abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96170187
Dat is ook wel een hele leuke/mooie datum dan inderdaad Poppedein.
Tja, en die harde buiken vind ik altijd zo lekker vaag. 2 weken geleden had ik een dag lang 1 lange harde buik met af en toe eens een minuutje niet. Toen ik dat achteraf tegen mijn beste vriendin zei, zei ze: dat had ik ook en de volgende dag was ik mama.
Tja......hier was het dus loos alarm. Ik weet niet zo goed wat ik van die dingen moet denken, rare harde buiken :P
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:56:49 #202
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96170212
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:30 schreef mefke79 het volgende:
ik heb zo'n buikband van Anita geleend van een vriendinnetje, maar of dat ding is bagger of hij is te klein. En het levert nog weer een laagje extra op (onderbroek, buikband, band die aan m'n broek zit, hemdje, shirt en daaroverheen nog de bekkenband). Dus ik draag em eigenlijk niet.
Ik heb 2 buikbanden van Medela, en eentje van Carriwell. De ene keer kan ik een buikband wel verdragen, de andere keer niet. Wat ik wel merk is dat ik geen buikband om moet doen als ik van plan ben lang te gaan zitten. Kind wordt dan super druk (hetzelfde doet ze als ik mijn gordel aan doe in de auto).
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:02:35 #203
100412 mefke79
komt goed!
pi_96170320
Tienus reageert ook op de bekkenband ja. Op de buikband niet echt. Maar ik ben er denk ik al achter waarom dat ding niet zit, hij is gewoon te klein. Het is een m en ik zou een l of xl nodig hebben. Raar dat het een m is want diegene van wie ik em heb heeft toch echt mijn bouw. Te klein gekocht dus.

Ik heb van de week eens zitten teruglezen, de laatste weken van de vorige zwangerschap lag ik bijna elke avond in bad om mijn harde buik soepel te krijgen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:05:39 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_96170372
Sms van f_r, ze voelt zich goed maar haar bloeddruk is nog steeds hoog en ze denkt voorlopig nog niet naar huis te mogen -O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_96170481
pffff dat schiet ook niet op zeg! Wel heel fijn dat ze zich goed voelt, dat mag ook wel eens een keertje.
Maar zo had ze vast Koninginnedag niet in gedachten. Dikke :* voor d'r!
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:13:40 #206
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96170525
;( F_R :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:17:53 #207
100412 mefke79
komt goed!
pi_96170621
he shit, f_r. En ze is natuurlijk pas 33 weken, dus bevallen is ook nog geen echte optie. Maar, ik vermoed dat ze wel in het zkh ligt waar ze die kindjes prima kunnen opvangen. En tja, haar lichaam levert al 33 weken een topprestatie, kan me zo voorstellen dat het een keertje op is. Sterkte!
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:33:10 #208
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96170996
Dat zou wel speciaal zijn Poppedein! O+

Oh Danic, dat zou wat zijn idd, zo op 4 mei! Ik zie het helemaal voor me! _O-

d0ry wat fijn zeg! En nu blijven plakken die frummel! :*

Nog niets gehoord van F-R dus... begin me wel wat zorgen te maken eigenlijk. Edit; tijdens typen bericht dus. Wat naar zeg! Wat zit het haar niet mee deze zwangerschap!

Kan je vocht vast houden in 1 enkel? Mijn linkerenkel is nogal dik namelijk (dikker als de ander, die is ook wel ietsjes dikker), waar is mijn bot gebleven?? :? Geen pijn gelukkig, maar wel raar gezicht.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:39:04 #209
100412 mefke79
komt goed!
pi_96171147
eh Susie, het mag wel een beetje verschillen, maar niet te veel geloof ik, kan volgens mij wijzen op trombose. Wickie weet er meer van, denk ik. Vraag het haar eens.
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:45:50 #210
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96171325
Ik google ook wel alvast even. Wanneer ik het nou aan het einde van de dag heb, maar heb heerlijk geslapen vannacht, pootjes omhoog, dus vind het nogal apart zeg maar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:11:43 #211
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96171988
Als ik de klachten lees, lijkt het me niet eigenlijk. Maar ik ga het wel even in de gaten houden natuurlijk. Dit is het verschil nu en normaal gesproken zie je dus gewoon mijn enkels duidelijk aan beiden kanten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96173068
dOry wat een slopende tijd voor je zeg

Voor de rest niet bijgelezen sorry

Vriend heeft een internet gekocht voor mij. Wat zijn die kregen duur
Dus ik kom mij even melden vanuit het z-huis
bloeddruk daalt ietsje maar nog niet genoeg
Wel eitwitten in de urine maar nog niet hoog genoeg voor zwangerschapsvergiftiging

Ze gaan er nu vanuit dat ik hier ongeveer een week lig als mijn bd mee blijft helpen

Wonder boven wonden ben ik door die bd pillen niet meer misselijk *O*
Ik heb voor het eerst mijn eten binnen gehouden *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:57:33 #213
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96173106
F-R wat fijn om wat te lezen van je! En wat heerlijk dat je niet meer misselijk bent!! *O*
pi_96173108
Ooh f-r, ondanks alle tegenslagen dus gelukkig ook nog positief nieuws! Wat fijn zeg dat die pillen helpen. Kun je die niet blijven slikken tot het einde? Dan kan je lichaam ook nog een beetje aansterken.
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:05:58 #215
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96173291
gedeeltelijke jeeej voor f_r, toch een meevallertje !! *O*
pi_96173398
We hadden eerst do dus de liggings echo
Ons kindje is klein en weegt 1400 gram. Maar omdat alles wel in verhouding is vonden ze het niet ernstig.
pi_96173417
f_r *O* wat fijn zeg! Hopelijk mag je over een week weer naar huis en blijf je je goed voelen!
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:17:00 #218
100412 mefke79
komt goed!
pi_96173499
he he, F_R dat zijn nog eens fijne bijwerkingen! Rust maar lekker uit daar in het ziekenhuis, hopelijk mag je zo weer naar huis. Sterkte!

Ik heb de buikband aan de kant gegooid en probeer het vandaag eens met de hema zwangerschapsboxer over mijn onderbroek heen. (nee, dat hoort niet zo, maar dat ding zit anders voor geen meter, geen idee hoe ik daar de vorige keer maanden in gelopen heb) De pijn in mijn rug is minder dankzij de douche, dus dat is alvast een pluspunt.
pi_96173597
Hopelijk helpt het mefke
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:34:41 #220
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96173967
f_r wat fijn dat je die bijwerking hebt. Heerlijk. :)

Hier heb ik daarnet het hartje gehoord. Ik heb mijn angelsoud eens afgestoft, en na even zoeken (ik zat in de eerste instantie te laag) kon ik het hartje luid en duidelijk horen. Okay, ik had hem zo hard mogelijk gezet vanwege mijn slechte oren, maar het ging als een treintje. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96174111
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
f_r wat fijn dat je die bijwerking hebt. Heerlijk. :)

Hier heb ik daarnet het hartje gehoord. Ik heb mijn angelsoud eens afgestoft, en na even zoeken (ik zat in de eerste instantie te laag) kon ik het hartje luid en duidelijk horen. Okay, ik had hem zo hard mogelijk gezet vanwege mijn slechte oren, maar het ging als een treintje. :D
^O^

Wij hebben juist zo'n eigenwijs kind tijdens de CTG ook telkens hartslag niet te vinden en schoppen/slaan naar de ctg (ik denk slaan want het ligt in een stuit) en als de ctg dan eindelijk is aangesloten te gaan slapen zodat ik er extra lang aan moet liggen
pi_96174925
toch een fijn gevoel dat je in het ziekenhuis ligt ferrarirood, niet dat het leuk is... maar je weet waar je het voor doet.

Hier een erg slechte nacht gehad. Kreeg rond 12 uur vanacht een soort van menstratieachtige kramp die bleef tot een uur of 4. Van 4 tot 6 werd het kleintje wakker en begon keihard te trappen..maar nog geen baby :-(
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:24:05 #223
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96174992
f_r fijn dat je nu niet misselijk bent, ik hoop dat je snel weer naar huis mag.

Heb vanochtend op de vrijmarkt een babyhangmatje en een vestje gekocht van een leraar van mijn middelbare school. Hij had een paar maanden geleden een drieling gekregen, volgens mij was hij nog steeds in shock :D

Mijn vriend zwangert trouwens heel erg met me mee, ik poets het huis en hij doet een middagdutje :')
pi_96175060
swampie gefeliciteerd en geniet ervan....
pi_96176689
Hallooo, ben nieuw hier maar dit topic ga ik zeker volgen.
Ben zelf 10 weken zwanger nu :D
pi_96177330
gefeliciteerd miss jones.
En hoe voel je je??
pi_96177580
Dankjewel :D Ja niet echt veel klachten, alleen last van mn borsten, en moe, maar misselijkheid heb ik bijna niet gehad.
En is mn eerste zwangerschap *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:24:51 #228
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96178635
gefeliciteerd en welkom miss-jones!
Ben zelf net terug van de vrijmarkt. Heel leuk, maar van anoniem snuffelen was geen sprake helaas! "Krijg je een meisje?" "Ja? ik heb hier hele leuke kleertjes!"
volgende kraam: "Ik heb nog een hele hoop babyspulletjes te koop!"
en zo ging dat de hele tijd door :P

Denk ik eindelijk rustig te kunnen snuffelen tussen wat kleertjes en spulletjes.. staat mijn nicht achter die stand :') Die is vorig jaar bevallen van een meisje :P
pi_96179411
Veel gekocht TT?
Welkom miss jones
En swampie is bevallen???
  zaterdag 30 april 2011 @ 18:13:48 #230
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96179919
Van harte Miss-Jones!
pi_96180264
Zo, half bijgelezen (alleen deze pagina) meld ik me ook weer eens;

Miss-Jones; gefeliciteerd!

F_R: wat ontzettend fijn dat je door die pillen niet meer misselijk bent zeg! Hopelijk mag je snel naar huis en blijf je je goed voelen. :*

Gister had ik lekker een dagje vrij, heb schoongemaakt en boodschappen gedaan. En daarna lekker een uurtje geslapen :Z Had ik echt even nodig.

Vandaag uitgeslapen en even een oranje tompouche bij mijn ouders wezen eten en heel snel over de vrijmarkt. Was me veels te druk dus daarna weer snel naar huis en met een boekje op het balkon gelegen.
Heb lekker lui eten besteld en morgen komt manlief als het goed is weer thuis! *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:09:00 #232
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96181139
Gefeliciteerd Missjones!

Hier niks gedaan, vriendlief ging wel de stad in, maar ik kon het niet opbrengen.
Was gisteren al met vriendinnen iets gaan eten, dus genoeg lol gehad al.

Straks snackbarfood want echt echt geen zin om te koken.

Buik is trouwens erg hard steeds, het voelt echt vervelend aan. Echt zodanig dat ik niet goed weet welke houding prettig is.

Oja FR, sterkte en gelukkig kun je nu iets binnenhouden. Geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen
pi_96181195
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd Missjones!

Hier niks gedaan, vriendlief ging wel de stad in, maar ik kon het niet opbrengen.
Was gisteren al met vriendinnen iets gaan eten, dus genoeg lol gehad al.

Straks snackbarfood want echt echt geen zin om te koken.

Buik is trouwens erg hard steeds, het voelt echt vervelend aan. Echt zodanig dat ik niet goed weet welke houding prettig is.

Oja FR, sterkte en gelukkig kun je nu iets binnenhouden. Geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen
Hier ook af en toe een harde buik, probeer dan lekker te gaan liggen of even een warme douche te nemen :)
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:17:33 #234
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96181354
@Swampie, gefeliciteerd met het mooie manneke, prachtige naam!
@F_R, wat fijn om te lezen dat je even niet misselijk bent en wat hebt kunnen eten.
Mocht het zo blijven met die medicijnen, dan kan je wellicht nog wat bijkomen de komende weken. Ik hoop voor je dat de boel zich stabiliseert en dat je snel weer naar huis mag.

@Aventura, pijnlijke buiken zijn hier ook aan de orde van de dag, vooral bovenin bij mijn maagstreek en aan de zelfde kant mijn ribben aan de achterkant.
Ik douche bijna standaard s' avonds tegenwoordig, of gewoon twee keer. Goed warm en dan olie van Weleda erop. Daarna lekker hangen in bed of op de bank. Dan gaat het vaak wel weer.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:30:14 #235
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96181698
Welke van Weleda gebruik je Juud?
pi_96182461
Helemaal over het nieuws van Swampie heen gelezen! Gefeliciteerd met je mooi ventje!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:57:36 #237
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96182571
Goed idee, ik ga zo weer even douchen! Mss is lekker met olie masseren ook een idee, heb van buuf een flesje buikolie gekregen maar ik heb er nog niks mee gedaan.

Het klinkt wel gek voor deze termijn, bijna 30 weken, maar ik heb het idee dat de baby al aan het indalen is. Of misschien nog niet indalen, maar hij zit wel ergens bij mijn schaambot en liezen in de buurt!
pi_96182950
FR, goed om wat van je te horen! Fijn dat je niet meer zo misselijk bent, hopelijk blijft dat zo.

Swampie, gefeliciteerd met je mannetje!!
pi_96183236
swampie gefeliciteerd met jullie zoon
aventura indalen zou kunnen maar is idd nog wel vroeg
pi_96183389
Ik gebruik ook elke avond en elke ochtend olie (van Kruidvat, beautyolie, ruikt heel lekker en is niet te vet). Net een uurtje geslapen en toen ik wakker werd had ik een hele harde bol in mijn buik, maar anders dan bij de normale harde buiken voelde ik er niks van. Heel gek, misschien lag zij helemaal tegen de buikwand aan ofzo.

F_R wat heerlijk dat je even niet misselijk bent! Een geluk bij een ongeluk! Hoop dat het allemaal meevalt in het zkh!

Hier Q day aan me voorbij laten gaan. Lekker in bad gehangen en tv gekeken en gelezen. Heerlijk!

Fijne dag nog allemaal!
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:35:26 #241
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96183699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Susie het volgende:
Welke van Weleda gebruik je Juud?
Eerder Arnica massage olie, nu hebben we Calendula massage olie.
Ik vind de Arnica persoonlijk het lekkerste, dus die koop ik weer als dit flesje op is.

@Aventura, in dalen is idd vroeg, mijn ukje was deze week ingedaald.
Maar, ze lag wel al heel lang met haar hoofd beneden en ook veel op dezelfde plek en vrij laag, dat herken ik wel.
Nu dat ze echt ging indalen moest ik ineens veel vaker plassen op een dag en sinds een dag of drie ook twee keer per nacht. }:|
Plus steekjes bij mij schaambot en in mijn liezen, een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en mijn buik zakte echt een flink eind.

Die klachten zijn nu weer weg, nu voel ik vooral bij het starten met lopen en opstaan mijn bekken en haar hoofd... :)
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:37:45 #242
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96183764
helluw ;)

FR; ik ben heeeeel blij dat je bloeddruk wat beter is, en jeempie voor het eerst in je zwangerschap NIET misselijk??? ik hoop dat dit misschien een keerpunt voor je zal zijn... :* Sterkte de komende dagen in het ziekenhuis..

pffff geen beebs op koninginnedag dus... kom maar mei-beebs!!

wij hebben vandaag een drukke dag gehad, verjaardag met veeeeeel kids ;) Evie vond het fantastisch, maar is nu helemaal kapot, en is na wat mopperen gaan slapen, en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook weer eens te weinig rust heb gehad vandaag...
wel mogelijkheden tot slapen, 2 keer gaan liggen, maar beide keren niet kunnen slapen, terwijl ik dood en doodmoe ben/ was...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96183832
danic hoe is het met de harde buiken? nog steeds veel of is het helemaal over?
BJ te moe om te slapen?

Ik ben inmiddels wel weer een beetje misselijk het was ook te mooi om waar te zijn. Maar het is hier ook erg warm.
pi_96183868
Dankjullie wel allemaal *)
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:46:15 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96184049
ahh FR; ik hoop zoooo dat je misselijkheid niet weer terugkomt ;)

en ja ik denk idd dat ik TE moe ben.... al dagen last van.. middagdutje lukt niet, en ben wel zoooo moe...

en o ja, MissJones welkom!!!! en gefeliciteerd!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96184258
Juud en Aventura: ik begreep van mijn verloskundige altijd dat harde buiken niet erg zijn, zolang ze geen zeer doen. Aangezien jullie allebei aangeven dat het pijnlijk is, is het misschien een idee om het even aan te kaarten?
Aventura: dat indalen kan best hoor. Ook mijn meisje begon daar met 30 weken mee. Ze heeft er alleen wel 6 weken over gedaan om helemaal vast te komen liggen }:| Dus geen snelle muppet hier.

f-r: de harde buiken komen en gaan een beetje. 2 weken geleden was het echt erg, maar nu niet meer zo. Ik heb het vooral 's nachts en 's ochtends, maar volgens mij komt dat door de grote inspanning die ik moet leveren om mezelf om te draaien in bed of eruit te stappen.
Dat doet nog steeds heel veel pijn aan mijn bekken en gaat gepaard met een hoop gekraak van mijn botten en gezucht, gepuf en gekreun van mijn kant. Dat is het enige dat ik straks níét ga missen.

Mijn doel is in ieder geval gehaald, ik ben niet op Koninginnedag bevallen en het wordt een mei-kindje (oh, dat zijn dus 2 doelen: goed bezug! :P )
pi_96184436
*O* bd 120/80 *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:03:12 #248
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96184621
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
*O* bd 120/80 *O*
Netjes! Betekent dat dat je naar huis toe mag?
pi_96184678
Was het maar waar maar 1x een goede bd betekent helaas nog niet dat ik naar huis mag.
ik hoop zo dat het blijft
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:05:53 #250
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96184727
Ik hoop het ook!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')