heb hier ergens gelezen dat stemmen op JoJo zwaarder tillen dan andere stemmenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef livvie het volgende:
[..]
Ik heb wel gestemd, al een paar keer, ook al heb ik er geen vertrouwen dat het fair play is van sst uit.
Mo en Jo beide naar huis?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Toch hoop ik nog op een twist, iets met Mo.
dat is voor alle partijden het bestequote:
Mij boeit die inkomsten niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat is voor alle partijden het beste
echter voor de inkomsten van Nep 5 niet
Djoon kun je vergeten, maar ik hoop dat ze nog iet met Mo gaan doe, een wisseltruuk of zoiets.quote:
Een voor het blok zet-actie van de Stemquote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Djoon kun je vergeten, maar ik hoop dat ze nog iet met Mo gaan doe, een wisseltruuk of zoiets.
Ik loop al de hele dag te duimenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Djoon kun je vergeten, maar ik hoop dat ze nog iet met Mo gaan doe, een wisseltruuk of zoiets.
Dit is niet de eerste keer dat ze dit flikken hoor. Dat was tijdens DGK finale ook bij Huub.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wou op gerard stemmen (jaja het vlees is zwak)
krijg ik dit terug :
helaas kunnen wij je bericht niet verwerken.
check je bericht en stuur het nogmaals naar 5353
en bij karim doet hij wel gewoon
Hoop het ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hmmmm vreemdquote:Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
krijg ik dit terug :
Troost je, het is niet slechts naar jouw idee.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef livvie het volgende:
Inderdaad bull-sjit .. naar mijn idee krijgt Jo constant een voorkeursbehandeling van sst
niet alleen naar jouw ideequote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef livvie het volgende:
Inderdaad bull-sjit .. naar mijn idee krijgt Jo constant een voorkeursbehandeling van sst
Ik heb net ook gestemd..quote:Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
krijg ik dit terug :
Ja, ik heb jullie vermoedens hierover ook gelezen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Troost je, het is niet slechts naar jouw idee.
Dat is het enige wat zeker is met deze sstquote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef livvie het volgende:
Vermoedens zijn het al niet meer. De bewijzen liegen er niet om.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:19 schreef livvie het volgende:
[..]
Ja, ik heb jullie vermoedens hierover ook gelezen.
Dat dus ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vermoedens zijn het al niet meer. De bewijzen liegen er niet om.
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef danilel het volgende:
ik kreeg dus net 5 gesproken kpn sms via mn foon.......
over een of ander geld verdien gebeuren, iets met data en blablabla.....
iemand ooit eerder zoiets gehad?
ontopic
Geer gaat Flip inmaken met een potje dammen
Het script voor de uitzending, wie waar moet zitten. Ze gaan zo repeteren voor het geluid e.d.quote:
Huh, ik snap de eerste zin niet van je?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef danilel het volgende:
ik kreeg dus net 5 gesproken kpn sms via mn foon.......
over een of ander geld verdien gebeuren, iets met data en blablabla.....
iemand ooit eerder zoiets gehad?
ontopic
Geer gaat Flip inmaken met een potje dammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |