ja dat was mijn kindquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef danic het volgende:
En toen gooide ik em dus per ongeluk dicht
Maar waar ik ineens aan dacht: Huup had jij ook niet ooit een foto van Amélie die een doosje rennies aan het leegdrukken was in een plastic bakje? Of was dat iemand anders?
Ik weet iig nog wel dat jij er heel erg last van had!
Mensen als er nog iets aangepast moet worden in de OP, geef ff een gil! Er staan nog helemaal geen decemberdames in het lijstje namelijk en die waren er volgens mij al wel!

dure bezigheid dat zwanger zijn
 dure bezigheid dat zwanger zijn 

oh en maagzuur gaat gewoon weg zonder rennies, ook best fijn
 oh en maagzuur gaat gewoon weg zonder rennies, ook best fijn  

Raar idee!
 Raar idee!

quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Sannne het volgende:
GWS, om die reden wil ik geen 3d echo. Heb daar een artikel over gelezen en het zit me niet helemaal lekker. Helaas kan ik het niet terugvinden!
Als het niet goed voelt, lekker laten
Vervelend meiden dat zuur.. Ik heb het nog niet echt, wel dat er snel wat 'terug' komt als ik veel eet. Maar ik heb al een maand niet gespuugd!
Ik moet nog precies 100 dagenRaar idee!

hahaha nee daar woon ik al heel lang niet meer. Waar ik woon zijn de AH's open tot 10quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef danic het volgende:
5 voor 10 's avonds? Waar woon jij dat er dan nog winkels open zijn??
Ik weet dat je het ooit over Rozenburg hebt gehad, maar daar woon je nu toch niet meer? Daar is het iig niet tot 10 uur open dat geloof ik niet!

daar kom je uiteraard pas achter als je om half 10 voor de deur staat...
 daar kom je uiteraard pas achter als je om half 10 voor de deur staat...

Maar dat liedje
 Maar dat liedje  Ik weet nou niet of garnaal het nou mooi vond of dat ie trapte omdat ie het niet mooi vond haha!
 Ik weet nou niet of garnaal het nou mooi vond of dat ie trapte omdat ie het niet mooi vond haha!  

tja, ik denk toch het laatste!!!
 tja, ik denk toch het laatste!!! voor de rotnachten
 voor de rotnachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:37 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me eerdr af in welk gat je wel niet woont waar supers niet tot tien uur geopend zijn

je kan beter schoolbordkrijt wegstouwen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Goedemorgen allen!!
Als ik jullie zo zie praten over Rennies vraag ik me af hoe je die dingen je mond in houdt. Wat zijn die dingen goor!! Vooral die met anijssmaak, ik hou van anijs maar er zit aan die Rennies zo'n vieze nasmaak
Gisterenavond voor het slapengaan was onze garnaal rustig, en mn man wilde toch mn buik voelen.
Ik grapte dat hij misschien een liedje moest zingen, misschien werd het dan wakker.
Hij ging 'Geef al je geld aan de arme kinderen' van Gorki zingen en ja hoor, activiteit
Was wel de eerste keer dat hij het echt kon voelenMaar dat liedje
Ik weet nou niet of garnaal het nou mooi vond of dat ie trapte omdat ie het niet mooi vond haha!

Was nog maar net aangesloten bij het tweede streepjestopic, dus heb hier nog niet eens al wat gelezen. Gister een plus gepiest en vanmorgen nog een (
 Was nog maar net aangesloten bij het tweede streepjestopic, dus heb hier nog niet eens al wat gelezen. Gister een plus gepiest en vanmorgen nog een (   ). Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Ze gaan daar niet opnieuw een test doen, dat verbaasde me een beetje. Maar de testen die in de winkel verkrijgbaar zijn zijn blijkbaar net zo betrouwbaar.
  ). Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Ze gaan daar niet opnieuw een test doen, dat verbaasde me een beetje. Maar de testen die in de winkel verkrijgbaar zijn zijn blijkbaar net zo betrouwbaar.   

16 weken alweer KD! Dat wordt uitbuiken op vakantie!
 16 weken alweer KD! Dat wordt uitbuiken op vakantie! 
 meld... alles rustig enzo.. Kraamverzorgster komt zo bakkie doen, ik zal es kijken of ik mn best nog kan doen om r te laten blijven
 meld... alles rustig enzo.. Kraamverzorgster komt zo bakkie doen, ik zal es kijken of ik mn best nog kan doen om r te laten blijven 
 Soempie! Gefeliciteerd joh, wat heerlijk! Hele fijne zwangerschap gewenst!
 Soempie! Gefeliciteerd joh, wat heerlijk! Hele fijne zwangerschap gewenst!

(huisarts heeft ook gewone testen, geen ultrasonische, dus die kan je niet meer geruststellen oid)
 (huisarts heeft ook gewone testen, geen ultrasonische, dus die kan je niet meer geruststellen oid) 

Daar is geenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:52 schreef Soempie het volgende:
Hallo dames, ik mag me hier ook melden.Was nog maar net aangesloten bij het tweede streepjestopic, dus heb hier nog niet eens al wat gelezen. Gister een plus gepiest en vanmorgen nog een (
). Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Ze gaan daar niet opnieuw een test doen, dat verbaasde me een beetje. Maar de testen die in de winkel verkrijgbaar zijn zijn blijkbaar net zo betrouwbaar.

Ik ben uitgerekend op 1 januari 2012. Lekkere timing.
 voor nodig hoor
 voor nodig hoor  ik geloof dat ik wel 15 testen heb gedaan bij allebei.
 ik geloof dat ik wel 15 testen heb gedaan bij allebei.  de onzekerheid
 de onzekerheid  alsof je dan meer zwanger bent
 alsof je dan meer zwanger bent  maar toch vond ik het geruststellend.
 maar toch vond ik het geruststellend. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |