en waar download, of waar zet ik de regel dan precies ?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:08 schreef chufi het volgende:
Wil je af van die vervelende reclame's op de livestreams?
Dat kan! Zet de volgende regel in je hosts file (C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
OF download dit bestand dat automatisch je hosts file aanpast.
Met dank aan Pizzalucht van FOK!
edit: van spixtv.nl laatste tab
ik heb google chromequote:Op donderdag 14 april 2011 12:54 schreef Flow3r het volgende:
Download Adblock plus in Firefox en nergens last meer van
(wel even op het ABP logo klikken op Fok om het uit te zetten op Fok anders kan je niet quoten en heb je geen smiley's, zolang het maar aan staat bij de streams; weg reclame )
# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
en waar download, of waar zet ik de regel dan precies ?
ik heb geen Chrome en dus geen idee of het net zo fijn werkt als in FF maar misschien kan je dit toch proberen?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb google chrome
en nee ik ga niet alleen voor sst Firefox gebruiken
ik bedoel dit niet lelijk, maar dan liever toch de reclames maar
op stream 1 heb ik nooit reclames en 3 kan ik via ziggo pakken
de addblocker er toch maar af gegooidquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:14 schreef Capaja het volgende:
THANKS flow en chufi, heb het gewoonweg beide gedaan
en geen reclame meer![]()
Adblocker kan je gewoon toestemming geven dat hij niets moet blokken op Fokquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef Capaja het volgende:
[..]
de addblocker er toch maar af gegooid
ik kon op FOK niet meer quoten en was mn smileys kwijt
dat zei ik alquote:Op donderdag 14 april 2011 12:54 schreef Flow3r het volgende:
Download Adblock plus in Firefox en nergens last meer van
(wel even op het ABP logo klikken op Fok om het uit te zetten op Fok anders kan je niet quoten en heb je geen smiley's, zolang het maar aan staat bij de streams; weg reclame )
Ik heb precies hetzelfde, wat ik ook probeer. Tot gisteren geen probleem. Nu waar ik ook kijk hetzelfde probleem. Heb gelukkig wel UPC, maar da's maar 1 cam en ik kan niet langer dan 1 minuut naar Jo kijken dus een streampje zou geen kwaad kunnen....quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef afca_oc het volgende:
http://gyazo.com/8ab53afae22013003ef48e36ed702ddf.png
dit is wat ik al de hele dag krijg overal.
iemand een idee waar het aan ligt
vervolg/reactie op dit > Error bij streamsquote:Op zondag 24 april 2011 16:56 schreef cynthiavdgraaf het volgende:
Hoi heb dit probleem ook maar heb alles al geprobeerd, cookies verwijderd, spy-ware programma;s gedraaid, google chrome gedownload, mozilla firefox geprobeerd, flasplayer geupdated, computer 456x opnieuw opgestart, andere computers hier in huis geprobeerd, geen beeld:S wie kan mij helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |