Die heeft een witte achtergrondquote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
@ Bollokus
Dit dus AUB
Ik zet zo ff de foto van Gerard in een bericht en de kluisstanden van Philip en Jo omdraaien en op goede volgorde zetten. Genomineerd achter de naam weghalen en update datum/tijd aanpassen, als je dat wilt doen.
[ afbeelding ]
en dan maar klagen over hun schulden! Ouders maar weer dokken,.... wat een afkoopmaatschappij en daar is o,a, Moeder van Joanna een enorm walgelijk voorbeeld van,quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja en zijn een jaar hun telefoonrekening aan het afbetalen en mamajo ligt in een deuk.
De enige die ik het echt gun na Geer is Karim verder kan ik niemand bedenken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Dat zelfde heb ik, stop dan met kijken, klaar. Gerard eruit, kom op.
Zet een punt en kijk niet meer.
Janken en kroelen, daar zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat dus, ben bang dat het een plastic lege inhoud toneelstuk word vanaf nu.
Haha er is ECHT niet zoveel voor Jo gestemd hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo gaat Joanna nog winnen ook van Sharon (en de rest). Al die breezersletjes sms-en voor fakking 2000% niet normaal Joanna.
dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Niki.P het volgende:
Aan de ene kant wil ik graag streams aan de andere kant wil ik echt Mo niet zien...
Eenzaam? Minderheid? Joannaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Voel je je nou niet eenzaam om zo praktisch alleen tegen de rest te moeten opboksen? En dat gezegd hebbende, ga je dan niet een klein beetje twijfelen dat je misschien een beetje vreemde mening hebt in dit geval? Ik zou in ieder geval goed gaat twijfelen als ik als enige anders denk
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef marjolleke het volgende:
Enige positieve aan deze avond is dat Mo's kluis op nul staat en ook op nul blijft....
Anders ik welquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Candyfreak het volgende:
ik wil mamma jo wel op der bek slaan
Kutshow! Om het op zijn Brabants te zeggenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef rilumaan4 het volgende:
WAAR DELOOS ik vind dit echt naadje die ### zit daar gewoon weer met heel veel stemmen
vanaf nu stop ik met kijken op mischien de finale na dan
ik lees nog graag mee maar dit gaat te ver
ik gun het karim echt maar ze laten hem er alleen maar in om te laten zien dat hij het moeilijk krijgt
BAH BAH BAH
Kijk nu wil ik wel met je mee gaan!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Candyfreak het volgende:
ik wil mamma jo wel op der bek slaan
goed voor jou ieder haar meningquote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef koffieleutjuh het volgende:
nou durf het bijna niet te tikken maar ik ben wel blij met jo
![]()
kom maar op
Kunnen ze Mo niet verplichten om een zak over haar hoofd te doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Niki.P het volgende:
Aan de ene kant wil ik graag streams aan de andere kant wil ik echt Mo niet zien...
Nou en? Zal wel een SL zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef aloe_vera het volgende:
streams doen het nog niet.... of doe ik wat verkeerd?
Hell Yeah!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef angelico66 het volgende:
we gaan karim steunen toch
all hands on deck!!!!!
fuck the rest
Ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |