Dat is zoquote:Op donderdag 28 april 2011 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch zit er wel iets in wat Bart zegt, ik volg SST maar zo af en toe op stream en tv, maar toendertijd als DGK-low life streamer keek ik dus echt nooit naar de geplakte en geknipte uitzendingen op tv.
Joanna. Uiteraard. Maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat denken jullie? Wie moet naar huis vanavond?
Ik denk Joanna.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik denk Karimquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Welke opemrkingen?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:28 schreef snetje het volgende:
[..]
om het vanavond spannend te maken met een wissel ... maar het zou even goed ook een act kunnen zijn van Mo ja... gisteren zagen we het ware aardje van haar met haar misselijke opmerkingen tegen Karim
Thanx, ik heb genoeg gezien.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:28 schreef shomila het volgende:
http://www.secretstory.nl/kijk-live/1/Camera%201
En dan rechts zit die chat.
Het gekke is dat het juist alleen in het weekend is , dan is ze volgens mij zo bang dat Maik een ander tegenkomt. Haar angst zal ook steeds weer haar problemen opleveren in een relatie , je vertrouwd elkaar of niet en die angst die zij heeft is echt ziekelijk .quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef snetje het volgende:
[..]
als programma maker ben je toch liever die labiele Mo kwijt dan rijk? ... voor hetzelfde geld krijgt ze vrijdag weer een inzinking en loopt ze zo de deur uit
Daar gaat het toch ook om...quote:Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef Freule het volgende:
[..]
Zou je denken die is samen met Geer erg popi.
Dat zijn ze idd maar ik denk dat Joanna meer publiek heeft dat stemtquote:Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef Freule het volgende:
[..]
na de kluiswissel van Karim was madam flink pissed off en maakte de opmerkingen zoals ik hoop dat tie morgen gaat ...quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Er is na de kluiswissel van Karim en Mo geen nieuwe kluiswissel geweest?
Jo staat mijlenver voor en dat gaat echt niet veranderen. Het gaat dus tussen Gerard en Karim en ik denk dat Karim daarin verliest, ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef Freule het volgende:
[..]
bahbah flauwe opmerking van Mo.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef snetje het volgende:
[..]
na de kluiswissel van Karim was madam flink pissed off en maakte de opmerkingen zoals ik hoop dat tie morgen gaat ...
Kan je goede tv beelden verwachten een catfight met die 2 meiden en een kale Philip Jo trekt de haren uit zijn kop;quote:Op donderdag 28 april 2011 14:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat nou als Flip met Mo gaat ketsen???
Karim stond verleden keer onderaan en eindigde nog als 1ste dus alles kan al geloof ik het niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jo staat mijlenver voor en dat gaat echt niet veranderen. Het gaat dus tussen Gerard en Karim en ik denk dat Karim daarin verliest, ja.
Op de site van SST wel maar hier staat ze achter.Dus we houden hoop toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jo staat mijlenver voor en dat gaat echt niet veranderen. Het gaat dus tussen Gerard en Karim en ik denk dat Karim daarin verliest, ja.
Nee joh. Gaat niks gebeuren, zoals er de hele tijd al niks gebeurt. Jo zal even boos (sorry teleurgesteld) zijn op Flip en Mo. Gaat aan de poets en aan de roddel met Sharon en de volgende dag is alles weer koek en ei.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:37 schreef delfse het volgende:
[..]
Kan je goede tv beelden verwachten een catfight met die 2 meiden en een kale Philip Jo trekt de haren uit zijn kop;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |