abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:43:25 #126
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96140422
Geboortekaartjesstress!!! :X Krijg net te horen dat ze niet leverbaar zijn, en nu moeten we wat anders verzinnen. -O-
En dit kaartje was eigenlijk al 2e keus. Oh ik baal hier zo van!
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:44:59 #127
100412 mefke79
komt goed!
pi_96140496
krijtlijk, dat krijg je ook lekker op tijd te horen...
Ik krijg vandaag te horen of alles gaat lukken, maar zo niet, dan is dat gewoon mijn eigen stomme schuld en gaan we dus op zoek naar een alternatief.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:58:01 #128
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96141063
jeetje ik ben weer erg vroeg denk ik; maar ik ben al flink bezig met ontwerpen en ga denk ik de proefdrukjes komende week laten komen om een beslissing te nemen...
vorige keer ook via poobies gedaan en ga ik nu weer doen.
Alleen verstuurden zij toen de kaartjes, en geloof niet dat ze dat nog steeds doen, dus dat wordt dan ouderwets enveloppen schrijven denk ik...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:59:17 #129
100412 mefke79
komt goed!
pi_96141116
BJ, vorige keer was ik met 13 weken zo'n beetje klaar met het kaartje...niet helemaal gelukt deze keer.
O enne, ik heb gewoon adresstickers geplakt en dat ga ik nu ook weer doen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:11:10 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96141608
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:59 schreef mefke79 het volgende:
BJ, vorige keer was ik met 13 weken zo'n beetje klaar met het kaartje...niet helemaal gelukt deze keer.
O enne, ik heb gewoon adresstickers geplakt en dat ga ik nu ook weer doen.
hoe print je die enzo? of schrijf je die stickers? ik zoek ook nog een makkelijke oplossing namelijk..
wil de enveloppen vast klaar hebben liggen. En na de geboorte alleen nog lengte en gewicht invoeren en dan zo de kaartjes bestellen, in de enveloppen en op de post doen..
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:15:52 #131
100412 mefke79
komt goed!
pi_96141806
Ik heb een wordbestandje met daarin stickervellen en daar staan alle adressen in. Eigenlijk wil ik het nog allemaal in een excelbestand zetten om te koppelen, maar dat komt er ook maar niet van.
pi_96142690
Erg eigenlijk he!! De dingen waar ik bij de eerste 2 zo vroeg mee bezig was en geregeld had (kraamzorg, geboortekaartjes, kamertje, kleertjes en ga zo maar door) denk ik nu helemaal niet aan. Ik heb tijd zat denk ik steeds. Of ik vergeet helemaal dat dat soort dingen ook nog moeten. Deze zwangerschap gaat eigenlijk ook gewoon maar er even bij zeg maar.
Ga nu meteen even geboortekaartjes kijken O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:39:11 #133
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96142720
F_r sterkte.... Heb niet helemaal bijgelezen, maar jipster, ik was dat met de knapperbolletjes. Smaken goed hè :p
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96143041
MeNicole2 ik heb dat ook wel een beetje, anders maar toch herkenbaar.
Voor ons is het het eerste kindje en eigenlijk wil ik voor de geboorte nog wat dingetjes gedaan hebben (iets afgeven op mijn werk, kast en commode iets anders inrichten, bestellingen van sieraden/zeepkettingen klaar hebben), maar iedere keer denk ik: 'ach, het kan morgen ook'.
Terwijl ik toch echt maandag ben uitgerekend. Dus ze kan zich ieder moment aandienen.
Alleen heb ik steeds het gevoel dat dat niet gaat gebeuren en (zoals ik al eerder zei) ik het idee heb dat ik de rest van mijn leven zwanger ben.
Klinkt stom, maar ik vind die bevalling zo iets onwerkelijks dat ik me niet kan voorstellen dat het ieder moment kan gebeuren. En dus blijf ik maar uitstellen.....
pi_96146022
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef danic het volgende:
Voor ons is het het eerste kindje en eigenlijk wil ik voor de geboorte nog wat dingetjes gedaan hebben (iets afgeven op mijn werk, kast en commode iets anders inrichten, bestellingen van sieraden/zeepkettingen klaar hebben), maar iedere keer denk ik: 'ach, het kan morgen ook'.
Terwijl ik toch echt maandag ben uitgerekend. Dus ze kan zich ieder moment aandienen.
Alleen heb ik steeds het gevoel dat dat niet gaat gebeuren en (zoals ik al eerder zei) ik het idee heb dat ik de rest van mijn leven zwanger ben.
Klinkt stom, maar ik vind die bevalling zo iets onwerkelijks dat ik me niet kan voorstellen dat het ieder moment kan gebeuren. En dus blijf ik maar uitstellen.....
Jou meisje wacht gewoon tot jij keuzes maakt (te vroeg, te laat of op tijd). Alle opties zijn al vergeven, dus zij heeft de keus. En als ze net zo moeilijk beslissingen maakt als haar mama, dan komt ze zeker niet te vroeg.
Dus gewoon een datum prikken, beginnen met persen en puffen (weeen of niet), en ooit komt ze dan.
En dat onwerkelijke, dat gaat echt over. Ik vond het tijdens de bevalling nog onwerkelijk dat wij straks papa en mama zouden zijn, maar zodra ze op je buik ligt is het goed. En nu, nu zou ik niet anders willen en weten.

:* voor jou, en je weet me te vinden als er iets is he!
  Moderator vrijdag 29 april 2011 @ 17:12:02 #136
5428 crew  miss_sly
pi_96146183
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef danic het volgende:
De bevalling vond ik ook heel onwerkelijk en ook dat we dan een kindje zouden hebben. Tot op het laatst was ik ervan overtuigd dat ik alleen maar van vruchtwater zou bevallen en ze me zouden zeggen: Sorry mevrouw, maar er zat echt geen baby'tje in :')

En ineens is de bevalling er, en dat kun je. En dan is dat mini-mensje er, en dan is hij/zij van jou en dat is goed O+

Komt goed, alle dingen die je zegt nog te willen doen, kunnen ook prima na de bevalling!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96146247
pfff krijtlijk wat klote... Kun je ze niet ergens anders bestellen....
(zal wel niet anders had je het wel gedaan...)
pi_96146501
Nou haha, eigenlijk vind ik vooral de bevalling heel onwerkelijk. Ik zie mezelf gewoon niet die pijn hebben en puffen en steunen en een kind er uit 'poepen'. Dat doen ze toch alleen op televisie :+ Maar dat er een kindje in zit is wel weer heel werkelijk en dat ik mama wordt ook. Dat voelt nu al zo, kun je nagaan hoe het straks is.

As, ik heb een beslissing gemaakt hoor: 01 mei. Het mag morgenavond beginnen en dan op 01 mei eindigen. Uiterlijk 2 mei. Eens kijken of ze zich er aan houdt haha.

En die dingen doen? Tja, ik had het nog niet getypt en ik was er mee begonnen, dus heb nu de helft al klaar van wat ik nog wilde doen. Niets zo veranderlijk als een mens toch?
pi_96146695
Ben benieuwd of ze zich er aan houdt Danic, ik hoop het voor je. Kan ik nog een weel lang op kraambezoek komen!
pi_96146751
Ja psies, dat is ook de reden haha.
maareh.... je bent sowieso welkom hoor komende week. Kunnen we nog even lekker kletsen en dan kan ik gelijk heel praktisch nog wat aan je meegeven voor I. van de badminton. En mocht ze zich er aan houden dan kan ik het meegeven als je als kraamvisite komt hihi.
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:34:26 #141
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96146993
Oh krijtlijk, das behoorlijke stress..... Kun je niet ergens anders zelf een kaartje samenstelling wat erop lijkt? Behoorlijk klote...... :*

Danic, herkenbaar hoor. Had ik bij Alexa, en nu weer. Ik zei gisteren nog tegen Manlief: het is een bizarre periode, wij doen wel net alsof we nog 2/3/4/ weken hebben, maar voor hetzelfde geldt hebben we morgen een verse beeb :o...

Enne, weet iemand of je nog indalingsweeen kunt hebben als de beeb al ingedaald is? Henk ligt al twee weken ingedaald maar heb sinds vanmiddag aardig wat krampen daaaaar beneden. Misschien voorwerk? Misschien indalingsweeen? Wie zal het zeggen *dum, dum, dum*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96147129
Misschien voorpiepen *dum, dum, dum* :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:45:43 #143
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96147360
nooooo, we gaan voor een datum zesling op 1 mei heb ik zojuist besloten :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:46:35 #144
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96147385
Doe dit weekend dan maar dames, ik heb het rustig, dan heb ik wat te lezen... :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:53:22 #145
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96147628
Ikzelf heb het gevoel dat Henk nog wel blijft zitten.

Mijn zus heeft twee weken voorwerk gehad. Maar nogmaals... ik werd de vorige keer ingeleid en de eerste weeen moesten ze mij aanwijzen op het CTG. En dan door de bergen op het CTG redeneerde ik weer terug wat een wee was....

We shall see, my laptop is always open :Y)

Ben ook benieuwd hoe het met F_R staat....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:53:37 #146
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96147640
Leuk leuk leuk, allemaal beebs in aantocht!! Word ik helemaal blij van!

En hoezo is the wedding kijken oubollig? Ik baal ervan dat ik nie heb kunnen kijken!

Knapperbollen.... Heb ik nu dus trek in he? Lekker zijn die dingen, kan je zo wegvreten!

Nog geen update hier van F-R? Vind het zo naar voor d'r.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96149142
Ik ga pas volgende maand (juni) beginnen met de kaartjes. Dan ben ik 30 weken. Is dat te laat?
Mijn broer ontwerpt ze, hij is tevens fotograaf. Maar ik heb er geen haast mee, mag van mij ook 2 weken na de bevalling.. Alleen ik vind het zo moeilijk...............

Kamer heb ik ook niet af, en die ga ik ook niet maken. 4 maanden na de bevalling verhuizen we en dan krijgt ze een prachtig kamertje, vind het zonde om dat voor 4 maanden nog te doen terwijl ze toch bij mij slaapt..

Ik ben ook wat te laks met die dingen, heb alles in huis en dat vind ik goed genoeg :D
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:54:59 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96149773
zooo geinspireerd door Mef heb ik 2 proefdrukjes besteld... ben benieuwd!! heb weer zelf het ontwerp gemaakt. Mooi vrolijk, een echt meidenkaartje en echt zomers..

en pfffff mijn buik groeit!
en nog een keer pffffffff; want heb toch een mt 42 broek gekocht bij de H&M..
en idd pfffffff want ik heb normaal 38/40....

en heeft iemand hier nog belang bij positiekleding waar mijn derriere :+ niet meer inpast? zgan? ik heb nog 2 H&M shorts; mt m geloof ik;
en 2 H&M 3/4 broeken, mt 38 denk ik...
en o ja vast nog wel meer, bij belangstelling zal ik foto's maken in V&A zetten...

en doe maar LLM's 1 mei; leuk!!!! mijn Zus is 7 jaar geleden ook bevallen van dr 1ste kindje op 1 mei..
en ik had voorspeld dat het met koninginnedag geboren zou worden..
O+
pi_96151659
Hier nog langgg niet bezig met kaartjes en kamertjes, want pas 12,5 week.. maar lijkt me wel leuk! Ik ben er vast ook zo een die vet op tijd alles klaar heeft O-)

Vandaag weer naar de dietist geweest en 200 gram minder dan de vorige keer, 8 weken geleden.
Dat is netjes, want dan heeft het overgeven en ziekzijn me niet teveel gekost!

Iemand nog wilde plannen met Koninginnedag? Volgend jaar met kindje! O+
pi_96151790
Oh, nu lees ik dat jij het was Jeetjejom! Bedankt he ;) haha, ik heb gister nog een half zakje op!
En ik lees dat Susie ze ook lekker vindt *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')