Zo staat hij vaker als hij aan het aanrecht bezig isquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef shomila het volgende:
Karim maakt een sausje.Hoe staat hij![]()
[ link | afbeelding ]
LOLquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef shomila het volgende:
Karim maakt een sausje.Hoe staat hij![]()
[ link | afbeelding ]
neequote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je hebt niet per ongelijk IE9 geinstalleerd?
doet t nietquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
ik weet t, sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Blackprincess, hier komen de mensen die er verstand van hebben;
Jank hier dat je streams het niet doen. # 3
Moniquequote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat denken jullie? Wie moet naar huis vanavond?
Ik vrees Karim, ik hoop Jo.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Hoi Fenneke, ik ben bang dat Karim moet vertrekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
ik hoop voor Mo dat er een aktie komt waardoor zij mag gaanquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik hoop een stunt dat Mootje mag gaan maar ik denk Gerard of Karim.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Zo bedoelde ik het niet hoor, maar ik denk echt dat je daar betere hulp kunt krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
Ik ga me voorbereiden voor ziekenhuis
laterss
Ben bang dat het karim wordt, maar hoop joana.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Doet t niet???? Okee cookies en geschiedenis weggooien en pcopnieuw startenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
laterss
Laterssssquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
laterss
Ik ben bang Karim maar ik hoop Mo , niet alleen omdat ik haar niks vind maar ook voor haarzelf want het wordt er niet beter op van wat ze laat zien.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Vind het echt sneu voor je meis.Sterkte met je bezoek aan het ziekenhuisquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
laterss
Daar durf ik bijna gif op in te nemen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:07 schreef bull-sjitt het volgende:
ik hoop niet dat ze net zoiets flikken als toen met Flip dat ze JoJo eerder eruit halen omdat ze veilig is
de meeste verschuiving vind plaats tijdens de live show
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
laterss
vrees voor Karim, hoop op Joannaquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja hoop ook nog op een wending maar denk dat het dat niet wordtquote:Op donderdag 28 april 2011 14:06 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik hoop voor Mo dat er een aktie komt waardoor zij mag gaan
zo niet dan JoJo
dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 14:10 schreef delfse het volgende:
Philip wil Jo niet maar wil heel graag Mootje hij kon gister toen die in bed lag en Mootje kwam de kamer in zijn ogen niet van Mootje houden.
Eerste ja, 2e is nog niet over gesproken.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
@TT ze gaat een rokje maken van die rommel?
En dan zeker weer weggeven op Twitter?
Klopt dat vond ik ook heel raar, dacht meteen: nou Mo hij wil graag, jij wil graagquote:Op donderdag 28 april 2011 14:10 schreef delfse het volgende:
Philip wil Jo niet maar wil heel graag Mootje hij kon gister toen die in bed lag en Mootje kwam de kamer in zijn ogen niet van Mootje houden.
quote:Secret Storys Best Of uitzending
28 april om 13.47
Laat ons weten wat jij wil zien.
De finale komt in zicht en wij willen weten wat jij nog wil zien gebeuren in het Huis der Geheimen. Heb je een creatieve opdracht of wil je een specifiek moment graag terugzien? Laat het ons weten op onze Hyve en Facebook en wie weet zie je jouw idee terug in Secret Storys Best of uitzending op 16 mei.
Maar de site van SST en Hyves geven heule andere uitslagen. Daar staat Djoon vet bovenaan.quote:
Hoop echt dat Gerard er nog in mag blijven!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik weet het niet, hou mijn hart vast..wordt spannend tussen K en G denk ik..
Ja, jammer... ik hoop zo dat Gerard nog ff blijft. Maar hij is deze week nauwelijks in the picture geweest, dus ik vrees dat het hem niet wordt.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat denk je als Karim eruit gaat dat Gerard dan ook gaat?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Pablolaatje het volgende:
Het is misschien beter dat Gerard thuis komt het spel wordt zo oneerlijk gespeeld daar wil je toch niet in blijven. Achter wordt het gespeeld en de bewoners zijn voor de tv beelden.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Pablolaatje het volgende:
ja ben er ook bang voorquote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vermoed dat de meeste Gerard/Karim fans geen vertrouwen hebben in een eerlijke stemming en daarom niet stemmen
daar tegen over staan de breezah's voor JoJo
Ik heb wel gestemd, al een paar keer, ook al heb ik er geen vertrouwen dat het fair play is van sst uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vermoed dat de meeste Gerard/Karim fans geen vertrouwen hebben in een eerlijke stemming en daarom niet stemmen
daar tegen over staan de breezah's voor JoJo
Dat denk ik ook. Toch hoop ik nog op een twist, iets met Mo.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Pablolaatje het volgende:
heb hier ergens gelezen dat stemmen op JoJo zwaarder tillen dan andere stemmenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef livvie het volgende:
[..]
Ik heb wel gestemd, al een paar keer, ook al heb ik er geen vertrouwen dat het fair play is van sst uit.
Mo en Jo beide naar huis?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Toch hoop ik nog op een twist, iets met Mo.
dat is voor alle partijden het bestequote:
Mij boeit die inkomsten niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat is voor alle partijden het beste
echter voor de inkomsten van Nep 5 niet
Djoon kun je vergeten, maar ik hoop dat ze nog iet met Mo gaan doe, een wisseltruuk of zoiets.quote:
Een voor het blok zet-actie van de Stemquote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Djoon kun je vergeten, maar ik hoop dat ze nog iet met Mo gaan doe, een wisseltruuk of zoiets.
Ik loop al de hele dag te duimenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Djoon kun je vergeten, maar ik hoop dat ze nog iet met Mo gaan doe, een wisseltruuk of zoiets.
Dit is niet de eerste keer dat ze dit flikken hoor. Dat was tijdens DGK finale ook bij Huub.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wou op gerard stemmen (jaja het vlees is zwak)
krijg ik dit terug :
helaas kunnen wij je bericht niet verwerken.
check je bericht en stuur het nogmaals naar 5353
en bij karim doet hij wel gewoon
Hoop het ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hmmmm vreemdquote:Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
krijg ik dit terug :
Troost je, het is niet slechts naar jouw idee.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef livvie het volgende:
Inderdaad bull-sjit .. naar mijn idee krijgt Jo constant een voorkeursbehandeling van sst
niet alleen naar jouw ideequote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef livvie het volgende:
Inderdaad bull-sjit .. naar mijn idee krijgt Jo constant een voorkeursbehandeling van sst
Ik heb net ook gestemd..quote:Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
krijg ik dit terug :
Ja, ik heb jullie vermoedens hierover ook gelezen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Troost je, het is niet slechts naar jouw idee.
Dat is het enige wat zeker is met deze sstquote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef livvie het volgende:
Vermoedens zijn het al niet meer. De bewijzen liegen er niet om.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:19 schreef livvie het volgende:
[..]
Ja, ik heb jullie vermoedens hierover ook gelezen.
Dat dus ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vermoedens zijn het al niet meer. De bewijzen liegen er niet om.
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef danilel het volgende:
ik kreeg dus net 5 gesproken kpn sms via mn foon.......
over een of ander geld verdien gebeuren, iets met data en blablabla.....
iemand ooit eerder zoiets gehad?
ontopic
Geer gaat Flip inmaken met een potje dammen
Het script voor de uitzending, wie waar moet zitten. Ze gaan zo repeteren voor het geluid e.d.quote:
Huh, ik snap de eerste zin niet van je?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef danilel het volgende:
ik kreeg dus net 5 gesproken kpn sms via mn foon.......
over een of ander geld verdien gebeuren, iets met data en blablabla.....
iemand ooit eerder zoiets gehad?
ontopic
Geer gaat Flip inmaken met een potje dammen
als programma maker ben je toch liever die labiele Mo kwijt dan rijk? ... voor hetzelfde geld krijgt ze vrijdag weer een inzinking en loopt ze zo de deur uitquote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ze dit flikken hoor.
16.15 uur toch altijd?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Stond een mededeling dat de repetitie pas later vandaag is.
Gaarne...quote:Op donderdag 28 april 2011 14:24 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Oewah erger me weer aan Sharon, mag die eruit ajb???
Zonder streams had ik helemaal niet naar het programma gekeken.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
Net een fragment op radio 538 geluisterd van De Wild die Bartje Boonstra belde over sst. Bart gaf een beetje de schuld van de kijkcijfers die ver onder de maat zijn ligt aan ziggo en upc omdat het 24 uur te bekijken is. Hij vergeet zeker dat de laatste weken er meer stream locks zijn dan gewoon beeld.
Waarom doen ze er dan alles aan om haar in het programma te houden? Als ik het goed begrijp MAG ze niet weg. Of het moet een act van haar zijn, grote kans.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef snetje het volgende:
als programma maker ben je toch liever die labiele Mo kwijt dan rijk? ... voor hetzelfde geld krijgt ze vrijdag weer een inzinking en loopt ze zo de deur uit
Wat een lulkoek, BB en DGK waren ook te zien 24/7 op internet en op digitale kanalen...Argument gaat dus niet op..quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
Net een fragment op radio 538 geluisterd van De Wild die Bartje Boonstra belde over sst. Bart gaf een beetje de schuld van de kijkcijfers die ver onder de maat zijn ligt aan ziggo en upc omdat het 24 uur te bekijken is. Hij vergeet zeker dat de laatste weken er meer stream locks zijn dan gewoon beeld.
Ik denk dat die koffer volgende week pas komtquote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef Tamaartje het volgende:
Ben benieuwd naar de liveshow.. hoop dat er iets komt waardoor Mo gewoon lekker een koffer met geld pakt en oprot.. Dan kan de rest nog even blijven
Ik weet het zker dat het een act is, anders deed ze toch niet zo vrolijk weer??quote:Op donderdag 28 april 2011 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom doen ze er dan alles aan om haar in het programma te houden? Als ik het goed begrijp MAG ze niet weg. Of het moet een act van haar zijn, grote kans.
Wat een gelul, je ziet maar 1 stream daar en idd, die SL's.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
Toch zit er wel iets in wat Bart zegt, ik volg SST maar zo af en toe op stream en tv, maar toendertijd als DGK-low life streamer keek ik dus echt nooit naar de geplakte en geknipte uitzendingen op tv.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
Linkje?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:27 schreef shomila het volgende:
Er zitten er een paar op die sst chat die kunnen zo in dat programma fans van sbs6.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
om het vanavond spannend te maken met een wissel ... maar het zou even goed ook een act kunnen zijn van Mo ja... gisteren zagen we het ware aardje van haar met haar misselijke opmerkingen tegen Karimquote:Op donderdag 28 april 2011 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom doen ze er dan alles aan om haar in het programma te houden? Als ik het goed begrijp MAG ze niet weg. Of het moet een act van haar zijn, grote kans.
Gerardquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Dat is zoquote:Op donderdag 28 april 2011 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch zit er wel iets in wat Bart zegt, ik volg SST maar zo af en toe op stream en tv, maar toendertijd als DGK-low life streamer keek ik dus echt nooit naar de geplakte en geknipte uitzendingen op tv.
Joanna. Uiteraard. Maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik denk Joanna.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik denk Karimquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Welke opemrkingen?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:28 schreef snetje het volgende:
[..]
om het vanavond spannend te maken met een wissel ... maar het zou even goed ook een act kunnen zijn van Mo ja... gisteren zagen we het ware aardje van haar met haar misselijke opmerkingen tegen Karim
Thanx, ik heb genoeg gezien.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:28 schreef shomila het volgende:
http://www.secretstory.nl/kijk-live/1/Camera%201
En dan rechts zit die chat.
Het gekke is dat het juist alleen in het weekend is , dan is ze volgens mij zo bang dat Maik een ander tegenkomt. Haar angst zal ook steeds weer haar problemen opleveren in een relatie , je vertrouwd elkaar of niet en die angst die zij heeft is echt ziekelijk .quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef snetje het volgende:
[..]
als programma maker ben je toch liever die labiele Mo kwijt dan rijk? ... voor hetzelfde geld krijgt ze vrijdag weer een inzinking en loopt ze zo de deur uit
Daar gaat het toch ook om...quote:Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef Freule het volgende:
[..]
Zou je denken die is samen met Geer erg popi.
Dat zijn ze idd maar ik denk dat Joanna meer publiek heeft dat stemtquote:Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef Freule het volgende:
[..]
na de kluiswissel van Karim was madam flink pissed off en maakte de opmerkingen zoals ik hoop dat tie morgen gaat ...quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Er is na de kluiswissel van Karim en Mo geen nieuwe kluiswissel geweest?
Jo staat mijlenver voor en dat gaat echt niet veranderen. Het gaat dus tussen Gerard en Karim en ik denk dat Karim daarin verliest, ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef Freule het volgende:
[..]
bahbah flauwe opmerking van Mo.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef snetje het volgende:
[..]
na de kluiswissel van Karim was madam flink pissed off en maakte de opmerkingen zoals ik hoop dat tie morgen gaat ...
Kan je goede tv beelden verwachten een catfight met die 2 meiden en een kale Philip Jo trekt de haren uit zijn kop;quote:Op donderdag 28 april 2011 14:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat nou als Flip met Mo gaat ketsen???
Karim stond verleden keer onderaan en eindigde nog als 1ste dus alles kan al geloof ik het niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jo staat mijlenver voor en dat gaat echt niet veranderen. Het gaat dus tussen Gerard en Karim en ik denk dat Karim daarin verliest, ja.
Op de site van SST wel maar hier staat ze achter.Dus we houden hoop toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jo staat mijlenver voor en dat gaat echt niet veranderen. Het gaat dus tussen Gerard en Karim en ik denk dat Karim daarin verliest, ja.
Nee joh. Gaat niks gebeuren, zoals er de hele tijd al niks gebeurt. Jo zal even boos (sorry teleurgesteld) zijn op Flip en Mo. Gaat aan de poets en aan de roddel met Sharon en de volgende dag is alles weer koek en ei.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:37 schreef delfse het volgende:
[..]
Kan je goede tv beelden verwachten een catfight met die 2 meiden en een kale Philip Jo trekt de haren uit zijn kop;
In de tussenstand, de reacties op twitter en de pol op de site & hyves komt Jo naar voren.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:37 schreef Freule het volgende:
[..]
Op de site van SST wel maar hier staat ze achter.Dus we houden hoop toch?
Dat is ook wel zo want ze doen alles om goed over te komen op tv voor hun carriere om op de tv te mogen presenteren of acteren. Acteren doen ze nu ook al in sst alles is daar ook gescript.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee joh. Gaat niks gebeuren, zoals er de hele tijd al niks gebeurt. Jo zal even boos (sorry teleurgesteld) zijn op Flip en Mo. Gaat aan de poets en aan de roddel met Sharon en de volgende dag is alles weer koek en ei.
Mo Jo en Flip in de finale ?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef iBenny het volgende:
Gerard en Karim hebben sowieso weinig aandacht gekregen de afgelopen dagen. Alles ging uit naar Mo, Jo en Flip
Dat zou echt een heldendaad zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 14:38 schreef delfse het volgende:
Het zou mooie exit zijn als Karim wegmoet en Gerard gewoon meeloopt door de exit deur of andersom.
Het hele script is dan weg en de progamma makers in paniek . Mooie tv zou dat zijn het hele progamma naar de klote. Dan zijn er alleen nog maar van die niks zeggende figuren in het huis.quote:
Mo in de finale? Ik mag hopen van niet.quote:
Denk niet dat dat gaat gebeuren. Merk dat ik het een beetje gehad heb met SST. Het gaat steeds meer op een slechte soap lijken en denk dat Gerard en Karim blij mogen zijn als ze eruit mogen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:42 schreef delfse het volgende:
[..]
Het hele script is dan weg en de progamma makers in paniek . Mooie tv zou dat zijn het hele progamma naar de klote. Dan zijn er alleen nog maar van die niks zeggende figuren in het huis.
Dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 14:42 schreef delfse het volgende:
[..]
Het hele script is dan weg en de progamma makers in paniek . Mooie tv zou dat zijn het hele progamma naar de klote. Dan zijn er alleen nog maar van die niks zeggende figuren in het huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef DjinN het volgende:
OMG! HET IS EEN GROOT COMPLOT!ben bang dat secreet-Jo gaat winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
OMG! HET IS EEN GROOT COMPLOT!Dat zou een heel goed eind van sst zijn het geld naar Dutch Puppy Segredo mag winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG! HET IS EEN GROOT COMPLOT!van mij mag hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef DjinN het volgende:
OMG! HET IS EEN GROOT COMPLOT!van mij mag het !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt niks gemistquote:Op donderdag 28 april 2011 14:48 schreef Stability het volgende:
niks gebeurt zeker he? ben ff een uurtje of anderhalf de hort op geweest
Stel, de regie wist dat Monique zelf genomineerd wilde staan en ze hadden dit toegestaan zoals bij Sofia, dat er geen SMS-inkomsten zijn vandaag. Dus zou het een slimme zet zijn zo nog even de boel op stelten te zetten. En als dan vanavond Gerard of Karim naar huis moet ( Jo is geen optie meer in mijn ogenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef livvie het volgende:
Als Gerard of Karim eruit gaan dan valt het programma dood.
Hoeveel doder willen ze dit programma nog maken?
(Ik wil ook gewoon niet dat 1 van hen gaat)![]()
Echt ik sta verbaasd van mezelf dat ik uberhaupt nog kijk naar een programma waarbij Jo voorgetrokken wordt
Misschien moest die Hummie zichzelf een iets nederig opstellen en beseffen dat zij dankbaar moet zijn dat de kijkers haar die zooi laat maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik was net even wat aan het lezen in een oud BB-topic, menno die uitsprak dat tanja voor de bevalling niet weggestemd kon worden, naar achter werd geroepen en op zijn flikker kreeg van hummie dat ie dankbaar moest zijn dat ie aan het programma mee mocht doen.
En ik hoor hier Jo altijd maar zeggen dat ze zo 'dankbaar' is dat ze meedoet. Is 1 + 1 2?
opperde ik eerder alquote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Stel, de regie wist dat Monique zelf genomineerd wilde staan en ze hadden dit toegestaan zoals bij Sofia, dat er geen SMS-inkomsten zijn vandaag. Dus zou het een slimme zet zijn zo nog even de boel op stelten te zetten. En als dan vanavond Gerard of Karim naar huis moet ( Jo is geen optie meer in mijn ogen) dat deze persoon dan de keuze krijgt om met Monique te ruilen. Iedereen blij. SMS-inkomsten gered, géén vrijwillige exit én Mo naar huis en een smaakmaker in het spel gehouden...
Maar dit zal wel een droom blijven vrees ik
Het brengt mij weer tot de slotsom, hoe graag wil iemand met zijn smoel op tv om aan al die achterlijke eisen mee te werken?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Misschien moest die Hummie zichzelf een iets nederig opstellen en beseffen dat zij dankbaar moet zijn dat de kijkers haar die zooi laat maken.
Ja, vooral niet de makers dwars zitten, dat loopt nooit goed af...quote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik was net even wat aan het lezen in een oud BB-topic, menno die uitsprak dat tanja voor de bevalling niet weggestemd kon worden, naar achter werd geroepen en op zijn flikker kreeg van hummie dat ie dankbaar moest zijn dat ie aan het programma mee mocht doen.
En ik hoor hier Jo altijd maar zeggen dat ze zo 'dankbaar' is dat ze meedoet. Is 1 + 1 2?
Dta heeft geer net verteld.....quote:Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef Stability het volgende:
waarom moet die hond zit blijf doen?
Misschien omdat ie moet leren luisteren?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef Stability het volgende:
waarom moet die hond zit blijf doen?
Vind ook dat hij het heel goed doetquote:Op donderdag 28 april 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
heb de streams even aan en zie ze met de hond bezig vind toch dat het beestje het al goed doet!
ik ben er net pas weer, en hoorde dus als eerste sharon die hond weer commanderenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:53 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Dta heeft geer net verteld.....
ja dat bedoel ik . hij is gewoon bang , kan ook op een minder harde manier toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik moet zeggen dat Sharon 'm al aardig onder appèl heeft.
Maar ja, ik zou ook wel uitkijken om de dwingende orders van een dergelijke akela te negeren
Nee, maakt niet uit of Hummie er nu zelf de hand in heeft of een 'opvolger'.. Bij jo druipt het er vanaf dat ze alles doet wat achter wil dat ze doet. Geldt ook voor het neuken van Maik en mo, ik durf daar mijn handen voor in het voor te steken dat daar door 'achter' op aangedrongen is.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Begint de medewerking van Hummie aan SST nu een eigen leven te lijden? Volgens mij heeft ze toch alleen de castings gedaan, en zit ze niet in Portugal om verder aan het programma mee te werken toch?
Er zit een zekere Henk Verweijen, die neemt het nogal voor Joanna op, hahahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 14:28 schreef shomila het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/kijk-live/1/Camera%201
En dan rechts zit die chat.
Ik denk dat dat nog wel meevalt hoor. Ieder heeft zo z'n eigen aanpak van opvoeden hequote:Op donderdag 28 april 2011 14:55 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik . hij is gewoon bang , kan ook op een minder harde manier toch?
Als ze die BungaBunga remix nu eens in de daily/liveshow gebruiken!quote:
Zeker als Mo dan helemaal gaat flippen en haar "ik wil naar huis" geboehoe dus een toneelstukje bleekquote:Op donderdag 28 april 2011 14:52 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
opperde ik eerder al
zou ik me in kunnen vinden
Nee hoor.. het africhten van een hond moet wel met dwingende klank in de stem. Zolang je maar niet over the top gaat schreeuwen en dat doet ze nu inderdaad ook niet. Niets mis mee dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:55 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik . hij is gewoon bang , kan ook op een minder harde manier toch?
ja dat is waar...ik ben nou eenmaal niet zo'n keiharde tegen beesten of kinderenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel meevalt hoor. Ieder heeft zo z'n eigen aanpak van opvoeden he
Ja, dat zie je toch meteen?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef Nostalgist het volgende:
en ja hoor.... er wordt al getweet met de foto van vanmorgen:
_Cillitbang Hahaha RT @Nowlive_eu: Monique heeft de airco aangezet #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst 3 minutes ago · reply · retweet · favorite
NSFW
Is dat jouw cap, Chanel5 ?
Ja daar ben ik ook van overtuigd, daarom hadden ze bij Lau en Alex de loveroom. Die hadden ook van achteren de opdracht om te neuken. En omdat ze ddat niet gedaan hebben is eerst Alex eruit gestemd in de hoop dat t nog wat werd tussen Karim en Laura en toen daat ook niet ging werken moest Laura eruit. Denk dat sowieso Jo, Mo en Flip er als laatste blijven. Hummie wil er een soort porno van maken denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, maakt niet uit of Hummie er nu zelf de hand in heeft of een 'opvolger'.. Bij jo druipt het er vanaf dat ze alles doet wat achter wil dat ze doet. Geldt ook voor het neuken van Maik en mo, ik durf daar mijn handen voor in het voor te steken dat daar door 'achter' op aangedrongen is.
Hier net zoquote:Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat is waar...ik ben nou eenmaal niet zo'n keiharde tegen beesten of kinderen
maar goed, laat haar het maar lekker uitzoeken, het is haar hond tenslotte
indd , met stroop vang je vliegen toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier net zo
Liever een speelse hond dan een soldaat
ligt wel aan het formaat hondquote:Op donderdag 28 april 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier net zo
Liever een speelse hond dan een soldaat
Ze willen in ieder geval dat er 'iets' gebeurt, daar lex en lau hele dagen op bed lagen te zoenen en te knuffelen snap ik wel dat de toneelhaak onvermijdelijk was. Die 2 zijn geen tv materiaal. Maar jo is de overdrijvende trap. Die is zo ongeloofwaardig in alles wat ze zegt en doet.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook van overtuigd, daarom hadden ze bij Lau en Alex de loveroom. Die hadden ook van achteren de opdracht om te neuken. En omdat ze ddat niet gedaan hebben is eerst Alex eruit gestemd in de hoop dat t nog wat werd tussen Karim en Laura en toen daat ook niet ging werken moest Laura eruit. Denk dat sowieso Jo, Mo en Flip er als laatste blijven. Hummie wil er een soort porno van maken denk ik.
Ja is van mij, kun je aan het formaat zien.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef Nostalgist het volgende:
en ja hoor.... er wordt al getweet met de foto van vanmorgen:
_Cillitbang Hahaha RT @Nowlive_eu: Monique heeft de airco aangezet #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst 3 minutes ago · reply · retweet · favorite
NSFW
Is dat jouw cap, Chanel5 ?
Guido kreeg ook de toneelhaak.Die pakte de telefoon op en toen zei de stem je bent de minst aktieve bewoner en de keer daarop stond hij genomineerd en weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze willen in ieder geval dat er 'iets' gebeurt, daar lex en lau hele dagen op bed lagen te zoenen en te knuffelen snap ik wel dat de toneelhaak onvermijdelijk was. Die 2 zijn geen tv materiaal. Maar jo is de overdrijvende trap. Die is zo ongeloofwaardig in alles wat ze zegt en doet.
En dit is een goed voorbeeld....quote:Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel... maar dit zou ik meer speels laten zijn.
quote:
Was Guido nog minder actief dan Laura dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:04 schreef shomila het volgende:
[..]
Guido kreeg ook de toneelhaak.Die pakte de telefoon op en toen zei de stem je bent de minst aktieve bewoner en de keer daarop stond hij genomineerd en weg.
Guido weigerde te zoenen met laura.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Was Guido nog minder actief dan Laura dan?
Precies! Ze lagen naast elkaar, beetje jammer dus dat de een daarop afgerekend wordt.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Laura gaapte nog. Zelfs daar was Guido te lui voorquote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is alvast aant oefenen. Oh Karim, dat doe je als je alleen bent, wat een afknapper!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat vanavond janken, kan haast niet anders...
Ze hadden voor Laura nog de hoop dat er met Alex iets zou kunnen gebeuren, ook dat bleef uit, die bleef stug zijn zwembroek aanhouden en zij haar bh.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Precies! Ze lagen naast elkaar, beetje jammer dus dat de een daarop afgerekend wordt.
Daar kun je op wachten, is elke week zo, na de eliminaties eist ze weer alle aandacht op en gaat ze weer huilen dat ze naar huis wil en ook eens beoordeeld wil worden door nederlan. Het liefste met haar borderline sloffen aan. En meteen weer over de volgende nominaties in de war zitten, en na de nominaties is het weer big smilequote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat vanavond janken, kan haast niet anders...
Ik ben overigens ook wel benieuwd wat de kijkers zou stemmen als ze is genomineerdquote:Op donderdag 28 april 2011 15:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar kun je op wachten, is elke week zo, na de eliminaties eist ze weer alle aandacht op en gaat ze weer huilen dat ze naar huis wil en ook eens beoordeeld wil worden door nederlan. Het liefste met haar borderline sloffen aan. En meteen weer over de volgende nominaties in de war zitten, en na de nominaties is het weer big smile
en toch snap ik niet dat sharon die lelijke gele mannenzwembroek altijd aandoet...ze weet toch ook dat ze nu ook op tv is zonder die rare broek?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo ziet dat de camera op haar gericht is in de douche en geeft weer een showtje weg.
Ach zolang jo haar wijsmaakt dat ze een slanke taille heeft... je ziet die 2 nu in één shot, ik kan niks slanks aan sharon ontdekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:10 schreef Stability het volgende:
[..]
en toch snap ik niet dat sharon die lelijke gele mannenzwembroek altijd aandoet...ze weet toch ook dat ze nu ook op tv is zonder die rare broek?
ik ook niet, ik vind haar veel te grof en zeker weten te dik. ze heeft ook een dikke onderkinquote:Op donderdag 28 april 2011 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach zolang jo haar wijsmaakt dat ze een slanke taille heeft... je ziet die 2 nu in één shot, ik kan niks slanks aan sharon ontdekken.
hooijkaasquote:Op donderdag 28 april 2011 15:12 schreef missmistreated het volgende:
Ze ziet echt wel dat sharon een dikke hooiberg heeft.....
wat snap je daar niet aan dan? ik zou ook niet willen ruilen met sharon hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 15:11 schreef missmistreated het volgende:
Jo zou echt niet willen ruilen met sharon...dat is zooooo vrouw eigen....pffff
oh zo.....ja dat is toch hypocrietquote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef missmistreated het volgende:
pcies maar jo zei wel te willen ruilen....liegen dus...
Ik zou ook niet willen ruilen met Jo by the way.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef Stability het volgende:
[..]
wat snap je daar niet aan dan? ik zou ook niet willen ruilen met sharon hoor
nee, maar ze ziet er een heel stuk beter uit dan sharon (haar figuur is niet lelijk vind ik)quote:Op donderdag 28 april 2011 15:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen ruilen met Jo by the way.
Dit dus. Haar vet trilt meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef missmistreated het volgende:
pcies maar jo zei wel te willen ruilen....liegen dus...
Klopt maar ze heeft er ook duur voor betaaldquote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, maar ze ziet er een heel stuk beter uit dan sharon (haar figuur is niet lelijk vind ik)
Wat is een glitch??quote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef DjinN het volgende:
Er was toch een glitch ofzo met stemmen ?
dat was ook goed te zien tijdens de live,vorige keer, of de keer daarvoor...toen zat haar vriendin naast haar moederquote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Haar vet trilt meer.![]()
Djoon is echt zo'n figuur die zich omringt met minder knappe vriendinnen.
jo omringt zich graag met mensen die tegen haar opkijken, wijze mensen gaan niet met haar om..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Haar vet trilt meer.![]()
Djoon is echt zo'n figuur die zich omringt met minder knappe vriendinnen.
Goed opgelet.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
dat was ook goed te zien tijdens de live,vorige keer, of de keer daarvoor...toen zat haar vriendin naast haar moeder
Een glitch is een bugje, oftewel een foutjequote:
ja voor dr tieten en lippen, (kop vind ik echt niet mooi, maar het figuurtje wel hoor ) ook al zou ze geen neptieten hebben denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Klopt maar ze heeft er ook duur voor betaald
Oo daar weet ik niks van, ik ben geen stemmer. Ik geloof niet in de eerlijkheid van net5quote:Op donderdag 28 april 2011 15:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Een glitch is een bugje, oftewel een foutjeEr was er toch een waardoor je vaker kon stemmen? Cookies verwijderen ofzo ?
Denk dat ze ook wel liposuctie heeft gedaan hoor. Zo'n typeje lijkt t me wel. Elk vetrolletje gelijk weg laten zuigen. Ma heeft wel connectiesquote:Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ja voor dr tieten en lippen, (kop vind ik echt niet mooi, maar het figuurtje wel hoor ) ook al zou ze geen neptieten hebben denk ik
Het gaat er niet om of sharon lelijk is.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:20 schreef DjinN het volgende:
Ik vind Sharon dus helemaal niet lelijkHeb een hekel aan gratenpakhuizen of vrouwen die bij elk grammetje wat ze aankomen meteen beginnen te jammeren
![]()
Sharon ziet er imho dus prima uit
Als er iemand Zen is, is het Karim wel en niet Djoon met haar Zen-tuintje.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Eén of ander mens op de sst chat, poetst nu net als jo haar lippen dagelijks met een tandenborstel, dan heb je geen botox nodig om ze voller te laten worden, het werkt echt..![]()
Hier hetzelfde, plus dat haar BMI waarschijnlijk niet gezond is om mee rond te lopen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef missmistreated het volgende:
lelijk is ze zeker niet.....maar voor mij veel te gezet....heb liever laura figuurtjes ...hehe
Ik denk toch dat hij het moeilijk heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er iemand Zen is, is het Karim wel en niet Djoon met haar Zen-tuintje.
Ook, maar hij pakt gewoon zijn momentje om te relativeren, denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk toch dat hij het moeilijk heeft.
Sharon vertelde gisteravond dat één van de medewerkers haar had verteld dat ze minder onzeker over haar lichaam moest zijn, misschien ook een vorm van sturen tot meer 'frivole' acties?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:24 schreef mazaru het volgende:
Die twee weten dondersgoed, dat zolang je een hoop herrie maakt en raar doet in de douche, dat de camera's dan aangaan.
Voor iemand met een 'minderwaardigheidscomplex' over haar lichaam, staat Sharon dan wel uitgebreid alles te showen.
Rijmt niet erg
Ja meer naaktheid in het huis van Sjer! Mooie witte bovenbenen!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon vertelde gisteravond dat één van de medewerkers haar had verteld dat ze minder onzeker over haar lichaam moest zijn, misschien ook een vorm van sturen tot meer 'frivole' acties?
En dus thuis met een zonnebril op naar je scherm/ tv kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja meer naaktheid in het huis van Sjer! Mooie witte bovenbenen!
Als ze echt een minderwaardigheidscomplex ergens over zou hebben, dan is dat niet met een paar woorden weg te nemen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon vertelde gisteravond dat één van de medewerkers haar had verteld dat ze minder onzeker over haar lichaam moest zijn, misschien ook een vorm van sturen tot meer 'frivole' acties?
Ze is ook dik en ze doet er geen ruk aan om dat te veranderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef Namat het volgende:
Jo is niet de enigste die misplaatste complimenten maakt naar Sharon.
Gerard zei vanmiddag dat zelfs een vuilniszak goed stond bij Sharon.
Waarom denk je dat iedereen dit steeds doet bij Sharon?
Omdat Sharon hier constant om bedelt, dat was al bij Servio toen hij nog in het huis zat.
Steeds maar zeggen Ik ben te dik enzo.
Dat is uitlokken van complimenten.
Omdat ze zichzelf niet te dik vind.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is ook dik en ze doet er geen ruk aan om dat te veranderen.
Precies, opzouten met dat volgevreten hok.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is ook dik en ze doet er geen ruk aan om dat te veranderen.
Zo werkt het als je alleen maar 'positieve' reacties krijgt. D'r is in deze 11 weken niemand die tegen haar heeft kunnen zeggen dat ze veel te dik is.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze echt een minderwaardigheidscomplex ergens over zou hebben, dan is dat niet met een paar woorden weg te nemen.
Sharon heeft heus wel een hele hoge dunk van zichzelf.
Wij verschillen van mening!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf niet te dik vind.
Behalve de spiegelsquote:Op donderdag 28 april 2011 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo werkt het als je alleen maar 'positieve' reacties krijgt. D'r is in deze 11 weken niemand die tegen haar heeft kunnen zeggen dat ze veel te dik is.
je ziet de gaten nog zitten op d'r voorhoofdquote:Op donderdag 28 april 2011 15:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk dat ze ook wel liposuctie heeft gedaan hoor. Zo'n typeje lijkt t me wel. Elk vetrolletje gelijk weg laten zuigen. Ma heeft wel connecties
Ze heeft over sommige onderwerpen inderdaad een hoge dunk zoals opvoeding Segredo.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze echt een minderwaardigheidscomplex ergens over zou hebben, dan is dat niet met een paar woorden weg te nemen.
Sharon heeft heus wel een hele hoge dunk van zichzelf.
Vergeet Djoon niet, die zegt dat Sharon het figuur van Beyoncé heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind haar ook te dik hoor. Maar ik heb heel sterk het idee dat ze zichzelf prachtig vind zoals ze is.quote:
Als dat echt zo zou zijn, dan zou ze zich niet zo uitsloven onder de douche iedere keer. Ze weet dat de camera's dan gaan draaien. Dat heeft Servio haar verteld.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef Namat het volgende:
[..]
Ze heeft over sommige onderwerpen inderdaad een hoge dunk zoals opvoeding Segredo.
Maar ze heeft zelf al meermalen in het huis verteld dat ze onzeker is over haar lichaam.
Daar is niets mis mee hoor maar als je je in zo'n broekje bedekt zoals zij het zelf noemt, dan heb je duidelijk een complex.
Maar ze kan die broek natuurlijk niet met douchen aanhouden, een bikini is al teveel om je echt goed te kunnen wassen.
Oh, maar natuurlijk, maar dat gelul van jo dat sharon zo'n mooi lijf e.d. heeft is gewoon lariekoek.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet Djoon niet, die zegt dat Sharon het figuur van Beyoncé heeft.
BTW, mij maakt het geen biet uit hoe iemand eruit ziet. Innerliijk, daar gaat het mij om.
Nee joh, ik bedoelde dat wij verschillen over hoe zij zichzelf ziet.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind haar ook te dik hoor. Maar ik heb heel sterk het idee dat ze zichzelf prachtig vind zoals ze is.
Op zich is dat natuurlijk ook geen enkel probleem, maar doe dan niet net alsof je jezelf te dik vind om complimentjes te krijgen.
Alsof Sharon zelf niet weet dat ze niet het perfecte figuur heeft. Ze loopt niet voor niks altijd in die grote boxers en anders slaat ze wel een handdoek om haar onderlichaam. Vooral vanaf haar heupen is ze wat forser. Wel zonde van zo'n jonge meid nog.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, maar natuurlijk, maar dat gelul van jo dat sharon zo'n mooi lijf e.d. heeft is gewoon lariekoek.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar zijn de "Sjer is niet te dik" fokkers ?
niemand is perfect johquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Ahh, okequote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, ik bedoelde dat wij verschillen over hoe zij zichzelf ziet.
Alleen jammer dat Karim zelf denkt dat de rest van de wereld ook mooi is (van binnen en buiten)quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Namat het volgende:
Ik vind innerlijk ook veel belangrijker maar dan moet er wel een goed innerlijk zijn.
Karim vind ik persoonlijk mooi van buiten en van binnen.
ik ook....maar in het begin vond ik hem het uiterlijk van een zwerver hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Namat het volgende:
Ik vind innerlijk ook veel belangrijker maar dan moet er wel een goed innerlijk zijn.
Karim vind ik persoonlijk mooi van buiten en van binnen.
Aan het eten?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja dat vind ik ook leuk, iedereen heeft een andere mening en dat moet ook kunnenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh, oke
Geen probleem toch.
Dat is juist het leuke aan zo'n forum. Alle kanten worden belicht en verdedigd.
Ik doe niet mee aan die poppenkast. Dit is al tig keer voorbij gekomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Precies, zonder dat we elkaar voor van alles en nog wat uitmaken.. jij jij vuile etc ...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh, oke
Geen probleem toch.
Dat is juist het leuke aan zo'n forum. Alle kanten worden belicht en verdedigd.
Rooiequote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, zonder dat we elkaar voor van alles en nog wat uitmaken.. jij jij vuile etc ...
Ik ben hartstikke blond joh!quote:
sjer is niet dikker dan de meeste fokkers hierquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik denk dat jij vanavond je notaris oren en ogen goed erbij moet houden want het kan zomaar weer een hoop gegoochel worden met de %tjesquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
en bedankt hequote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
sjer is niet dikker dan de meeste fokkers hier
Spreek jij voor jezelf dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
sjer is niet dikker dan de meeste fokkers hier
nee, daar hebben ze het over gehad. Als de één gaat, moet de ander die laatste weekjes maar door zien te worstelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef Freule het volgende:
stel dat Karim weg zou moeten, zal Geer dan mee gaan?
Dat heb ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook....maar in het begin vond ik hem het uiterlijk van een zwerver hebben
later ben ik hem heel leuk gaan vinden, komt ook door zijn mooie innerlijk indd !
Bij mij werkt ook niks !quote:Op donderdag 28 april 2011 15:39 schreef WebAddict het volgende:
Heeft nu iedereen beeld of wat? Hier werkt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |