abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96177330
gefeliciteerd miss jones.
En hoe voel je je??
pi_96177580
Dankjewel :D Ja niet echt veel klachten, alleen last van mn borsten, en moe, maar misselijkheid heb ik bijna niet gehad.
En is mn eerste zwangerschap *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:24:51 #228
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96178635
gefeliciteerd en welkom miss-jones!
Ben zelf net terug van de vrijmarkt. Heel leuk, maar van anoniem snuffelen was geen sprake helaas! "Krijg je een meisje?" "Ja? ik heb hier hele leuke kleertjes!"
volgende kraam: "Ik heb nog een hele hoop babyspulletjes te koop!"
en zo ging dat de hele tijd door :P

Denk ik eindelijk rustig te kunnen snuffelen tussen wat kleertjes en spulletjes.. staat mijn nicht achter die stand :') Die is vorig jaar bevallen van een meisje :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96179411
Veel gekocht TT?
Welkom miss jones
En swampie is bevallen???
  zaterdag 30 april 2011 @ 18:13:48 #230
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96179919
Van harte Miss-Jones!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96180264
Zo, half bijgelezen (alleen deze pagina) meld ik me ook weer eens;

Miss-Jones; gefeliciteerd!

F_R: wat ontzettend fijn dat je door die pillen niet meer misselijk bent zeg! Hopelijk mag je snel naar huis en blijf je je goed voelen. :*

Gister had ik lekker een dagje vrij, heb schoongemaakt en boodschappen gedaan. En daarna lekker een uurtje geslapen :Z Had ik echt even nodig.

Vandaag uitgeslapen en even een oranje tompouche bij mijn ouders wezen eten en heel snel over de vrijmarkt. Was me veels te druk dus daarna weer snel naar huis en met een boekje op het balkon gelegen.
Heb lekker lui eten besteld en morgen komt manlief als het goed is weer thuis! *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:09:00 #232
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96181139
Gefeliciteerd Missjones!

Hier niks gedaan, vriendlief ging wel de stad in, maar ik kon het niet opbrengen.
Was gisteren al met vriendinnen iets gaan eten, dus genoeg lol gehad al.

Straks snackbarfood want echt echt geen zin om te koken.

Buik is trouwens erg hard steeds, het voelt echt vervelend aan. Echt zodanig dat ik niet goed weet welke houding prettig is.

Oja FR, sterkte en gelukkig kun je nu iets binnenhouden. Geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen
pi_96181195
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd Missjones!

Hier niks gedaan, vriendlief ging wel de stad in, maar ik kon het niet opbrengen.
Was gisteren al met vriendinnen iets gaan eten, dus genoeg lol gehad al.

Straks snackbarfood want echt echt geen zin om te koken.

Buik is trouwens erg hard steeds, het voelt echt vervelend aan. Echt zodanig dat ik niet goed weet welke houding prettig is.

Oja FR, sterkte en gelukkig kun je nu iets binnenhouden. Geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen
Hier ook af en toe een harde buik, probeer dan lekker te gaan liggen of even een warme douche te nemen :)
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:17:33 #234
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96181354
@Swampie, gefeliciteerd met het mooie manneke, prachtige naam!
@F_R, wat fijn om te lezen dat je even niet misselijk bent en wat hebt kunnen eten.
Mocht het zo blijven met die medicijnen, dan kan je wellicht nog wat bijkomen de komende weken. Ik hoop voor je dat de boel zich stabiliseert en dat je snel weer naar huis mag.

@Aventura, pijnlijke buiken zijn hier ook aan de orde van de dag, vooral bovenin bij mijn maagstreek en aan de zelfde kant mijn ribben aan de achterkant.
Ik douche bijna standaard s' avonds tegenwoordig, of gewoon twee keer. Goed warm en dan olie van Weleda erop. Daarna lekker hangen in bed of op de bank. Dan gaat het vaak wel weer.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:30:14 #235
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96181698
Welke van Weleda gebruik je Juud?
pi_96182461
Helemaal over het nieuws van Swampie heen gelezen! Gefeliciteerd met je mooi ventje!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:57:36 #237
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96182571
Goed idee, ik ga zo weer even douchen! Mss is lekker met olie masseren ook een idee, heb van buuf een flesje buikolie gekregen maar ik heb er nog niks mee gedaan.

Het klinkt wel gek voor deze termijn, bijna 30 weken, maar ik heb het idee dat de baby al aan het indalen is. Of misschien nog niet indalen, maar hij zit wel ergens bij mijn schaambot en liezen in de buurt!
pi_96182950
FR, goed om wat van je te horen! Fijn dat je niet meer zo misselijk bent, hopelijk blijft dat zo.

Swampie, gefeliciteerd met je mannetje!!
pi_96183236
swampie gefeliciteerd met jullie zoon
aventura indalen zou kunnen maar is idd nog wel vroeg
pi_96183389
Ik gebruik ook elke avond en elke ochtend olie (van Kruidvat, beautyolie, ruikt heel lekker en is niet te vet). Net een uurtje geslapen en toen ik wakker werd had ik een hele harde bol in mijn buik, maar anders dan bij de normale harde buiken voelde ik er niks van. Heel gek, misschien lag zij helemaal tegen de buikwand aan ofzo.

F_R wat heerlijk dat je even niet misselijk bent! Een geluk bij een ongeluk! Hoop dat het allemaal meevalt in het zkh!

Hier Q day aan me voorbij laten gaan. Lekker in bad gehangen en tv gekeken en gelezen. Heerlijk!

Fijne dag nog allemaal!
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:35:26 #241
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96183699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Susie het volgende:
Welke van Weleda gebruik je Juud?
Eerder Arnica massage olie, nu hebben we Calendula massage olie.
Ik vind de Arnica persoonlijk het lekkerste, dus die koop ik weer als dit flesje op is.

@Aventura, in dalen is idd vroeg, mijn ukje was deze week ingedaald.
Maar, ze lag wel al heel lang met haar hoofd beneden en ook veel op dezelfde plek en vrij laag, dat herken ik wel.
Nu dat ze echt ging indalen moest ik ineens veel vaker plassen op een dag en sinds een dag of drie ook twee keer per nacht. }:|
Plus steekjes bij mij schaambot en in mijn liezen, een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en mijn buik zakte echt een flink eind.

Die klachten zijn nu weer weg, nu voel ik vooral bij het starten met lopen en opstaan mijn bekken en haar hoofd... :)
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:37:45 #242
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96183764
helluw ;)

FR; ik ben heeeeel blij dat je bloeddruk wat beter is, en jeempie voor het eerst in je zwangerschap NIET misselijk??? ik hoop dat dit misschien een keerpunt voor je zal zijn... :* Sterkte de komende dagen in het ziekenhuis..

pffff geen beebs op koninginnedag dus... kom maar mei-beebs!!

wij hebben vandaag een drukke dag gehad, verjaardag met veeeeeel kids ;) Evie vond het fantastisch, maar is nu helemaal kapot, en is na wat mopperen gaan slapen, en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook weer eens te weinig rust heb gehad vandaag...
wel mogelijkheden tot slapen, 2 keer gaan liggen, maar beide keren niet kunnen slapen, terwijl ik dood en doodmoe ben/ was...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96183832
danic hoe is het met de harde buiken? nog steeds veel of is het helemaal over?
BJ te moe om te slapen?

Ik ben inmiddels wel weer een beetje misselijk het was ook te mooi om waar te zijn. Maar het is hier ook erg warm.
pi_96183868
Dankjullie wel allemaal *)
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:46:15 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96184049
ahh FR; ik hoop zoooo dat je misselijkheid niet weer terugkomt ;)

en ja ik denk idd dat ik TE moe ben.... al dagen last van.. middagdutje lukt niet, en ben wel zoooo moe...

en o ja, MissJones welkom!!!! en gefeliciteerd!
pi_96184258
Juud en Aventura: ik begreep van mijn verloskundige altijd dat harde buiken niet erg zijn, zolang ze geen zeer doen. Aangezien jullie allebei aangeven dat het pijnlijk is, is het misschien een idee om het even aan te kaarten?
Aventura: dat indalen kan best hoor. Ook mijn meisje begon daar met 30 weken mee. Ze heeft er alleen wel 6 weken over gedaan om helemaal vast te komen liggen }:| Dus geen snelle muppet hier.

f-r: de harde buiken komen en gaan een beetje. 2 weken geleden was het echt erg, maar nu niet meer zo. Ik heb het vooral 's nachts en 's ochtends, maar volgens mij komt dat door de grote inspanning die ik moet leveren om mezelf om te draaien in bed of eruit te stappen.
Dat doet nog steeds heel veel pijn aan mijn bekken en gaat gepaard met een hoop gekraak van mijn botten en gezucht, gepuf en gekreun van mijn kant. Dat is het enige dat ik straks níét ga missen.

Mijn doel is in ieder geval gehaald, ik ben niet op Koninginnedag bevallen en het wordt een mei-kindje (oh, dat zijn dus 2 doelen: goed bezug! :P )
pi_96184436
*O* bd 120/80 *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:03:12 #248
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96184621
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
*O* bd 120/80 *O*
Netjes! Betekent dat dat je naar huis toe mag?
pi_96184678
Was het maar waar maar 1x een goede bd betekent helaas nog niet dat ik naar huis mag.
ik hoop zo dat het blijft
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:05:53 #250
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96184727
Ik hoop het ook!!
pi_96184782
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef danic het volgende:
Juud en Aventura: ik begreep van mijn verloskundige altijd dat harde buiken niet erg zijn, zolang ze geen zeer doen. Aangezien jullie allebei aangeven dat het pijnlijk is, is het misschien een idee om het even aan te kaarten?
Aventura: dat indalen kan best hoor. Ook mijn meisje begon daar met 30 weken mee. Ze heeft er alleen wel 6 weken over gedaan om helemaal vast te komen liggen }:| Dus geen snelle muppet hier.

f-r: de harde buiken komen en gaan een beetje. 2 weken geleden was het echt erg, maar nu niet meer zo. Ik heb het vooral 's nachts en 's ochtends, maar volgens mij komt dat door de grote inspanning die ik moet leveren om mezelf om te draaien in bed of eruit te stappen.
Dat doet nog steeds heel veel pijn aan mijn bekken en gaat gepaard met een hoop gekraak van mijn botten en gezucht, gepuf en gekreun van mijn kant. Dat is het enige dat ik straks níét ga missen.

Mijn doel is in ieder geval gehaald, ik ben niet op Koninginnedag bevallen en het wordt een mei-kindje (oh, dat zijn dus 2 doelen: goed bezug! :P )
Dat draaien is idd een crime. En ik snap goed dat je dat absoluut niet gaat missen
Ga je voor het 1e mei kindje?
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:08:43 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96184825
FR; moooooie bloeddruk; welke medicijnen heb je eigenlijk gekregen??

Mijn meisje is aan het draaien, ipv schoppen...
pi_96184853
melathodyne??? oid
Ik kijk om 22:00 weer even.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:15:02 #254
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96185054
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel gekocht TT?
Welkom miss jones
En swampie is bevallen???
uiteindelijk heb ik niks qua babyspullen gekocht :')
Wel aardbeienplantjes en een fruitschaal :P
f_r laten we hopen dat je snel weer naar huis mag, en niet meer misselijk gaat worden :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96185080
f-r, wat een mooie bloeddruk joh! Ik duim voor je dat het zo blijft!
En idd het eerste mei kindje, dát is een goed doel!

Dat medicijn, klinkt heel erg alsof je het over melathonine hebt, maar dat is niet voor je bloeddruk :?
pi_96185117
melatonine is het absoluut niet
het is iets thodyne dacht ik. Ik vergeet het gewoon steeds om 22:00 krijg ik weer dan hou ik de strip en typ ik het morgen
pi_96185160
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:15 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

uiteindelijk heb ik niks qua babyspullen gekocht :')
Wel aardbeienplantjes en een fruitschaal :P
f_r laten we hopen dat je snel weer naar huis mag, en niet meer misselijk gaat worden :*
Misselijk ben ik inmiddels wel. Bloeddruk daalt en ik word misselijk. Echt heel duidelijk hoor dat mislukte lichaam van mij.
Maar dan nog hoop ik gauw naar huis te mogen.
Hopelijk krijg je lekker aardbeien aan je plantjes
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:26:03 #258
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96185423
@Danic, het is niet zo dat mijn hele buik pijn doet, maar doordat ie zo hard en gespannen is voel ik het bovenin bij mijn maag en aan de achterkant, bovenin is van het gewicht dat aan die spieren hangt en omdat ze tegen mijn maag aan zit, de achterkant is van haar voeten tegen mijn ribben.

Van de week had ik echt pijn s' avonds over mijn gehele buik, kramp en echt auwa. Toen was ik meteen alert, maar zakte het weer af na een poosje douchen en relaxen. Ook niet meer gehad tot nu toe.
pi_96185628
hm, een vraag aan de ervaren moeders .... wanneer weet je zeker dat je lijf er klaar voor is en dat er iets gaat gebeuren...
ik voel mij vandaag gewoon anders, geen pijn, geen slijmprop en geen vruchtwater, maar gewoon onrustig, ik weet niet of het komt omdat ik gewoon zenuwachtig ben wat er gaat gebeuren of zo langzaam toch eerste signalen ... theoretisch heb ik nog 14 dagen ...lijkt mij niet leuk als ik die hele tijd zo loop te stressen en mij druk maak om niets.., had je een voorgevoel of kwam de geboorte verrassend op gang...
pi_96185646
Oh oké beetje verkeerd begrepen dus. Deze pijn komt echt door haar. Ik dacht dat het hebben van de harde buik pijn deed bij je. Maar dan was het ook geen harde buik, zij zet hem dan op spanning door lekker met d'r rug tegen je buikwand aan te gaan liggen. Dat ken ik en is idd niet erg comfortabel.
Een harde buik is de samentrekking van je baarmoeder en als dát zeer doet is het niet goed volgens de verloskundige.
Volgens mij doelde ze er op dat dan wel eens meer dan een harde buik zou kunnen zijn en dat ik het daarom zou moeten aangeven.
pi_96185714
Hahaha Zana (sorry ik lach je niet uit, begrijp me niet verkeerd), maar het is heel herkenbaar. Ik heb dat ook een 1 of 2 keer gehad, maar ze zit er nog steeds.
Het is heel rot, want je kunt er niets mee. Bij mij deed het niets, maar misschien dat het bij jou wel een voorbode is. Ieder mens en ieder lichaam is anders.
lekker antwoord weer waar je niets aan hebt
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:34:07 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96185766
uhhh ervaren moeder; maar wat is ervaren... denk dat je dan meerdere bevallingen moet hebben gehad.. en achteraf misschien wel een lichaam wat het heeft aangegeven, maar op dat moment heb ik het niet gemerkt hoor. ;)

@FR; hmm komt me niet bekend voor? was het niet amlodipine?
pi_96185853
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef Juud79 het volgende:
@Danic, het is niet zo dat mijn hele buik pijn doet, maar doordat ie zo hard en gespannen is voel ik het bovenin bij mijn maag en aan de achterkant, bovenin is van het gewicht dat aan die spieren hangt en omdat ze tegen mijn maag aan zit, de achterkant is van haar voeten tegen mijn ribben.
dat jij zo precies kunt beschrijven waar wat zit, ik voel soms ook "uitstekende babyonderdelen", maar zou echt niet kunnen zeggen wat het nu precies is, terwijl die nu wel goed is ingedaald, maar het voelt niet altijd hetzelfde, voetjes, handjes, kontje...ik zou het niet weten
pi_96185876
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
uhhh ervaren moeder; maar wat is ervaren... denk dat je dan meerdere bevallingen moet hebben gehad.. en achteraf misschien wel een lichaam wat het heeft aangegeven, maar op dat moment heb ik het niet gemerkt hoor. ;)

@FR; hmm komt me niet bekend voor? was het niet amlodipine?
Die is het niet.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:44:35 #265
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96186221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:36 schreef Zana het volgende:

[..]

dat jij zo precies kunt beschrijven waar wat zit, ik voel soms ook "uitstekende babyonderdelen", maar zou echt niet kunnen zeggen wat het nu precies is, terwijl die nu wel goed is ingedaald, maar het voelt niet altijd hetzelfde, voetjes, handjes, kontje...ik zou het niet weten
Mijn meisje ligt zoals op onderstaande afbeelding, veelal met haar rug exact in het midden en soms aan de rechterkant. Voetjes zitten dan tegen mijn rug en ribben aan en soms voel ik bovenin mijn buik een voetje schuiven, dan zitten haar voetjes even bij haar billen. Knietjes voel ik soms aan de zijkant van mijn buik schuiven...
Handen voel ik soms nog onderin, maar vaker haar schouders. Ik kan dat sinds een week of 5 allemaal goed onderscheiden, maar wie zegt me dat ik het altijd juist heb. ;)
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:23:12 #266
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96187705
F_R balen dat je nu toch weer misselijk wordt... het zit ook echt niet mee hè?
Lees ik nu ook nog dat je kleine in een stuit ligt? Je bent bijna 34 weken toch? Is een draaipoging al besproken?

Mijn meisje ligt in een half onvolkomen stuit, maar ben nu ruim 27 weken, dus grote kans dat ze nog draait. Anders bij 34/35 weken een afspraak in het ZH voor een draaipoging.

Sterkte iig de komende dagen!!! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:58:51 #267
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96189628
Die arnica van Weleda is echt fijn ja, heerlijke geur!

Morgen een beeb van Danic?? :)
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:08:55 #268
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96190143
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef __Isis__ het volgende:
F_R balen dat je nu toch weer misselijk wordt... het zit ook echt niet mee hè?
Lees ik nu ook nog dat je kleine in een stuit ligt? Je bent bijna 34 weken toch? Is een draaipoging al besproken?

Mijn meisje ligt in een half onvolkomen stuit, maar ben nu ruim 27 weken, dus grote kans dat ze nog draait. Anders bij 34/35 weken een afspraak in het ZH voor een draaipoging.

Sterkte iig de komende dagen!!! :*
Evie lag bij 35 weken ook nog in stuit, en 2 dagen voor de liggingsecho had ik een buikverbouwing, en bij 35 weken en 4 dagen lag ze ineens goed...(verder bij alle controles in stuit gelegen).
Hier is nooit over de draaipoging of iets dergelijks gesproken... gewoon afgewacht.
En tot die tijd (week of 35) schijnt dat het kindje nog alle kans heeft om te draaien.
pi_96197891
pff, hier de meest brakke nacht ever gehad. Bah wat voel ik me kl*te op het moment.
Ben om half 12 ongeveer gaan slapen en ben om kwart voor 3 weer wakker geworden. Daarna heb ik gewoon niet meer kunnen slapen. Heb van alles geprobeerd, nog even op internet gezeten, een spelletje gedaan op m'n foon, tv gekeken, gewoon proberen te slapen in alle verschillende houdingen, ik ben om half 5 ofzo zelfs naar beneden verhuisd om te kijken of m'n luie stoel wel lekker genoeg lag om te slapen. Lekker liggen deed ik daar wel maar slapen ho maar.
Ondertussen heb ik de moet maar op gegeven aangezien ik dadelijk moet gaan werken, heeft dus ook geen nut meer om te proberen (en had anders ook niet het gevoel dat slapen op korte termijn wel zou gaan lukken).

Dit zal een zwaar dagje worden op het werk denk ik zo. Ik ben blij dat ik maar tot 2 uur hoef want tot 4 uur zou ik zeker niet trekken ben ik bang. En dan gaat het ook nog eens erg druk worden vandaag waarschijnlijk.

ach ja niets aan te doen dus bij deze einde klaagmodus..

F_R wat fijn dat het weer wat beter gaat met je bloeddruk, hoop dat dat zo blijft!! Wel weer balen dat je toch weer een beetje misselijk aan het worden bent :{
  zondag 1 mei 2011 @ 07:05:58 #270
30252 Soempie
Procreating
pi_96197954
Swampie1, gefeliciteerd! O+ Hoe is het om weer thuis te zijn?

D0ry, wat fijn dat de bloedingen gestopt zijn. Hoe gaat het nu met jou? Wanneer heb je de -eerste?- afspraak bij de vk?

En ook met F_R gaat het beter lees ik. Gelukkig. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef danic het volgende:

:D ^O^ Spannende dagen!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 1 mei 2011 @ 07:36:17 #271
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96197999
Ik meld mij weer: 39 weken gehaald *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Zana het volgende:
hm, een vraag aan de ervaren moeders .... wanneer weet je zeker dat je lijf er klaar voor is en dat er iets gaat gebeuren...
ik voel mij vandaag gewoon anders, geen pijn, geen slijmprop en geen vruchtwater, maar gewoon onrustig, ik weet niet of het komt omdat ik gewoon zenuwachtig ben wat er gaat gebeuren of zo langzaam toch eerste signalen ... theoretisch heb ik nog 14 dagen ...lijkt mij niet leuk als ik die hele tijd zo loop te stressen en mij druk maak om niets.., had je een voorgevoel of kwam de geboorte verrassend op gang...
Ik heb dat toevallig ook al een paar keer gehad, maar ze zit er nog steeds :P

Ik dacht gisteren: is ze misschien van plan om gewoon voor altijd daar te blijven zitten? :')

blegh HillieBillie; das echt balen. Ik heb ook wel eens een paar nachten achter elkaar gehad, echt klote.
Succes vandaag :*
  zondag 1 mei 2011 @ 07:47:07 #272
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96198011
Oh ja meiden, vandaag is de dag... we gaan voor de datum zesling :P
  zondag 1 mei 2011 @ 08:01:27 #273
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96198042
Mhuuahaha ben volop bezig ;)

Neuj, Henk blijft nog wel zitten.

hilliebillie, wat vervelend zeg, die brakke nachten. Misschien helpt meditatie 's nachts een beetje? Ikzelf val er niet door in slaap, maar blijf wel 'in ruste'... (Misschien ben je er ook wel helemaal niet van hoor :P)...

F_R :* voor jou. Wat ben je toch een taai ding!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 1 mei 2011 @ 08:23:36 #274
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96198105
Zijn er ook dames die de naam van hun kleintje niet bekend gaan maken? Dus zeg maar een nickname gaan verzinnen voor hun kindje als ze gaan posten?

Vertellen jullie dan bijvoorbeeld de echte naam wel per PM of doen jullie dat ook niet?

Ik wil de naam van mijn meisje namelijk niet zo openbaar maken, maar misschien wel per PM..

Mef, jij gebruikt geen echte naam voor je kinderen in een topic he? hoe heb jij dat gedaan bij de geboorte? Helemaal geen echte naam neergezet of wel aan een paar mensen per PM?
  zondag 1 mei 2011 @ 08:35:27 #275
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96198159
Ik ga niet haar echte naam gebruiken, hij komt maar weinig voor en is dus heel makkelijk te googlen. Ik denk erover om een nickname te gebruiken of alleen de eerste letter. Wel maak ik hem bekend via PM en/ of onder een spoiler.
pi_96198421
HB succes op je werk wat een vermoeiende nacht was dat
Isis ik ben 33wk dus nog alle kans dat het zelf gaat draaien
BJ ik krijg methyldopa

Vanmorgen was mijn bd 130/90
Tijdens de ctg zelfs een keer 125/78
Een spoortje eiwit in de urine maar ze gaan het nu niet op kweek zetten omdat het geen + is.
Morgen weer bloedprikken en urinekweek.
pi_96198542
*meldt*
f-r: je bloeddruk gaat goed meid, fijn dat ze ondertussen wel gewoon houden zodat je onder controle blijft en misschien toch ook meer uitrust dan dat je thuis zou doen? Tuurlijk ben je het allerliefst thuis, maar ik krijg wel het idee dat je daar redelijk opknapt!

Susie, geen verse beeb van mijn kant hoor vandaag, sorry.

Tankgirl: ik denk dat we even een nieuwe datum moeten afspreken voor die datumzesling, want Takkembah werkt ook niet echt mee hihi. Ik ga de naam hier wel gewoon bekend maken. Ik ben er trots op en hij is niet zeer exclusief, maar klopt gewoon zeg maar. Maar ik ben altijd nieuwsgierig naar de namen van de kindjes van de mensen die hem wel willen PM-en, maar niet openbaar willen gooien, dus ik hou me aanbevolen. Wat ga je zelf doen?

Grappig dat jij vorige week nog zei dat je je zo herkende ik wat ik post, want dat is andersom ook zo. Ik heb ook al een paar keer geroepen dat ik gewoon de rest van mijn leven zwanger blijf hihi.
pi_96198568
Opknappen in een z-huis?
Ik slaap hier zo slecht he mijn kamergenote snurkt en het is te licht enz enz wat een zeur ben ik he

Maar ik heb bedrust en de andere keren moest ik juist mijn bed uit. Dus dat geeft wel wat rust want ik mag toch niks.

Ik mis mijn katten wel heel erg en ben bang hoe het huis eruit ziet als ik weer thuis kom vriend is niet zo'n goede huisman
pi_96198630
Oh, hè, dat gaat dus toch niet zo lekker. Sorry, het klonk allemaal redelijk positief: je lagere bloeddruk, het minder misselijk zijn......Maar ja met een snurkende kamergenoot kom je idd niet echt aan je rust toe.
Dat missen van je katten kan ik me zó goed voorstellen!
En dat huishouden? Ik zou 1x een subtiel balletje opgooien bij em, en verder het laten voor wat is het hoor, het heeft geen zin om je daar druk over te maken. :*
pi_96198692
Ik heb het er wel met hem overgehad. Maar hij doet het wel maar net niet helemaal.
Ziet niet alles en wil natuurlijk ook vaak hier zijn. Hij is heel erg geschrokken en was ook erg bang voor zwangerschapsvergiftiging nu is dat waarschijnlijk voorlopig van de baan maar de angst blijft wel.
En de kans is aanwezig dat ik straks zonder baby in mijn buik thuis kom en ik wil mij niet hoeven te schamen voor de kraamhulp ed. Eigenlijk van de zotte dat ik mij daar druk om maak.

Ik ben ook wel positief hoor veel meer dan mij er bij neerleggen kan ik niet. Ben al blij dat ik nu de laptop heb en zo nog wat dingen kan doen. Ik hou heel erg van lezen maar niet 16uur per dag
pi_96198730
Nee, ik vind lezen ook leuk, maar geen 16 uur pfffff dansende lettertjes enzo.
Ik kan me dat wel voorstellen over het huishouden. Is er niet iemand die je even een keertje wilt helpen? Je (schoon)moeder ofzo? Gewoon een dagje even de grote dingen doen als stofzuigen, keuken aan kant, de wasmachine een slinger geven, noem maar op en dat je vriend dan haar even helpt door op te ruimen?
Dan is dat voor hem ook een mindere zorg en houdt hij meer tijd voor jou over.
pi_96198849
haai! Hier ook geen onderdeel van de datumzesling helaas... Ik word zo even lekker uitgelaten in de dierentuin ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96198857
Fijn hè, die uitlaatservice. Ik mag vandaag naar de kinderboerderij! :D
  zondag 1 mei 2011 @ 10:04:00 #284
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96198863
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:50 schreef danic het volgende:
Nee, ik vind lezen ook leuk, maar geen 16 uur pfffff dansende lettertjes enzo.
Ik kan me dat wel voorstellen over het huishouden. Is er niet iemand die je even een keertje wilt helpen? Je (schoon)moeder ofzo? Gewoon een dagje even de grote dingen doen als stofzuigen, keuken aan kant, de wasmachine een slinger geven, noem maar op en dat je vriend dan haar even helpt door op te ruimen?
Dan is dat voor hem ook een mindere zorg en houdt hij meer tijd voor jou over.
Ja, misschien is dat een idee? Kan hij gelijk zijn ei een beetje kwijt :)
pi_96198864
hahaha Danic... Heerlijk inderdaad! Jij ook veel plezier dan ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 1 mei 2011 @ 10:06:25 #286
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96198900
Niet te ver weggaan he :P
Ik bedoel... je weet maar nooit... :P
Veel plezier vandaag meiden :)
pi_96199124
F_r wat fijn dat t weer wat beter met je gaat!

Swampie gefeliciteerd met je zoon!

Hier een mijlpaal: 20 weken! *O*
Wat gaat de tijd toch hard! Morgenavond de SEO.
Ben wel een beetje nerveus, ik duim maar dat alles goed is.
Tralalalaaa
  zondag 1 mei 2011 @ 10:25:36 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_96199161
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:23 schreef Take_A_Picture het volgende:

Hier een mijlpaal: 20 weken! *O*
Wat gaat de tijd toch hard! Morgenavond de SEO.
Ben wel een beetje nerveus, ik duim maar dat alles goed is.
Mooi op de helft! *O* Wat is een SEO? :?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96199190
SEO staat voor structureel echoscopisch onderzoek (de 20-weken echo dus)

Enneh... TAP, ik ga voor je duimen hoor meid, maar ik ga er vanuit dat het écht goed is!
  zondag 1 mei 2011 @ 10:36:52 #290
100412 mefke79
komt goed!
pi_96199366
Danic, ik heb nog vrij weinig harde buiken, maar ik herken je verhaal wel ja. Normaal gebruik je je buikspieren en bekkenbodem/banden bij omdraaien, maar ja, daar heb je nu weinig aan. Dus dan gebruik je stiekum je baarmoeder (dat is ook een spier) en die wordt daar hard van ja. Vervelend, maar logisch.

Mijn experiment met de zwangerschapsboxer van de Hema is goed uitgepakt, veel minder last van mijn buik. Juh! En vandaag niet al te best geslapen, maar ja, daar doe je weinig meer aan.

Ik word ook uitgelaten, zoals het er nu naar uitziet naar het tuincentrum.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96199476
Zo had ik het nog niet gezien Mef, maar eigenlijk wel logisch. Goed om te weten.
Toch wel bijzonder dat die extra boxer van de hema het zo goed doet voor je. Fijn! En een makkelijke oplossing denk ik.
Leuk, tuincentrum. Is altijd slecht voor mijn portemonnee, ik wordt altijd zo hebberig van al die bloemetjes en spullen voor in huis.
  zondag 1 mei 2011 @ 10:48:53 #292
100412 mefke79
komt goed!
pi_96199621
ik word ook heel hebberig van een tuincentrum...maar we gaan voor rupsenverdelgingsspul. Mijn appelboom wordt opgegeten. En ik mag natuurlijk nog een cadeautje voor moederdag uitkiezen.

Zo fijn dat ik minder last heb van mijn rug vandaag...toch handig met een drukke dreumes.
  zondag 1 mei 2011 @ 10:52:37 #293
30252 Soempie
Procreating
pi_96199710
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:27 schreef danic het volgende:
SEO staat voor structureel echoscopisch onderzoek (de 20-weken echo dus)

Dat dacht ik eigenlijk al. Wel logisch met 20 weken, maar door de toevoeging: 'ik duim maar dat alles goed is' ging ik toch twijfelen. TAP, vertrouw op je eigen lichaam en geniet er van, 't is vast allemaal helemaal goed! ^O^
pi_96200185
FR, wat goed van je bloeddruk. Ik had aan het einde van mijn vorige zwangerschap (vanaf 35 weken) ook methyldopa. Ik had niet echt het idee dat het hielp, hij bleef rond de 130/95. Ze hebben mij toen net niet opgenomen gehad. Ik hoop voor je dat je snel naar huis mag en dat je misselijkheid enigzins onder controle blijft (zeggen ze daar niks van in het ziekenhuis??)

TAP, succes morgen. Spannend hoor. Wij moeten nog anderhalve week wachten... Wil je weten wat het wordt?

Mef, fijn dat iets simpels als een boxer verlichting kan brengen.

Draaipogingen doen ze pas vanaf week 36, anders kan hij weer terugdraaien. Hier hebben we toen besloten om niet te gaan draaien. Ik had (te) weinig vruchtwater en mijn baarmoeder voelde veel te strak aan. Dus uiteindelijk een keizersnede. Ook geen ramp hoor. Achteraf gezien dus blij dat het niet geprobeerd is met die gekke baarmoeder van mij, was toch niet gelukt.
  zondag 1 mei 2011 @ 11:20:58 #295
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96200361
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Zana het volgende:
Ik wist het niet tot een uurtje of vier voordat ze geboren werd (snelle bevalling). Totaal geen signalen gehad verder.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 1 mei 2011 @ 11:23:34 #296
100412 mefke79
komt goed!
pi_96200423
ik heb ook geen signalen gehad Zana.

en, heel persoonlijk: ik denk dat het verstandig is daar ook niet naar te zoeken. Stress heeft geen zin en dat kind komt toch pas als ie er zin in heeft. Stel je gaat overtijd, dan kun je je nog heeeeel lang druk maken en geloof me, dan gaan de dagen pas echt kruipen.
pi_96200501
Fijn Mef, lekker vooruitzicht }:|
pi_96200561
Ik kwam verwachtingsvol op fok! om te kijken wie de eerste van de datumzesling was, maar nee hoor.. -O-
Jullie maken het wel spannend!

F_R fijn dat het lichamelijk beter gaat met je!
En maak je ajb niet druk om de kraamzorg, ik als kraamverzorgende heb huizen gezien, echt ik kan er een boek over schrijven. De nasi van 3 weken terug tegen de keukenkastjes geplakt, bruine plakkaten op de badkamertegels, schimmel everywhere.. Dus maak je niet druk om wat rommel en stof! Da's zo weg!

Door jullie ben ik trouwens ook ineens veel bezig met de bevalling, er wordt zoveel over bevallen gepraat hier (duh.. :p) maar het komt best wel dichtbij! Spannenddddd :D

Komop meiden, :% :% :%
Ik ga lekker op de zondagse soep bij oma. Fijne dag allemaal!
  zondag 1 mei 2011 @ 11:37:15 #299
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96200755
Sanne geniet lekker van je soepie bij oma ;) gezellig!! is dat een familietraditie?

Geeeeen beebs op 1 mei te verwachten dus???

Poppedein, veel plezier in de dierentuin vandaag!! doe je de geitjes even de groetjes van Evie? ;)

Mef; fijn dat je wat minder last van je rug hebt... :* maaruh niet gaan forceren nu en Driekus teveel tillen he?? *)

Hillibillie, wat naar dat je zo'n slechte nacht hebt gehad.... :* ga je vanmiddag nog lekker liggen als je vrij bent??

FR; :* rust krijg je in een ziekenhuis inderdaad amper, heel herkenbaar..

ik heb ook zooooooo slecht geslapen.. rare dromen enzo.. :{ ga vanmiddag tegelijk met mijn dreumes nog maar eens even een dutje inplannen ;)
pi_96201203
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:14 schreef Aoraki het volgende:

TAP, succes morgen. Spannend hoor. Wij moeten nog anderhalve week wachten... Wil je weten wat het wordt?
Jazeker, ben heel erg nieuwsgierig. We willen t tegen niemand vertellen, maar ik wil t eigenlijk wel hier kwijt. Gewoon, om t toch kwijt te zijn, haha!
Maar volgens mij ben ik hier op zich wel redelijk anoniem.
Heb wel al bedacht dat als iemand t vraagt die weet dat wij t willen weten, dat ik dan zeg dat ze t niet konden zien ofzo.
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')