abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96017930
Zwangerschap en geboorte deel 765

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah (jongen)
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81 (jongen)
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne (meisje)
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa
29 september 2011: Aoraki

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos
22 oktober 2011: Susie

November
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door danic op 28-04-2011 14:30:06 ]
pi_96018076
En toen gooide ik em dus per ongeluk dicht |:(

Maar waar ik ineens aan dacht: Huup had jij ook niet ooit een foto van Amélie die een doosje rennies aan het leegdrukken was in een plastic bakje? Of was dat iemand anders?
Ik weet iig nog wel dat jij er heel erg last van had!

Mensen als er nog iets aangepast moet worden in de OP, geef ff een gil! Er staan nog helemaal geen decemberdames in het lijstje namelijk en die waren er volgens mij al wel!
pi_96018767
Juffrouwjannie = innepin ;)
pi_96019141
Je hebt gelijk! Is aangepast!

Ben trouwens benieuwd hoeveel topics ik het volhoud aan de top. Dit is al het 3e topic en voor mijn gevoel is jeetjejom net bevallen, dus er zit wel tempo in!
pi_96020177
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef danic het volgende:
En toen gooide ik em dus per ongeluk dicht |:(

Maar waar ik ineens aan dacht: Huup had jij ook niet ooit een foto van Amélie die een doosje rennies aan het leegdrukken was in een plastic bakje? Of was dat iemand anders?
Ik weet iig nog wel dat jij er heel erg last van had!

Mensen als er nog iets aangepast moet worden in de OP, geef ff een gil! Er staan nog helemaal geen decemberdames in het lijstje namelijk en die waren er volgens mij al wel!
ja dat was mijn kind :') :P
leegdrukken was een groot woord maar ze was er steeds net zoveel mee aan het pielen tot ze eruit kwamen. :X

Rennies vond ik het prettigst trouwens omdat ze de scherpe kantjes van het zure afhaalden. Ik kon ze dan nemen op een moment dat k er last van had en omdat je er vrij veel mag op een dag ging dat goed. 16 per dag :') dure bezigheid dat zwanger zijn :D
en mooi dat ik om 5 voor 10 's avonds naar de supermarkt racete om nieuwe te halen als ze op waren :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96020412
5 voor 10 's avonds? Waar woon jij dat er dan nog winkels open zijn??

Ik weet dat je het ooit over Rozenburg hebt gehad, maar daar woon je nu toch niet meer? Daar is het iig niet tot 10 uur open dat geloof ik niet!
pi_96020594
..tis dat ik weet dat Huup absoluut niet bij me in de buurt woont, anders zou ik roepen: Brabant! Hier is de AH XL ook open tot 10 uur...

Zo, het avondglaasje melk is binnen, ik ga maar eens kijken of mijn uk besluit rustig te gaan liggen als ik dat ook doe. Hij probeert al dik een uur aan de bovenkant uit te breken. En dat lukt niet. Eigenwijs.. }:|
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96021112
Hier hoeft t niet eens een xl te zijn :P
Nou ja bij mij in t dorp dan niet, maar kan in huups omgeving genoeg winkels bedenken :)

Ik zat laatst te bedenken dat k gewoon al 9 maanden niet gekost heb :') oh en maagzuur gaat gewoon weg zonder rennies, ook best fijn ;)
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:42:00 #9
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96024764
Nu had ik op 9 mei nog een controle-afspraak staan plus nog een extra echo om nogmaals de termijn te bepalen, maar ik ga die echo denk ik afzeggen. Het heeft geen enkele zin om nogmaals de termijn te bepalen, plus dat ik al een extra zekerheid heb (ovulatietesten + temperatuurcurve). Je leest her en der wel eens dat echo's minder onschuldig zijn dan ze lijken, dus ik ga er geen risico's mee nemen. Hartje luisteren is voldoende... O+
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96024955
GWS, om die reden wil ik geen 3d echo. Heb daar een artikel over gelezen en het zit me niet helemaal lekker. Helaas kan ik het niet terugvinden!
Als het niet goed voelt, lekker laten :)

Vervelend meiden dat zuur.. Ik heb het nog niet echt, wel dat er snel wat 'terug' komt als ik veel eet. Maar ik heb al een maand niet gespuugd! *O*

Ik moet nog precies 100 dagen O+ Raar idee!
  woensdag 27 april 2011 @ 07:40:04 #11
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96031818
Goedemorgen!

Weinig te melden, werd wel vanmorgen wakker met "misschien vandaag?"
Dat was meer vanwege het gesprek met de VK gisteren.

Was gisteren ontzettend onrustig, kon mijzelf niet kalmeren. Ging in bed liggen, weer uit bed, tv kijken, weer in bed, en vannacht had ik ook de neiging om er weer uit te gaan :O

Mag weinig klagen over mijn zwangerschap, alleen veel energie-dipjes :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 27 april 2011 @ 07:41:17 #12
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96031828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Sannne het volgende:
GWS, om die reden wil ik geen 3d echo. Heb daar een artikel over gelezen en het zit me niet helemaal lekker. Helaas kan ik het niet terugvinden!
Als het niet goed voelt, lekker laten :)

Vervelend meiden dat zuur.. Ik heb het nog niet echt, wel dat er snel wat 'terug' komt als ik veel eet. Maar ik heb al een maand niet gespuugd! *O*

Ik moet nog precies 100 dagen O+ Raar idee!
*O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96032013
Goeiemorgen!

Ik ben gisteravond nog op controle geweest, en weer goedgekeurd. Mijn pijntjes en krampjes kwamen omdat de baarmoeder nu naar beneden zakt, uk is nog niet aan het indalen, dus dat komt nog. Bloeddruk was ook nog keurig, dus dat viel ook weer mee.

Als het goed is is vandaag mijn laatste werkdag! Dus zo maar die kant uit, en zorgen dat alles afkomt...
pi_96032294
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef danic het volgende:
5 voor 10 's avonds? Waar woon jij dat er dan nog winkels open zijn??

Ik weet dat je het ooit over Rozenburg hebt gehad, maar daar woon je nu toch niet meer? Daar is het iig niet tot 10 uur open dat geloof ik niet!
hahaha nee daar woon ik al heel lang niet meer. Waar ik woon zijn de AH's open tot 10 *O*
alleen op zaterdag en zondag "maar" tot 9 uur }:| daar kom je uiteraard pas achter als je om half 10 voor de deur staat...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96032399
Goedemorgen allen!!

Als ik jullie zo zie praten over Rennies vraag ik me af hoe je die dingen je mond in houdt. Wat zijn die dingen goor!! Vooral die met anijssmaak, ik hou van anijs maar er zit aan die Rennies zo'n vieze nasmaak :r

Gisterenavond voor het slapengaan was onze garnaal rustig, en mn man wilde toch mn buik voelen.
Ik grapte dat hij misschien een liedje moest zingen, misschien werd het dan wakker.
Hij ging 'Geef al je geld aan de arme kinderen' van Gorki zingen en ja hoor, activiteit :') O+
Was wel de eerste keer dat hij het echt kon voelen O+ Maar dat liedje :') Ik weet nou niet of garnaal het nou mooi vond of dat ie trapte omdat ie het niet mooi vond haha! :P
Tralalalaaa
  woensdag 27 april 2011 @ 08:37:47 #16
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96032428
Ik vraag me eerdr af in welk gat je wel niet woont waar supers niet tot tien uur geopend zijn :P

Even klagen, rotnacht gehad, vanaf 4 uur klaarwakker gelegen.
  woensdag 27 april 2011 @ 08:38:41 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96032447
Haha tap!
  woensdag 27 april 2011 @ 08:42:11 #18
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96032503
TAP :D tja, ik denk toch het laatste!!!

danic, bij mij mag er trouwens jongen achter... Dat vergeet ik iedere keer.

Enne, zou lenimini zijn voorgeschoten??? *dum, dum, dum*

:* voor de rotnachten

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:37 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me eerdr af in welk gat je wel niet woont waar supers niet tot tien uur geopend zijn :P

:D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96032534
Wel last van maagzuur hier maar neem er (nog) niets voor. Probeer dan een slokje water te nemen zodat het wat afzakt..

Morgen onze 3D echo, ben heel benieuwd hoe onze kleine er bij ligt! Volgens mij is er nog heel veel ruimte want meneer laat regelmatig voelen dat hij een andere positie fijner vindt liggen ;)
pi_96032597
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Goedemorgen allen!!

Als ik jullie zo zie praten over Rennies vraag ik me af hoe je die dingen je mond in houdt. Wat zijn die dingen goor!! Vooral die met anijssmaak, ik hou van anijs maar er zit aan die Rennies zo'n vieze nasmaak :r

Gisterenavond voor het slapengaan was onze garnaal rustig, en mn man wilde toch mn buik voelen.
Ik grapte dat hij misschien een liedje moest zingen, misschien werd het dan wakker.
Hij ging 'Geef al je geld aan de arme kinderen' van Gorki zingen en ja hoor, activiteit :') O+
Was wel de eerste keer dat hij het echt kon voelen O+ Maar dat liedje :') Ik weet nou niet of garnaal het nou mooi vond of dat ie trapte omdat ie het niet mooi vond haha! :P
je kan beter schoolbordkrijt wegstouwen.

anyway anyroad.
we gaan de 16e week in vandaag \O/
  woensdag 27 april 2011 @ 08:52:28 #21
30252 Soempie
Procreating
pi_96032684
Hallo dames, ik mag me hier ook melden. :) Was nog maar net aangesloten bij het tweede streepjestopic, dus heb hier nog niet eens al wat gelezen. Gister een plus gepiest en vanmorgen nog een ( :@ ). Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Ze gaan daar niet opnieuw een test doen, dat verbaasde me een beetje. Maar de testen die in de winkel verkrijgbaar zijn zijn blijkbaar net zo betrouwbaar. *O*

Ik ben uitgerekend op 1 januari 2012. Lekkere timing. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96032734
:o 16 weken alweer KD! Dat wordt uitbuiken op vakantie! O+

Hier ook weer even een :W meld... alles rustig enzo.. Kraamverzorgster komt zo bakkie doen, ik zal es kijken of ik mn best nog kan doen om r te laten blijven ;)

Edit: *O* Soempie! Gefeliciteerd joh, wat heerlijk! Hele fijne zwangerschap gewenst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96032738
de huisarts zal je feliciteren en verder helemaal niets. altijd een domper :D (huisarts heeft ook gewone testen, geen ultrasonische, dus die kan je niet meer geruststellen oid)

en dan kan je samen met een ander voor een datumtweeling gaan (weet niet meer wie van de 2 gemikt had op 1 jan.)

iig van harte en geniet ervan
  woensdag 27 april 2011 @ 08:58:37 #24
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96032791
Maagzuur heb ik gelukkig geen last van, zou er nog eens bij moet komen zeg pfff.
Ik ben gister vanaf de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken.
Had een hoge bloeddruk, beetje eiwitten in urine, overgeven en was duizelig. Dus heb mijn zus opgetrommeld om mij naar het z.huis te brengen. De verloskundige vond het niet verstandig dat ik nog ging autorijden (mij trouwens ook niet) Ze zouden bellen als de uitslag niet goed was, maar ik heb niks gehoord.
En vanmiddag moet ik weer naar de gynaecoloog en vrijdag weer naar de verloskundige. Ik wil gewoon rust :{

Soempie gefeliciteerd!! Bijzondere datum :)
pi_96032816
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:52 schreef Soempie het volgende:
Hallo dames, ik mag me hier ook melden. :) Was nog maar net aangesloten bij het tweede streepjestopic, dus heb hier nog niet eens al wat gelezen. Gister een plus gepiest en vanmorgen nog een ( :@ ). Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Ze gaan daar niet opnieuw een test doen, dat verbaasde me een beetje. Maar de testen die in de winkel verkrijgbaar zijn zijn blijkbaar net zo betrouwbaar. *O*

Ik ben uitgerekend op 1 januari 2012. Lekkere timing. :D
Daar is geen :@ voor nodig hoor :D ik geloof dat ik wel 15 testen heb gedaan bij allebei. :D de onzekerheid :') alsof je dan meer zwanger bent :D maar toch vond ik het geruststellend.

Ik kwam gister een test tegen in de voorraadkast en ik voelde gelijk de neiging om te testen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')