Hier ook af en toe een harde buik, probeer dan lekker te gaan liggen of even een warme douche te nemenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd Missjones!
Hier niks gedaan, vriendlief ging wel de stad in, maar ik kon het niet opbrengen.
Was gisteren al met vriendinnen iets gaan eten, dus genoeg lol gehad al.
Straks snackbarfood want echt echt geen zin om te koken.
Buik is trouwens erg hard steeds, het voelt echt vervelend aan. Echt zodanig dat ik niet goed weet welke houding prettig is.
Oja FR, sterkte en gelukkig kun je nu iets binnenhouden. Geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen
Eerder Arnica massage olie, nu hebben we Calendula massage olie.quote:
Dat draaien is idd een crime. En ik snap goed dat je dat absoluut niet gaat missenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef danic het volgende:
Juud en Aventura: ik begreep van mijn verloskundige altijd dat harde buiken niet erg zijn, zolang ze geen zeer doen. Aangezien jullie allebei aangeven dat het pijnlijk is, is het misschien een idee om het even aan te kaarten?
Aventura: dat indalen kan best hoor. Ook mijn meisje begon daar met 30 weken mee. Ze heeft er alleen wel 6 weken over gedaan om helemaal vast te komen liggenDus geen snelle muppet hier.
f-r: de harde buiken komen en gaan een beetje. 2 weken geleden was het echt erg, maar nu niet meer zo. Ik heb het vooral 's nachts en 's ochtends, maar volgens mij komt dat door de grote inspanning die ik moet leveren om mezelf om te draaien in bed of eruit te stappen.
Dat doet nog steeds heel veel pijn aan mijn bekken en gaat gepaard met een hoop gekraak van mijn botten en gezucht, gepuf en gekreun van mijn kant. Dat is het enige dat ik straks níét ga missen.
Mijn doel is in ieder geval gehaald, ik ben niet op Koninginnedag bevallen en het wordt een mei-kindje (oh, dat zijn dus 2 doelen: goed bezug!)
uiteindelijk heb ik niks qua babyspullen gekochtquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel gekocht TT?
Welkom miss jones
En swampie is bevallen???
Misselijk ben ik inmiddels wel. Bloeddruk daalt en ik word misselijk. Echt heel duidelijk hoor dat mislukte lichaam van mij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:15 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
uiteindelijk heb ik niks qua babyspullen gekocht
Wel aardbeienplantjes en een fruitschaal
f_r laten we hopen dat je snel weer naar huis mag, en niet meer misselijk gaat worden
dat jij zo precies kunt beschrijven waar wat zit, ik voel soms ook "uitstekende babyonderdelen", maar zou echt niet kunnen zeggen wat het nu precies is, terwijl die nu wel goed is ingedaald, maar het voelt niet altijd hetzelfde, voetjes, handjes, kontje...ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef Juud79 het volgende:
@Danic, het is niet zo dat mijn hele buik pijn doet, maar doordat ie zo hard en gespannen is voel ik het bovenin bij mijn maag en aan de achterkant, bovenin is van het gewicht dat aan die spieren hangt en omdat ze tegen mijn maag aan zit, de achterkant is van haar voeten tegen mijn ribben.
Die is het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
uhhh ervaren moeder; maar wat is ervaren... denk dat je dan meerdere bevallingen moet hebben gehad.. en achteraf misschien wel een lichaam wat het heeft aangegeven, maar op dat moment heb ik het niet gemerkt hoor.
@FR; hmm komt me niet bekend voor? was het niet amlodipine?
Mijn meisje ligt zoals op onderstaande afbeelding, veelal met haar rug exact in het midden en soms aan de rechterkant. Voetjes zitten dan tegen mijn rug en ribben aan en soms voel ik bovenin mijn buik een voetje schuiven, dan zitten haar voetjes even bij haar billen. Knietjes voel ik soms aan de zijkant van mijn buik schuiven...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:36 schreef Zana het volgende:
[..]
dat jij zo precies kunt beschrijven waar wat zit, ik voel soms ook "uitstekende babyonderdelen", maar zou echt niet kunnen zeggen wat het nu precies is, terwijl die nu wel goed is ingedaald, maar het voelt niet altijd hetzelfde, voetjes, handjes, kontje...ik zou het niet weten
Evie lag bij 35 weken ook nog in stuit, en 2 dagen voor de liggingsecho had ik een buikverbouwing, en bij 35 weken en 4 dagen lag ze ineens goed...(verder bij alle controles in stuit gelegen).quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef __Isis__ het volgende:
F_R balen dat je nu toch weer misselijk wordt... het zit ook echt niet mee hè?
Lees ik nu ook nog dat je kleine in een stuit ligt? Je bent bijna 34 weken toch? Is een draaipoging al besproken?
Mijn meisje ligt in een half onvolkomen stuit, maar ben nu ruim 27 weken, dus grote kans dat ze nog draait. Anders bij 34/35 weken een afspraak in het ZH voor een draaipoging.
Sterkte iig de komende dagen!!!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef danic het volgende:
Mijn doel is in ieder geval gehaald, ik ben niet op Koninginnedag bevallen en het wordt een mei-kindje (oh, dat zijn dus 2 doelen: goed bezug!)
Ik heb dat toevallig ook al een paar keer gehad, maar ze zit er nog steedsquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Zana het volgende:
hm, een vraag aan de ervaren moeders .... wanneer weet je zeker dat je lijf er klaar voor is en dat er iets gaat gebeuren...
ik voel mij vandaag gewoon anders, geen pijn, geen slijmprop en geen vruchtwater, maar gewoon onrustig, ik weet niet of het komt omdat ik gewoon zenuwachtig ben wat er gaat gebeuren of zo langzaam toch eerste signalen ... theoretisch heb ik nog 14 dagen ...lijkt mij niet leuk als ik die hele tijd zo loop te stressen en mij druk maak om niets.., had je een voorgevoel of kwam de geboorte verrassend op gang...
Ja, misschien is dat een idee? Kan hij gelijk zijn ei een beetje kwijtquote:Op zondag 1 mei 2011 09:50 schreef danic het volgende:
Nee, ik vind lezen ook leuk, maar geen 16 uur pfffff dansende lettertjes enzo.
Ik kan me dat wel voorstellen over het huishouden. Is er niet iemand die je even een keertje wilt helpen? Je (schoon)moeder ofzo? Gewoon een dagje even de grote dingen doen als stofzuigen, keuken aan kant, de wasmachine een slinger geven, noem maar op en dat je vriend dan haar even helpt door op te ruimen?
Dan is dat voor hem ook een mindere zorg en houdt hij meer tijd voor jou over.
Mooi op de helft!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier een mijlpaal: 20 weken!
Wat gaat de tijd toch hard! Morgenavond de SEO.
Ben wel een beetje nerveus, ik duim maar dat alles goed is.
Dat dacht ik eigenlijk al. Wel logisch met 20 weken, maar door de toevoeging: 'ik duim maar dat alles goed is' ging ik toch twijfelen. TAP, vertrouw op je eigen lichaam en geniet er van, 't is vast allemaal helemaal goed!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:27 schreef danic het volgende:
SEO staat voor structureel echoscopisch onderzoek (de 20-weken echo dus)
Ik wist het niet tot een uurtje of vier voordat ze geboren werd (snelle bevalling). Totaal geen signalen gehad verder.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Zana het volgende:
hm, een vraag aan de ervaren moeders .... wanneer weet je zeker dat je lijf er klaar voor is en dat er iets gaat gebeuren...
ik voel mij vandaag gewoon anders, geen pijn, geen slijmprop en geen vruchtwater, maar gewoon onrustig, ik weet niet of het komt omdat ik gewoon zenuwachtig ben wat er gaat gebeuren of zo langzaam toch eerste signalen ... theoretisch heb ik nog 14 dagen ...lijkt mij niet leuk als ik die hele tijd zo loop te stressen en mij druk maak om niets.., had je een voorgevoel of kwam de geboorte verrassend op gang...
Jazeker, ben heel erg nieuwsgierig. We willen t tegen niemand vertellen, maar ik wil t eigenlijk wel hier kwijt. Gewoon, om t toch kwijt te zijn, haha!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:14 schreef Aoraki het volgende:
TAP, succes morgen. Spannend hoor. Wij moeten nog anderhalve week wachten... Wil je weten wat het wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |