Zo staat hij vaker als hij aan het aanrecht bezig isquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef shomila het volgende:
Karim maakt een sausje.Hoe staat hij![]()
[ link | afbeelding ]
LOLquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef shomila het volgende:
Karim maakt een sausje.Hoe staat hij![]()
[ link | afbeelding ]
neequote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je hebt niet per ongelijk IE9 geinstalleerd?
doet t nietquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
ik weet t, sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Blackprincess, hier komen de mensen die er verstand van hebben;
Jank hier dat je streams het niet doen. # 3
Moniquequote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat denken jullie? Wie moet naar huis vanavond?
Ik vrees Karim, ik hoop Jo.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Hoi Fenneke, ik ben bang dat Karim moet vertrekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
ik hoop voor Mo dat er een aktie komt waardoor zij mag gaanquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik hoop een stunt dat Mootje mag gaan maar ik denk Gerard of Karim.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Zo bedoelde ik het niet hoor, maar ik denk echt dat je daar betere hulp kunt krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
Ik ga me voorbereiden voor ziekenhuis
laterss
Ben bang dat het karim wordt, maar hoop joana.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Doet t niet???? Okee cookies en geschiedenis weggooien en pcopnieuw startenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
laterss
Laterssssquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
laterss
Ik ben bang Karim maar ik hoop Mo , niet alleen omdat ik haar niks vind maar ook voor haarzelf want het wordt er niet beter op van wat ze laat zien.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Vind het echt sneu voor je meis.Sterkte met je bezoek aan het ziekenhuisquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
laterss
Daar durf ik bijna gif op in te nemen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:07 schreef bull-sjitt het volgende:
ik hoop niet dat ze net zoiets flikken als toen met Flip dat ze JoJo eerder eruit halen omdat ze veilig is
de meeste verschuiving vind plaats tijdens de live show
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
laterss
vrees voor Karim, hoop op Joannaquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja hoop ook nog op een wending maar denk dat het dat niet wordtquote:Op donderdag 28 april 2011 14:06 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik hoop voor Mo dat er een aktie komt waardoor zij mag gaan
zo niet dan JoJo
dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 14:10 schreef delfse het volgende:
Philip wil Jo niet maar wil heel graag Mootje hij kon gister toen die in bed lag en Mootje kwam de kamer in zijn ogen niet van Mootje houden.
Eerste ja, 2e is nog niet over gesproken.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
@TT ze gaat een rokje maken van die rommel?
En dan zeker weer weggeven op Twitter?
Klopt dat vond ik ook heel raar, dacht meteen: nou Mo hij wil graag, jij wil graagquote:Op donderdag 28 april 2011 14:10 schreef delfse het volgende:
Philip wil Jo niet maar wil heel graag Mootje hij kon gister toen die in bed lag en Mootje kwam de kamer in zijn ogen niet van Mootje houden.
quote:Secret Storys Best Of uitzending
28 april om 13.47
Laat ons weten wat jij wil zien.
De finale komt in zicht en wij willen weten wat jij nog wil zien gebeuren in het Huis der Geheimen. Heb je een creatieve opdracht of wil je een specifiek moment graag terugzien? Laat het ons weten op onze Hyve en Facebook en wie weet zie je jouw idee terug in Secret Storys Best of uitzending op 16 mei.
Maar de site van SST en Hyves geven heule andere uitslagen. Daar staat Djoon vet bovenaan.quote:
Hoop echt dat Gerard er nog in mag blijven!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik weet het niet, hou mijn hart vast..wordt spannend tussen K en G denk ik..
Ja, jammer... ik hoop zo dat Gerard nog ff blijft. Maar hij is deze week nauwelijks in the picture geweest, dus ik vrees dat het hem niet wordt.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat denk je als Karim eruit gaat dat Gerard dan ook gaat?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Pablolaatje het volgende:
Het is misschien beter dat Gerard thuis komt het spel wordt zo oneerlijk gespeeld daar wil je toch niet in blijven. Achter wordt het gespeeld en de bewoners zijn voor de tv beelden.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Pablolaatje het volgende:
ja ben er ook bang voorquote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vermoed dat de meeste Gerard/Karim fans geen vertrouwen hebben in een eerlijke stemming en daarom niet stemmen
daar tegen over staan de breezah's voor JoJo
Ik heb wel gestemd, al een paar keer, ook al heb ik er geen vertrouwen dat het fair play is van sst uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vermoed dat de meeste Gerard/Karim fans geen vertrouwen hebben in een eerlijke stemming en daarom niet stemmen
daar tegen over staan de breezah's voor JoJo
Dat denk ik ook. Toch hoop ik nog op een twist, iets met Mo.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Pablolaatje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |