als programma maker ben je toch liever die labiele Mo kwijt dan rijk? ... voor hetzelfde geld krijgt ze vrijdag weer een inzinking en loopt ze zo de deur uitquote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ze dit flikken hoor.
16.15 uur toch altijd?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Stond een mededeling dat de repetitie pas later vandaag is.
Gaarne...quote:Op donderdag 28 april 2011 14:24 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Oewah erger me weer aan Sharon, mag die eruit ajb???
Zonder streams had ik helemaal niet naar het programma gekeken.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
Net een fragment op radio 538 geluisterd van De Wild die Bartje Boonstra belde over sst. Bart gaf een beetje de schuld van de kijkcijfers die ver onder de maat zijn ligt aan ziggo en upc omdat het 24 uur te bekijken is. Hij vergeet zeker dat de laatste weken er meer stream locks zijn dan gewoon beeld.
Waarom doen ze er dan alles aan om haar in het programma te houden? Als ik het goed begrijp MAG ze niet weg. Of het moet een act van haar zijn, grote kans.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef snetje het volgende:
als programma maker ben je toch liever die labiele Mo kwijt dan rijk? ... voor hetzelfde geld krijgt ze vrijdag weer een inzinking en loopt ze zo de deur uit
Wat een lulkoek, BB en DGK waren ook te zien 24/7 op internet en op digitale kanalen...Argument gaat dus niet op..quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
Net een fragment op radio 538 geluisterd van De Wild die Bartje Boonstra belde over sst. Bart gaf een beetje de schuld van de kijkcijfers die ver onder de maat zijn ligt aan ziggo en upc omdat het 24 uur te bekijken is. Hij vergeet zeker dat de laatste weken er meer stream locks zijn dan gewoon beeld.
Ik denk dat die koffer volgende week pas komtquote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef Tamaartje het volgende:
Ben benieuwd naar de liveshow.. hoop dat er iets komt waardoor Mo gewoon lekker een koffer met geld pakt en oprot.. Dan kan de rest nog even blijven
Ik weet het zker dat het een act is, anders deed ze toch niet zo vrolijk weer??quote:Op donderdag 28 april 2011 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom doen ze er dan alles aan om haar in het programma te houden? Als ik het goed begrijp MAG ze niet weg. Of het moet een act van haar zijn, grote kans.
Wat een gelul, je ziet maar 1 stream daar en idd, die SL's.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
Toch zit er wel iets in wat Bart zegt, ik volg SST maar zo af en toe op stream en tv, maar toendertijd als DGK-low life streamer keek ik dus echt nooit naar de geplakte en geknipte uitzendingen op tv.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
Linkje?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:27 schreef shomila het volgende:
Er zitten er een paar op die sst chat die kunnen zo in dat programma fans van sbs6.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
om het vanavond spannend te maken met een wissel ... maar het zou even goed ook een act kunnen zijn van Mo ja... gisteren zagen we het ware aardje van haar met haar misselijke opmerkingen tegen Karimquote:Op donderdag 28 april 2011 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom doen ze er dan alles aan om haar in het programma te houden? Als ik het goed begrijp MAG ze niet weg. Of het moet een act van haar zijn, grote kans.
Gerardquote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat denken jullie? Wie moet naar huis vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |