Idem hier, maar dat zagen de meesten niet aankomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit had ik dus niet verwacht..........
Idem hierquote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef r_onald het volgende:
Dat was SST dus voor mij..zwaai zwaai bye bye
Vertel dat maar tegen mijn vriendinquote:
Was te verwachten. Het is gewoon 1 gescripte bende. Geer werd te lastig dus moet ie oprotten. Karim is veel te naief die kunnen ze nog enigszins manipuleren en Jo doet ALLES om erin te blijven. Evenals Mo.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef diditje64 het volgende:
daag alle kijkers daar gaan ze weer met hun kijkcijfers
Zooo ik ook dit KAN niet gewoon. HOE DANquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Stability het volgende:
hij MOET op FOK! komen !!!!!!
tiefes tering klote programma ik ben nu echt kwaad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha nee ze weten geen cijfers meer om te verzinnen hahaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
laten ze helemaal geen procenten meer zien
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
laten ze helemaal geen procenten meer zien
En jo gaat het "winnen"quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik blijf hier ook gewoon cossen hoor, maar ga dus echt niet meer kijkenFinale is al bekend
Jo, Mo en Flip in de hoop op een triootje (waar ik Jo en Mo nog voor aanzie om dat te doen ook)
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik blijf hier ook gewoon cossen hoor, maar ga dus echt niet meer kijkenFinale is al bekend
Jo, Mo en Flip in de hoop op een triootje (waar ik Jo en Mo nog voor aanzie om dat te doen ook)
* bollokus.. pakt haar arm en sleept haar mee naar de SCquote:
hmm ja dat is ook wel weer zo...ik ga ook maar weer ff op de positive tourquote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
ach, ben blij voor Geer dat ie bij die zeikdozen weg is daar. Hij kan vanavond lekker een biertje/wijntje gaan pakken..... maar vind het wel erg jammer dattie weg is
1100 km rijdn... neuh zwaai wel alsie overvliegtquote:
Kun je het hoofd van Jo en MaJo niet op een zandzak shoppen? Kun je daar je frustratie op kwijt.quote:
Het is heel leuk daar hoor!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Stability het volgende:
ff naar SC dus....wie gaat er met me mee? bollokus trekt hard aan mn arm......haak in zou ik zeggen met zn allen
op een mesthoop doe ik dan liever , maar ik ga nu (moet nu mee) naar de CSquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kun je het hoofd van Jo en MaJo niet op een zandzak shoppen? Kun je daar je frustratie op kwijt.![]()
![]()
Er blijven vermoedelijk een stuk of 40 bakvissen over van een jaartje of 15 met een SMSbundel van papa die niet op kan.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Noelle06 het volgende:
Kijk twitter nu het otploft gewoon.
Vele die nu gaan afhaken.
waar eigenlijk niemand naar zou moeten kijken. laat deze flop nou maar gewoon een stille dood sterven...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Niki.P het volgende:
En nu hebben we over een half uur vast wel weer streams,
je hebt gelijk ja...stelletje naajers zijn het !quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
waar eigenlijk niemand naar zou moeten kijken. laat deze flop nou maar gewoon een stille dood sterven...
mag ik daar een ui van ? pleaaaaaaaaaase?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ga nog niet weg hoor. Want dit betekent wel dat Gerard hier komt meeposten!!
[ afbeelding ]
gelukkig gun ik karim die ton ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Noelle06 het volgende:
Kijk twitter nu het otploft gewoon.
Vele die nu gaan afhaken.
Is moeilijk hoor stoppen met kijken...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
waar eigenlijk niemand naar zou moeten kijken. laat deze flop nou maar gewoon een stille dood sterven...
ik pas als Karim er ook uit gaatquote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie stoppen er nu allemaal met kijken?
Ik kijk nog voor Karim denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie stoppen er nu allemaal met kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |