Zo staat hij vaker als hij aan het aanrecht bezig isquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef shomila het volgende:
Karim maakt een sausje.Hoe staat hij![]()
[ link | afbeelding ]
LOLquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef shomila het volgende:
Karim maakt een sausje.Hoe staat hij![]()
[ link | afbeelding ]
neequote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je hebt niet per ongelijk IE9 geinstalleerd?
doet t nietquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
ik weet t, sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Blackprincess, hier komen de mensen die er verstand van hebben;
Jank hier dat je streams het niet doen. # 3
Moniquequote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat denken jullie? Wie moet naar huis vanavond?
Ik vrees Karim, ik hoop Jo.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Hoi Fenneke, ik ben bang dat Karim moet vertrekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
ik hoop voor Mo dat er een aktie komt waardoor zij mag gaanquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik hoop een stunt dat Mootje mag gaan maar ik denk Gerard of Karim.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Zo bedoelde ik het niet hoor, maar ik denk echt dat je daar betere hulp kunt krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
Ik ga me voorbereiden voor ziekenhuis
laterss
Ben bang dat het karim wordt, maar hoop joana.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Doet t niet???? Okee cookies en geschiedenis weggooien en pcopnieuw startenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
laterss
Laterssssquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee
[..]
doet t niet
[..]
ik weet t, sorry
laterss
Ik ben bang Karim maar ik hoop Mo , niet alleen omdat ik haar niks vind maar ook voor haarzelf want het wordt er niet beter op van wat ze laat zien.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |