Te laat? Ik denk het niet. Wij waren ook vrij laat met alles en het is ook allemaal in orde gekomenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:36 schreef Sannne het volgende:
Ik ga pas volgende maand (juni) beginnen met de kaartjes. Dan ben ik 30 weken. Is dat te laat?
Mijn broer ontwerpt ze, hij is tevens fotograaf. Maar ik heb er geen haast mee, mag van mij ook 2 weken na de bevalling.. Alleen ik vind het zo moeilijk...............
Kamer heb ik ook niet af, en die ga ik ook niet maken. 4 maanden na de bevalling verhuizen we en dan krijgt ze een prachtig kamertje, vind het zonde om dat voor 4 maanden nog te doen terwijl ze toch bij mij slaapt..
Ik ben ook wat te laks met die dingen, heb alles in huis en dat vind ik goed genoeg
haha nou hier hebben alle collega's het altijd door als er weer eens iemand zwanger is, reden; wanneer er thoraxfoto's worden gemaakt op de afdeling, waarbij dus de nodige straling vrijkomt, staan de mensen die zwanger zijn altijd direct op meters afstandquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef Aoraki het volgende:
En ik moest helaas ook al direct op mijn werk vertellen dat ik zwanger was. Woensdagavond getest, donderochten verteldIk werk met radioactiviteit, dus er moesten wat voorzorgsmaatregelen genomen worden. Ik vind het niet leuk om het al zo vroeg te moeten vertellen, maar het is niet anders. Dus ook maar de ouders meteen ingelicht, ik vind het ook zo wat als je collega's het weten, maar je ouders niet
Tnx meis! Voel me al wat minder ontaardquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Te laat? Ik denk het niet. Wij waren ook vrij laat met alles en het is ook allemaal in orde gekomenEen baby heeft dat prachtige kamertje niet nodig en het kaartje kan best wat later verstuurd worden en zo zijn er nog veel zaken die er niet noodzakelijkerwijs direct moeten zijn.
grappig toch, dat dat zo verschilt per persoon. Ik kan dus weinig met spijkerbroeken en met Mamalicious. Ik moet gewoon mee-rek-spul hebben, zoals leggingstof. Ik draag normaal ook geen leggings, maar nu dus wel vanwege het rekspul. En dus van dag joggingspul.. zit heerlijk! En gelukkig hoef ik geen rekening te houden met mijn werk...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Vicky het volgende:
Jose, ik kon niet tegen de broeken van H&M, die vond ik niet prettig bij de overgang idd. Die van de Miss Etam vond ik heerlijk zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
Yepquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
Danic gaat voor een meikindjedas ook wel een erg mooie maand over het algemeen!
Zat mij precies hetzelfde te bedenken gisterenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:14 schreef danic het volgende:
Ja, één van die dagen ga ik ook voor hoor. Hoop alleen niet 4 mei! God, je zal liggen te puffen en dan om 20.00 2 minuten je mond moeten houdenLijkt me zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |