En hij heeft gezegd dat hij niet in de geheime kamer wil, weg is weg...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik zei van de week al dat Gerard eruit moet. Hij houdt zich niet aan het script en weet teveel vam het manipuleren af.
het woerd ook rustig in de cosquote:
nog erger zonder recente laatste tussenstandquote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef suzi1 het volgende:
waaat inene de lijnen gesloten zonder waarschuwing?!
Ja stel je voor dat er nu inene veel mensen op Gerard gaan stemmen, motten ze niet hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef suzi1 het volgende:
waaat inene de lijnen gesloten zonder waarschuwing?!
ko maarnaar de SCquote:
nee joh, haar kleren krimpenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef liqrich het volgende:
lijkt wel of sharon elke week wat kilotjes er bij krijgt
Waarom? Jo gaat nergens heen hoor..quote:
neee, ik kan heel erg meeleven met iemand...was echt ff raar ditquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom? Jo gaat nergens heen hoor..
Jo is een toppertje!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vrees het ergste voor Geer en kan er niet bij dat zo'n flapdrol draaikont als Jo zo hoog staat.
zelfs de twitteraars begrepen dat niet vanaafquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vrees het ergste voor Geer en kan er niet bij dat zo'n flapdrol draaikont als Jo zo hoog staat.
Productiequote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Flashbox het volgende:
Gerard moet er uit, alleen maar omdat hij tegen de regie in gaat.
Dat staat ze ook niet. Er wordt als een waanzinnige geknoeid met de stemmen en als iemand niet meer in het script pas wordt diegene eruit geknikkerd. Jo heeft nog een verhaallijn met Flipquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |