Nou, dat stoppen met roken viel eigenlijk nog wel mee. Is meer een mentale schakelaar die je omzet. Zo van: Ik heb voor mijn 20ste toch ook nooit gerookt...quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef danic het volgende:
[..]
Capricia, goed van je dat gestopt bent met roken. Zal niet makkelijk geweest zijn![]()
Wil je in de OP met je uitgerekende datum?
[..]
Hier in de supermarkt zijn de ijsjes al een paar dagen op.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef danic het volgende:
PerenijsjesDie liggen hier ook in de vriezer!
quote:
Ik van 523 t/m 538, ik winquote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef mefke79 het volgende:
oke, ik heb het even nagekeken....Danic, als je me wilt inhalen moet je nog even je best doen.
Ik heb bij Driekus bovenaan gestaan van halverwege deel 557 tot en met deel 568 (van 6-9 tot en met 28-9). Gelukkig stonden we een tijdlang met z'n drietjes, maar Linda en Stiemie bevielen eerder (20-9 en 17-9). En de lijst onder me werd ook korter omdat ook die maar bevielen...
Hier 1 datum voor 1 afsrpaak. Moet precies tussen 2 korte data liggen (5 dagen speling). Het bloed zal dan wel afgenomen worden en uitslag bloedonderzoek dus 1 week later.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:41 schreef danic het volgende:
Als het goed is heb je bloed laten prikken een week voor de nekplooimeting.
Dan krijg je de uitslag tegelijk met de uitslag van de nekplooimeting.
Welke maat heb je nodig?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef Susie het volgende:
/klaag- en egopost
Bahhhhh, was blij dat ik eindelijk mijn bestelling van H&M binnen kreeg.... passen die stomme broeken niet. Heb er zo de pest in! Ik pas al helemaal niets meer, maar kan ook nergens wat vinden. Nu net op Wehkamp wat gevonden (eindelijk), heb ik betaald met I-deal, datum aangeven wanneer bezorgen, error, terug naar begin van het winkelmandje en niet verder kunnen bestellen!
Grrrrrrrr.... Niet mijn dag vandaag!
/einde klaag- en egopost
Ik had bij H&M mt 46 besteldquote:
pfff ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef mefke79 het volgende:
O en Innepin, ik gun je van harte het record! Enne, ik doe niet mee met een nieuwe recordpoging, goed? En jij ook niet!
Het zit haar ook niet mee zeg, bah vervelendquote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef oh-oh het volgende:
ferrari_rood is weer in het ziekenhuis opgenomen, wegens te hoge bloeddruk dit keer, ze smste me net
Officieel mag een verloskundige dit niet aanvragen, dit gebeurt dan meestal via de gyn of HA en eigenlijk vooral op de indicatie als er een verdenking EUG is (bijvoorbeeld als er echoscopisch alleen een zws.ring gezien wordt wanneer verwacht wordt dat iemand al verder zwanger is, dan wordt op 2 verschillende momenten het HCG gemeten, die eerste aanvraag doen wij dan wel vaak zelf) Je zou evt dus je HA kunnen vragen of hij 2x een HCG meting wil doen, maar ik vrees dat hij/zij je "gewoon" af zal laten wachten hoe het verder verloopt. Niet geschoten is echter altijd mis. Een dikkequote:Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef d0ry het volgende:
Wellicht kunnen ze mijn HCG meten over de loop van een paar dagen. Poppedein, weet jij het 'protocol' in dit soort situaties?
oeeeee leuk!!! jongensbeebje knuffelenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Poppedein het volgende:
[..]
BJ, dank!en die kraamvisite...zekerssssss!
valt de H&M klein joh!!! ??quote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef mefke79 het volgende:
voor f_r:ik hoop dat je snel weer thuis bent!
voor dOry:wat rot zo en wat rot ook dat je nog zo weinig kan...pff. Ik duim voor je!
Susie! Wanhoop niet! Het ligt niet aan jou, het ligt aan de h&m, echt. Ik heb nog NOOIT een zwangerschapsbroek van de Hennes gepast, ook niet in de allergrootste maat. En dat lag niet aan mijn figuur, want ik kan prima broeken van andere merken aan.
Kijk eens bij Miss Etam, bij Esprit online, bij Noppies (allen te vinden via het positieklerentopic) en ga anders gewoon op marktplaats kijken.
Wat is je lengte en wat is je normale maat?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef tweeoogje het volgende:
Ik heb een paar dagen niet meegelezen, gebeuren er nare dingen hier. d0ry, ik duim voor je!
f_r, ook voor jou! Veel beterschap, pff!
Hier merk ik dat de hormonen aan het landen zijn: kon ik normaal al snel janken, nu is het écht heel erg. Nou ja, ook wel leuk om het eerste te merken aan mijn lijf, verder nog steeds niks!
Allereerst, succes met je eerste rijles vandaag!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar.Vanmorgen een beetje stom nieuws en ik heb aan een stuk door gehuild.
![]()
Ging echt nergens over.
Morgen m'n eerste rijles, dus hoop dat ik dan niet zo'n emo ben.
Verder was het gesprek met de huisarts vandaag heel leuk. Stelde inderdaad niks voor, maar ze vertelde ook dat ze het juist leuk vond als ze tussendoor zo'n gesprek heeft. Heb een informatieboekje gekregen en dat was het dan. Vervolgens de prenatal geplunderd en op internet een mommy measure besteld.
@ d0ry, wat moeilijk dat je nu geen duidelijkheid krijgt...![]()
Morgen de rest van de posts lezen. Dit topic gaat hard zeg.
gefeliciteerd met je zwangerschap! en wat een bijzondere naam heb je! (je hebt 't wel heel vroeg aan je baas verteld zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:16 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, nu maar even officieel onder mijn eigen naam hier melden.
het is dan ook op z'n hoogst gedeelde eerste plaats, gelijk met laiveneertiekje. 1,2,4 en 5 juni zijn drukke dagenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:47 schreef mefke79 het volgende:
ik sta tiende!
F_r gaat vast eerder bevallen dan ik en ik was de vorige keer 11 dagen te laat, dus l'tiekje, dannielle en cleany, jullie komen vast niet aan kop te staan. Ik zal eens even kijken hoeveel topics ik de vorige keer bovenaan stond.
Het was ook eigenlijk nog niet de bedoeling om het te vertellen, maar ik versprak me een beetje. Hij zei dat aan de kant van het bedrijf de situatie niet veranderd was en ik dus verlenging zou krijgen. Toen floepte er bij mij uit dat de situatie aan mijn kant wel iets veranderd was. Tsja, dan moet je wel het verhaal afmaken zeg maar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef trui het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je zwangerschap! en wat een bijzondere naam heb je! (je hebt 't wel heel vroeg aan je baas verteld zeg.maar fijn dat de reactie positief was.)
Ja joh, ik wil nog helemaal niet, hoe zeer ik er ook naar uitkijk....quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef krijtlijk het volgende:
Bedenk me net net dat baby sowieso vandaag en morgen nog moet blijven zitten, vandaag is schoonmoeder jarig en morgen is koninginnedag. Laten we overmorgen dan ook maar niet doen, want dan zit straks iedereen brak op de verjaardag van mijn kind, kunnen we ook niet hebben natuurlijk![]()
Juud79, wel op je beurt wachten he!![]()
hoe print je die enzo? of schrijf je die stickers? ik zoek ook nog een makkelijke oplossing namelijk..quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:59 schreef mefke79 het volgende:
BJ, vorige keer was ik met 13 weken zo'n beetje klaar met het kaartje...niet helemaal gelukt deze keer.
O enne, ik heb gewoon adresstickers geplakt en dat ga ik nu ook weer doen.
Jou meisje wacht gewoon tot jij keuzes maakt (te vroeg, te laat of op tijd). Alle opties zijn al vergeven, dus zij heeft de keus. En als ze net zo moeilijk beslissingen maakt als haar mama, dan komt ze zeker niet te vroeg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef danic het volgende:
MeNicole2 ik heb dat ook wel een beetje, anders maar toch herkenbaar.
Voor ons is het het eerste kindje en eigenlijk wil ik voor de geboorte nog wat dingetjes gedaan hebben (iets afgeven op mijn werk, kast en commode iets anders inrichten, bestellingen van sieraden/zeepkettingen klaar hebben), maar iedere keer denk ik: 'ach, het kan morgen ook'.
Terwijl ik toch echt maandag ben uitgerekend. Dus ze kan zich ieder moment aandienen.
Alleen heb ik steeds het gevoel dat dat niet gaat gebeuren en (zoals ik al eerder zei) ik het idee heb dat ik de rest van mijn leven zwanger ben.
Klinkt stom, maar ik vind die bevalling zo iets onwerkelijks dat ik me niet kan voorstellen dat het ieder moment kan gebeuren. En dus blijf ik maar uitstellen.....
De bevalling vond ik ook heel onwerkelijk en ook dat we dan een kindje zouden hebben. Tot op het laatst was ik ervan overtuigd dat ik alleen maar van vruchtwater zou bevallen en ze me zouden zeggen: Sorry mevrouw, maar er zat echt geen baby'tje inquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef danic het volgende:
MeNicole2 ik heb dat ook wel een beetje, anders maar toch herkenbaar.
Voor ons is het het eerste kindje en eigenlijk wil ik voor de geboorte nog wat dingetjes gedaan hebben (iets afgeven op mijn werk, kast en commode iets anders inrichten, bestellingen van sieraden/zeepkettingen klaar hebben), maar iedere keer denk ik: 'ach, het kan morgen ook'.
Terwijl ik toch echt maandag ben uitgerekend. Dus ze kan zich ieder moment aandienen.
Alleen heb ik steeds het gevoel dat dat niet gaat gebeuren en (zoals ik al eerder zei) ik het idee heb dat ik de rest van mijn leven zwanger ben.
Klinkt stom, maar ik vind die bevalling zo iets onwerkelijks dat ik me niet kan voorstellen dat het ieder moment kan gebeuren. En dus blijf ik maar uitstellen.....
Te laat? Ik denk het niet. Wij waren ook vrij laat met alles en het is ook allemaal in orde gekomenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:36 schreef Sannne het volgende:
Ik ga pas volgende maand (juni) beginnen met de kaartjes. Dan ben ik 30 weken. Is dat te laat?
Mijn broer ontwerpt ze, hij is tevens fotograaf. Maar ik heb er geen haast mee, mag van mij ook 2 weken na de bevalling.. Alleen ik vind het zo moeilijk...............
Kamer heb ik ook niet af, en die ga ik ook niet maken. 4 maanden na de bevalling verhuizen we en dan krijgt ze een prachtig kamertje, vind het zonde om dat voor 4 maanden nog te doen terwijl ze toch bij mij slaapt..
Ik ben ook wat te laks met die dingen, heb alles in huis en dat vind ik goed genoeg
haha nou hier hebben alle collega's het altijd door als er weer eens iemand zwanger is, reden; wanneer er thoraxfoto's worden gemaakt op de afdeling, waarbij dus de nodige straling vrijkomt, staan de mensen die zwanger zijn altijd direct op meters afstandquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef Aoraki het volgende:
En ik moest helaas ook al direct op mijn werk vertellen dat ik zwanger was. Woensdagavond getest, donderochten verteldIk werk met radioactiviteit, dus er moesten wat voorzorgsmaatregelen genomen worden. Ik vind het niet leuk om het al zo vroeg te moeten vertellen, maar het is niet anders. Dus ook maar de ouders meteen ingelicht, ik vind het ook zo wat als je collega's het weten, maar je ouders niet
Tnx meis! Voel me al wat minder ontaardquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Te laat? Ik denk het niet. Wij waren ook vrij laat met alles en het is ook allemaal in orde gekomenEen baby heeft dat prachtige kamertje niet nodig en het kaartje kan best wat later verstuurd worden en zo zijn er nog veel zaken die er niet noodzakelijkerwijs direct moeten zijn.
grappig toch, dat dat zo verschilt per persoon. Ik kan dus weinig met spijkerbroeken en met Mamalicious. Ik moet gewoon mee-rek-spul hebben, zoals leggingstof. Ik draag normaal ook geen leggings, maar nu dus wel vanwege het rekspul. En dus van dag joggingspul.. zit heerlijk! En gelukkig hoef ik geen rekening te houden met mijn werk...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Vicky het volgende:
Jose, ik kon niet tegen de broeken van H&M, die vond ik niet prettig bij de overgang idd. Die van de Miss Etam vond ik heerlijk zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
Yepquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
Danic gaat voor een meikindjedas ook wel een erg mooie maand over het algemeen!
Zat mij precies hetzelfde te bedenken gisterenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:14 schreef danic het volgende:
Ja, één van die dagen ga ik ook voor hoor. Hoop alleen niet 4 mei! God, je zal liggen te puffen en dan om 20.00 2 minuten je mond moeten houdenLijkt me zwaar
Ik heb 2 buikbanden van Medela, en eentje van Carriwell. De ene keer kan ik een buikband wel verdragen, de andere keer niet. Wat ik wel merk is dat ik geen buikband om moet doen als ik van plan ben lang te gaan zitten. Kind wordt dan super druk (hetzelfde doet ze als ik mijn gordel aan doe in de auto).quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:30 schreef mefke79 het volgende:
ik heb zo'n buikband van Anita geleend van een vriendinnetje, maar of dat ding is bagger of hij is te klein. En het levert nog weer een laagje extra op (onderbroek, buikband, band die aan m'n broek zit, hemdje, shirt en daaroverheen nog de bekkenband). Dus ik draag em eigenlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
f_r wat fijn dat je die bijwerking hebt. Heerlijk.
Hier heb ik daarnet het hartje gehoord. Ik heb mijn angelsoud eens afgestoft, en na even zoeken (ik zat in de eerste instantie te laag) kon ik het hartje luid en duidelijk horen. Okay, ik had hem zo hard mogelijk gezet vanwege mijn slechte oren, maar het ging als een treintje.
Hier ook af en toe een harde buik, probeer dan lekker te gaan liggen of even een warme douche te nemenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd Missjones!
Hier niks gedaan, vriendlief ging wel de stad in, maar ik kon het niet opbrengen.
Was gisteren al met vriendinnen iets gaan eten, dus genoeg lol gehad al.
Straks snackbarfood want echt echt geen zin om te koken.
Buik is trouwens erg hard steeds, het voelt echt vervelend aan. Echt zodanig dat ik niet goed weet welke houding prettig is.
Oja FR, sterkte en gelukkig kun je nu iets binnenhouden. Geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen
Eerder Arnica massage olie, nu hebben we Calendula massage olie.quote:
Dat draaien is idd een crime. En ik snap goed dat je dat absoluut niet gaat missenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef danic het volgende:
Juud en Aventura: ik begreep van mijn verloskundige altijd dat harde buiken niet erg zijn, zolang ze geen zeer doen. Aangezien jullie allebei aangeven dat het pijnlijk is, is het misschien een idee om het even aan te kaarten?
Aventura: dat indalen kan best hoor. Ook mijn meisje begon daar met 30 weken mee. Ze heeft er alleen wel 6 weken over gedaan om helemaal vast te komen liggenDus geen snelle muppet hier.
f-r: de harde buiken komen en gaan een beetje. 2 weken geleden was het echt erg, maar nu niet meer zo. Ik heb het vooral 's nachts en 's ochtends, maar volgens mij komt dat door de grote inspanning die ik moet leveren om mezelf om te draaien in bed of eruit te stappen.
Dat doet nog steeds heel veel pijn aan mijn bekken en gaat gepaard met een hoop gekraak van mijn botten en gezucht, gepuf en gekreun van mijn kant. Dat is het enige dat ik straks níét ga missen.
Mijn doel is in ieder geval gehaald, ik ben niet op Koninginnedag bevallen en het wordt een mei-kindje (oh, dat zijn dus 2 doelen: goed bezug!)
uiteindelijk heb ik niks qua babyspullen gekochtquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel gekocht TT?
Welkom miss jones
En swampie is bevallen???
Misselijk ben ik inmiddels wel. Bloeddruk daalt en ik word misselijk. Echt heel duidelijk hoor dat mislukte lichaam van mij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:15 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
uiteindelijk heb ik niks qua babyspullen gekocht
Wel aardbeienplantjes en een fruitschaal
f_r laten we hopen dat je snel weer naar huis mag, en niet meer misselijk gaat worden
dat jij zo precies kunt beschrijven waar wat zit, ik voel soms ook "uitstekende babyonderdelen", maar zou echt niet kunnen zeggen wat het nu precies is, terwijl die nu wel goed is ingedaald, maar het voelt niet altijd hetzelfde, voetjes, handjes, kontje...ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef Juud79 het volgende:
@Danic, het is niet zo dat mijn hele buik pijn doet, maar doordat ie zo hard en gespannen is voel ik het bovenin bij mijn maag en aan de achterkant, bovenin is van het gewicht dat aan die spieren hangt en omdat ze tegen mijn maag aan zit, de achterkant is van haar voeten tegen mijn ribben.
Die is het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
uhhh ervaren moeder; maar wat is ervaren... denk dat je dan meerdere bevallingen moet hebben gehad.. en achteraf misschien wel een lichaam wat het heeft aangegeven, maar op dat moment heb ik het niet gemerkt hoor.
@FR; hmm komt me niet bekend voor? was het niet amlodipine?
Mijn meisje ligt zoals op onderstaande afbeelding, veelal met haar rug exact in het midden en soms aan de rechterkant. Voetjes zitten dan tegen mijn rug en ribben aan en soms voel ik bovenin mijn buik een voetje schuiven, dan zitten haar voetjes even bij haar billen. Knietjes voel ik soms aan de zijkant van mijn buik schuiven...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:36 schreef Zana het volgende:
[..]
dat jij zo precies kunt beschrijven waar wat zit, ik voel soms ook "uitstekende babyonderdelen", maar zou echt niet kunnen zeggen wat het nu precies is, terwijl die nu wel goed is ingedaald, maar het voelt niet altijd hetzelfde, voetjes, handjes, kontje...ik zou het niet weten
Evie lag bij 35 weken ook nog in stuit, en 2 dagen voor de liggingsecho had ik een buikverbouwing, en bij 35 weken en 4 dagen lag ze ineens goed...(verder bij alle controles in stuit gelegen).quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef __Isis__ het volgende:
F_R balen dat je nu toch weer misselijk wordt... het zit ook echt niet mee hè?
Lees ik nu ook nog dat je kleine in een stuit ligt? Je bent bijna 34 weken toch? Is een draaipoging al besproken?
Mijn meisje ligt in een half onvolkomen stuit, maar ben nu ruim 27 weken, dus grote kans dat ze nog draait. Anders bij 34/35 weken een afspraak in het ZH voor een draaipoging.
Sterkte iig de komende dagen!!!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef danic het volgende:
Mijn doel is in ieder geval gehaald, ik ben niet op Koninginnedag bevallen en het wordt een mei-kindje (oh, dat zijn dus 2 doelen: goed bezug!)
Ik heb dat toevallig ook al een paar keer gehad, maar ze zit er nog steedsquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Zana het volgende:
hm, een vraag aan de ervaren moeders .... wanneer weet je zeker dat je lijf er klaar voor is en dat er iets gaat gebeuren...
ik voel mij vandaag gewoon anders, geen pijn, geen slijmprop en geen vruchtwater, maar gewoon onrustig, ik weet niet of het komt omdat ik gewoon zenuwachtig ben wat er gaat gebeuren of zo langzaam toch eerste signalen ... theoretisch heb ik nog 14 dagen ...lijkt mij niet leuk als ik die hele tijd zo loop te stressen en mij druk maak om niets.., had je een voorgevoel of kwam de geboorte verrassend op gang...
Ja, misschien is dat een idee? Kan hij gelijk zijn ei een beetje kwijtquote:Op zondag 1 mei 2011 09:50 schreef danic het volgende:
Nee, ik vind lezen ook leuk, maar geen 16 uur pfffff dansende lettertjes enzo.
Ik kan me dat wel voorstellen over het huishouden. Is er niet iemand die je even een keertje wilt helpen? Je (schoon)moeder ofzo? Gewoon een dagje even de grote dingen doen als stofzuigen, keuken aan kant, de wasmachine een slinger geven, noem maar op en dat je vriend dan haar even helpt door op te ruimen?
Dan is dat voor hem ook een mindere zorg en houdt hij meer tijd voor jou over.
Mooi op de helft!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier een mijlpaal: 20 weken!
Wat gaat de tijd toch hard! Morgenavond de SEO.
Ben wel een beetje nerveus, ik duim maar dat alles goed is.
Dat dacht ik eigenlijk al. Wel logisch met 20 weken, maar door de toevoeging: 'ik duim maar dat alles goed is' ging ik toch twijfelen. TAP, vertrouw op je eigen lichaam en geniet er van, 't is vast allemaal helemaal goed!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:27 schreef danic het volgende:
SEO staat voor structureel echoscopisch onderzoek (de 20-weken echo dus)
Ik wist het niet tot een uurtje of vier voordat ze geboren werd (snelle bevalling). Totaal geen signalen gehad verder.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Zana het volgende:
hm, een vraag aan de ervaren moeders .... wanneer weet je zeker dat je lijf er klaar voor is en dat er iets gaat gebeuren...
ik voel mij vandaag gewoon anders, geen pijn, geen slijmprop en geen vruchtwater, maar gewoon onrustig, ik weet niet of het komt omdat ik gewoon zenuwachtig ben wat er gaat gebeuren of zo langzaam toch eerste signalen ... theoretisch heb ik nog 14 dagen ...lijkt mij niet leuk als ik die hele tijd zo loop te stressen en mij druk maak om niets.., had je een voorgevoel of kwam de geboorte verrassend op gang...
Jazeker, ben heel erg nieuwsgierig. We willen t tegen niemand vertellen, maar ik wil t eigenlijk wel hier kwijt. Gewoon, om t toch kwijt te zijn, haha!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:14 schreef Aoraki het volgende:
TAP, succes morgen. Spannend hoor. Wij moeten nog anderhalve week wachten... Wil je weten wat het wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |