Ze is alvast aant oefenen. Oh Karim, dat doe je als je alleen bent, wat een afknapper!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat vanavond janken, kan haast niet anders...
Ze hadden voor Laura nog de hoop dat er met Alex iets zou kunnen gebeuren, ook dat bleef uit, die bleef stug zijn zwembroek aanhouden en zij haar bh.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Precies! Ze lagen naast elkaar, beetje jammer dus dat de een daarop afgerekend wordt.
Daar kun je op wachten, is elke week zo, na de eliminaties eist ze weer alle aandacht op en gaat ze weer huilen dat ze naar huis wil en ook eens beoordeeld wil worden door nederlan. Het liefste met haar borderline sloffen aan. En meteen weer over de volgende nominaties in de war zitten, en na de nominaties is het weer big smilequote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat vanavond janken, kan haast niet anders...
Ik ben overigens ook wel benieuwd wat de kijkers zou stemmen als ze is genomineerdquote:Op donderdag 28 april 2011 15:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar kun je op wachten, is elke week zo, na de eliminaties eist ze weer alle aandacht op en gaat ze weer huilen dat ze naar huis wil en ook eens beoordeeld wil worden door nederlan. Het liefste met haar borderline sloffen aan. En meteen weer over de volgende nominaties in de war zitten, en na de nominaties is het weer big smile
en toch snap ik niet dat sharon die lelijke gele mannenzwembroek altijd aandoet...ze weet toch ook dat ze nu ook op tv is zonder die rare broek?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo ziet dat de camera op haar gericht is in de douche en geeft weer een showtje weg.
Ach zolang jo haar wijsmaakt dat ze een slanke taille heeft... je ziet die 2 nu in één shot, ik kan niks slanks aan sharon ontdekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:10 schreef Stability het volgende:
[..]
en toch snap ik niet dat sharon die lelijke gele mannenzwembroek altijd aandoet...ze weet toch ook dat ze nu ook op tv is zonder die rare broek?
ik ook niet, ik vind haar veel te grof en zeker weten te dik. ze heeft ook een dikke onderkinquote:Op donderdag 28 april 2011 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach zolang jo haar wijsmaakt dat ze een slanke taille heeft... je ziet die 2 nu in één shot, ik kan niks slanks aan sharon ontdekken.
hooijkaasquote:Op donderdag 28 april 2011 15:12 schreef missmistreated het volgende:
Ze ziet echt wel dat sharon een dikke hooiberg heeft.....
wat snap je daar niet aan dan? ik zou ook niet willen ruilen met sharon hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 15:11 schreef missmistreated het volgende:
Jo zou echt niet willen ruilen met sharon...dat is zooooo vrouw eigen....pffff
oh zo.....ja dat is toch hypocrietquote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef missmistreated het volgende:
pcies maar jo zei wel te willen ruilen....liegen dus...
Ik zou ook niet willen ruilen met Jo by the way.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef Stability het volgende:
[..]
wat snap je daar niet aan dan? ik zou ook niet willen ruilen met sharon hoor
nee, maar ze ziet er een heel stuk beter uit dan sharon (haar figuur is niet lelijk vind ik)quote:Op donderdag 28 april 2011 15:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen ruilen met Jo by the way.
Dit dus. Haar vet trilt meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef missmistreated het volgende:
pcies maar jo zei wel te willen ruilen....liegen dus...
Klopt maar ze heeft er ook duur voor betaaldquote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, maar ze ziet er een heel stuk beter uit dan sharon (haar figuur is niet lelijk vind ik)
Wat is een glitch??quote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef DjinN het volgende:
Er was toch een glitch ofzo met stemmen ?
dat was ook goed te zien tijdens de live,vorige keer, of de keer daarvoor...toen zat haar vriendin naast haar moederquote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Haar vet trilt meer.![]()
Djoon is echt zo'n figuur die zich omringt met minder knappe vriendinnen.
jo omringt zich graag met mensen die tegen haar opkijken, wijze mensen gaan niet met haar om..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Haar vet trilt meer.![]()
Djoon is echt zo'n figuur die zich omringt met minder knappe vriendinnen.
Goed opgelet.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
dat was ook goed te zien tijdens de live,vorige keer, of de keer daarvoor...toen zat haar vriendin naast haar moeder
Een glitch is een bugje, oftewel een foutjequote:
ja voor dr tieten en lippen, (kop vind ik echt niet mooi, maar het figuurtje wel hoor ) ook al zou ze geen neptieten hebben denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Klopt maar ze heeft er ook duur voor betaald
Oo daar weet ik niks van, ik ben geen stemmer. Ik geloof niet in de eerlijkheid van net5quote:Op donderdag 28 april 2011 15:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Een glitch is een bugje, oftewel een foutjeEr was er toch een waardoor je vaker kon stemmen? Cookies verwijderen ofzo ?
Denk dat ze ook wel liposuctie heeft gedaan hoor. Zo'n typeje lijkt t me wel. Elk vetrolletje gelijk weg laten zuigen. Ma heeft wel connectiesquote:Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ja voor dr tieten en lippen, (kop vind ik echt niet mooi, maar het figuurtje wel hoor ) ook al zou ze geen neptieten hebben denk ik
Het gaat er niet om of sharon lelijk is.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:20 schreef DjinN het volgende:
Ik vind Sharon dus helemaal niet lelijkHeb een hekel aan gratenpakhuizen of vrouwen die bij elk grammetje wat ze aankomen meteen beginnen te jammeren
![]()
Sharon ziet er imho dus prima uit
Als er iemand Zen is, is het Karim wel en niet Djoon met haar Zen-tuintje.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Eén of ander mens op de sst chat, poetst nu net als jo haar lippen dagelijks met een tandenborstel, dan heb je geen botox nodig om ze voller te laten worden, het werkt echt..![]()
Hier hetzelfde, plus dat haar BMI waarschijnlijk niet gezond is om mee rond te lopen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef missmistreated het volgende:
lelijk is ze zeker niet.....maar voor mij veel te gezet....heb liever laura figuurtjes ...hehe
Ik denk toch dat hij het moeilijk heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er iemand Zen is, is het Karim wel en niet Djoon met haar Zen-tuintje.
Ook, maar hij pakt gewoon zijn momentje om te relativeren, denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk toch dat hij het moeilijk heeft.
Sharon vertelde gisteravond dat één van de medewerkers haar had verteld dat ze minder onzeker over haar lichaam moest zijn, misschien ook een vorm van sturen tot meer 'frivole' acties?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:24 schreef mazaru het volgende:
Die twee weten dondersgoed, dat zolang je een hoop herrie maakt en raar doet in de douche, dat de camera's dan aangaan.
Voor iemand met een 'minderwaardigheidscomplex' over haar lichaam, staat Sharon dan wel uitgebreid alles te showen.
Rijmt niet erg
Ja meer naaktheid in het huis van Sjer! Mooie witte bovenbenen!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon vertelde gisteravond dat één van de medewerkers haar had verteld dat ze minder onzeker over haar lichaam moest zijn, misschien ook een vorm van sturen tot meer 'frivole' acties?
En dus thuis met een zonnebril op naar je scherm/ tv kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja meer naaktheid in het huis van Sjer! Mooie witte bovenbenen!
Als ze echt een minderwaardigheidscomplex ergens over zou hebben, dan is dat niet met een paar woorden weg te nemen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon vertelde gisteravond dat één van de medewerkers haar had verteld dat ze minder onzeker over haar lichaam moest zijn, misschien ook een vorm van sturen tot meer 'frivole' acties?
Ze is ook dik en ze doet er geen ruk aan om dat te veranderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef Namat het volgende:
Jo is niet de enigste die misplaatste complimenten maakt naar Sharon.
Gerard zei vanmiddag dat zelfs een vuilniszak goed stond bij Sharon.
Waarom denk je dat iedereen dit steeds doet bij Sharon?
Omdat Sharon hier constant om bedelt, dat was al bij Servio toen hij nog in het huis zat.
Steeds maar zeggen Ik ben te dik enzo.
Dat is uitlokken van complimenten.
Omdat ze zichzelf niet te dik vind.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is ook dik en ze doet er geen ruk aan om dat te veranderen.
Precies, opzouten met dat volgevreten hok.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is ook dik en ze doet er geen ruk aan om dat te veranderen.
Zo werkt het als je alleen maar 'positieve' reacties krijgt. D'r is in deze 11 weken niemand die tegen haar heeft kunnen zeggen dat ze veel te dik is.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze echt een minderwaardigheidscomplex ergens over zou hebben, dan is dat niet met een paar woorden weg te nemen.
Sharon heeft heus wel een hele hoge dunk van zichzelf.
Wij verschillen van mening!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf niet te dik vind.
Behalve de spiegelsquote:Op donderdag 28 april 2011 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo werkt het als je alleen maar 'positieve' reacties krijgt. D'r is in deze 11 weken niemand die tegen haar heeft kunnen zeggen dat ze veel te dik is.
je ziet de gaten nog zitten op d'r voorhoofdquote:Op donderdag 28 april 2011 15:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk dat ze ook wel liposuctie heeft gedaan hoor. Zo'n typeje lijkt t me wel. Elk vetrolletje gelijk weg laten zuigen. Ma heeft wel connecties
Ze heeft over sommige onderwerpen inderdaad een hoge dunk zoals opvoeding Segredo.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze echt een minderwaardigheidscomplex ergens over zou hebben, dan is dat niet met een paar woorden weg te nemen.
Sharon heeft heus wel een hele hoge dunk van zichzelf.
Vergeet Djoon niet, die zegt dat Sharon het figuur van Beyoncé heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind haar ook te dik hoor. Maar ik heb heel sterk het idee dat ze zichzelf prachtig vind zoals ze is.quote:
Als dat echt zo zou zijn, dan zou ze zich niet zo uitsloven onder de douche iedere keer. Ze weet dat de camera's dan gaan draaien. Dat heeft Servio haar verteld.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef Namat het volgende:
[..]
Ze heeft over sommige onderwerpen inderdaad een hoge dunk zoals opvoeding Segredo.
Maar ze heeft zelf al meermalen in het huis verteld dat ze onzeker is over haar lichaam.
Daar is niets mis mee hoor maar als je je in zo'n broekje bedekt zoals zij het zelf noemt, dan heb je duidelijk een complex.
Maar ze kan die broek natuurlijk niet met douchen aanhouden, een bikini is al teveel om je echt goed te kunnen wassen.
Oh, maar natuurlijk, maar dat gelul van jo dat sharon zo'n mooi lijf e.d. heeft is gewoon lariekoek.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet Djoon niet, die zegt dat Sharon het figuur van Beyoncé heeft.
BTW, mij maakt het geen biet uit hoe iemand eruit ziet. Innerliijk, daar gaat het mij om.
Nee joh, ik bedoelde dat wij verschillen over hoe zij zichzelf ziet.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind haar ook te dik hoor. Maar ik heb heel sterk het idee dat ze zichzelf prachtig vind zoals ze is.
Op zich is dat natuurlijk ook geen enkel probleem, maar doe dan niet net alsof je jezelf te dik vind om complimentjes te krijgen.
Alsof Sharon zelf niet weet dat ze niet het perfecte figuur heeft. Ze loopt niet voor niks altijd in die grote boxers en anders slaat ze wel een handdoek om haar onderlichaam. Vooral vanaf haar heupen is ze wat forser. Wel zonde van zo'n jonge meid nog.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, maar natuurlijk, maar dat gelul van jo dat sharon zo'n mooi lijf e.d. heeft is gewoon lariekoek.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar zijn de "Sjer is niet te dik" fokkers ?
niemand is perfect johquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Ahh, okequote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, ik bedoelde dat wij verschillen over hoe zij zichzelf ziet.
Alleen jammer dat Karim zelf denkt dat de rest van de wereld ook mooi is (van binnen en buiten)quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Namat het volgende:
Ik vind innerlijk ook veel belangrijker maar dan moet er wel een goed innerlijk zijn.
Karim vind ik persoonlijk mooi van buiten en van binnen.
ik ook....maar in het begin vond ik hem het uiterlijk van een zwerver hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Namat het volgende:
Ik vind innerlijk ook veel belangrijker maar dan moet er wel een goed innerlijk zijn.
Karim vind ik persoonlijk mooi van buiten en van binnen.
Aan het eten?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja dat vind ik ook leuk, iedereen heeft een andere mening en dat moet ook kunnenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh, oke
Geen probleem toch.
Dat is juist het leuke aan zo'n forum. Alle kanten worden belicht en verdedigd.
Ik doe niet mee aan die poppenkast. Dit is al tig keer voorbij gekomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Precies, zonder dat we elkaar voor van alles en nog wat uitmaken.. jij jij vuile etc ...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh, oke
Geen probleem toch.
Dat is juist het leuke aan zo'n forum. Alle kanten worden belicht en verdedigd.
Rooiequote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, zonder dat we elkaar voor van alles en nog wat uitmaken.. jij jij vuile etc ...
Ik ben hartstikke blond joh!quote:
sjer is niet dikker dan de meeste fokkers hierquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik denk dat jij vanavond je notaris oren en ogen goed erbij moet houden want het kan zomaar weer een hoop gegoochel worden met de %tjesquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat denken jullie? Wie moet naar huis vanavond?
en bedankt hequote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
sjer is niet dikker dan de meeste fokkers hier
Spreek jij voor jezelf dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
sjer is niet dikker dan de meeste fokkers hier
nee, daar hebben ze het over gehad. Als de één gaat, moet de ander die laatste weekjes maar door zien te worstelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef Freule het volgende:
stel dat Karim weg zou moeten, zal Geer dan mee gaan?
Dat heb ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook....maar in het begin vond ik hem het uiterlijk van een zwerver hebben
later ben ik hem heel leuk gaan vinden, komt ook door zijn mooie innerlijk indd !
Bij mij werkt ook niks !quote:Op donderdag 28 april 2011 15:39 schreef WebAddict het volgende:
Heeft nu iedereen beeld of wat? Hier werkt niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |