Sharon vertelde gisteravond dat één van de medewerkers haar had verteld dat ze minder onzeker over haar lichaam moest zijn, misschien ook een vorm van sturen tot meer 'frivole' acties?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:24 schreef mazaru het volgende:
Die twee weten dondersgoed, dat zolang je een hoop herrie maakt en raar doet in de douche, dat de camera's dan aangaan.
Voor iemand met een 'minderwaardigheidscomplex' over haar lichaam, staat Sharon dan wel uitgebreid alles te showen.
Rijmt niet erg
Ja meer naaktheid in het huis van Sjer! Mooie witte bovenbenen!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon vertelde gisteravond dat één van de medewerkers haar had verteld dat ze minder onzeker over haar lichaam moest zijn, misschien ook een vorm van sturen tot meer 'frivole' acties?
En dus thuis met een zonnebril op naar je scherm/ tv kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja meer naaktheid in het huis van Sjer! Mooie witte bovenbenen!
Als ze echt een minderwaardigheidscomplex ergens over zou hebben, dan is dat niet met een paar woorden weg te nemen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon vertelde gisteravond dat één van de medewerkers haar had verteld dat ze minder onzeker over haar lichaam moest zijn, misschien ook een vorm van sturen tot meer 'frivole' acties?
Ze is ook dik en ze doet er geen ruk aan om dat te veranderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef Namat het volgende:
Jo is niet de enigste die misplaatste complimenten maakt naar Sharon.
Gerard zei vanmiddag dat zelfs een vuilniszak goed stond bij Sharon.
Waarom denk je dat iedereen dit steeds doet bij Sharon?
Omdat Sharon hier constant om bedelt, dat was al bij Servio toen hij nog in het huis zat.
Steeds maar zeggen Ik ben te dik enzo.
Dat is uitlokken van complimenten.
Omdat ze zichzelf niet te dik vind.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is ook dik en ze doet er geen ruk aan om dat te veranderen.
Precies, opzouten met dat volgevreten hok.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is ook dik en ze doet er geen ruk aan om dat te veranderen.
Zo werkt het als je alleen maar 'positieve' reacties krijgt. D'r is in deze 11 weken niemand die tegen haar heeft kunnen zeggen dat ze veel te dik is.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze echt een minderwaardigheidscomplex ergens over zou hebben, dan is dat niet met een paar woorden weg te nemen.
Sharon heeft heus wel een hele hoge dunk van zichzelf.
Wij verschillen van mening!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf niet te dik vind.
Behalve de spiegelsquote:Op donderdag 28 april 2011 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo werkt het als je alleen maar 'positieve' reacties krijgt. D'r is in deze 11 weken niemand die tegen haar heeft kunnen zeggen dat ze veel te dik is.
je ziet de gaten nog zitten op d'r voorhoofdquote:Op donderdag 28 april 2011 15:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk dat ze ook wel liposuctie heeft gedaan hoor. Zo'n typeje lijkt t me wel. Elk vetrolletje gelijk weg laten zuigen. Ma heeft wel connecties
Ze heeft over sommige onderwerpen inderdaad een hoge dunk zoals opvoeding Segredo.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze echt een minderwaardigheidscomplex ergens over zou hebben, dan is dat niet met een paar woorden weg te nemen.
Sharon heeft heus wel een hele hoge dunk van zichzelf.
Vergeet Djoon niet, die zegt dat Sharon het figuur van Beyoncé heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind haar ook te dik hoor. Maar ik heb heel sterk het idee dat ze zichzelf prachtig vind zoals ze is.quote:
Als dat echt zo zou zijn, dan zou ze zich niet zo uitsloven onder de douche iedere keer. Ze weet dat de camera's dan gaan draaien. Dat heeft Servio haar verteld.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef Namat het volgende:
[..]
Ze heeft over sommige onderwerpen inderdaad een hoge dunk zoals opvoeding Segredo.
Maar ze heeft zelf al meermalen in het huis verteld dat ze onzeker is over haar lichaam.
Daar is niets mis mee hoor maar als je je in zo'n broekje bedekt zoals zij het zelf noemt, dan heb je duidelijk een complex.
Maar ze kan die broek natuurlijk niet met douchen aanhouden, een bikini is al teveel om je echt goed te kunnen wassen.
Oh, maar natuurlijk, maar dat gelul van jo dat sharon zo'n mooi lijf e.d. heeft is gewoon lariekoek.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet Djoon niet, die zegt dat Sharon het figuur van Beyoncé heeft.
BTW, mij maakt het geen biet uit hoe iemand eruit ziet. Innerliijk, daar gaat het mij om.
Nee joh, ik bedoelde dat wij verschillen over hoe zij zichzelf ziet.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind haar ook te dik hoor. Maar ik heb heel sterk het idee dat ze zichzelf prachtig vind zoals ze is.
Op zich is dat natuurlijk ook geen enkel probleem, maar doe dan niet net alsof je jezelf te dik vind om complimentjes te krijgen.
Alsof Sharon zelf niet weet dat ze niet het perfecte figuur heeft. Ze loopt niet voor niks altijd in die grote boxers en anders slaat ze wel een handdoek om haar onderlichaam. Vooral vanaf haar heupen is ze wat forser. Wel zonde van zo'n jonge meid nog.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, maar natuurlijk, maar dat gelul van jo dat sharon zo'n mooi lijf e.d. heeft is gewoon lariekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |