* bollokus.. pakt haar arm en sleept haar mee naar de SCquote:
hmm ja dat is ook wel weer zo...ik ga ook maar weer ff op de positive tourquote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
ach, ben blij voor Geer dat ie bij die zeikdozen weg is daar. Hij kan vanavond lekker een biertje/wijntje gaan pakken..... maar vind het wel erg jammer dattie weg is
1100 km rijdn... neuh zwaai wel alsie overvliegtquote:
Kun je het hoofd van Jo en MaJo niet op een zandzak shoppen? Kun je daar je frustratie op kwijt.quote:
Het is heel leuk daar hoor!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Stability het volgende:
ff naar SC dus....wie gaat er met me mee? bollokus trekt hard aan mn arm......haak in zou ik zeggen met zn allen
op een mesthoop doe ik dan liever , maar ik ga nu (moet nu mee) naar de CSquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kun je het hoofd van Jo en MaJo niet op een zandzak shoppen? Kun je daar je frustratie op kwijt.![]()
![]()
Er blijven vermoedelijk een stuk of 40 bakvissen over van een jaartje of 15 met een SMSbundel van papa die niet op kan.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Noelle06 het volgende:
Kijk twitter nu het otploft gewoon.
Vele die nu gaan afhaken.
waar eigenlijk niemand naar zou moeten kijken. laat deze flop nou maar gewoon een stille dood sterven...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Niki.P het volgende:
En nu hebben we over een half uur vast wel weer streams,
je hebt gelijk ja...stelletje naajers zijn het !quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
waar eigenlijk niemand naar zou moeten kijken. laat deze flop nou maar gewoon een stille dood sterven...
mag ik daar een ui van ? pleaaaaaaaaaase?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ga nog niet weg hoor. Want dit betekent wel dat Gerard hier komt meeposten!!
[ afbeelding ]
gelukkig gun ik karim die ton ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Noelle06 het volgende:
Kijk twitter nu het otploft gewoon.
Vele die nu gaan afhaken.
Is moeilijk hoor stoppen met kijken...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
waar eigenlijk niemand naar zou moeten kijken. laat deze flop nou maar gewoon een stille dood sterven...
ik pas als Karim er ook uit gaatquote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie stoppen er nu allemaal met kijken?
Ik kijk nog voor Karim denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie stoppen er nu allemaal met kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |