Het zit haar ook niet mee zeg, bah vervelendquote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef oh-oh het volgende:
ferrari_rood is weer in het ziekenhuis opgenomen, wegens te hoge bloeddruk dit keer, ze smste me net
Officieel mag een verloskundige dit niet aanvragen, dit gebeurt dan meestal via de gyn of HA en eigenlijk vooral op de indicatie als er een verdenking EUG is (bijvoorbeeld als er echoscopisch alleen een zws.ring gezien wordt wanneer verwacht wordt dat iemand al verder zwanger is, dan wordt op 2 verschillende momenten het HCG gemeten, die eerste aanvraag doen wij dan wel vaak zelf) Je zou evt dus je HA kunnen vragen of hij 2x een HCG meting wil doen, maar ik vrees dat hij/zij je "gewoon" af zal laten wachten hoe het verder verloopt. Niet geschoten is echter altijd mis. Een dikkequote:Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef d0ry het volgende:
Wellicht kunnen ze mijn HCG meten over de loop van een paar dagen. Poppedein, weet jij het 'protocol' in dit soort situaties?
oeeeee leuk!!! jongensbeebje knuffelenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Poppedein het volgende:
[..]
BJ, dank!en die kraamvisite...zekerssssss!
valt de H&M klein joh!!! ??quote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef mefke79 het volgende:
voor f_r:ik hoop dat je snel weer thuis bent!
voor dOry:wat rot zo en wat rot ook dat je nog zo weinig kan...pff. Ik duim voor je!
Susie! Wanhoop niet! Het ligt niet aan jou, het ligt aan de h&m, echt. Ik heb nog NOOIT een zwangerschapsbroek van de Hennes gepast, ook niet in de allergrootste maat. En dat lag niet aan mijn figuur, want ik kan prima broeken van andere merken aan.
Kijk eens bij Miss Etam, bij Esprit online, bij Noppies (allen te vinden via het positieklerentopic) en ga anders gewoon op marktplaats kijken.
Wat is je lengte en wat is je normale maat?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef tweeoogje het volgende:
Ik heb een paar dagen niet meegelezen, gebeuren er nare dingen hier. d0ry, ik duim voor je!
f_r, ook voor jou! Veel beterschap, pff!
Hier merk ik dat de hormonen aan het landen zijn: kon ik normaal al snel janken, nu is het écht heel erg. Nou ja, ook wel leuk om het eerste te merken aan mijn lijf, verder nog steeds niks!
Allereerst, succes met je eerste rijles vandaag!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar.Vanmorgen een beetje stom nieuws en ik heb aan een stuk door gehuild.
![]()
Ging echt nergens over.
Morgen m'n eerste rijles, dus hoop dat ik dan niet zo'n emo ben.
Verder was het gesprek met de huisarts vandaag heel leuk. Stelde inderdaad niks voor, maar ze vertelde ook dat ze het juist leuk vond als ze tussendoor zo'n gesprek heeft. Heb een informatieboekje gekregen en dat was het dan. Vervolgens de prenatal geplunderd en op internet een mommy measure besteld.
@ d0ry, wat moeilijk dat je nu geen duidelijkheid krijgt...![]()
Morgen de rest van de posts lezen. Dit topic gaat hard zeg.
gefeliciteerd met je zwangerschap! en wat een bijzondere naam heb je! (je hebt 't wel heel vroeg aan je baas verteld zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:16 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, nu maar even officieel onder mijn eigen naam hier melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |