quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar zijn de "Sjer is niet te dik" fokkers ?
niemand is perfect johquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Ahh, okequote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, ik bedoelde dat wij verschillen over hoe zij zichzelf ziet.
Alleen jammer dat Karim zelf denkt dat de rest van de wereld ook mooi is (van binnen en buiten)quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Namat het volgende:
Ik vind innerlijk ook veel belangrijker maar dan moet er wel een goed innerlijk zijn.
Karim vind ik persoonlijk mooi van buiten en van binnen.
ik ook....maar in het begin vond ik hem het uiterlijk van een zwerver hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Namat het volgende:
Ik vind innerlijk ook veel belangrijker maar dan moet er wel een goed innerlijk zijn.
Karim vind ik persoonlijk mooi van buiten en van binnen.
Aan het eten?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja dat vind ik ook leuk, iedereen heeft een andere mening en dat moet ook kunnenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh, oke
Geen probleem toch.
Dat is juist het leuke aan zo'n forum. Alle kanten worden belicht en verdedigd.
Ik doe niet mee aan die poppenkast. Dit is al tig keer voorbij gekomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Precies, zonder dat we elkaar voor van alles en nog wat uitmaken.. jij jij vuile etc ...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh, oke
Geen probleem toch.
Dat is juist het leuke aan zo'n forum. Alle kanten worden belicht en verdedigd.
Rooiequote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, zonder dat we elkaar voor van alles en nog wat uitmaken.. jij jij vuile etc ...
Ik ben hartstikke blond joh!quote:
sjer is niet dikker dan de meeste fokkers hierquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik denk dat jij vanavond je notaris oren en ogen goed erbij moet houden want het kan zomaar weer een hoop gegoochel worden met de %tjesquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat denken jullie? Wie moet naar huis vanavond?
en bedankt hequote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
sjer is niet dikker dan de meeste fokkers hier
Spreek jij voor jezelf dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
sjer is niet dikker dan de meeste fokkers hier
nee, daar hebben ze het over gehad. Als de één gaat, moet de ander die laatste weekjes maar door zien te worstelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef Freule het volgende:
stel dat Karim weg zou moeten, zal Geer dan mee gaan?
Dat heb ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook....maar in het begin vond ik hem het uiterlijk van een zwerver hebben
later ben ik hem heel leuk gaan vinden, komt ook door zijn mooie innerlijk indd !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |