Ze is alvast aant oefenen. Oh Karim, dat doe je als je alleen bent, wat een afknapper!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat vanavond janken, kan haast niet anders...
Ze hadden voor Laura nog de hoop dat er met Alex iets zou kunnen gebeuren, ook dat bleef uit, die bleef stug zijn zwembroek aanhouden en zij haar bh.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Precies! Ze lagen naast elkaar, beetje jammer dus dat de een daarop afgerekend wordt.
Daar kun je op wachten, is elke week zo, na de eliminaties eist ze weer alle aandacht op en gaat ze weer huilen dat ze naar huis wil en ook eens beoordeeld wil worden door nederlan. Het liefste met haar borderline sloffen aan. En meteen weer over de volgende nominaties in de war zitten, en na de nominaties is het weer big smilequote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat vanavond janken, kan haast niet anders...
Ik ben overigens ook wel benieuwd wat de kijkers zou stemmen als ze is genomineerdquote:Op donderdag 28 april 2011 15:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar kun je op wachten, is elke week zo, na de eliminaties eist ze weer alle aandacht op en gaat ze weer huilen dat ze naar huis wil en ook eens beoordeeld wil worden door nederlan. Het liefste met haar borderline sloffen aan. En meteen weer over de volgende nominaties in de war zitten, en na de nominaties is het weer big smile
en toch snap ik niet dat sharon die lelijke gele mannenzwembroek altijd aandoet...ze weet toch ook dat ze nu ook op tv is zonder die rare broek?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo ziet dat de camera op haar gericht is in de douche en geeft weer een showtje weg.
Ach zolang jo haar wijsmaakt dat ze een slanke taille heeft... je ziet die 2 nu in één shot, ik kan niks slanks aan sharon ontdekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:10 schreef Stability het volgende:
[..]
en toch snap ik niet dat sharon die lelijke gele mannenzwembroek altijd aandoet...ze weet toch ook dat ze nu ook op tv is zonder die rare broek?
ik ook niet, ik vind haar veel te grof en zeker weten te dik. ze heeft ook een dikke onderkinquote:Op donderdag 28 april 2011 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach zolang jo haar wijsmaakt dat ze een slanke taille heeft... je ziet die 2 nu in één shot, ik kan niks slanks aan sharon ontdekken.
hooijkaasquote:Op donderdag 28 april 2011 15:12 schreef missmistreated het volgende:
Ze ziet echt wel dat sharon een dikke hooiberg heeft.....
wat snap je daar niet aan dan? ik zou ook niet willen ruilen met sharon hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 15:11 schreef missmistreated het volgende:
Jo zou echt niet willen ruilen met sharon...dat is zooooo vrouw eigen....pffff
oh zo.....ja dat is toch hypocrietquote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef missmistreated het volgende:
pcies maar jo zei wel te willen ruilen....liegen dus...
Ik zou ook niet willen ruilen met Jo by the way.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef Stability het volgende:
[..]
wat snap je daar niet aan dan? ik zou ook niet willen ruilen met sharon hoor
nee, maar ze ziet er een heel stuk beter uit dan sharon (haar figuur is niet lelijk vind ik)quote:Op donderdag 28 april 2011 15:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen ruilen met Jo by the way.
Dit dus. Haar vet trilt meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef missmistreated het volgende:
pcies maar jo zei wel te willen ruilen....liegen dus...
Klopt maar ze heeft er ook duur voor betaaldquote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, maar ze ziet er een heel stuk beter uit dan sharon (haar figuur is niet lelijk vind ik)
Wat is een glitch??quote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef DjinN het volgende:
Er was toch een glitch ofzo met stemmen ?
dat was ook goed te zien tijdens de live,vorige keer, of de keer daarvoor...toen zat haar vriendin naast haar moederquote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Haar vet trilt meer.![]()
Djoon is echt zo'n figuur die zich omringt met minder knappe vriendinnen.
jo omringt zich graag met mensen die tegen haar opkijken, wijze mensen gaan niet met haar om..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Haar vet trilt meer.![]()
Djoon is echt zo'n figuur die zich omringt met minder knappe vriendinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |