oh haha ja ze kwam op mij heel sympathiek en lief overquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je kommentaar op Karim zijn moeder ik zei bijne hetzelfde
Zei die moeder van Joanne dat?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef danilel het volgende:
Die blijft Jo haar hele leven achtervolgen.......
"och kind, 3 keer schudden met je billen en je hebt het voor elkaar "
(zal ze zeker ook bij die leuke geklede mannelijke medewerker van de stem doen)
OMG!quote:
Dat zal er wel door mamaJo zijn ingeramdquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef danilel het volgende:
Die blijft Jo haar hele leven achtervolgen.......
"och kind, 3 keer schudden met je billen en je hebt het voor elkaar "
(zal ze zeker ook bij die leuke geklede mannelijke medewerker van de stem doen)
Zat hij naar Maik te kijken dan.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
die kop van guido net , in de reclame, als of hij klaarkomt
haha ja indd..het zit em in de genen he? zag je niet hoe rechtop ze zat om die strakgetrokken nek in de plooi te houden?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
OMG!
Geen wonder dat Joanne zo'n nietszeggende siliconenbol is geworden
ten voordele van haar dochter hequote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje respect he? Ze is verdrietig, omdat haar PC was gehackt.
ze heeft bij de groenten van hak net zoals in de reclame iets te diep in het glaasje gekeken jaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje respect he? Ze is verdrietig, omdat haar PC was gehackt.
Leo toch????quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Candyfreak het volgende:
Hoe heette de vader van Karim nou? Piet?
jupquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Candyfreak het volgende:
nee toen hij die blauwe envellop kreeg met de grootste kluisruil inhoudquote:
jaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Candyfreak het volgende:
Nee, ik kom net weer aanwaaien. Ik moest even een break van die Josjoow hebben. Ik kon er niet meer tegenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja indd..het zit em in de genen he? zag je niet hoe rechtop ze zat om die strakgetrokken nek in de plooi te houden?
een karper die op voer wacht,achterlijke josti bek,quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
die kop van guido net , in de reclame, als of hij klaarkomt
quote:
komen al die 100 stemmen voor jo van mij toch nog doorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef Stability het volgende:
24 28 48 ohhhhhhhhhhh wat een naaiers !!
yep, we krijgen ons leven terugquote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef suzi1 het volgende:
kan ik het huishouden weer gaan doen komende tijd?
Ze zal genoeg slaapplekken hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die 50 mensen mochten dus wel naar binnen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
Nu zou ik wel een Guidootje willen zien. Bij de eindstand Joanne op 12% en Gerard en Karim allebei op 44%
Met een roze strikje om haar hoofd, gejat van een chihuahuaquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef danilel het volgende:
lau heeft de flots string van Mo om haar hoofd
(stiekum meegenomen samen met de schaapjes)
Caps??quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef danilel het volgende:
7 mndquote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu haar leeftijd raden...
Ik gok 3 jaar, door dat strikkie in d'r kop.
3 cafeine pillen houd haar 10 min op de beenquote:
Daar hebben we Mark voorquote:
die is er uitgedruktquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef WebAddict het volgende:
Aafke zit er toch niet? Ik heb r niet gezien.
Zit op de bovenste rij, naast Sophia.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef WebAddict het volgende:
Aafke zit er toch niet? Ik heb r niet gezien.
En hij heeft gezegd dat hij niet in de geheime kamer wil, weg is weg...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik zei van de week al dat Gerard eruit moet. Hij houdt zich niet aan het script en weet teveel vam het manipuleren af.
het woerd ook rustig in de cosquote:
nog erger zonder recente laatste tussenstandquote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef suzi1 het volgende:
waaat inene de lijnen gesloten zonder waarschuwing?!
Ja stel je voor dat er nu inene veel mensen op Gerard gaan stemmen, motten ze niet hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef suzi1 het volgende:
waaat inene de lijnen gesloten zonder waarschuwing?!
ko maarnaar de SCquote:
nee joh, haar kleren krimpenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef liqrich het volgende:
lijkt wel of sharon elke week wat kilotjes er bij krijgt
Waarom? Jo gaat nergens heen hoor..quote:
neee, ik kan heel erg meeleven met iemand...was echt ff raar ditquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom? Jo gaat nergens heen hoor..
Jo is een toppertje!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vrees het ergste voor Geer en kan er niet bij dat zo'n flapdrol draaikont als Jo zo hoog staat.
zelfs de twitteraars begrepen dat niet vanaafquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vrees het ergste voor Geer en kan er niet bij dat zo'n flapdrol draaikont als Jo zo hoog staat.
Productiequote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Flashbox het volgende:
Gerard moet er uit, alleen maar omdat hij tegen de regie in gaat.
Dat staat ze ook niet. Er wordt als een waanzinnige geknoeid met de stemmen en als iemand niet meer in het script pas wordt diegene eruit geknikkerd. Jo heeft nog een verhaallijn met Flipquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Jij bent een goede scriptwriter!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat staat ze ook niet. Er wordt als een waanzinnige geknoeid met de stemmen en als iemand niet meer in het script pas wordt diegene eruit geknikkerd. Jo heeft nog een verhaallijn met FlipEvenals Mo. Karim en Sharon zijn de volgende.
Ik geeft toe dat ik met haar liever onder het dekbed lig dan met 40 graden koortsquote:
je krijgt er flip bijquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geeft toe dat ik met haar liever onder het dekbed lig dan met 40 graden koorts
Maar dat is niet de enige rede hoor
ze kwam er wel laat achter dat ze opgelucht moest zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mamabitch haar botox knalde bijna uit haar rothasses.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iedereen hier ook nog gewoon verbaasd zijn he?
Nee, ik vind het een kutprogramma.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iedereen hier ook nog gewoon verbaasd zijn he?
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij weet iemand wel in de juiste stemming te brengen hè...![]()
dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bah Gerard en Karim hadden moeten blijven!
Idem hier, maar dat zagen de meesten niet aankomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit had ik dus niet verwacht..........
Idem hierquote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef r_onald het volgende:
Dat was SST dus voor mij..zwaai zwaai bye bye
Vertel dat maar tegen mijn vriendinquote:
Was te verwachten. Het is gewoon 1 gescripte bende. Geer werd te lastig dus moet ie oprotten. Karim is veel te naief die kunnen ze nog enigszins manipuleren en Jo doet ALLES om erin te blijven. Evenals Mo.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef diditje64 het volgende:
daag alle kijkers daar gaan ze weer met hun kijkcijfers
Zooo ik ook dit KAN niet gewoon. HOE DANquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Stability het volgende:
hij MOET op FOK! komen !!!!!!
tiefes tering klote programma ik ben nu echt kwaad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha nee ze weten geen cijfers meer om te verzinnen hahaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
laten ze helemaal geen procenten meer zien
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
laten ze helemaal geen procenten meer zien
En jo gaat het "winnen"quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik blijf hier ook gewoon cossen hoor, maar ga dus echt niet meer kijkenFinale is al bekend
Jo, Mo en Flip in de hoop op een triootje (waar ik Jo en Mo nog voor aanzie om dat te doen ook)
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik blijf hier ook gewoon cossen hoor, maar ga dus echt niet meer kijkenFinale is al bekend
Jo, Mo en Flip in de hoop op een triootje (waar ik Jo en Mo nog voor aanzie om dat te doen ook)
* bollokus.. pakt haar arm en sleept haar mee naar de SCquote:
hmm ja dat is ook wel weer zo...ik ga ook maar weer ff op de positive tourquote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
ach, ben blij voor Geer dat ie bij die zeikdozen weg is daar. Hij kan vanavond lekker een biertje/wijntje gaan pakken..... maar vind het wel erg jammer dattie weg is
1100 km rijdn... neuh zwaai wel alsie overvliegtquote:
Kun je het hoofd van Jo en MaJo niet op een zandzak shoppen? Kun je daar je frustratie op kwijt.quote:
Het is heel leuk daar hoor!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Stability het volgende:
ff naar SC dus....wie gaat er met me mee? bollokus trekt hard aan mn arm......haak in zou ik zeggen met zn allen
op een mesthoop doe ik dan liever , maar ik ga nu (moet nu mee) naar de CSquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kun je het hoofd van Jo en MaJo niet op een zandzak shoppen? Kun je daar je frustratie op kwijt.![]()
![]()
Er blijven vermoedelijk een stuk of 40 bakvissen over van een jaartje of 15 met een SMSbundel van papa die niet op kan.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Noelle06 het volgende:
Kijk twitter nu het otploft gewoon.
Vele die nu gaan afhaken.
waar eigenlijk niemand naar zou moeten kijken. laat deze flop nou maar gewoon een stille dood sterven...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Niki.P het volgende:
En nu hebben we over een half uur vast wel weer streams,
je hebt gelijk ja...stelletje naajers zijn het !quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
waar eigenlijk niemand naar zou moeten kijken. laat deze flop nou maar gewoon een stille dood sterven...
mag ik daar een ui van ? pleaaaaaaaaaase?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ga nog niet weg hoor. Want dit betekent wel dat Gerard hier komt meeposten!!
[ afbeelding ]
gelukkig gun ik karim die ton ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Noelle06 het volgende:
Kijk twitter nu het otploft gewoon.
Vele die nu gaan afhaken.
Is moeilijk hoor stoppen met kijken...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
waar eigenlijk niemand naar zou moeten kijken. laat deze flop nou maar gewoon een stille dood sterven...
ik pas als Karim er ook uit gaatquote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie stoppen er nu allemaal met kijken?
Ik kijk nog voor Karim denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie stoppen er nu allemaal met kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |