het is dan ook op z'n hoogst gedeelde eerste plaats, gelijk met laiveneertiekje. 1,2,4 en 5 juni zijn drukke dagenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:47 schreef mefke79 het volgende:
ik sta tiende!
F_r gaat vast eerder bevallen dan ik en ik was de vorige keer 11 dagen te laat, dus l'tiekje, dannielle en cleany, jullie komen vast niet aan kop te staan. Ik zal eens even kijken hoeveel topics ik de vorige keer bovenaan stond.
Het was ook eigenlijk nog niet de bedoeling om het te vertellen, maar ik versprak me een beetje. Hij zei dat aan de kant van het bedrijf de situatie niet veranderd was en ik dus verlenging zou krijgen. Toen floepte er bij mij uit dat de situatie aan mijn kant wel iets veranderd was. Tsja, dan moet je wel het verhaal afmaken zeg maar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef trui het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je zwangerschap! en wat een bijzondere naam heb je! (je hebt 't wel heel vroeg aan je baas verteld zeg.maar fijn dat de reactie positief was.)
Ja joh, ik wil nog helemaal niet, hoe zeer ik er ook naar uitkijk....quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef krijtlijk het volgende:
Bedenk me net net dat baby sowieso vandaag en morgen nog moet blijven zitten, vandaag is schoonmoeder jarig en morgen is koninginnedag. Laten we overmorgen dan ook maar niet doen, want dan zit straks iedereen brak op de verjaardag van mijn kind, kunnen we ook niet hebben natuurlijk![]()
Juud79, wel op je beurt wachten he!![]()
hoe print je die enzo? of schrijf je die stickers? ik zoek ook nog een makkelijke oplossing namelijk..quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:59 schreef mefke79 het volgende:
BJ, vorige keer was ik met 13 weken zo'n beetje klaar met het kaartje...niet helemaal gelukt deze keer.
O enne, ik heb gewoon adresstickers geplakt en dat ga ik nu ook weer doen.
Jou meisje wacht gewoon tot jij keuzes maakt (te vroeg, te laat of op tijd). Alle opties zijn al vergeven, dus zij heeft de keus. En als ze net zo moeilijk beslissingen maakt als haar mama, dan komt ze zeker niet te vroeg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef danic het volgende:
MeNicole2 ik heb dat ook wel een beetje, anders maar toch herkenbaar.
Voor ons is het het eerste kindje en eigenlijk wil ik voor de geboorte nog wat dingetjes gedaan hebben (iets afgeven op mijn werk, kast en commode iets anders inrichten, bestellingen van sieraden/zeepkettingen klaar hebben), maar iedere keer denk ik: 'ach, het kan morgen ook'.
Terwijl ik toch echt maandag ben uitgerekend. Dus ze kan zich ieder moment aandienen.
Alleen heb ik steeds het gevoel dat dat niet gaat gebeuren en (zoals ik al eerder zei) ik het idee heb dat ik de rest van mijn leven zwanger ben.
Klinkt stom, maar ik vind die bevalling zo iets onwerkelijks dat ik me niet kan voorstellen dat het ieder moment kan gebeuren. En dus blijf ik maar uitstellen.....
De bevalling vond ik ook heel onwerkelijk en ook dat we dan een kindje zouden hebben. Tot op het laatst was ik ervan overtuigd dat ik alleen maar van vruchtwater zou bevallen en ze me zouden zeggen: Sorry mevrouw, maar er zat echt geen baby'tje inquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef danic het volgende:
MeNicole2 ik heb dat ook wel een beetje, anders maar toch herkenbaar.
Voor ons is het het eerste kindje en eigenlijk wil ik voor de geboorte nog wat dingetjes gedaan hebben (iets afgeven op mijn werk, kast en commode iets anders inrichten, bestellingen van sieraden/zeepkettingen klaar hebben), maar iedere keer denk ik: 'ach, het kan morgen ook'.
Terwijl ik toch echt maandag ben uitgerekend. Dus ze kan zich ieder moment aandienen.
Alleen heb ik steeds het gevoel dat dat niet gaat gebeuren en (zoals ik al eerder zei) ik het idee heb dat ik de rest van mijn leven zwanger ben.
Klinkt stom, maar ik vind die bevalling zo iets onwerkelijks dat ik me niet kan voorstellen dat het ieder moment kan gebeuren. En dus blijf ik maar uitstellen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |