abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96104170
BJ }:|
Nou wil ik ook een magnum }:|
En de supermarkt is net een kwartier dicht en ik ben alleen en kindloos thuis, wat doe je me aan }:|
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96104240
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef mefke79 het volgende:
cyntiaa O+
Het was zo mooi om het in 3D te zien O+
  donderdag 28 april 2011 @ 20:14:41 #53
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_96104257
ferrari_rood is weer in het ziekenhuis opgenomen, wegens te hoge bloeddruk dit keer, ze smste me net -O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_96104406
-O- FR, kan het haar nou niet gewoon een keertje meezitten ;(
Heel veel sterkte :*
pi_96104445
Potjedorie, het zit ferrari_rood ook niet mee! Hopelijk valt het allemaal mee en is ze snel weer thuis!

Magnum... Sensations allebei de smaken EN Gold in de vriezer... KEN NIE KIEZE :+ !
  donderdag 28 april 2011 @ 20:18:50 #56
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96104501
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef oh-oh het volgende:
ferrari_rood is weer in het ziekenhuis opgenomen, wegens te hoge bloeddruk dit keer, ze smste me net -O-
Het zit haar ook niet mee zeg, bah vervelend :{
pi_96104557
Bah, het zit F_R ook niet mee hé... -O-
  donderdag 28 april 2011 @ 20:19:56 #58
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96104589
sjezus, f_r, sterkte :*
Bedankt voor het doorgeven oh-oh
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 28 april 2011 @ 20:20:04 #59
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96104598
he bah FR; wat naaaaaar... wat een nare zwangerschap zo.... ik hoop zo dat de bevalling en alles erna dan wel mee mag vallen...
heel veel sterkte en beterschap FR! ik denk aan je en duim dat je snel weer naar huis mag...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 28 april 2011 @ 20:21:46 #60
176471 oh-oh
pi_96104704
Ze zou me op de hoogte houden, vorige keren was ze ineens zomaar weg en dat vond ik zo naar. Dus ik hou jullie hier ook op de hoogte ;)
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_96104773
Boh, f_r dat schiet ook niet op zo. Sterkte maar weer. Richt je op het punt dat het over maximaal 7 weken over is. Bij mij was het toen de weeën eenmaal begonnen over die stomme misselijkheid.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96104838
GGB }:| }:| }:|
  donderdag 28 april 2011 @ 20:30:52 #63
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96105255
Jee FR wat een narigheid toch, heel veel sterkte en beterschap! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 28 april 2011 @ 20:30:58 #64
176471 oh-oh
pi_96105260
Ze hoeft volgens mij sowieso nog maar max. 5 weken.
Ze heeft geen zwangerschapsvergiftiging, maar ze zijn er wel bang voor smst ze net, dus ze wordt goed in de gaten gehouden.
( Groucho Marx )
  donderdag 28 april 2011 @ 20:34:08 #65
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96105467
Holy crap F_R. Jeetje, kan er nog wel bij. :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96105550
Ow...arme Ferrari...het valt niet mee!! ik hoop dat ze snel weer naar huis mag :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:35:54 #67
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96105589
Och jee, F_R, wat een gedoe toch weer! :* Sterkte meis!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96105607
Och FR :{ Hopelijk is er geen zwangerschapsvergifitiging oid. Misschien is het ook wel goed als ze nu eens serieus ingrijpen, want dat gekwakkel is ook niets.

Lieve meiden, dank je voor het vragen naar mijn gesteldheid O+ ik kan overdag wel af en toe meelezen op mijn telefoon maar het reageren is wat lastig. De situatie is nog niet veranderd. Bloed nog steeds, heb nog steeds een positieve test.
Misschien ga ik morgen maar eens met een vk bellen. Ik ben pas 4,5 week ver dus een echo lijkt me nog te vroeg. Wellicht kunnen ze mijn HCG meten over de loop van een paar dagen. Poppedein, weet jij het 'protocol' in dit soort situaties?

Ik heb net trouwens mijn pinpasje laten deblokkeren en een pincode aangevraagd. De meneer bij de bank vroeg me al waarom ik ineens mijn pincode niet meer wist. Hij begreep mijn uitleg wel. En dan beweren ze nog dat zwangerschapsdementie niet bestaat :')
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_96106141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef d0ry het volgende:
Wellicht kunnen ze mijn HCG meten over de loop van een paar dagen. Poppedein, weet jij het 'protocol' in dit soort situaties?
Officieel mag een verloskundige dit niet aanvragen, dit gebeurt dan meestal via de gyn of HA en eigenlijk vooral op de indicatie als er een verdenking EUG is (bijvoorbeeld als er echoscopisch alleen een zws.ring gezien wordt wanneer verwacht wordt dat iemand al verder zwanger is, dan wordt op 2 verschillende momenten het HCG gemeten, die eerste aanvraag doen wij dan wel vaak zelf) Je zou evt dus je HA kunnen vragen of hij 2x een HCG meting wil doen, maar ik vrees dat hij/zij je "gewoon" af zal laten wachten hoe het verder verloopt. Niet geschoten is echter altijd mis. Een dikke :* voor jou..dit is gewoon echt even een rottermijn waarbij je heel weinig kan. Ik hoop dat de komende 2 weken heel snel voorbij vliegen voor je en je kunt bellen voor evt een vroege echo!

F_R...t is toch ook niet te geloven...Fijn in ieder geval dat ze je goed in de gaten houden en hopelijk is het snel met of zonder medicijnen onder controle zodat je nog even goed door kan broeden!

BJ, dank! :* en die kraamvisite...zekerssssss! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 28 april 2011 @ 20:45:12 #70
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96106201
je had ook meerdere testen gedaan dOry? worden de streepjes donkerder?
kan me voorstellen dat het wel eve spannend is zo... verlies je nog steeds bloed?
*zit in de duimmodus*
  donderdag 28 april 2011 @ 20:47:09 #71
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96106299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Poppedein het volgende:

[..]

BJ, dank! :* en die kraamvisite...zekerssssss! O+
oeeeee leuk!!! jongensbeebje knuffelen O+ O+ O+

en poeeeehh moet je eens naar buiten kijken... rare lucht; tis grijs en geel tegelijk... :+
pi_96106345
Oh ja! mooi zeg!

d0ry...ik heb het gemist denk ik maar heb je al een vk/ha gebeld over het bloedverlies eigenlijk?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96106653
d0ry, wat je zelf evt nog zou kunnen doen is een digitest met zws.duur indicator doen met een week tussen de 2 testen... Dan zou je ook van 2-3 naar 3+ moeten schieten bij stijging van het HCG. Daar zit echter natuurlijk ook een volle week tussen, en vervolgens heb je al bijna de mogelijkheid voor een vroege echo...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96107074
voor f_r: :* ik hoop dat je snel weer thuis bent!

voor dOry: :* wat rot zo en wat rot ook dat je nog zo weinig kan...pff. Ik duim voor je!

Susie! Wanhoop niet! Het ligt niet aan jou, het ligt aan de h&m, echt. Ik heb nog NOOIT een zwangerschapsbroek van de Hennes gepast, ook niet in de allergrootste maat. En dat lag niet aan mijn figuur, want ik kan prima broeken van andere merken aan.
Kijk eens bij Miss Etam, bij Esprit online, bij Noppies (allen te vinden via het positieklerentopic) en ga anders gewoon op marktplaats kijken.
Wat is je lengte en wat is je normale maat?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96107438
F_R; wat ontzettend naar voor je dat dit er ook nog bijkomt. Heel veel sterkte en beterschap :*
Ik hoop dat je straks dubbel en dwars kan gaan genieten van je ukje.

D0ry; wat moet het ontzettend spannend voor je zijn. Hier draaien de duimen ook voor je.

Vandaag op m'n werk; collega 1 was super gestresst en toen liep haar computer vast. Zij helemaal in paniek, zegt collega 2 iets op een beetje botte toon, kregen ze ruzie. Komt vervolgens de collega 2 bij mij over collega 1 praten en vanavond belt 1 over collega 2 (snapt u het nog?).
*Zucht* ik hou daar helemaal niet van, ik wil het allemaal niet weten! :X Hou me er buiten.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96107985
Jeetje F_R wat ontzettend naar!!! Echt balen dat je zwangerschap zoveel nare dingen met zich meebrengt :*

D0ry, ook ik blijf duimen voor je!!
Tralalalaaa
  donderdag 28 april 2011 @ 21:22:40 #77
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96108657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef mefke79 het volgende:
voor f_r: :* ik hoop dat je snel weer thuis bent!

voor dOry: :* wat rot zo en wat rot ook dat je nog zo weinig kan...pff. Ik duim voor je!

Susie! Wanhoop niet! Het ligt niet aan jou, het ligt aan de h&m, echt. Ik heb nog NOOIT een zwangerschapsbroek van de Hennes gepast, ook niet in de allergrootste maat. En dat lag niet aan mijn figuur, want ik kan prima broeken van andere merken aan.
Kijk eens bij Miss Etam, bij Esprit online, bij Noppies (allen te vinden via het positieklerentopic) en ga anders gewoon op marktplaats kijken.
Wat is je lengte en wat is je normale maat?
valt de H&M klein joh!!! ??
daar ben ik blij mee... want ik was al ernstig gefrustreerd toen deze week de maat 40 wel wat strak zat.. en ik wilde 42 niet passen...
erg eigenlijk..
(waren ook zwangerschapsbroeken)...
pi_96108972
H&M broeken zijn gemeen. Daar voel ik me altijd dik in. 46 pas ik niet bij H&M, bij elke andere winkel wel! Eikels ;)
Topjes van H&M vind ik trouwens superfijn nu, die vallen allemaal langer dus ideaal voor zwangere buiken.

F_R wat een pech heb je toch meis.. Ik heb het zo met je te doen! Hou je taai!!!
pi_96109248
zie je Susie, ligt niet aan jou!
pi_96109448
Ik heb een paar dagen niet meegelezen, gebeuren er nare dingen hier :(. d0ry, ik duim voor je!
f_r, ook voor jou! Veel beterschap, pff!

Hier merk ik dat de hormonen aan het landen zijn: kon ik normaal al snel janken, nu is het écht heel erg :o. Nou ja, ook wel leuk om het eerste te merken aan mijn lijf, verder nog steeds niks!
pi_96109478
Ohjee, ik heb vandaag 2 broeken besteld bij H&M. Bij de Miss Etam was maat 44 prima en zelfs een beetje wijd, maar nu ben ik bang dat die van de H&M te strak gaan zitten... nouja, ik wacht wel af tot mn pakketje er is, wie weet valt t wel mee.
Tralalalaaa
pi_96109550
zwangerschapsbroeken zijn ook hier een ramp. Ik heb één spijkerbroek van Mamalicious. Een andere broek van dat merk in dezelfde maat pas ik niet :? ... echt maf! Ik heb laatst bij Prenatal zo'n lekkere zachte zwarte joggingbroek gekocht en bij de H&M een legging en een grijze 3 kwart broek, ook van dat jogging spul en bij de Miss Etam een zwarte 3 kwart broek (ook een soort joggingspul) waar ik nog heel veel in kan groeien. ^O^

Spijkerbroeken zijn echt helemaal niks voor mij (behalve die ene dan)! Het gaat mis bij de overgang van de spijkerbroek naar het buikbandgedeelte. Dat zit gewoon te nauw en drukt precies onder in mijn buik... echt een rot gevoel. :{w

Dus voor meiden die dat ook hebben: toch naar de H&M/Miss Etam/Prenatal! :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_96109881
Jose, ik kon niet tegen de broeken van H&M, die vond ik niet prettig bij de overgang idd. Die van de Miss Etam vond ik heerlijk zitten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:51:22 #84
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_96110883
Ik val alleen af dus nog niks positie voor mij :)
Hier herhaling van bij Arwen en hou niks binnen..
Emesafene gekregen nu 1.5 week maar te weinig effect helaas.
Moet morgen afspraak maken met gyn. Huisarts maakt zich zorgen omdat de laatste Paarl dagen veel gal spugen ;( en mijn keel ligt open..
Ik ben best bang voor opname weer, dat gaat gewoon niet met Arwen :n
Hoop morgen weer een goede dag te hebben. Gelukkig weet Ik dat het een prachtig eindresultaat zal geven. Maakt het acceptabel O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_96112989
Evenstar, ik hoop dat ze je in 'ons' ziekenhuis goed kunnen helpen. Zet em op!

Broeken van H&M en van Miss Etam, ik kan er niets mee. Ze zijn te klein en te kort (of ik ben te lang, kan ook). Ik merk wel dat ik deze keer veel minder shirtjes etc heb gekocht/aangedaan. Ik heb veel van mijn eigen spullen gewoon nog aan. En joggingbroek achtige dingen kon ik niet aan naar mijn werk, dus die heb ik ook niet. Leggings heb ik normaal al een hekel aan, de drie die ik nu heb doe ik weinig aan omdat een rokje me niet strak genoeg om mijn bekken zit. En pff, wat zal ik blij zijn als ik de hele boel op marktplaats kan gooien.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:24:02 #86
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96113571
het ligt ook gewoon aan H&M. Normaal bij 42 pas ik maat 42 al niet, dus waarom nu wel? Moet ook niet zo dom zijn! Hahaha!

Slaap lekker allen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96116104
Poppedein, dank voor je antwoord. Ik ga morgen wel even met mijn huisarts overleggen. Heb nu ook een graadje verhoging trouwens, dat heb ik echt heeeeel zelden. Geen idee of dat iets betekent.
Ik doe nu elke dag even een test, en de streep blijft al 3 dagen net zo donker :X

H&M positiebroeken zijn echt totaal uit verhouding met wat de maat aangeeft inderdaad. Je mag vooral geen heupen hebben. Ik heb ook een broek van mama-licious en die zit heerlijk. De vorige zwangerschap heb ik veel jurkjes met zwangerschapsleggings gedragen. Voor basic hemdjes en dergelijke kon ik bij de Prenatal altijd wel slagen. Ik heb best veel positiekleding en ben nu weer in dezelfde seizoenen zwanger :P

_Evenstar_ -O- Wat een ellende zeg :*
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_96116738
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef tweeoogje het volgende:
Ik heb een paar dagen niet meegelezen, gebeuren er nare dingen hier :(. d0ry, ik duim voor je!
f_r, ook voor jou! Veel beterschap, pff!

Hier merk ik dat de hormonen aan het landen zijn: kon ik normaal al snel janken, nu is het écht heel erg :o. Nou ja, ook wel leuk om het eerste te merken aan mijn lijf, verder nog steeds niks!
Herkenbaar. :D Vanmorgen een beetje stom nieuws en ik heb aan een stuk door gehuild. :X :? Ging echt nergens over.

Morgen m'n eerste rijles, dus hoop dat ik dan niet zo'n emo ben.

Verder was het gesprek met de huisarts vandaag heel leuk. Stelde inderdaad niks voor, maar ze vertelde ook dat ze het juist leuk vond als ze tussendoor zo'n gesprek heeft. Heb een informatieboekje gekregen en dat was het dan. Vervolgens de prenatal geplunderd en op internet een mommy measure besteld.

@ d0ry, wat moeilijk dat je nu geen duidelijkheid krijgt... -O-

Morgen de rest van de posts lezen. Dit topic gaat hard zeg.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96124261
Toen ik mijn huisartsenpraktijk belde met de vraag of ik een afspraak moest maken bij de huisarts of direct bij de verloskundige omdat ik een positive test had vertelden ze mij dat ik wat informatiemateriaal mocht ophalen wat ze aan elke zwangere gaven...kom ik later in de praktijk kreeg ik een babytijdschrift en folders over anticonceptie na de zwangerschap... Goed bedoeld, maar het voelde toch knap lullig...
pi_96124421
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Soempie het volgende:

[..]

Herkenbaar. :D Vanmorgen een beetje stom nieuws en ik heb aan een stuk door gehuild. :X :? Ging echt nergens over.

Morgen m'n eerste rijles, dus hoop dat ik dan niet zo'n emo ben.

Verder was het gesprek met de huisarts vandaag heel leuk. Stelde inderdaad niks voor, maar ze vertelde ook dat ze het juist leuk vond als ze tussendoor zo'n gesprek heeft. Heb een informatieboekje gekregen en dat was het dan. Vervolgens de prenatal geplunderd en op internet een mommy measure besteld.

@ d0ry, wat moeilijk dat je nu geen duidelijkheid krijgt... -O-

Morgen de rest van de posts lezen. Dit topic gaat hard zeg.
Allereerst, succes met je eerste rijles vandaag!
Dit topic gaat inderdaad een stuk sneller dan WOHTS en AZW/BNZMG!

Ik durf eerlijk gezegd nog niks te kopen nu ik weet dat ik zwanger ben. Op een of andere manier ben ik toch bang dat het de Goden verzoeken is als ik me nu laat gaan. Stond gisteren met een zwangerschapsboek in m'n handen, maar heb het weer gauw teruggelegd.

Iemand hier overigens nog tips voor obstipatie? Roosvicee Laxo ga ik zometeen al halen, maar wat kan ik nog meer doen?
  vrijdag 29 april 2011 @ 08:09:52 #91
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96124835
Vezelrijke producten eten? Volkoren brood enzo.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96124915
Zo, nu maar even officieel onder mijn eigen naam hier melden. Gisteren (poging tot) termijnbepaling gehad maar Frummel was nog net geen 2 cm (slechts 1,9 cm) en dan mogen ze volgens mijn VK nog geen officiële termijn bepalen.

Maar ja, ik ben nu dus officieel zwanger. Gisteren wel het hartje zien kloppen en drie mooie foto'tjes mee naar huis gekregen. De echoscopiste schat de termijn nu op 8+5, maar op 13 mei weten we pas echt de termijn.

Eergisteren ook maar tegen mijn werkgever verteld ivm aanstaande contractverlenging (van tijdelijk naar vast) en daar bij behorende wijzigende taken en zoals al eerder werd verteld hier: dat is best moeilijk. Maar ik kreeg een "gefeliciteerd" en een "wil je dat het nog even tussen ons blijft?" dus dat ging eigenlijk best aardig.
  vrijdag 29 april 2011 @ 08:49:16 #93
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96125322
Summerbreeze: nogmaals gefeliciteerd (weet niet wat je kloonnaam was?)!
Ik heb weinig te melden, helaas en gelukkig. Ik hoop dat mijn kleine meid en mijn lichaam nu in ieder geval tot 1 mei kunnen wachten (dan heb ik mijn grens van 39 weken gehaald :) )
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96125647
Ohja, misschien wel handig inderdaad Tankgirl. Mijn kloonnaam was Lentekriebel (niet zo actief, maar toch)
pi_96125668
zo en weer een goedemorgen.
Weer goed geslapen. Was al wel vroeg wakker, maar gaan we nu maar boodschappen doen,
en straks voor de tv zitten kijken naar HET huwelijk....
pi_96125714
GGB een gele kiwi met schil wil ook heel goed helpen.
Ontbijtkoek of op de nuchtere maag een appel. De kiwi kun je het beste ook op de nuchtere maag eten. KLink echt heel goor, maar als je, je verstand op nul zet....
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:15:45 #97
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96125833
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 08:16 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, nu maar even officieel onder mijn eigen naam hier melden.
gefeliciteerd met je zwangerschap! en wat een bijzondere naam heb je! (je hebt 't wel heel vroeg aan je baas verteld zeg. :o maar fijn dat de reactie positief was.)
in de haak.
pi_96125864
Kiwi met schil? Bah!

Een glas lauw water op mijn nuchtere maag of een kopje koffie werkt bij mij het best. Al heb ik de kiwi met schil nooit geprobeerd :D

SummerBreeze fijn dat je onder je eigen naam bent nu! En fijn dat de echo goed was, een hele opluchting he?

Ik ga snel boodschapjes doen want ik wil heel oubollig Kate en William kijken :D
Fijne dag!
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:21:23 #99
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96125980
SummerBreeze: gefeliciteerd! Wel raar dat de termijn opnieuw bepaald moet worden, daar had ik bij Annicka geen last van en die termijn is ook met 8+nogwat bepaald.

Ik ga ook kijken naar het huwelijk, als ik de tv kan veroveren. :P Ik ben benieuwd naar de jurk en dergelijke.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96125999
O nog effies een vraagje; Hebben jullie een bola?

Ik zie soms zoveel zwangeren met bola en voel me dan een slechte moeder :D
Ik hou niet van zo'n ding en volgens mij is het een irritant geluid de hele tijd voor de kleine.. Ik zou er iig niet blij van worden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')