Ik heb 2 buikbanden van Medela, en eentje van Carriwell. De ene keer kan ik een buikband wel verdragen, de andere keer niet. Wat ik wel merk is dat ik geen buikband om moet doen als ik van plan ben lang te gaan zitten. Kind wordt dan super druk (hetzelfde doet ze als ik mijn gordel aan doe in de auto).quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:30 schreef mefke79 het volgende:
ik heb zo'n buikband van Anita geleend van een vriendinnetje, maar of dat ding is bagger of hij is te klein. En het levert nog weer een laagje extra op (onderbroek, buikband, band die aan m'n broek zit, hemdje, shirt en daaroverheen nog de bekkenband). Dus ik draag em eigenlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
f_r wat fijn dat je die bijwerking hebt. Heerlijk.
Hier heb ik daarnet het hartje gehoord. Ik heb mijn angelsoud eens afgestoft, en na even zoeken (ik zat in de eerste instantie te laag) kon ik het hartje luid en duidelijk horen. Okay, ik had hem zo hard mogelijk gezet vanwege mijn slechte oren, maar het ging als een treintje.
Hier ook af en toe een harde buik, probeer dan lekker te gaan liggen of even een warme douche te nemenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd Missjones!
Hier niks gedaan, vriendlief ging wel de stad in, maar ik kon het niet opbrengen.
Was gisteren al met vriendinnen iets gaan eten, dus genoeg lol gehad al.
Straks snackbarfood want echt echt geen zin om te koken.
Buik is trouwens erg hard steeds, het voelt echt vervelend aan. Echt zodanig dat ik niet goed weet welke houding prettig is.
Oja FR, sterkte en gelukkig kun je nu iets binnenhouden. Geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen
Eerder Arnica massage olie, nu hebben we Calendula massage olie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |