Ja..... ik weet 't......quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
hopen op rechtvaardigheid.......zinloos joh..
En beltegoedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Roguee het volgende:
@SjoerdtsjeS Gvd!voor niks nr studio #sstnl gekomen..de ma van jo had wel 50mensen uitgenodigd ipv 10....beetje lullig!
Zij kregen ook allemaal 20% korting?
Weinig kans! hahahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het spijt me van je ogen, kan ik het goed maken?
yep maar dat was toch al op voorhand duidelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
het word dus 1 van de kindjes van god
Neemt niet weg dat Karim een gevaarlijke tegenstander is om tegenover te staan bij de exit. Hij zal ook gesteund worden door de Gerard achterbanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee Mo gaat zich inlikken bij Jo en Flip. Karim is totaal onbelangrijk.
Ja ze krijgen nu allemaal een script voorgeschoteld die ze uit hun hoofd moeten leren..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Flashbox het volgende:
als we al beeld terug krijgen liggen ze allemaal op bed
yp, jo de ton en flip een goed gevulde kluisquote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
het word dus 1 van de kindjes van god
Ja dat denk ik dus ook... denk dat ook de achterban van Flip vandaag voor Jo gestemd heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Karim een gevaarlijke tegenstander is om tegenover te staan bij de exit. Hij zal ook gesteund worden door de Gerard achterban
Stem bepaald en niet de stemmers dat is wel duidelijk nu toch ?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Karim een gevaarlijke tegenstander is om tegenover te staan bij de exit. Hij zal ook gesteund worden door de Gerard achterban
nou ,denk dat geer als geen ander weet dat stemmen totaal zinloos isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Denk dat de Gerard achterban er nu ook wel van overtuigd is dat stemmen zinloos is. Ze doen toch wat ze zelf willen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zo klopt iequote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Alphons Stem bepaald en niet de stemmers dat is wel duidelijk nu toch ?
Dat zou toch heel dom zijn van net 5? of ligt dit nu aan mij? Stel Geer zou meer stemmen hebben gehad dan Jo dan zou het toch harstikke dom zijn Geer eruit te gooien? want dan zou net 5 toch veel stemmers verliezenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Stem bepaald en niet de stemmers dat is wel duidelijk nu toch ?
Na het huis krijgen die twee vaste een Real Live Strip in de Tinaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook... denk dat ook de achterban van Flip vandaag voor Jo gestemd heeft.
sommigen zullen het nooit snappen of willen zien...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Stem bepaald en niet de stemmers dat is wel duidelijk nu toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |