 60 boze fans.
Mo zal wel proberen om bij hem in de kamer te komen, kan ze zich weer ff inlikkenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef IamCurious het volgende:
Karim heeft wel een ruime kamer inmiddels
Sharon wint helemaal niets! Ja een retourticket EHAM.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef Mylene het volgende:
Sharon wint
Karim
Philip of Joanna
Monique
Ik denk dat dat de uitslag zal worden. Ik hoop zelf dat Joanna wint en Philip tweede.
karim heeft ze allemaal weggepestquote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef IamCurious het volgende:
Karim heeft wel een ruime kamer inmiddels
Neuh, nog een weekje langer laten zitten en in de finale met een kluis van 0 eruit. Iedereen week langer is des te beter, laat maar lijden dat kreng.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef flintekind het volgende:
Moneuk mag nu wel 4e worden wat mij betreft, gewoon net buiten de pot pissen en met ¤ 0 naar huis!
Zou goed kunnen zou ook Karim niet en Flip en Jo...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef Mylene het volgende:
Sharon wint
Karim
Philip of Joanna
Monique
Ik denk dat dat de uitslag zal worden. Ik hoop zelf dat Joanna wint en Philip tweede.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mag ik daar een ui van ? pleaaaaaaaaaase?
Nee Mo gaat zich inlikken bij Jo en Flip. Karim is totaal onbelangrijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo zal wel proberen om bij hem in de kamer te komen, kan ze zich weer ff inlikken
Ik ook nu en had mezelf beloofd tot het einde te blijven kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel een btje klaar mee.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Neuh, nog een weekje langer laten zitten en in de finale met een kluis van 0 eruit. Iedereen week langer is des te beter, laat maar lijden dat kreng.
Jo is ook ontwikkeld. Alleen zijn ze vergeten om haar lang genoeg in de fixeer te laten liggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik wil ontwikkelde bewoners zien dat is meer mijn smaak
Kijk in het topic wat daar voor is?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Psychecn het volgende:
Heeft iemand een overzichtje van de kijkcijfers van de laatste dagen van sst??
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Jo is ook ontwikkeld. Alleen zijn ze vergeten om haar lang genoeg in de fixeer te laten liggen.
Vandaar die vlekken.
Ik blijf ook tot het einde hier. De live utzendingen laat ik voor wat ze zijn en kijk alleen als ik tijd heb nog naar de streams. De rest lees ik hier wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook nu en had mezelf beloofd tot het einde te blijven kijken.
Morgen Gerard in Daily en kap in iedergeval met de live uitzendingen.
[Kijkcijfers] Waar de streamlock het aantal kijkers halveert! #11quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Psychecn het volgende:
Heeft iemand een overzichtje van de kijkcijfers van de laatste dagen van sst??
haaaaaaaa die is goedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Jo is ook ontwikkeld. Alleen zijn ze vergeten om haar lang genoeg in de fixeer te laten liggen.
Vandaar die vlekken.
Hoop dat ook! Zou ook een beetje sneu zijn voor die mensen. Helemaal voor niks naar Portugal.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik voorspelde al een lange SL.
Karim en Flip mogen nu ook vast de familie zien.
Ja, die gaat heel diep in de reten van Mo, Flip en Jo zitten. Vergeefse moeite want als ze de kans krijgen pleuren ze haar op de bank. Alhoewel, Jo misschien niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja duh!Ze accepteerde Karim alleen maar omdat ie een maat van Geer was maar zelf had ze niet zoveel met hem hoor.
En toch....juist omdat Geer het spel de meest oprechte persoon was, gun ik hem zo een eerlijk spel. Maarja, dat was het van het begin af aan natuurlijk al niet!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef willem67 het volgende:
Relax het is maar een spelletje, niemand neemt deze soap toch serieus.
Het is van voor tot achter geregisseerd en de bewoners zijn gewoon 2e rang acteurs, die een beetje erg media geil zijn.
doorgestoken kaart begon al met op Mo in te praten om te blijven .... om daarna met een spelletje te komen waar de groepen werden gesplitst in de groepen Mo, Flip en Jo ..en Karim, Gerard en Sharon .... dan ook nog eens een spelletje wie de meeste woorden kon onthouden ...iedereen begon gelijk hier al te zuchten en wist dat de groep van Mo ging winnen ... Mo ook nog eens de goede sleutel en wel nomineren terwijl ze zogenaamd niet wilde .... en het zuchten van Mo toen de sleutel paste! terwijl ze niet eens (zogenaamd) had moeten weten wat er in de kast zat! voor hetzelfde geld had er een kans op een bezoekje van iemand naar keuze .. of iets persoonlijks in gezeten .... neen Mo wist allang wat er in zat ..... zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef ToughLove het volgende:
Doorgestoken kaart geloof ik niet. Tienermeisjes en Net 5 publiek stemmen gewoon meer op types zoals Jo en Flip. Daar draait net 5 toch ook om, mooie mensen en liefdesdramas.
Denk het nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef ToughLove het volgende:
Misschien dat Karim en Flip hun familie nu ook wel te zien krijgen, of toch nog een boodschap of iets dergelijks.
Hoop dat Jo daar niet intrapt en Flip eindelijk ook eens gaat inzien was Mo soms mee bezig is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee Mo gaat zich inlikken bij Jo en Flip. Karim is totaal onbelangrijk.
Hij kan met opgeheven hoofd het huis verlaten! Itt tot sommige niet te noemen anderenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Noelle06 het volgende:
Denk dat Gerard hier op FOK! alles gaat terug lezen.
Met een lach en een traan.
Ah joh, het is maar een spelletjequote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, die gaat heel diep in de reten van Mo, Flip en Jo zitten. Vergeefse moeite want als ze de kans krijgen pleuren ze haar op de bank. Alhoewel, Jo misschien niet.
En een mededeling: ik ben echt in een kutbui en ga elk moment aangrijpen om Mo de grond in de boren. Als je daar niet tegen kan: boeiuh!
Ik.ben.niet.verbaasdquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
Ze weet niet beter...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
Nog geen botox in dr lip? geen hardcorefanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Vandaar die vlekken.
Ik geloof echt helemaal niks van dat doorgestoken kaart gezeur. Vind het zelf ook harstikke jammer dat Geer weg is maar waarom zou net 5 als er meer op Geer gestemd zou zijn hem eruit gooien. Dat kost ze dan toch stemmers en kijkers? Geer zelf nam zijn verlies ook goed op en dat moeten wij misschien ook gewoon doen!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef snetje het volgende:
[..]
doorgestoken kaart begon al met op Mo in te praten om te blijven .... om daarna met een spelletje te komen waar de groepen werden gesplitst in de groepen Mo, Flip en Jo ..en Karim, Gerard en Sharon .... dan ook nog eens een spelletje wie de meeste woorden kon onthouden ...iedereen begon gelijk hier al te zuchten en wist dat de groep van Mo ging winnen ... Mo ook nog eens de goede sleutel en wel nomineren terwijl ze zogenaamd niet wilde .... en het zuchten van Mo toen de sleutel paste! terwijl ze niet eens (zogenaamd) had moeten weten wat er in de kast zat! voor hetzelfde geld had er een kans op een bezoekje van iemand naar keuze .. of iets persoonlijks in gezeten .... neen Mo wist allang wat er in zat ..... zo kan ik nog wel even doorgaandoorgestoken kaart dus
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog geen botox in dr lip? geen hardcorefan
Ze heeft een pennyrekening geopend om ervoor te sparen...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog geen botox in dr lip? geen hardcorefan
Jo wil nu eerst Mo eruit hebben, die is te close met Flip. Dus Jo gaat Mo en Karim nomineren (als er nominaties komen) Niemand nomineert Jo want niemand wil naast haar komen te staan. win win situatie. En Mo mag je zo zwartmaken als je zelf wilt, ze verdient niet beter.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, die gaat heel diep in de reten van Mo, Flip en Jo zitten. Vergeefse moeite want als ze de kans krijgen pleuren ze haar op de bank. Alhoewel, Jo misschien niet.
En een mededeling: ik ben echt in een kutbui en ga elk moment aangrijpen om Mo de grond in de boren. Als je daar niet tegen kan: boeiuh!
Borstvergroting en botox en het komt helemaal goed met haar.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
Soit, maar ze hebben gewoon een guidoo'tje gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik geloof echt helemaal niks van dat doorgestoken kaart gezeur. Vind het zelf ook harstikke jammer dat Geer weg is maar waarom zou net 5 als er meer op Geer gestemd zou zijn hem eruit gooien. Dat kost ze dan toch stemmers en kijkers? Geer zelf nam zijn verlies ook goed op en dat moeten wij misschien ook gewoon doen!
wat zit daar in ? nieuwe borstprotheses ???quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
PB in het kleinquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meisje die fan van jo is
ze lijkt een beetje op Moquote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef md89 het volgende:
[..]
Borstvergroting en botox en het komt helemaal goed met haar.
Zal wel weer één of ander dom spelletje komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef berna1981 het volgende:
denk niet dat er nominaties komen.. zal regie wel uitmaken wie er genomineerd staan
Mijn sms (ja 1 hele!) kwam er wel door...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef beppies het volgende:
Dit stond op faceboek
klopt helemaal niks van heb me suf gesmst voor gerard en niet 1 sms kwam erdoor
Iddquote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Fenneke bedankt alle stemmers voor Gerard op twitter![]()
Op twitter is iedereen echt verbaasd en vele zeggen nu te gaan afhaken.
Alsof dat nog uitmaakt. sst is toch al geflopt maken die Gerard fans die niet meer kijken ook niet meer uit. Wel mooi dat Fenneke dat nu doetquote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Ik weet wel beter. En toch blijf ik nieuwsgierig naar wie er nu weer uitmoet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
We moeten toch eigenlijk beter weten en toch trappen we er elke keer weer in!
Dat dus. Verslavend dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
We moeten toch eigenlijk beter weten en toch trappen we er elke keer weer in!
Dat wordt al weken geroepenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
hopen op rechtvaardigheid.......zinloos joh..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik weet wel beter. En toch blijf ik nieuwsgierig naar wie er nu weer uitmoet.
Het spijt me van je ogen, kan ik het goed maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
gast......, gebruik een spoiler tag
ik vind jouw UI echt zo cool!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
gast......, gebruik een spoiler tag
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Roguee het volgende:
@SjoerdtsjeS Gvd!voor niks nr studio #sstnl gekomen..de ma van jo had wel 50mensen uitgenodigd ipv 10....beetje lullig!
Zij kregen ook allemaal 20% korting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |