abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96126037
Laat ik nou echt WALGEN van kiwi's! Met of zonder schil, geel of groen, maakt niet uit! Zometeen maar even wat ontbijtkoek en water naar binnen werken!
Ik lees ook op Obstipatie.nl dat probiotica producten ook goed zijn, dan ga ik die ook maar ff halen.
pi_96126193
Goeiemorgen!

Sannne, wat is een bola? :@ Ik heb er vast geen een dus.

Ferrari_rood, sterkte, en wat balen dat jij zo'n rampzwangerschap hebt. Gelukkig is het einde in zicht voor je.. :*
Evenstar, jij ook al zoveel overgeven, sterkte..

d0ry, vervelend dat het zo door blijft rommelen..

Zo, vannacht bijna het klokje rond geslapen, nu eens kijken of ik de dag een beetje goed door kan komen zonder halverwege doodmoe in te storten.. :)
pi_96126211
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:47 schreef mefke79 het volgende:
ik sta tiende!

F_r gaat vast eerder bevallen dan ik en ik was de vorige keer 11 dagen te laat, dus l'tiekje, dannielle en cleany, jullie komen vast niet aan kop te staan. Ik zal eens even kijken hoeveel topics ik de vorige keer bovenaan stond.
het is dan ook op z'n hoogst gedeelde eerste plaats, gelijk met laiveneertiekje. 1,2,4 en 5 juni zijn drukke dagen :P
pi_96126246
Ik fiets zo even naar mijn VK om een zwangerschapsverklaring te halen :) En dan nestel ik me op de bank met thee en koekjes : The Royal Wedding *; lekker zoetsappig!

Ik heb een bola maar draag hem niet meer, vergeet hem steeds om te doen... :')
pi_96126250
Een Bola is een lange ketting met een bel erin. Leuk voor de baby ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:35:57 #106
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96126302
Zo'n bola heb ik ook ergens liggen, maar ik vond het maar een vervelend ding. Elke keer als ik bukte dan slingerde dat ding tegen mijn hoofd aan. Volgens mij maakt het ook zo weinig geluid dat de baby het niet eens kan horen.

SummerBreeze gefeliciteerd!

Evenstar ook al zo aan het spugen, vervelend hoor. ;(

Ik ben al vanaf half 4 wakker, grrrr!! }:|
pi_96126691
morgend allemaal

summerbreeze proficiat

f-r wat rot meid

heb bij Jade Bola gedragen, maar zij was een héél moeilijk kind en slaper tot bijna 15maand... en heb dat altijd verweten naar die Bola... :) zal wel niet zo zijn... maar toch doe je dat LOL

Hier stampt ons kleintje heerlijk op mijn blaas ;)

Ben aan het aftellen... nog 11 daagjes en dan mogen we eindelijk weer gaan babyloeren... en hopelijk ook één tussen de beentjes piepen :)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:06:40 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96127296
mornings ;) nog een update van FR?

Tips voor obstipatie: ik gebruik dagelijks yakult, drink lauwe thee, beide op de nuchtere maag...
en soms helpt een bakje brinta ook prima.

en een Bola heb ik wel ergens van de 1e zwangerschap; maar draag ik eigenlijk nooit Sanne..

Lentekriebel/ Summerbreeze; gefeliciteerd; echt zwanger!!! goed hoor.

dOry; hoe is het daar vandaag??

Zijn de LLM's al gesignaleerd?

Waar en hoe laat komt dat Royal Wedding? misschien kijk ik ook nog stiekem een stukje ;)

ik heb van8 eindelijk iets beter geslapen, maar 2 keer eruit geweest.. en iets langer achter mekaar echt geslapen.. :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:09:53 #109
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96127401
Guuuuutmeuning!

d0ry, hopelijk alles goed daar?

F_R even een digitaal :*, ik duim dat je je goed voelt...

Obstipatie? Hier helpt op de nuchtere maag een glas lauw water het beste (doet ons pa ook :Y) )

*O* voor de nieuwe zwangeren!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96129343
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef trui het volgende:

[..]

gefeliciteerd met je zwangerschap! en wat een bijzondere naam heb je! (je hebt 't wel heel vroeg aan je baas verteld zeg. :o maar fijn dat de reactie positief was.)
Het was ook eigenlijk nog niet de bedoeling om het te vertellen, maar ik versprak me een beetje. Hij zei dat aan de kant van het bedrijf de situatie niet veranderd was en ik dus verlenging zou krijgen. Toen floepte er bij mij uit dat de situatie aan mijn kant wel iets veranderd was. Tsja, dan moet je wel het verhaal afmaken zeg maar.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:13:17 #111
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96129785
Jeetje F_R weer in het ziekenhuis, ik hoop dat je weer snel thuis zal zijn en dat het allemaal zal meevallen met de hoge bloeddruk...

Over verstopping...
Ik eet zo'n beetje mijn hele zwangerschap minstens 5 dagen per week een bakje Brinta 's ochtends, daar ben ik met 10 weken zwangerschap mee begonnen en sindsdien geen last meer gehad van verstopping of iets dergelijks.
Jus d'orange helpt ook goed, kiwi s' ochtends ook en lauw water hoor ik ook vaak.
Ow en muesli door de yoghurt bijv, veel verse groente eten, (beide vezelrijk...)
En opletten met bananen, witte rijst en wit brood, dat zijn echt dingen waar je enorm van verstopt raakt.

:o Ik heb volgens mij gisteravond voor het eerst oefenweeen of iets dergelijks gehad, een kramp in mijn complete buik, samentrekking van de baarmoeder en een gevoel alsof ik enorme darmkramp had over mijn hele buik. Ik ben na 10 minuten op de bank zitten maar gaan douchen en daarmee zakte het weer af, zoals het hoort. Gelukkig.

Wellicht iets teveel gedaan, had wel een drukke dag, vandaag maar wat rustiger aan doen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:24:31 #112
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_96130244
Gat F_R, ik zou de tijd graag een paar weken voor je vooruit zetten zodat hopelijk eindelijk kan gaan genieten, het is je zo gegund :*

En ook sterkte voor de andere ziek, zwak en misselijken en d0ry :*

Bah, het lijkt er op dat ik nu ook emotioneel last begin te krijgen van de hormonen :') Gister op mijn werk compleet ingestort! Nu had ik daar op zich wel een goede reden voor, maar ik kon gewoon niet meer stoppen met huilen :o Gisteravond zat ik in de auto ook in tranen toen ik er aan dacht dat ik een ZOON ga krijgen :') En nu zit ik met een brok in mijn keel naar de koninklijke bruiloft te kijken en het is nog niet eens begonnen :D
Oude (on)bekende.
pi_96130305
Ferrari, wat ontzettend naar ;( het zit je allemaal niet mee.. Sterkte en we denken aan je! :*
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:32:54 #114
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96130690
Bedenk me net net dat baby sowieso vandaag en morgen nog moet blijven zitten, vandaag is schoonmoeder jarig en morgen is koninginnedag. Laten we overmorgen dan ook maar niet doen, want dan zit straks iedereen brak op de verjaardag van mijn kind, kunnen we ook niet hebben natuurlijk :P

Juud79, wel op je beurt wachten he! }:| ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:37:24 #115
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96130891
Hm.. ja maar nu kan iedereen wel in 1x langskomen op zondag, ben je er ook weer vanaf :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:43:40 #116
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96131167
Jee FR, wat een ellende. Ik hoop dat alles goed gaat.
Hier de derde slechte nacht op een tij. Vlak na drie uur wakker worden en dan urenlang wakkerliggen. Vreselijk, ik voel me echt een soort van high nu en heb dikke donkere wallen.
Gelukkig werk ik niet op vrijdag. Moest er wel vroeg uit voor de internist, maar ik kreeg wel goed nieuws van hem: bloed- en urineuitslagen waren goed, eiwituitscheiding niet meer geworden maar minder. Bloeddruk 125/88 wat voor mij best prima is. *O*
Over 6 weken terugkomen.

Een bola lijkt me helemaal niks, volgens mij stoort je kind zich eraan.
pi_96132269
tja klinkt echt goor (kiwi met schil), en dat is het ook als je het een paar keer hebt gegeten.
Maar als je er eenmaal door heen bent, werkt het uitstekend. Maar dat is voor iedereen natuurlijk verschillend. En als je al een dag of 4, 5 niet naar de WC bent geweest, dan doe je echt alles....
pi_96132493
ferrari_rood sterkte!
gefeliciteerd summerbreeze!
pi_96132595
:W ende Meld enzo..

Mènnnn, ik ben ineens zó emotioneel vandaag, niet normaal meer! Als dat een voorteken is, dan ben ik voor vanavond nog bevallen volgens mij..

- Antonie Kamerling met Hero op de radio nadat ik net vanochtend een uitgebreid interview met Isa Hoes gelezen had >> :'(
- De top zoveel van de jaren '90 op de radio en ineens t liedje voorbij horen komen waarop mijn lief me eindelijk zoende en ik gek werd van de vlinders....wie had toen kunnen bedenken dat we nu ons 2e kindje samen zouden krijgen >> :'(
- Mijn kleine meisje wordt zo groot ( :'( ), ze ging vandaag officieel over naar de volgende groep ( :'( ) afscheid van haar lieve juffies die zooo fijn voor haar gezorgd hebben vanaf dat ze nog maar een heel klein baby'tje was ( :'( ) ...en bij t ophalen een pakket vol werkjes en een kadootje mee ( :'( ) met daarop allemaal foto's van haar babyperiode op de creche ( :'( )
- en toen kreeg ik door de wissel van de 1 naar de andere groep ook nog eens 2 (!!) moederdagkado-hoo-hoo-tjes ( :'( ) mee naar huis :'( :'( :'(

Ik ben zoooooooooooooooo gelu-hu-hukkig :'(

Mèn...tis geen goeie dag voor the royal wedding!
;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96132623
*meldt*

Hier heerlijk geslapen, was er pas om 09.30 uit :@ Ben blij dat de slechte nachten worden afgewisseld door goede nachten, want anders zou je me kunnen opvegen.

F-R allereerst voor jou een hele dikke :* Ik vind het zo erg voor je. Dit kon er ook nog wel bij. Fijn dat je ons een beetje op de hoogte kan houden over hoe het met je gaat, maar neem allereerst de tijd voor jezelf hè meis!

D0ry, ook voor jou duim ik nog steeds dat alles gewoon goed is. Balen dat je nu nog niet zoveel kan om extra zekerheid te krijgen.

Evenstar ook al zo misselijk. Sterkte meid, ik hoop dat het gauw beter wordt. Heb je het de vorige keer bij Arwen lang gehad?

Die obstipatie is echt verschrikkelijk, ik weet er alles van. Die kiwi mag je ook zonder schil eten hoor, als je het maar op je nuchtere maag doet. Het gaat er idd om dat je veel vezelrijk eten tot je neemt en veel drinkt! Druiven zijn ook goed, banaan absoluut niet. De rest is al zo'n beetje genoemd vrees ik.

Die bola, ik wist ook niet wat het was totdat ik net de beschrijving las. Ik heb er ooit jaaaaren geleden 1 gekregen (vraag me niet waarom, ik was 23 en had nog geen kinderwens voor dat moment), maar heb hem nu niet meer. Ik zou hem ook niet dragen.
Ik heb er teveel negatieve dingen over gehoord. Dat je kindje went aan het geluid en dan de eerste periode na de bevalling moeite heeft met slapen e.d. omdat hij/zij het bekende tinkelgeluidje mist. Daarbij schijnt het ook te kunnen dat als je de ketting te kort draagt, dus met de bel vrij hoog, je kindje met zijn/haar hoofdje bij het belletje blijft omdat het een bekend geluid is. Dan zou je dus meer kans hebben op een stuitligging.
Ik weet niet of dit onderzoekstechnisch bewezen is, maar voor mij reden genoeg om het niet te doen (buiten het feit dat ik me net een koe voel met zo'n bel om mijn nek, maar dat is persoonlijk ;) )
pi_96132664
En een hele dikke :* voor de nieuwe zwangeren, de hoogzwangeren, de tussenin zwangeren en iedereen die er even 1 kan gebruiken! Met een dubbele voor F_R, ik hoop dat ze goed en fijn voor je zorgen daar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96132684
Ooooooh Poppedein O+ :*
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:19:30 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96133053
oooooohh Poppedein wat leuk dat ze de werkjes enzo van je kindje bewaren op het KDV! ik kan er nu al naar uitkijken, en zelfs foto's joh??? wauw!!!
Kan me voorstellen dat je ff moest slikken, er zitten echt een paar heel betrokken juffies op de wijsneusjes en denk dat ik het ook nog wel ff lastig krijg als Evie overgaat...
Vind het al zo leuk dat S weer terug is na dr zwangerschapsverlof...

en van jouw ubergelukkig post krijg ik bijna zelfs een emo-bui... O+ ;(
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:26:49 #124
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96133400
Ooh poppedein, hou op! Ik zat vanmorgen te janken omdat ik mij realiseerde dat we heel binnenkort eindelijk ons meisje kunnen zien/vasthouden en opvreten O+

En dan ga je nog zo'n mooie post schrijven ook, daar ga ik weer :'(
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:29:38 #125
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96133559
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef krijtlijk het volgende:
Bedenk me net net dat baby sowieso vandaag en morgen nog moet blijven zitten, vandaag is schoonmoeder jarig en morgen is koninginnedag. Laten we overmorgen dan ook maar niet doen, want dan zit straks iedereen brak op de verjaardag van mijn kind, kunnen we ook niet hebben natuurlijk :P

Juud79, wel op je beurt wachten he! }:| ;)
Ja joh, ik wil nog helemaal niet, hoe zeer ik er ook naar uitkijk....
Ons meisje moet echt nog minstens 2/3 weken blijven zitten.
Vanaf week 38 mag ze wat mij betreft tevoorschijn komen. :)
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:43:25 #126
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96140422
Geboortekaartjesstress!!! :X Krijg net te horen dat ze niet leverbaar zijn, en nu moeten we wat anders verzinnen. -O-
En dit kaartje was eigenlijk al 2e keus. Oh ik baal hier zo van!
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:44:59 #127
100412 mefke79
komt goed!
pi_96140496
krijtlijk, dat krijg je ook lekker op tijd te horen...
Ik krijg vandaag te horen of alles gaat lukken, maar zo niet, dan is dat gewoon mijn eigen stomme schuld en gaan we dus op zoek naar een alternatief.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:58:01 #128
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96141063
jeetje ik ben weer erg vroeg denk ik; maar ik ben al flink bezig met ontwerpen en ga denk ik de proefdrukjes komende week laten komen om een beslissing te nemen...
vorige keer ook via poobies gedaan en ga ik nu weer doen.
Alleen verstuurden zij toen de kaartjes, en geloof niet dat ze dat nog steeds doen, dus dat wordt dan ouderwets enveloppen schrijven denk ik...
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:59:17 #129
100412 mefke79
komt goed!
pi_96141116
BJ, vorige keer was ik met 13 weken zo'n beetje klaar met het kaartje...niet helemaal gelukt deze keer.
O enne, ik heb gewoon adresstickers geplakt en dat ga ik nu ook weer doen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:11:10 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96141608
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:59 schreef mefke79 het volgende:
BJ, vorige keer was ik met 13 weken zo'n beetje klaar met het kaartje...niet helemaal gelukt deze keer.
O enne, ik heb gewoon adresstickers geplakt en dat ga ik nu ook weer doen.
hoe print je die enzo? of schrijf je die stickers? ik zoek ook nog een makkelijke oplossing namelijk..
wil de enveloppen vast klaar hebben liggen. En na de geboorte alleen nog lengte en gewicht invoeren en dan zo de kaartjes bestellen, in de enveloppen en op de post doen..
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:15:52 #131
100412 mefke79
komt goed!
pi_96141806
Ik heb een wordbestandje met daarin stickervellen en daar staan alle adressen in. Eigenlijk wil ik het nog allemaal in een excelbestand zetten om te koppelen, maar dat komt er ook maar niet van.
pi_96142690
Erg eigenlijk he!! De dingen waar ik bij de eerste 2 zo vroeg mee bezig was en geregeld had (kraamzorg, geboortekaartjes, kamertje, kleertjes en ga zo maar door) denk ik nu helemaal niet aan. Ik heb tijd zat denk ik steeds. Of ik vergeet helemaal dat dat soort dingen ook nog moeten. Deze zwangerschap gaat eigenlijk ook gewoon maar er even bij zeg maar.
Ga nu meteen even geboortekaartjes kijken O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:39:11 #133
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96142720
F_r sterkte.... Heb niet helemaal bijgelezen, maar jipster, ik was dat met de knapperbolletjes. Smaken goed hè :p
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96143041
MeNicole2 ik heb dat ook wel een beetje, anders maar toch herkenbaar.
Voor ons is het het eerste kindje en eigenlijk wil ik voor de geboorte nog wat dingetjes gedaan hebben (iets afgeven op mijn werk, kast en commode iets anders inrichten, bestellingen van sieraden/zeepkettingen klaar hebben), maar iedere keer denk ik: 'ach, het kan morgen ook'.
Terwijl ik toch echt maandag ben uitgerekend. Dus ze kan zich ieder moment aandienen.
Alleen heb ik steeds het gevoel dat dat niet gaat gebeuren en (zoals ik al eerder zei) ik het idee heb dat ik de rest van mijn leven zwanger ben.
Klinkt stom, maar ik vind die bevalling zo iets onwerkelijks dat ik me niet kan voorstellen dat het ieder moment kan gebeuren. En dus blijf ik maar uitstellen.....
pi_96146022
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef danic het volgende:
Voor ons is het het eerste kindje en eigenlijk wil ik voor de geboorte nog wat dingetjes gedaan hebben (iets afgeven op mijn werk, kast en commode iets anders inrichten, bestellingen van sieraden/zeepkettingen klaar hebben), maar iedere keer denk ik: 'ach, het kan morgen ook'.
Terwijl ik toch echt maandag ben uitgerekend. Dus ze kan zich ieder moment aandienen.
Alleen heb ik steeds het gevoel dat dat niet gaat gebeuren en (zoals ik al eerder zei) ik het idee heb dat ik de rest van mijn leven zwanger ben.
Klinkt stom, maar ik vind die bevalling zo iets onwerkelijks dat ik me niet kan voorstellen dat het ieder moment kan gebeuren. En dus blijf ik maar uitstellen.....
Jou meisje wacht gewoon tot jij keuzes maakt (te vroeg, te laat of op tijd). Alle opties zijn al vergeven, dus zij heeft de keus. En als ze net zo moeilijk beslissingen maakt als haar mama, dan komt ze zeker niet te vroeg.
Dus gewoon een datum prikken, beginnen met persen en puffen (weeen of niet), en ooit komt ze dan.
En dat onwerkelijke, dat gaat echt over. Ik vond het tijdens de bevalling nog onwerkelijk dat wij straks papa en mama zouden zijn, maar zodra ze op je buik ligt is het goed. En nu, nu zou ik niet anders willen en weten.

:* voor jou, en je weet me te vinden als er iets is he!
  Moderator vrijdag 29 april 2011 @ 17:12:02 #136
5428 crew  miss_sly
pi_96146183
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef danic het volgende:
De bevalling vond ik ook heel onwerkelijk en ook dat we dan een kindje zouden hebben. Tot op het laatst was ik ervan overtuigd dat ik alleen maar van vruchtwater zou bevallen en ze me zouden zeggen: Sorry mevrouw, maar er zat echt geen baby'tje in :')

En ineens is de bevalling er, en dat kun je. En dan is dat mini-mensje er, en dan is hij/zij van jou en dat is goed O+

Komt goed, alle dingen die je zegt nog te willen doen, kunnen ook prima na de bevalling!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96146247
pfff krijtlijk wat klote... Kun je ze niet ergens anders bestellen....
(zal wel niet anders had je het wel gedaan...)
pi_96146501
Nou haha, eigenlijk vind ik vooral de bevalling heel onwerkelijk. Ik zie mezelf gewoon niet die pijn hebben en puffen en steunen en een kind er uit 'poepen'. Dat doen ze toch alleen op televisie :+ Maar dat er een kindje in zit is wel weer heel werkelijk en dat ik mama wordt ook. Dat voelt nu al zo, kun je nagaan hoe het straks is.

As, ik heb een beslissing gemaakt hoor: 01 mei. Het mag morgenavond beginnen en dan op 01 mei eindigen. Uiterlijk 2 mei. Eens kijken of ze zich er aan houdt haha.

En die dingen doen? Tja, ik had het nog niet getypt en ik was er mee begonnen, dus heb nu de helft al klaar van wat ik nog wilde doen. Niets zo veranderlijk als een mens toch?
pi_96146695
Ben benieuwd of ze zich er aan houdt Danic, ik hoop het voor je. Kan ik nog een weel lang op kraambezoek komen!
pi_96146751
Ja psies, dat is ook de reden haha.
maareh.... je bent sowieso welkom hoor komende week. Kunnen we nog even lekker kletsen en dan kan ik gelijk heel praktisch nog wat aan je meegeven voor I. van de badminton. En mocht ze zich er aan houden dan kan ik het meegeven als je als kraamvisite komt hihi.
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:34:26 #141
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96146993
Oh krijtlijk, das behoorlijke stress..... Kun je niet ergens anders zelf een kaartje samenstelling wat erop lijkt? Behoorlijk klote...... :*

Danic, herkenbaar hoor. Had ik bij Alexa, en nu weer. Ik zei gisteren nog tegen Manlief: het is een bizarre periode, wij doen wel net alsof we nog 2/3/4/ weken hebben, maar voor hetzelfde geldt hebben we morgen een verse beeb :o...

Enne, weet iemand of je nog indalingsweeen kunt hebben als de beeb al ingedaald is? Henk ligt al twee weken ingedaald maar heb sinds vanmiddag aardig wat krampen daaaaar beneden. Misschien voorwerk? Misschien indalingsweeen? Wie zal het zeggen *dum, dum, dum*
Alexa en Seth zijn lief
pi_96147129
Misschien voorpiepen *dum, dum, dum* :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:45:43 #143
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96147360
nooooo, we gaan voor een datum zesling op 1 mei heb ik zojuist besloten :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:46:35 #144
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96147385
Doe dit weekend dan maar dames, ik heb het rustig, dan heb ik wat te lezen... :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:53:22 #145
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96147628
Ikzelf heb het gevoel dat Henk nog wel blijft zitten.

Mijn zus heeft twee weken voorwerk gehad. Maar nogmaals... ik werd de vorige keer ingeleid en de eerste weeen moesten ze mij aanwijzen op het CTG. En dan door de bergen op het CTG redeneerde ik weer terug wat een wee was....

We shall see, my laptop is always open :Y)

Ben ook benieuwd hoe het met F_R staat....
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:53:37 #146
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96147640
Leuk leuk leuk, allemaal beebs in aantocht!! Word ik helemaal blij van!

En hoezo is the wedding kijken oubollig? Ik baal ervan dat ik nie heb kunnen kijken!

Knapperbollen.... Heb ik nu dus trek in he? Lekker zijn die dingen, kan je zo wegvreten!

Nog geen update hier van F-R? Vind het zo naar voor d'r.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96149142
Ik ga pas volgende maand (juni) beginnen met de kaartjes. Dan ben ik 30 weken. Is dat te laat?
Mijn broer ontwerpt ze, hij is tevens fotograaf. Maar ik heb er geen haast mee, mag van mij ook 2 weken na de bevalling.. Alleen ik vind het zo moeilijk...............

Kamer heb ik ook niet af, en die ga ik ook niet maken. 4 maanden na de bevalling verhuizen we en dan krijgt ze een prachtig kamertje, vind het zonde om dat voor 4 maanden nog te doen terwijl ze toch bij mij slaapt..

Ik ben ook wat te laks met die dingen, heb alles in huis en dat vind ik goed genoeg :D
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:54:59 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96149773
zooo geinspireerd door Mef heb ik 2 proefdrukjes besteld... ben benieuwd!! heb weer zelf het ontwerp gemaakt. Mooi vrolijk, een echt meidenkaartje en echt zomers..

en pfffff mijn buik groeit!
en nog een keer pffffffff; want heb toch een mt 42 broek gekocht bij de H&M..
en idd pfffffff want ik heb normaal 38/40....

en heeft iemand hier nog belang bij positiekleding waar mijn derriere :+ niet meer inpast? zgan? ik heb nog 2 H&M shorts; mt m geloof ik;
en 2 H&M 3/4 broeken, mt 38 denk ik...
en o ja vast nog wel meer, bij belangstelling zal ik foto's maken in V&A zetten...

en doe maar LLM's 1 mei; leuk!!!! mijn Zus is 7 jaar geleden ook bevallen van dr 1ste kindje op 1 mei..
en ik had voorspeld dat het met koninginnedag geboren zou worden..
O+
pi_96151659
Hier nog langgg niet bezig met kaartjes en kamertjes, want pas 12,5 week.. maar lijkt me wel leuk! Ik ben er vast ook zo een die vet op tijd alles klaar heeft O-)

Vandaag weer naar de dietist geweest en 200 gram minder dan de vorige keer, 8 weken geleden.
Dat is netjes, want dan heeft het overgeven en ziekzijn me niet teveel gekost!

Iemand nog wilde plannen met Koninginnedag? Volgend jaar met kindje! O+
pi_96151790
Oh, nu lees ik dat jij het was Jeetjejom! Bedankt he ;) haha, ik heb gister nog een half zakje op!
En ik lees dat Susie ze ook lekker vindt *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')